1. آئیے اہم اسلامی کتب کو یونیکوڈ میں انٹرنیٹ پر پیش کرنے کے لئے مل جل کر آن لائن ٹائپنگ کریں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ کے ذریعے آپ روزانہ فقط دس پندرہ منٹ ٹائپنگ کر کے ہزاروں صفحات پر مشتمل اہم ترین کتب کو ٹائپ کرنے میں اہم کردار ادا کرکے صدقہ جاریہ میں شامل ہو سکتے ہیں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ میں شمولیت کے لئے یہاں کلک کریں۔
  2. آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

اسلامی جمہوریہ کے نام پر دھوکہ

'جمہوریت' میں موضوعات آغاز کردہ از محمد ارسلان, ‏اپریل 01، 2013۔

  1. ‏اپریل 01، 2013 #1
    محمد ارسلان

    محمد ارسلان خاص رکن
    شمولیت:
    ‏مارچ 09، 2011
    پیغامات:
    17,865
    موصول شکریہ جات:
    40,799
    تمغے کے پوائنٹ:
    1,155

    [​IMG]
     
  2. ‏اپریل 01، 2013 #2
    محمد علی جواد

    محمد علی جواد سینئر رکن
    شمولیت:
    ‏جولائی 18، 2012
    پیغامات:
    1,988
    موصول شکریہ جات:
    1,495
    تمغے کے پوائنٹ:
    304

    صحیح فرمیا گیا ہے--
     
  3. ‏اپریل 01، 2013 #3
    محمد ارسلان

    محمد ارسلان خاص رکن
    شمولیت:
    ‏مارچ 09، 2011
    پیغامات:
    17,865
    موصول شکریہ جات:
    40,799
    تمغے کے پوائنٹ:
    1,155

    فرمایا
     
  4. ‏اپریل 01، 2013 #4
    حرب بن شداد

    حرب بن شداد سینئر رکن
    جگہ:
    اُم القرٰی
    شمولیت:
    ‏مئی 13، 2012
    پیغامات:
    2,149
    موصول شکریہ جات:
    6,249
    تمغے کے پوائنٹ:
    437

    حیرت ہے مجھے!۔۔۔
    آج کا سب سے بڑا دھوکہ جو ایک مخصوص ذہن خود ساختہ تاویلات کی بنیادوں پر اس نیت سے کے ہمارے ملک پاکستان میں فساد پھیلایا جائے جمہوریت کے خلاف خود ساختہ لفاظی بنا کر پیش کیا جارہا ہے۔۔۔ ہم مانتے ہیں کے جمہوریت کفر کا نظام ہے دوسوفیصد اس میں کوئی دوسری رائے نہیں ہے۔۔۔

    لیکن ایک سوال کا جواب دیں اور دلیل سے اس بات کو ثابت کریں کے خلافت کا مرکز پاکستان ہوگا؟؟؟

    ایک مثال میں بھی دوں۔۔۔ اگر سر پر زخم لگ جائے تو پیروں کی مرہم پٹی آنکھوں کا اندھا ہی کرے گا۔۔۔
    دوسری بات مانا جمہوریت کے کفریہ نظام کو اسلامی جمہوریت کا نام دینا بالکل غلط ہے۔۔۔ لیکن یہ بھی بتائیں کے خلافت کے جو نظآم قائم ہوا اس کو کیا نام دیں گے؟؟؟۔۔۔

    اسلامی زنا نہیں ہوسکتا ہے لیکن کیا مسلمان زانی نہیں ہے؟؟؟۔۔۔۔ اسلامی سود! کیا مسلمانوں کی ایک بڑی تعداد جو جمہوریت کی چھتری کے نیچے نہیں کسی دوسرے نظام کا حصہ ہیں جو خلافت کے بعد قائم ہوا اس نظام میں بسنے والے مسلمان سود کھا رہے؟؟؟۔۔۔ اگر اسلامی شراب نہیں تو کیا مسلمان شرابی نہیں ہیں؟؟؟۔۔۔ اور کیا مسلمان اس کاروبار کا حصہ نہیں ہیں۔۔۔

