ابو معاویہ سلفی
مبتدی
- شمولیت
- اگست 17، 2017
- پیغامات
- 1
- ری ایکشن اسکور
- 0
- پوائنٹ
- 17
السلام علیکم۔کیا ابن تیمیہ رحمہ الله کا واقعی یہ مؤقف تھا صوفیت کے بارے۔یہ ایک دیوبندی نے پوسٹ کی ہے
صوﻓﯿﮧ ﮐﺮﺍﻡ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﻧﮯ ﺑﺎﻃﻞ ﻋﻘﺎﺋﺪ ﺑﮩﯽ ﻣﻨﺴﻮﺏ ﮐﺌﮯ ﻫﯿﮟ
ﺷﯿﺦ ﺍﻻﺳﻼﻡ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﻫﯿﮟ ﮐﮧ ﺍﻫﻞ ﻣﻌﺮﻓﺖ ﺻﻮﻓﯿﮧ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﮐﺴﯽ ﺍﯾﮏ ﮐﺎ ﺑﻬﯽ ﯾﮧ ﻋﻘﯿﺪﻩ ﻧﻬﯿﮟ ﻫﮯ ﮐﮧ ﺍﻟﻠﻪ ﺗﻌﺎﻟﯽ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﯾﺎ ﺍﺱ ﮐﮯ ﻋﻼﻭﻩ ﺩﯾﮕﺮ ﻣﺨﻠﻮﻗﺎﺕ ﻣﯿﮟ ﺣﻠﻮﻝ ﻭﺍﺗﺤﺎﺩ ﮐﺮ ﮔﯿﺎﻫﮯ ، ﺍﻭﺭ ﺍﮔﺮ ﺑﺎﻟﻔﺮﺽ ﺍﺱ ﻃﺮﺡ ﺑﺎﺕ ﺍﻥ ﺍﮐﺎﺑﺮ ﺷﯿﻮﺥ ﮐﮯ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﻧﻘﻞ ﮐﯽ ﺟﺎﺋﮯ ﺗﻮ ﺍﮐﺜﺮ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﺟﮭﻮﭦ ﻫﻮﺗﺎﮨﮯ ، ﺟﺲ ﮐﻮ ﺍﺗﺤﺎﺩ ﻭﺣﻠﻮﻝ ﮐﮯ ﻗﺎ ﺋﻞ ﮔﻤﺮﺍﮦ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﻥ ﺻﻮ ﻓﯿﮧ ﮐﺮﺍﻡ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﻣﻨﺴﻮﺏ ﮐﯿﺎﮨﮯ ، ﺻﻮﻓﯿﮧ ﮐﺮﺍﻡ ﺍﺱ ﻗﺴﻢ ﮐﮯ ﺑﺎﻃﻞ ﻋﻘﺎﺋﺪ ﺳﮯ ﺑﺮﯼ ﻫﯿﮟ .. ( ﻣﺠﻤﻮﻉ ﺍﻟﻔﺘﺎﻭﻯ ﺟﻠﺪ 11 ﺹ 74 - 75 )
ﺻﻮﻓﯿﮧ ﮐﺮﺍﻡ ﻋﻘﯿﺪﮦ ﺣﻠﻮﻝ ﺳﮯ ﺑﺮﯼ ﮨﯿﮟ
