• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

اللہ سے دعا میں آپ صلی اللہ علیہ وسلم کا وسیلہ پکڑنا شرک کیوں ؟

Hasan

مبتدی
شمولیت
جون 02، 2012
پیغامات
103
ری ایکشن اسکور
428
پوائنٹ
0
السلام علیکم!

بندہ ناچیز دعا میں صرف اللہ کے اسماءوالصفات کا وسیلہ پکڑنا صحیح سمجھتا ہے-

غیر اللہ سے براہ راست مانگنے، جسے بعض لوگ وسیلہ کہہ جاتے ہیں، کو شرک اکبر سمجھتا ہے-

فوت شدگان سے اللہ سے دعا کرنے کی درخواست کو بھی شرک اکبر سمجھتا ہے- چاہے قبر کے نزدیک سے کریں یا دور سے- اسے بھی بعض لوگ وسیلہ کہہ جاتے ہیں-

لیکن اللہ سے دعا کرتے وقت آپ صلی اللہ علیہ وسلم کا وسیلہ پکڑنا، مثلا یہ کہا جائے کہ اے اللہ فلاں کام آپ صلی اللہ علیہ وسلم کے وسیلے ٹھیک کردے، شرک کیوں ہے ؟

مزید یہ کہ یہ ایک صدیوں پرانا طریقہ ہے- کون کون سے علماء نے اسے شرک قرار دیا ہے؟ اور کنہوں نے اسے بدعت کہا ہے ؟
 

Hasan

مبتدی
شمولیت
جون 02، 2012
پیغامات
103
ری ایکشن اسکور
428
پوائنٹ
0
بن باز رحمہ اللہ نے ایسے وسیلے کو شرک کے 'اسباب و وسائل' میں سے قرار دیا ہے- جبکہ شرک کو الگ بیان کیا- اہل علم سے وجہ بتانے کی درخواست ہے ؟ یا شیخ رحمہ اللہ سے غلطی ہوئی ؟