    سوچ کے معیار کو بڑھائیں!۔ مسلمان ڈاکو بھی ہیں، مسلمان چور بھی ہے، مسلمان معصوم بچیوں کی خرید وفروخت کا کاروبار بھی کررہا ہے، مسلمان مرے ہوئے جانوروں کا گوشت بھی بازار میں فروخت کررہا ہے، مسلمان گدھے کا گوشت اپنے ہی مسلمان بھائیوں کو کھلا رہا ہے، شریف گھرانوں کی بچیاں جسم فروشی جیسے گھنونے کاروبار کا حصہ بن گئی ہیں اور اس کاروبار کو چلانے والے مسلمان ہی ہیں۔۔۔ افغانستان میں ملا عمر نے خلافت نافذ نہیں کی تھی؟؟؟۔۔۔ پھر بھی روس کی پسپائی کے بعد بھی وہاں امن تھا اسلام تھا۔۔۔ کیوں؟؟؟۔۔۔ سوچیں!۔ کیونکہ شمالی اتحاد کو دیوار سے لگایا ہوا تھا۔۔۔

    جتنی کوشش ہم خلافت کے نفاذ کے لئے کررہے ہیں اس سے بھی کم اگر ہم شیعہ رافضی کے یزید رحمۃ اللہ پر اٹھائے جانے والے اعتراضات اور حضرت معاویہ رضی اللہ عنہ پر کئے جانے والے اعتراضات پر کرتے تو آج ہماری درس گاہوں میں اسلامیات کے دو پرچے نہیں تقسیم ہوتے ایک اہل تشیع کا اور دوسرا اہلسنت والجماعۃ کا۔۔۔ جنہوں کے پاکستان کے ہر ادارے پر قبضہ کیا ہوا ہے چائے سول ہو چائے ملڑی۔۔۔ اس شمالی اتحاد کو دیوار سے لگائیں!۔ پہلے مملکت کو اسلامی ریاست تو بنالیں بنائیں! خلافت دوسرا اسٹیپ ہے۔۔۔

    اس کے لئے تحریک چلائیں نیک نیتی سے اور خلافت کے نفاذ کو عربوں پر چھوڑ دیں یہ اُن کی میراث ہے ہمارا مسئلہ نہیں اور اس نے وہیں قائم ہونا ہے اور اگر اس کی جدوجہد کرنی ہے تو اس سرزمین کو استعمال کریں اور جس دن اُن کے ہتے چڑھ گئے تو بقول شاعر!

    داستان بھی نہ رہے گی داستانوں میں۔۔۔

    ہمارے ملک کی اس سے زیادہ بدتر حالت اب نہیں ہوسکتی۔۔۔ اس لئے پاکستان پر رحم کھائیں اور نیک نیتی سے ایسے لوگوں کو اقتدار میں لائیں جو کم سے کم ملک سے محبت رکھتے ہوں اسلامی کی محبت اللہ اُن کے دل میں ڈال دے گا۔۔۔ مثالیں اسلاف کی موجود ہیں۔۔۔

    شکریہ!۔
     
  5. ‏اپریل 01، 2013 #5
    محمد عاصم

    محمد عاصم مشہور رکن
    جگہ:
    گجرات
    شمولیت:
    ‏مئی 10، 2011
    پیغامات:
    236
    موصول شکریہ جات:
    1,000
    تمغے کے پوائنٹ:
    104

