1. آئیے اہم اسلامی کتب کو یونیکوڈ میں انٹرنیٹ پر پیش کرنے کے لئے مل جل کر آن لائن ٹائپنگ کریں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ کے ذریعے آپ روزانہ فقط دس پندرہ منٹ ٹائپنگ کر کے ہزاروں صفحات پر مشتمل اہم ترین کتب کو ٹائپ کرنے میں اہم کردار ادا کرکے صدقہ جاریہ میں شامل ہو سکتے ہیں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ میں شمولیت کے لئے یہاں کلک کریں۔
  2. آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

محمد طارق عبداللہ کی حالیہ سرگرمی

  1. محمد طارق عبداللہ نے موضوع رفع الیدین کے بارے اہم ڈیو ولامذہب نام نہاد اہلحدیثوں کی تعلیوں کے جواب میں پر جواب ارسال کیا ہے۔

    شوافع کو سلفی اور اہل حدیث سمجھا ہی اس لئیے گیا کہ "وہ" شوافع صحیح العقیدہ ہی تھے ، سمجھنے والوں کو اپنے سے مختلف اور سلف سے قریب نظر...

    ‏جولائی 09، 2020 at 1:37 PM
  2. محمد طارق عبداللہ نے موضوع رفع الیدین کے بارے اہم ڈیو ولامذہب نام نہاد اہلحدیثوں کی تعلیوں کے جواب میں پر جواب ارسال کیا ہے۔

    " ہندوستا ن میں فقہ شافعی کی آمد کیسے ہوئی اور کیوں کر ہوئی ؟ اس سلسلہ میں عرب تجّار کی تاریخ کا مطالعہ ضروری ہے، اس میں کوئی شبہ نہیں...

    ‏جولائی 09، 2020 at 1:26 PM
  3. محمد طارق عبداللہ نے موضوع رفع الیدین کے بارے اہم ڈیو ولامذہب نام نہاد اہلحدیثوں کی تعلیوں کے جواب میں پر جواب ارسال کیا ہے۔

    اس لیئے مطالعہ مفید ھوتا ھے ، مختلف آراء کو جمع کرنا پڑتا ھے ۔ سب سے اھم اپنے چھوٹے سے قریہ کو بر صغیر سمجھ لینا کم علمی و نادانی ھے ۔

    ‏جولائی 09، 2020 at 12:11 AM
  4. محمد طارق عبداللہ نے موضوع رفع الیدین کے بارے اہم ڈیو ولامذہب نام نہاد اہلحدیثوں کی تعلیوں کے جواب میں پر جواب ارسال کیا ہے۔

    اب مندرجہ بالا مکمل پیراگراف کو سمجھیں تو قریہ والے کی ناراضگی سمجھی جا سکتی ھے ۔

    ‏جولائی 09، 2020 at 12:07 AM
  5. محمد طارق عبداللہ نے موضوع رفع الیدین کے بارے اہم ڈیو ولامذہب نام نہاد اہلحدیثوں کی تعلیوں کے جواب میں پر جواب ارسال کیا ہے۔

    " واقعہ یہ ہے کہ ہندوستان کے بدلتے اس پس منظر اور مسائل کی بدلتی نوعیت پر ایک طرف جہاں فقہ حنفی (جوکہ ہندوستان کے سواد اعظم کا مسلک...

    ‏جولائی 09، 2020 at 12:04 AM
  6. محمد طارق عبداللہ نے موضوع رفع الیدین کے بارے اہم ڈیو ولامذہب نام نہاد اہلحدیثوں کی تعلیوں کے جواب میں پر جواب ارسال کیا ہے۔

    کیرالہ میں عربوں کی آمد اور پہلی مسجد کی تعمیر تاریخ میں موجود ھے ، سن ہجری بھی مل جائیگا ۔ سب جان لیں پھر ان سے پوچھیں کہ ان امور پر...

    ‏جولائی 08، 2020 at 11:55 PM
  7. محمد طارق عبداللہ نے موضوع رفع الیدین کے بارے اہم ڈیو ولامذہب نام نہاد اہلحدیثوں کی تعلیوں کے جواب میں پر جواب ارسال کیا ہے۔

    پورا کیرالہ شافعی مصلی ھے ۔ مسئلہ اہلحدیث سے ان امور پر قلیل تر ھے لیکن عقائد پر اصل تضاد ھے ۔

    ‏جولائی 08، 2020 at 11:50 PM
  8. محمد طارق عبداللہ نے موضوع رفع الیدین کے بارے اہم ڈیو ولامذہب نام نہاد اہلحدیثوں کی تعلیوں کے جواب میں پر جواب ارسال کیا ہے۔

    ۔۔۔ المختصر ، نماز میں صف بندی ، رفع الیدین اور آمین کے "مسائل" کیساتھ ساتھ نماز کے اوقات بھی "مسئلہ" ہی رہے ۔ یہ تاریخ کافی قدیم ہی ھے ۔

    ‏جولائی 08، 2020 at 11:46 PM
  9. محمد طارق عبداللہ نے موضوع رفع الیدین کے بارے اہم ڈیو ولامذہب نام نہاد اہلحدیثوں کی تعلیوں کے جواب میں پر جواب ارسال کیا ہے۔

    ’’فقہ شافعی کی ابتدا ء مصر سے ہوئی، اس کے بعد حجاز وعراق میں اس کو فروغ ہوا، تیسری صدی ہجری میں بغداد، خراسان،توران، شام، یمن، ماوراء...

    ‏جولائی 08، 2020 at 11:32 PM
  10. محمد طارق عبداللہ نے موضوع بعنوان رفع الیدین کے بارے اہم ڈیو ولامذہب نام نہاد اہلحدیثوں کی تعلیوں کے جواب میں میں بھائی جان کی پوسٹ کو غیرمتفق ریٹ کیا ہے

    اس پوسٹ بارے کچھ ارشاد فرمائیں۔

    ‏جولائی 08، 2020 at 5:47 PM
  11. محمد طارق عبداللہ نے موضوع رفع الیدین کے بارے اہم ڈیو ولامذہب نام نہاد اہلحدیثوں کی تعلیوں کے جواب میں پر جواب ارسال کیا ہے۔

    یہ "بھائیجان" اس وقت اس فورم پر "سلفی حنفی حنیف" تھے ۔ سن 2017 میں ۔ کئی نام بدلے لیکن کام نہیں بدلا۔ ان کے قریہ میں صرف 2 "لا مذہب"...

    ‏جولائی 08، 2020 at 11:41 AM
  12. محمد طارق عبداللہ نے موضوع رفع الیدین کے بارے اہم ڈیو ولامذہب نام نہاد اہلحدیثوں کی تعلیوں کے جواب میں پر جواب ارسال کیا ہے۔

    تکرار مسلسل

    ‏جولائی 08، 2020 at 10:37 AM
  13. محمد طارق عبداللہ نے موضوع لا عقر فی الاسلام روایت کی تحقیق(خلاصہ: یہ حدیث معلول ہے) پر جواب ارسال کیا ہے۔

    شکریہ محترم @عمر اثری ، ھماری معلومات میں اضافہ ھوا ۔ جزاک اللہ خیرا

    ‏جولائی 07، 2020 at 11:59 PM