 
شمولیت
جولائی 03، 2012
پیغامات
97
ری ایکشن اسکور
94
پوائنٹ
63
asslamualikum wr wb ,,,,,,,,,,,agar nabi s.a.w. ka wasila jaij umoor me se tha to umar r. ne iski mukhalifat q ki .........
Bayan kiya Anas bin malik R. Ne ki zab kabhi umar bin khtaab R. Ke jamane me qahat padta to umar R. Abbas bin muttlib R. Ke wasile (abbas R. se imamat krate ) se dua karte.aur farmate ki ""AYE ALLAH PAHLE HAM TERE PAS APNE NBI S.A.W. KA WASILA LAYA KARTE THE "", TO TU PANI BARSATA THA,AB HAM TERE PAS APANE NBI S.A.W. KE CHCHA KO WASILA BANATE HAI TO TU HAMPAR PANI BARSHA..anas R. Ne kaha ki phir pani khob barasti..shahih bukhari ,,,kitabul istaska,,bab qahat ke waqt loag imam se pani ke ki dua karne ke liye kah sakte hai...hadish no.1010(urdu)jild 2
Ra Ju's photos | Facebook
& shahih ahadish me pichle logo ka apne neak amal ka wasila lagane ka jikr milta hai agar ye sahi hota to ye neak loag apne nabi ka , wali ka bujurg ka jo is duniya se ja chuke unka wasila jaroor lagate ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
ibne umar ne kaha ki rasoolullah s. ne farmaya pichle zamane me(bani israil me se) 3 admi kahi za rahe the ki achanak barish ne unhe a liya. woh 3eno pahad ke 1 gaar me khush gye to gaar ka muh band ho gya.ab 3no apash me u kahne lage ki allah ki kasam hame is musibat se ab to sirf sacchai hi nizat dilayegi.behter ye hai ki ab har sakhs apne kisi ayse amalko byan karke dua kare jiske bare me use yaqeen ho ki woh khalis allah tala ki razamandi ke liye kiya tha.chunache 1 ne is trah dua ki,aye allah tujh ko khob maloom hai ki maine 1 majdoor rakha tha jis ne 1 faraq(3saa)chawal ki majdoori par mera ka kaam kiya tha lekin woh sakhs(gusse me akar) chla gya aur apne chawal chod gya.phir maine 1 farq chawal ko liya aur uski kheti ki.usse itna kuch ho gya ki maine paidawar me se gay, bail khrid liya.uske bahut din baad wahi sakhs apni majdoori mangne aya.maine kaha ye gay bail khde hai inko le ga.usne kaha mera to 1 farq chawal tujhpar hona cahiye tha.maine usse kaha ki ye sab gay bail le ga q ki usi 1 farq ki amdani hai.akhir woh gay bail le kar chala gya.pash aye allah agar tu janta hai ki ye imandari maine sirf tere dar se ki thi to tu gaar ka muh khol de.cunanche usi waqt woh patthar kuch hat gaya..phir 2sre ne is trah dua ki,aye allah tujhe khoob maloom hai ki mere maa baap zab boodhe ho gaye to mai unki khidmat me rojana raat ko apni bakriyo ka doodh la kar pilaya karta tha.1 din mai ittifaq s deer se aya to woh so chuke the.idhar mere biwi bacche bhokh sebilbila rahe the lekin meri adat thi ki zabtak walidain ko doodh na pila lu, biwi baccho ko nhi deta tha mujhe unhe bedar karna bhi nhi pashand tha aur chodna bhi pashand na tha,pash mai unka wahi intizar karta raha yaha tak ki subah ho gyi(phir doodh pilaya).pash aye gar tere ilm me bhi maine ye kaam teri khauf ki wajah se kiya tha to tu hamari mushkil door kar de.us waqt wooh patthar kuch aur hat gya aur ab asman nazar ane laga..phir 3sre ne u dua ki ,aye allah ,meri 1 chcha zad bahan thi jo mujhe sabse zyadah mahboob thi.maine 1 baar usse sohbat karni chahi,usne inkar kiy magar(2sre time muflisi me bccho ke liye majboori me)is shart par tayyar hui ki mai use 100 asharfiya la kar de du.maine ye raqam hasil karne ki koshish ki,akhir woh mujhe mil gayai to mai uske pash aya aur woh raqam(Rs.)uske hawale kar di,usne mujhe apne nafsh par qudrat de di.zab mai uske dono pair ke darmiyan baith chuka,to usne kaha allah se dar aur muhar ko bagir haq ke mat tood.mai(ye sunte hi)khda ho gaya aur 100 asharfiya bhi wapash nhi li.pash aye allah agar tere ilm me bhi maine ye kaam teri khauf ki wajah se kiya tha to tu hamari mushkil asan kar de.allah tala ne unki mushkil door kar di(patthar poori trah se hat gya) aur woh 3no bahar nikal aye.
shahi bukhari,,,kitabul ambiya,,bab ,gar walon ka kissa,,hadish no.3465
Ra Ju's photos | Facebook
wallahualam
 

حرب بن شداد

سینئر رکن
شمولیت
مئی 13، 2012
پیغامات
2,149
ری ایکشن اسکور
6,345
پوائنٹ
437
السلام علیکم!

لیکن اللہ سے دعا کرتے وقت آپ صلی اللہ علیہ وسلم کا وسیلہ پکڑنا، مثلا یہ کہا جائے کہ اے اللہ فلاں کام آپ صلی اللہ علیہ وسلم کے وسیلے ٹھیک کردے، شرک کیوں ہے ؟

مزید یہ کہ یہ ایک صدیوں پرانا طریقہ ہے- کون کون سے علماء نے اسے شرک قرار دیا ہے؟ اور کنہوں نے اسے بدعت کہا ہے ؟

اللہ کے اس بیان کو پڑھیں۔۔۔
ہم کسی کو صحیح اور غلط اسی بنیاد پر کہتے ہیں۔۔۔
یعنی لاعلمی کی بنیاد پر۔۔۔
یہ کلام اللہ نے اپنے نبی صلی اللہ علیہ وسلم سے ان کی زندگی میں بیان فرمایا تھا۔۔۔

قُلْ إِنَّمَآ أَدْعُوا۟ رَبِّى وَلَآ أُشْرِكُ بِهِۦٓ أَحَدًا ﴿٢٠﴾
آپ کہہ دیجئے کہ میں تو صرف اپنے رب ہی کو پکارتا ہوں اور اس کے ساتھ کسی کو شریک نہیں کرتا