    حرب صاحب آپ غصہ میں نہ آئیں کیونکہ غصہ عقل کو کھا جاتا ہے
    آپ نے لکھا ہے کہ
    کیا آپ نیتوں کو جانتے ہیں؟؟؟ جو اتنا بڑا الزام لگا دیا ہے؟؟؟
    اگر آپ جمہوریت کو کفریہ نظام مانتے ہیں تو کیا خودساختہ تاویلات کی بنیاد پر مانتے ہیں یا قرآن اور حدیث کی نصوص کی بنیاد پر؟؟؟
    آگے آپ لکھتے ہیں کہ
    تو آپ بھی دلیل سے بتائیں کہ اسلام کا نظام صرف عربوں کے لیئے ہے اور عرب میں ہی رائج ہوگا ؟؟؟
    کیا عرب کے علاوہ کسی اور علاقے کے مسلمان کافروں کے نظام کے تحت ہی زندگی گزاریں گے ان کے لیئے اسلامی نظام نافذ کرنا یا اس کی کوشش کرنا گناہ کا کام ہوگا؟؟؟
    کیا اسلام ایک مخصوص علاقہ کا دین ہے؟؟؟ کیا اس کا عالمگیر دین ہونے کا لقب اب حذف کیا جارہا ہے؟؟؟
    کیا یہ الفاظ کچھ ایسے نہیں ہیں کہ عرب و عجم میں تفریق پیدا کر رہے ہیں؟؟؟ کیا یہ بات ایسی نہیں ہے کہ تم عرب ہو عرب میں جاکر اسلامی نظام کی کوشش کرو میں پاکستانی ہوں میں یہاں کوشش کرونگا، میں ہندوستانی ہوں میں ہند میں کوشش کرونگا، کیا اسلام میں ایک وقت میں دو خلافتیں قائم کی جاسکتیں ہیں؟؟؟
    پاکستان کا خلافت کا مرکز بننا یا نہ بننا بعد کا معاملہ ہے ابھی ہم تو صرف لوگوں کو خلافت کے نظام کی آگاہی دے رہے ہیں
    آپ مزید لکھتے ہیں کہ
    بھائی ایک بات بائیں کہ اگر ایک مسلمان زنا کرتا ہے مگر اس کو گناہ سمجھتا ہے تو وہ گناہگار کہلائے گا مگر ایک شخص زنا کرتا نہیں مگر زنا کو جائز سمجھتا ہے تو کیا وہ مسلمان کہلانے کے لائق ہے؟؟؟
    لیکن جمہوریت کے بارے کیا کہیں گے ایک شخص اس کو کفریہ نظام مانتا ہے پھر بھی اس کا حصہ بنتا ہے اس کو نافذ کرنے میں مدد کرتا ہے؟؟؟
    اور ایک شخص اس کفریہ نظام کو اسلامی کہتا ہے اور وہ بھی اس کفریہ نظام کو نافذ کرنے میں مدد کرتا ہے اور اس کا حصہ بنتا ہے ان دونوں اشخاص میں کیا فرق ہے؟؟؟
    پھر آپ لکھتے ہیں کہ
    یہ کونسی کامیابی ہے؟؟؟ کیا اس طرح دو پرچے بننے سے اسلام نافذ ہو جاتا؟؟؟
    بلکہ آپ جو نظریہ پیش کر رہے ہیں یہ فسادات کی جڑ ہے کہ شیعہ سنی کو آپس میں لڑاؤ میری نظر میں شیعہ کافر ہیں ان کے کفر میں کوئی مسلم شک نہیں کرسکتا مگر دو پرچے بن جانا کہاں کا اسلام ہے اس کی وضاحت فرمائیں؟
    پاکستان میں بہت سے لوگ اسی فتنہ::: شیعہ سنی کی لڑائی::: کی نظر ہو گے ہیں تو کیا خلافت کے نفاذ کی کوشش میں کبھی ایک شخص بھی قتل ہوا ہے؟؟؟ میرے علم میں تو ایسا کبھی نہیں ہوا ہے تو بتائیں پھر آپ یہ کیسے کہہ رہے ہیں کہ
    ارے بھائی یہی تو اہل پاکستان کا المیہ ہے کہ یہ اپنی طاقتیں اپنے وسائل حق بات کے لیئے کم ہی استعمال میں لاتے ہیں مگر فضول کاموں میں خوب ضائع کرتے ہیں، اصل کامیابی شیعہ کو لاجواب کرنا نہیں بلکہ اصل کامیابی اسلامی نظام کو قائم کرنا ہے کیونکہ جب اسلامی نظام قائم ہوگا تو کوئی بددین شخص محمد رسول اللہ ﷺ کے جانثار ساتھیوں رضی اللہ عنہم کے خلاف ایک لفظ بھی نہیں بول سکے گا اور نہ ہی اسلاف کے خلاف بدگوئی کرسکے گا کیونکہ اس کو معلوم ہوگا کہ اس جرم کی سزاء صرف موت ہے۔ اور اگر ہم شیعہ کو لاجواب کرنے میں لگے رہیں گے تو وہ بھی ان برگذیدہ ہستیوں کے خلاف نت نئے ہتھگنڈے استعمال میں لاتے رہیں گے اس سے اصلاح کم اور فساد زیادہ ہوگا، تو بتائیں پاکستان میں فساد کی بنیادیں کون فراہم کر رہا ہے؟ خلافت کے احیاء کی کوشش کرنے والا؟؟؟ یا کہ شیعہ سنی شیعہ کو لڑانے والا؟؟؟
