1. آئیے اہم اسلامی کتب کو یونیکوڈ میں انٹرنیٹ پر پیش کرنے کے لئے مل جل کر آن لائن ٹائپنگ کریں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ کے ذریعے آپ روزانہ فقط دس پندرہ منٹ ٹائپنگ کر کے ہزاروں صفحات پر مشتمل اہم ترین کتب کو ٹائپ کرنے میں اہم کردار ادا کرکے صدقہ جاریہ میں شامل ہو سکتے ہیں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ میں شمولیت کے لئے یہاں کلک کریں۔
  2. آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

اعتقادی نفاق

'اعتقادی نفاق' میں موضوعات آغاز کردہ از بالاکوٹی, ‏دسمبر 02، 2012۔

  1. ‏دسمبر 02، 2012 #1
    بالاکوٹی

    بالاکوٹی رکن
    شمولیت:
    ‏نومبر 04، 2012
    پیغامات:
    82
    موصول شکریہ جات:
    351
    تمغے کے پوائنٹ:
    36

    یہی نفاق اکبرہے جس میں ایک منافق بظاہر اسلام کی نمائش کرتاہے لیکن اپنے اندر کفر کو چھپائے رکھتاہے سب سے نچلے طبقہ میں پہنچ جاتاہے ۔اللہ نے تمام بر ے اوصاف سے انہیں متصف کیاہے کبھی کافر کہا کبھی بے ایمان کہا کبھی دین اور دین داروں کے ساتھ مذاق اڑانے والے سے انہیں تعبیر کیا ان کی بری صفات بیان کرتے وثت کہا گیا کہ یہ ہمہ تن دشمنان اسلام کی طرف جھکے رہتے ہیں اس لیے کہ ان کی اسلام دشمنی بھی ان ظاہر کافر دشمنوں سے کم نہیں ہو تی ۔لہذا یک منافق بظاہر اللہ تعالی ،اس کرے فرشتوں ،اس کی کتا بوں ،اس کے رسولو ں اور یو م آخرت پر ایمان کا اعلان کرتاہے ۔لیکن اندرونی طور پر ان چیزوں سے عاری ہوتاہے ۔بلکہ ان حقائق کو جھٹلاتاہے ۔اللہ تعالی پر ایمان لاتا ہے نہ اس بات پر کہ اللہ تعالی نے اپنے ایک بندہ پر اپنا کلام پاک نازل فرمایا ہے اور اس کو رسو ل کو بنایاہے تاکہ وہ اس کی اجازت سے لوگو ں کو ہدایت کرے ،اللہ تعا لی نے کلام مجید میں ان منافقوں کے پردہ کوفاش فرمایاہے اور ان کے باطنی راز کو کھول دیاہے او راپنے بندوں پر ان کے معاملہ کو ظاہر کردیاہے ،تا کہ وہ بھی نفاق او راہل نفاق سے خبردار ہیں اللہ تعالی نے سورہ بقرہ کی ابتداء میں لوگوں کے تین طبقوں کا تذکرہ کیاہے ۔مو منین ،کفار ،اور منافقین ،پس مو منوں کے سلسلہ میں چار آیتیں نازل ہوئیں ،کافروں کے سے متعلق دو آیتیں ،جب کہ منافقین کے بارے میں تیرہ آیتیں ،او ریہ صرف منافقو ں کی کثرت لوگوں میں نفا ق کے پھلنے او راسلام او راہل اسلام کے لئے عظیم فتنہ ثابت ہو نے کی وجہ سے ،او رمنافقوں کی ریشہ دوانیوں کی وجہ سے اسلام کو بہت سے مصائب بہی جھلینے پڑے ہیں
    اعتقادی نفا ق کی چھ قسمیں ہیں :
    1رسول اللہ (ﷺ)کی لائی ہو ئی شربعت کی بعض باتو ں سے بغض رکھنا ۔
    2رسول اللہ (ﷺ)سے بعض رکھنا ۔
    3رسول اللہ (ﷺ)کی لائی ہو ئی شریعت کے بعض حصہ کو جھٹلانا۔
    4رسول اللہ (ﷺ)کے الا ئے ہو ئے دین کے زوال سے خوش ہونا ۔
    5رسول اللہ (ﷺ)کے دین کے غلبہ وبالا دستی سے تکلف اور رنج وغم ہو نا
    6رسول اللہ (ﷺ)کو جھٹلانا ۔ (مجموعۃ التوحیدیۃ )واللہ اعلم
     
    • شکریہ شکریہ x 5
    • پسند پسند x 2
    • زبردست زبردست x 1
    • لسٹ
  2. ‏دسمبر 17، 2012 #2
    حرب بن شداد

    حرب بن شداد سینئر رکن
    جگہ:
    اُم القرٰی
    شمولیت:
    ‏مئی 13، 2012
    پیغامات:
    2,149
    موصول شکریہ جات:
    6,249
    تمغے کے پوائنٹ:
    437