قُلْ إِنِّى لَآ أَمْلِكُ لَكُمْ ضَرًّا وَلَا رَشَدًا ﴿٢١﴾
کہہ دیجئے کہ مجھے تمہارے کسی نقصان نفع کا اختیار نہیں

اور جہاں تک بات ہے صدیوں پرانے طریقوں کی۔۔۔
تو کسی بھی غلط عمل کے انجام میں صدیوں کا انجام دیا جانا اس کے درست ہونے کی صحت پر دلالت قائم نہیں کرتا۔۔۔
واللہ اعلم۔۔
 

Hasan

مبتدی
شمولیت
جون 02، 2012
پیغامات
103
ری ایکشن اسکور
428
پوائنٹ
0
اللہ کے اس بیان کو پڑھیں۔۔۔
ہم کسی کو صحیح اور غلط اسی بنیاد پر کہتے ہیں۔۔۔
یعنی لاعلمی کی بنیاد پر۔۔۔
یہ کلام اللہ نے اپنے نبی صلی اللہ علیہ وسلم سے ان کی زندگی میں بیان فرمایا تھا۔۔۔

قُلْ إِنَّمَآ أَدْعُوا۟ رَبِّى وَلَآ أُشْرِكُ بِهِۦٓ أَحَدًا ﴿٢٠﴾
آپ کہہ دیجئے کہ میں تو صرف اپنے رب ہی کو پکارتا ہوں اور اس کے ساتھ کسی کو شریک نہیں کرتا

قُلْ إِنِّى لَآ أَمْلِكُ لَكُمْ ضَرًّا وَلَا رَشَدًا ﴿٢١﴾
کہہ دیجئے کہ مجھے تمہارے کسی نقصان نفع کا اختیار نہیں
اللہ سے دعا کرتے وقت آپ صلی اللہ علیہ وسلم کا وسیلہ پکڑنا، مثلا یہ کہا جائے کہ اے اللہ فلاں کام آپ صلی اللہ علیہ وسلم کے وسیلے ٹھیک کردے، رب ہی کو پکارنے اور اسی کونقصان نفع کا مختار سمجھنے پر مشتمل ہوتا ہے- آپ صلی اللہ علیہ وسلم کو مشکل میں پکارنا یا انہیں نقصان نفع کا مختار سمجھنا بلا شبہ شرک اکبر ہے-

محترم انس نضر بھائی نے جس آیت سے اس وسیلے کے شرک ہونے پر استدلال کیا ہے اس کی تفسیر ذیل میں ملاحظہ فرمئیں:

﴿ أَلَا للهِ الدِّينُ الْخَالِصُ ۚ وَالَّذِينَ اتَّخَذُوا مِن دُونِهِ أَوْلِيَاءَ مَا نَعْبُدُهُمْ إِلَّا لِيُقَرِّبُونَا إِلَى اللهِ زُلْفَىٰ إِنَّ اللهَ يَحْكُمُ بَيْنَهُمْ فِي مَا هُمْ فِيهِ يَخْتَلِفُونَ إِنَّ اللهَ لَا يَهْدِي مَنْ هُوَ كَاذِبٌ كَفَّارٌ ﴾ ... سورة الزمر: 3

کہ ’’خبردار، دین خالص اللہ کا حق ہے رہے وہ لوگ جنہوں نے اُس کے سوا دوسرے سرپرست بنا رکھے ہیں (اور اپنے اِس فعل کی توجیہ یہ کرتے ہیں کہ) ہم تو اُن کی عبادت صرف اس لیے کرتے ہیں کہ وہ اللہ تک ہماری رسائی کرا دیں، اللہ یقیناً اُن کے درمیان اُن تمام باتوں کا فیصلہ کر دے گا جن میں وہ اختلاف کر رہے ہیں اللہ کسی ایسے شخص کو ہدایت نہیں دیتا جو جھوٹا اور منکر حق ہو‘‘



















اس سے پتہ چلتا ہے کہ مشرکین غیر اللہ کی پوجا کرتے اور انہی کو پکارتے اور اس کی وجہ یہ بیان کرتے کہ یہ اس لیے کیا جارہا ہے کہ ان کے طاغوت اللہ کے پاس ان کے سفارشی ہیں-