    مزید آپ نے لکھا کہ
    آپ کو علم ہے طالبان نے کس طرح شمالی اتحاد کو دیوار کے ساتھ لگایا تھا؟؟؟ اور جو طریقہ آپ ہم کو بتا رہے ہیں کیا یہی طریقہ طالبان نے اپنایا تھا؟؟؟
    اگر طالبان نے ایسا طریقہ اپنائے بنا ہی شمالی اتحاد کو دیوار کے ساتھ لگا دیا تھا تو آپ ہم کو اس کے خلاف کیوں مشورہ دے رہے ہیں؟؟؟
    کیا طالبان نے شروع دن سے ہی خلافت کا نام نہیں لیا تھا؟؟؟
    یا کہ انہوں نے جمہوریت کے کفریہ نظام کو اپنایا پھر اچھے لوگ اسمبلیوں میں لائے اور پھر دشمنوں کو پسپا کیا؟؟؟
    اور کیا دوسرے اسٹپ پر خلافت کا اعلان کیا تھا؟؟؟
    اگر انہوں نے ایسا سب کچھ نہیں کیا تو آپ کیوں ہم کو ایسا مشورہ دے رہے ہیں؟؟؟
    ماشاءاللہ آپ مزید لکھتے ہیں کہ
    آج آپ نے ایسی ایسی باتیں کی ہیں کہ اللہ کی پناہ
    بھائی جان ایک مسلمان اپنی داستان بنانے کے لیئے دین کا کام نہیں کرتا بلکہ صرف اللہ کی رضا حاصل کرنا اس کا مقصد حیات ہوتا ہے اور جو داستان بنانے کے لیئے کام کرتا ہے کل قیامت کے دن سب سے پہلے جہنم میں منہ کے بل پھینکا جائے گا بےشک وہ شہید ہی ہو، عربوں کی ایجنٹ حکومتوں سے ہمیں نہ ڈرائیں ہمارے ساتھی وہاں بھی خلافت کے احیاء کی کوشش میں جدوجہد کر رہے ہیں دعوت و تبلیغ و قتال کے میدانوں میں الحمدللہ۔
    آخر میں آپ نے لکھا ہے کہ
    ہم پاکستان میں کوئی فساد نہیں چاہتے ہماری دعوت خالص سنت نبی ﷺ کے طریقے پر ہے الحمدللہ، کہ اگر کوئی ہم پر ظلم و زیادتی بھی کرتا ہے تو ہم صبر سے کام لیتے ہیں کیونکہ یہی سنت رسول ﷺ ہے مکہ میں جب مغلوبیت میں تھے تو آپ ﷺ اور آپﷺ کے ساتھیوں پر بہت ظلم ہوئے مگر صبر کیا آخر اللہ نے دارالاسلام عطاء کیا۔
    بلکہ پاکستان میں فسادی وہ لوگ ہیں جو یہاں کی عوام کو آپس میں لڑانا چاہتے ہیں ایک دوسرے کو دیوار کے ساتھ لگانا چاہتے ہیں، صرف کراچی میں ہی دیکھ لیں کیا ظلم ہو رہا ہے ہر روز قتل عام، یہ خلافت والے نہیں کر رہے بھائی جان بلکہ جمہوریت کے قائم کرنے والے ہیں اور دوسرے کچھ وہ بھی ہیں جو فرقہ پرست ہیں، اور آپ نے فساد کا لیبل خلافت والوں پر لگانے کی کوشش کی ہے جو صرف بہتان ہے۔
    اب دیکھ لیں غصہ میں آپ کیا کچھ لکھ گے اس لیئے بھائی تعصب کو پاس بھی نہ آنے دیں اگر آپ جمہوریت کو کفر سمجھ کر بھی اس کو اپنانے کے قائل ہیں تو یہ ہمت آپ کو ہی مبارک ہو ہم اتنی ہمت نہیں رکھتے اس لیئے ہم کو ایسا مشورہ نہ دیا کریں آپ اپنی کوشش جاری رکھیں اور ہم اپنی کوشش جارکھتے ہیں مگر تعصب کو جگہ نہ دیں شکریہ۔
     