ﺻﻮﻓﯿﮧ ﮐﺮﺍﻡ ﺟﻮ ﺍﻣﺖ ﮐﮯ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﻣﺸﮩﻮﺭ ﻫﯿﮟ ﻭﻩ ﺍﺱ ﺍﻣﺖ ﺳﭽﮯ ﻟﻮﮒ ﻫﯿﮟ ﻭﻩ ﺣﻠﻮﻝ ﻭ ﺍﺗﺤﺎﺩ ﻭﻏﯿﺮﮦ ﮐﺎ ﻋﻘﯿﺪﻩ ﻧﻬﯿﮟ ﺭﮐﮩﺘﮯ ﺑﻠﮑﻪ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﻮ ﺍﺱ ﺳﮯ ﻣﻨﻊ ﮐﺮﺗﮯ ﻫﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﻫﻞ ﺣﻠﻮﻝ ﮐﯽ ﺭﺩ ﻣﯿﮟ ﺻﻮﻓﯿﮧ ﮐﺮﺍﻡ ﮐﺎ ﮐﻼﻡ ﻣﻮﺟﻮﺩﻫﮯ ، ﺍﻭﺭ ﺣﻠﻮﻝ ﮐﮯ ﻋﻘﯿﺪﻩ ﮐﻮ ﺍﻥ ﻧﺎ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﯾﺎ ﻓﺎﺳﻖ ﯾﺎ ﮐﺎﻓﺮ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﮐﯿﺎ ﺟﻨﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺻﻮﻓﯿﮧ ﮐﺮﺍﻡ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﻣﺸﺎﺑﮩﺖ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭﮐﯽ ﺍﻭﺭ ﻇﺎﮨﺮﯼ ﻃﻮﺭ ﭘﺮ ﻭﻻﯾﺖ ﮐﮯ ﺩﻋﻮﮮ ﮐﯿﺌﮯ ﺍﻟﺦ ( ﻣﺠﻤﻮﻉ ﺍﻟﻔﺘﺎﻭﻯ ﺟﻠﺪ 15 ﺹ 427 )
ﺻﻮﻓﯿﮧ ﮐﺮﺍﻡ ﮐﻔﺮ ﺳﮯ ﺑﺮﯼ ﮨﯿﮟ
ﺍﮔﺮ ﺍﻥ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﯽ ﺗﮑﻔﯿﺮ ﮐﯽ ﺟﺎﺋﮯ ﺗﻮ ﻻﺯﻡ ﺁﺋﮯ ﮔﺎ ﺑﮩﺖ ﺳﺎﺭﮮ ﺷﺎﻓﻌﯽ ﻣﺎﻟﮑﯽ ﺣﻨﻔﯽ ﺣﻨﺒﻠﯽ ﺍﺷﻌﺮﯼ ﺍﮨﻞ ﺣﺪﯾﺚ ﺍﻫﻞ ﺗﻔﺴﯿﺮ ﺍﻭﺭ ﺻﻮﻓﯿﮧ ﮐﯽ ﺗﮑﻔﯿﺮ، ﺣﺎﻻﻧﮑﮧ ﺑﺎﺗﻔﺎﻕ ﻣﺴﻠﻤﯿﻦ ﯾﮧ ﺳﺐ ﻟﻮﮒ ﮐﺎﻓﺮ ﻧﻬﯿﮟ ﺗﮭﮯ .. ( ﻣﺠﻤﻮﻉ ﺍﻟﻔﺘﺎﻭﻯ ﺟﻠﺪ 35 ﺹ 101 )
ﺷﯿﺦ ﺍﻻﺳﻼﻡ ﮐﮯ ﺷﺎﮔﺮﺩِ ﺭﺷﯿﺪ ﺣﺎﻓﻆ ﺻﻮﻓﯽ ﺍﺑﻦ ﺍﻟﻘﯿﻢؒ ﮐﺎ ﮐﻼﻡ ﺗﺼﻮﻑ ﮐﮯ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﻋﻠﻢ ﺗﺼﻮﻑ ﺑﻨﺪﻭﮞ ﮐﮯ ﺍﺷﺮﻑ ﻭﺍﻓﻀﻞ ﻋﻠﻮﻡ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﮨﮯ ﻋﻠﻢ ﺗﻮﺣﯿﺪ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺍﺱ ﺳﮯ ﺯﯾﺎﺩﻩ ﺍﺷﺮﻑ ﮐﻮﺉ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﯾﮧ ﻋﻠﻢ ﺗﺼﻮﻑ ﺷﺮﯾﻒ ﻧﻔﻮﺱ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﻬﮧ ﻫﯽ ﻣﻨﺎﺳﺒﺖ ﺭﮐﮩﺘﺎ ﮨﮯ .. ( ﻃﺮﻳﻖ ﺍﻟﻬﺠﺮﺗﻴﻦ ﺹ --260 261 )