    شیعہ کے نزدیک شرع کے دلائل صرف تین ہیں۔۔۔
    ١۔ کتاب اللہ۔
    ٢۔ سنت رسول صلی اللہ علیہ وسلم۔
    ٣۔ آئمہ معصومین کے اقوال وارشادات۔

    ان کے نظریئے کے مطابق امام معصوم کے بغیر اجماع باطل ہے تابہ قیاش چہ رشد؟؟؟۔۔۔ یہ تو ایک ظاہری اصول ہے اگر ذرا گہرائی میں اتر کر غور کیا جائے تو معلوم ہوگا کے شیعہ کے نزدیک ان تین دلائل کا مرجع اور خلاسہ بھی صرف ایک ہے یعنی قول امام۔۔۔ چنانچہ کتاب اللہ کی فلاں آیت کا قول خداوندی ہونا اُن کے نزدیک قول امام سے معلوم ہوگا۔۔۔ اگر امام معصوم یہ ارشاد فرمائیں کےیہ آیت یوں نہیں یوں ہے تو شیعہ کے نزدیک قول معصوم کی بنا پر اس آیت کو اسی طرح ماننا ضروری ہے جس طرح امام نے فرمایا خلاصہ یہ کہ قرآن کلام الہٰی ہے مگر قرآن کریم کی کسی آیت کا قول خداوندی اورکلام الہٰی ہونا شیعہ کے نزدیک امام معصوم کی تصدیق وتصویب پر موقوف ہے۔۔۔

    جہاں تک ارشادات نبویہ اور احادیث رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کا سوال ہے شیعہ کے نزدیک وہ بھی صرف اس صورت میں معتبر ہیں جبکہ وہ آئمہ معصومین کے ذریعے پہنچی ہوں یا اقوال آئمہ کے موافق ہوں ورنہ چونکہ ان کے نزدیک صحابہ کرام عادل وثقہ نہیں لہذا ان کی ایسی روایات جو آئمہ معصومین کے ذریعے نہ پہنچی ہوں یاقول معصوم ان کی تائید نہ کرتا ہو وہ شیعہ کے نزدیک ساقط الاعتبار ہوں گی چنانچہ شیعوں کے محدث اعظم علامہ باقر مجلسی کی کتاب بحار الانوار جزودوم (طبع جدید) کتاب العلم میں باب ٢٨ کا عنوان ہے۔۔۔
     
  3. ‏جون 22، 2013 #3
    عبیداللہ

    عبیداللہ رکن
    جگہ:
    حیدرآباد
    شمولیت:
    ‏جولائی 08، 2012
    پیغامات:
    117
    موصول شکریہ جات:
    236
    تمغے کے پوائنٹ:
    80

    جزا ک اللہ خیرا۔۔۔
     
  4. ‏جولائی 05، 2013 #4
    ساجد تاج

    ساجد تاج فعال رکن
    جگہ:
    پاکستان ، لاہور
    شمولیت:
    ‏مارچ 09، 2011
    پیغامات:
    7,174
    موصول شکریہ جات:
    4,488
    تمغے کے پوائنٹ:
    604

    جزاک اللہ خیرا
     
  5. ‏جولائی 06، 2013 #5
    محمد ارسلان

    محمد ارسلان خاص رکن
    شمولیت:
    ‏مارچ 09، 2011
    پیغامات:
    17,865
    موصول شکریہ جات:
    40,798
    تمغے کے پوائنٹ:
    1,155

    جزاک اللہ خیرا
     
  6. ‏جولائی 14، 2013 #6
    ساجد تاج

    ساجد تاج فعال رکن
    جگہ:
    پاکستان ، لاہور
    شمولیت:
    ‏مارچ 09، 2011
    پیغامات:
    7,174
    موصول شکریہ جات:
    4,488
    تمغے کے پوائنٹ:
    604

    جزاک اللہ خیرا
     
  7. ‏جنوری 13، 2016 #7
    ًمحمد عفان

    ًمحمد عفان مبتدی
    شمولیت:
    ‏اگست 13، 2015
    پیغامات:
    2
    موصول شکریہ جات:
    0
    تمغے کے پوائنٹ:
    21

    میرا سوال ھے ک عبداللہ بن ابی منافقت سے پھلے مشرک تھا یا نھیں اور نام کیا پیدایشی یھی تھا؟
     
  8. ‏فروری 22، 2016 #8
    عبدالرحمن بھٹی

    عبدالرحمن بھٹی مشہور رکن
    جگہ:
    فی الارض
    شمولیت:
    ‏ستمبر 13، 2015
    پیغامات:
    2,435
    موصول شکریہ جات:
    287
    تمغے کے پوائنٹ:
    165

    محترم! اس بحث کو بالائے طاق رکھتے ہوئے کہ کہ آپ لوگوں کے مذعومہ امام ”معصوم“ ہیں ان کو معصوم فرض کرتے ہوئے عرض ہے کہ؛
    آپ تک ان کی باتیں کس طرح پہنچی ہیں معصوم واسطہ سے یا غیر معصوم واسطہ سے؟
     
لوڈ کرتے ہوئے...

اس صفحے کو مشتہر کریں