• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

سعد عيسي کی جانب سے حالیہ مواد

  1. س

    فتاویٰ مولانا شمس الحق عظیم آبادی

    http://ia600706.us.archive.org/31/items/Fatawaa-Maulana-Shamasul-Haq-Azeem-Abadi/Fatawaa-Maulana-Shamasul-Haq-Azeem-Abadi.pdf
  2. س

    حکم استفاضہ از قبور (قبروں سے فیض اٹھانے کا حکم؟)

    السلام عليكم ورحمت الله وبركاته بارك الله فيكم جميعا انا سألت ثلاثة اسئلة الاولي ما معني الاستفاضة والاستفاضة من باب الاستفعال وهوطلب الفيض ، وما هو الفيض هل الفيض الرحمة هل الفيض الفائدة ؟ واي فائدة نستفيد اي شئ ؟ وهل كان الصحابة والتابعين والائمة الاربعة رضوان الله عليهم اجمعين استعملوا هذه...
  3. س

    وحید الزماں کی طرف منسوب مسائل

    شبهه 24 اگر کسی آله تناسلی خویش را در دبر خودش کرد ! : ملا صفدر اوکاروی به نقل از وحید الزمان در تشنیع اهل حدیث از نزل الابرار (1/24) می گوید : کسی نے اپنا آلہ تناسل اپنی دبر میں داخل کر لیا تو غسل فرض نھیں ، یعنی : اگر کسی آله تناسلی خویش را در داخل دبر خود فرو برد غسل بر وی فرض نمی باشد ،...
  4. س

    وحید الزماں کی طرف منسوب مسائل

    مسأله17 : در کتاب دعوت جوانان به سوی حق (باطل) می گوید یکی از مسایل اهلحدیث که در کتاب نزل الابرار (1/68) آمده این است : کفش پوشیده نماز خواندن سنت است ، مولوی شاهو زهی حنفی می گوید : با کفش نماز سنت است ، نزل الابرار جلد 1 صفحه 8 ، معلوم میشه جناب مولوی در نقل وکپی وتقلید دقت نکرده صفحه هشت را...
  5. س

    وحید الزماں کی طرف منسوب مسائل

    مسأله16 : جناب مولوی شاهو زهی حنفی در مدرسه مکی زاهدان در رساله اش بر علیه اهلحدیث در مساله 17 میگوید نزد اهل حدیث : با زبان نیت کردن برای نماز بدعت است. وجناب ملازهی با تأیید شیخ الحدیث می گوید نزد اهل حدیث : تلفظ نیت با زبان در نماز بدعت است (نزل الابرار1/69) نقل از دعوت جوانان بسوی حق (باطل)...
  6. س

    جنت البقیع میں مدفون علمائے دیوبند

    چون بود اصل گوهرى قابل تربيت را در او اثر باشد جب کسی کی اصل میں قابل جوھر ھوتاھے ، تربیت کا اسی میں اثر ھوتا ھے جوھر قابل یعنی قبول کرنے والا جوھر کہ جو کچھ استاد بتائے اس کو یاد رکھ سکے جوھر = گوھر هيچ صيقل نكو نداند كرد آهنى را كه بدگهر باشد کوئی اچھی قلعی نھیں چڑھا سکتا ، اس لوھے...
  7. س

    جنت البقیع میں مدفون علمائے دیوبند

    يقول الشيخ سعدي رحمه الله چون بود اصل گوهرى قابل تربيت را در او اثر باشد اذا كان الرجل طبعه علي اصالته قابلا لقبول النصح سوف يتأثر فيه التربية هيچ صيقل نكو نداند كرد آهنى را كه بدگهر باشد جنس الحديد اذا كان مغشوشا ومزورا ولم يكن خالصا لايقبل التلميع سگ به درياى هفتگانه بشوى كه چو تر...
  8. س

    جنت البقیع میں مدفون علمائے دیوبند

    شيخ سعدي رحمت الله عليه كهتاي هي : چون بود اصل گوهرى قابل تربيت را در او اثر باشد هيچ صيقل نكو نداند كرد آهنى را كه بدگهر باشد سگ به درياى هفتگانه بشوى كه چو تر شد پليدتر باشد خر عيسى گرش به مكه برند چو بيايد هنوز خر باشد
  9. س

    یہ کتابیں درکار ہیں

    مجھے اپنا سوال کرنے کے لیے کوئی اور مناسب جگہ نہیں ملی اس لیے یہاں کر رہا ہوں . کیا کوئی بھائی فارسی زبان سیکھنے کے لیے اردو میں لکھی گئی کتب کے نام تجویز کر سکتا ہے؟؟ میرا خیال ہے کہ جس کسی بھائی نے فارسی سیکھی ہے وہی اس بارے بہتر جواب دے گا. انا ما فهمت كلامك وماذا اردت اكتبها بالعربية
  10. س

    خيانات در نقل از عرف الجادي

    بهایی میرا اردو کا ترجمه بهت ضعیف هی مین اردو اچهی طرح نهین جانتاهون .
  11. س

    یہ کتابیں درکار ہیں

    هدیة المهدی المجلد الخامس المسمی المشرب الوردي وحيد الزمان الحيدرابادي i002778.pdf
  12. س

    یہ کتابیں درکار ہیں

    هديه المهدي القسم الثانی من المجلد الثالث لوحيد الزمان i000734.pdf
  13. س

    یہ کتابیں درکار ہیں

    دراسات اللبيب في الاسوة الحسنه بالحبيب - طبعه بيت السلطنه-لاهور سنه 1867م i000712.pdf
  14. س

    یہ کتابیں درکار ہیں

    http://ia700303.us.archive.org/attachpdf.php?file=%2F19%2Fitems%2Ftajmukalal%2Ftaj_mukalal_kinawji.pdf طپعه قدیمه هندیه
  15. س

    یہ کتابیں درکار ہیں

    التاج المكلل من جواهر مآثر الطراز الآخر والأول ، محمد صديق حسن خان القنوجي البخاري پاللغة العرپیه http://ia600707.us.archive.org/30/items/bbnm44/bbnm44.djvu http://ia600707.us.archive.org/30/items/bbnm44/bbnm44.pdf
Top