صوﻓﯿﮧ ﮐﺮﺍﻡ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﻧﮯ ﺑﺎﻃﻞ ﻋﻘﺎﺋﺪ ﺑﮩﯽ ﻣﻨﺴﻮﺏ ﮐﺌﮯ ﻫﯿﮟ
ﺷﯿﺦ ﺍﻻﺳﻼﻡ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﻫﯿﮟ ﮐﮧ ﺍﻫﻞ ﻣﻌﺮﻓﺖ ﺻﻮﻓﯿﮧ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﮐﺴﯽ ﺍﯾﮏ ﮐﺎ ﺑﻬﯽ ﯾﮧ ﻋﻘﯿﺪﻩ ﻧﻬﯿﮟ ﻫﮯ ﮐﮧ ﺍﻟﻠﻪ ﺗﻌﺎﻟﯽ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﯾﺎ ﺍﺱ ﮐﮯ ﻋﻼﻭﻩ ﺩﯾﮕﺮ ﻣﺨﻠﻮﻗﺎﺕ ﻣﯿﮟ ﺣﻠﻮﻝ ﻭﺍﺗﺤﺎﺩ ﮐﺮ ﮔﯿﺎﻫﮯ ، ﺍﻭﺭ ﺍﮔﺮ ﺑﺎﻟﻔﺮﺽ ﺍﺱ ﻃﺮﺡ ﺑﺎﺕ ﺍﻥ ﺍﮐﺎﺑﺮ ﺷﯿﻮﺥ ﮐﮯ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﻧﻘﻞ ﮐﯽ ﺟﺎﺋﮯ ﺗﻮ ﺍﮐﺜﺮ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﺟﮭﻮﭦ ﻫﻮﺗﺎﮨﮯ ، ﺟﺲ ﮐﻮ ﺍﺗﺤﺎﺩ ﻭﺣﻠﻮﻝ ﮐﮯ ﻗﺎ ﺋﻞ ﮔﻤﺮﺍﮦ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﻥ ﺻﻮ ﻓﯿﮧ ﮐﺮﺍﻡ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﻣﻨﺴﻮﺏ ﮐﯿﺎﮨﮯ ، ﺻﻮﻓﯿﮧ ﮐﺮﺍﻡ ﺍﺱ ﻗﺴﻢ ﮐﮯ ﺑﺎﻃﻞ ﻋﻘﺎﺋﺪ ﺳﮯ ﺑﺮﯼ ﻫﯿﮟ .. ( ﻣﺠﻤﻮﻉ ﺍﻟﻔﺘﺎﻭﻯ ﺟﻠﺪ 11 ﺹ 74 - 75 )
ﺻﻮﻓﯿﮧ ﮐﺮﺍﻡ ﻋﻘﯿﺪﮦ ﺣﻠﻮﻝ ﺳﮯ ﺑﺮﯼ ﮨﯿﮟ
ﺻﻮﻓﯿﮧ ﮐﺮﺍﻡ ﺟﻮ ﺍﻣﺖ ﮐﮯ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﻣﺸﮩﻮﺭ ﻫﯿﮟ ﻭﻩ ﺍﺱ ﺍﻣﺖ ﺳﭽﮯ ﻟﻮﮒ ﻫﯿﮟ ﻭﻩ ﺣﻠﻮﻝ ﻭ ﺍﺗﺤﺎﺩ ﻭﻏﯿﺮﮦ ﮐﺎ ﻋﻘﯿﺪﻩ ﻧﻬﯿﮟ ﺭﮐﮩﺘﮯ ﺑﻠﮑﻪ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﻮ ﺍﺱ ﺳﮯ ﻣﻨﻊ ﮐﺮﺗﮯ ﻫﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﻫﻞ ﺣﻠﻮﻝ ﮐﯽ ﺭﺩ ﻣﯿﮟ ﺻﻮﻓﯿﮧ ﮐﺮﺍﻡ ﮐﺎ ﮐﻼﻡ ﻣﻮﺟﻮﺩﻫﮯ ، ﺍﻭﺭ ﺣﻠﻮﻝ ﮐﮯ ﻋﻘﯿﺪﻩ ﮐﻮ ﺍﻥ ﻧﺎ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﯾﺎ ﻓﺎﺳﻖ ﯾﺎ ﮐﺎﻓﺮ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﮐﯿﺎ ﺟﻨﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺻﻮﻓﯿﮧ ﮐﺮﺍﻡ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﻣﺸﺎﺑﮩﺖ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭﮐﯽ ﺍﻭﺭ ﻇﺎﮨﺮﯼ ﻃﻮﺭ ﭘﺮ ﻭﻻﯾﺖ ﮐﮯ ﺩﻋﻮﮮ ﮐﯿﺌﮯ ﺍﻟﺦ ( ﻣﺠﻤﻮﻉ ﺍﻟﻔﺘﺎﻭﻯ ﺟﻠﺪ 15 ﺹ 427 )
ﺻﻮﻓﯿﮧ ﮐﺮﺍﻡ ﮐﻔﺮ ﺳﮯ ﺑﺮﯼ ﮨﯿﮟ
ﺍﮔﺮ ﺍﻥ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﯽ ﺗﮑﻔﯿﺮ ﮐﯽ ﺟﺎﺋﮯ ﺗﻮ ﻻﺯﻡ ﺁﺋﮯ ﮔﺎ ﺑﮩﺖ ﺳﺎﺭﮮ ﺷﺎﻓﻌﯽ ﻣﺎﻟﮑﯽ ﺣﻨﻔﯽ ﺣﻨﺒﻠﯽ ﺍﺷﻌﺮﯼ ﺍﮨﻞ ﺣﺪﯾﺚ ﺍﻫﻞ ﺗﻔﺴﯿﺮ ﺍﻭﺭ ﺻﻮﻓﯿﮧ ﮐﯽ ﺗﮑﻔﯿﺮ، ﺣﺎﻻﻧﮑﮧ ﺑﺎﺗﻔﺎﻕ ﻣﺴﻠﻤﯿﻦ ﯾﮧ ﺳﺐ ﻟﻮﮒ ﮐﺎﻓﺮ ﻧﻬﯿﮟ ﺗﮭﮯ .. ( ﻣﺠﻤﻮﻉ ﺍﻟﻔﺘﺎﻭﻯ ﺟﻠﺪ 35 ﺹ 101 )
ﺷﯿﺦ ﺍﻻﺳﻼﻡ ﮐﮯ ﺷﺎﮔﺮﺩِ ﺭﺷﯿﺪ ﺣﺎﻓﻆ ﺻﻮﻓﯽ ﺍﺑﻦ ﺍﻟﻘﯿﻢؒ ﮐﺎ ﮐﻼﻡ ﺗﺼﻮﻑ ﮐﮯ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﻋﻠﻢ ﺗﺼﻮﻑ ﺑﻨﺪﻭﮞ ﮐﮯ ﺍﺷﺮﻑ ﻭﺍﻓﻀﻞ ﻋﻠﻮﻡ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﮨﮯ ﻋﻠﻢ ﺗﻮﺣﯿﺪ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺍﺱ ﺳﮯ ﺯﯾﺎﺩﻩ ﺍﺷﺮﻑ ﮐﻮﺉ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﯾﮧ ﻋﻠﻢ ﺗﺼﻮﻑ ﺷﺮﯾﻒ ﻧﻔﻮﺱ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﻬﮧ ﻫﯽ ﻣﻨﺎﺳﺒﺖ ﺭﮐﮩﺘﺎ ﮨﮯ .. ( ﻃﺮﻳﻖ ﺍﻟﻬﺠﺮﺗﻴﻦ ﺹ --260 261 )