  6. ‏اپریل 02، 2013 #6
    حرب بن شداد

    حرب بن شداد سینئر رکن
    جگہ:
    اُم القرٰی
    شمولیت:
    ‏مئی 13، 2012
    پیغامات:
    2,149
    موصول شکریہ جات:
    6,249
    تمغے کے پوائنٹ:
    437

    شکریہ بھائی!۔ جزاکم اللہ خیرا۔۔۔
    مجھے بس ایک سوال کا جواب اگر آپ مناسب سمجھیں تو دے دیجئے۔۔۔
    خلافت کیسے قائم ہوگی؟؟؟۔۔۔
     
  7. ‏اپریل 02، 2013 #7
    فیض اللہ

    فیض اللہ رکن
    شمولیت:
    ‏مارچ 25، 2013
    پیغامات:
    94
    موصول شکریہ جات:
    223
    تمغے کے پوائنٹ:
    32

    خلافت جہاد کے ذریعے سے قائم ہو گی
     
  8. ‏اپریل 02، 2013 #8
    حرب بن شداد

    حرب بن شداد سینئر رکن
    جگہ:
    اُم القرٰی
    شمولیت:
    ‏مئی 13، 2012
    پیغامات:
    2,149
    موصول شکریہ جات:
    6,249
    تمغے کے پوائنٹ:
    437

    دلیل پیش کیجئے۔۔۔
     
  9. ‏اپریل 02، 2013 #9
    کنعان

    کنعان فعال رکن
    جگہ:
    برسٹل، انگلینڈ
    شمولیت:
    ‏جون 29، 2011
    پیغامات:
    3,564
    موصول شکریہ جات:
    4,377
    تمغے کے پوائنٹ:
    521

    السلام علیکم

    اسلامی جمہوریہ پاکستان، نام اس لئے ھے کہ یہ ہندوستان سے علیحدہ مسلمانوں کی آزادی/ جمہوریت کے لئے حاصل کیا گیا تھا، یہاں مسلمانوں کی اکثریت ھے اور حکومت مسلمانوں کی ھے۔
    اسلامی شراب، زنا اور سود ایسی باتیں لکھنے سے پرہیز کرنا چاہئے۔

    والسلام
     
  10. ‏اپریل 02، 2013 #10
    حرب بن شداد

    حرب بن شداد سینئر رکن
    جگہ:
    اُم القرٰی
    شمولیت:
    ‏مئی 13، 2012
    پیغامات:
    2,149
    موصول شکریہ جات:
    6,249
    تمغے کے پوائنٹ:
    437

    اسی لئے میں نے کہا تھا کہ یہ ایک مائنڈ سیٹ ہے۔۔۔
    بات خلافت کی کرتے ہیں۔۔۔ ہر حرام چیز سے اسلام کے نام کو جوڑ رہے ہیں۔۔۔
    حالانکہ اسلام کا قصور کہاں ہے؟؟؟۔۔۔ اگر خلافت کے نظام کو نافذ کرنا ہے ہی تو۔۔۔
    اُمت کو خلیفہ کے بارے میں آگاہ کریں؟؟؟۔۔۔ منزل ہے نہیں سفر شروع کردیا ہے۔۔۔
    خلافت کے نفاذ کے طریقے پر اعتراض کیا تھا میں نے اور اس کو نہ جانے کیا کیا بنا دیا۔۔۔
    خلافت مدینہ المنورہ میں قائم ہوئی تھی کتنا جہاد ہوا وہاں پر کتنے مسلمان قتل ہوئے وہاں پر؟؟؟۔۔۔
    تاریخ کو پڑھیں۔۔۔ مثال دی تھی عقل والوں کے لئے، کہ اگر سر سے خون نکلے گا تو پٹی پیر پر نہیں باندھی جائے گی۔۔۔
    جنہوں نے خلافت ختم کی ہے پہلے اُن سے دست وگریبان ہوں۔۔۔ ہم عجمیوں کا کیا قصور ہے؟؟؟َ۔۔۔
     
لوڈ کرتے ہوئے...

اس صفحے کو مشتہر کریں