اور جہاں تک بات ہے صدیوں پرانے طریقوں کی۔۔۔
تو کسی بھی غلط عمل کے انجام میں صدیوں کا انجام دیا جانا اس کے درست ہونے کی صحت پر دلالت قائم نہیں کرتا۔۔۔
واللہ اعلم۔۔
بے شک صدیوں پرانے غلط اعمال غلط ہی رہتے ہیں- مگر صدیوں پرانے کسی غلط عمل کو اگر علماء بدعت یا شرک کے وسائل میں سے ایک کہتے آئے ہیں تو ہم اسے شرک کیسے قرار دے سکتے ہیں ؟
 

Hasan

مبتدی
شمولیت
جون 02، 2012
پیغامات
103
ری ایکشن اسکور
428
پوائنٹ
0
Fifth question from Fatwa no. 5553
Q 5: Is seeking the help of the Prophets, Awliya' (pious people) and good people when they are alive and after their death to lift a person's affliction, bring good and making Tawassul (supplicating to Allah through a means) by them either to fulfill a need or achieve their goals permissible or not?

A: As for seeking help of the dead, whether prophets or others, it is not permissible, rather it is an act of Al-Shirk-ul-Akbar (major form of associating others in worship with Allah). As for seeking the help of living people with whatever they can do, there is no harm in it, as Allah (Glorified be He) says in the story of Musa (Moses, peace be upon him): The man of his (own) party asked him for help against his foe
But making Tawassul through living
(Part No. 1; Page No. 107)

or dead people whether they are prophets or others or through people's honor or rights, is not permissible, rather it is a Bid`ah (innovation in religion) and a means that leads to Shirk (associating others with Allah in His Divinity or worship).
May Allah grant us success. May peace and blessings be upon our Prophet Muhammad, his family, and Companions.


The Permanent Committee for Scholarly Research and Ifta'

Member
`Abdullah ibn Qa`ud `Abdullah ibn Ghudayyan `Abdul-Razzaq `Afify

Deputy Chairman Chairman
`Abdul-`Aziz ibn `Abdullah ibn Baz



http://www.alifta.net/Search/ResultDetails.aspx?lang=en&view=result&fatwaNum=&FatwaNumID=&ID=31&searchScope=7&SearchScopeLevels1=&SearchScopeLevels2=&highLight=1&SearchType=exact&SearchMoesar=false&bookID=&LeftVal=0&RightVal=0&simple=&SearchCriteria=allwords&PagePath=&siteSection=1&searchkeyword=116097119097115115117108#firstKeyWordFound
 

حرب بن شداد

سینئر رکن
شمولیت
مئی 13، 2012
پیغامات
2,149
ری ایکشن اسکور
6,345
پوائنٹ
437
حسن بھائی آپ نے اپنے اس نطریئے کی دلیل کہاں سے لی۔۔۔
جس کو آپ بیان کررہے ہیں۔۔۔

اللہ سے دعا کرتے وقت آپ صلی اللہ علیہ وسلم کا وسیلہ پکڑنا،
مثلا یہ کہا جائے کہ اے اللہ فلاں کام آپ صلی اللہ علیہ وسلم کے وسیلے ٹھیک کردے،
رب ہی کو پکارنے اور اسی کونقصان نفع کا مختار سمجھنے پر مشتمل ہوتا ہے۔

یہ بتائیں دُعا خود کیا ہے؟؟؟۔۔۔
اگر انبیاء کی وفات کے بعد اُن کے وسیلے سے دُعائیں قبول ہوتیں۔۔۔
تو ان کی پیروی کرنے والوں کی ایک فہرست ہونی چاہئے۔۔۔
جنہوں نے اپنے اپنے وقت کے انبیاء کے وسیلے سے رب العالمین سے دعائیں کیں۔۔۔

دوسری چیز نبی پاک صلی اللہ علیہ وسلم اپنی وفات کے بعد برزخی زندگی میں ہیں جس کی کیفیت ماسوائے اللہ تبارک وتعالٰی کے کوئی نہیں جانتا۔۔۔

صحابہ کرام رضی اللہ عنھم نے نبی صلی اللہ علیہ وسلم کا وسیلہ آپ کی وفات کے بعد تلاش نہیں کیا بلکہ وہ تو نیک صالح، زندہ اور دعا پر قادر شخص کو تلاش کرتے۔۔۔

لہذا اگر ذات اور جاہ کا وسیلہ مشروع اور جائز ہوتا تو صحابہ کرام رضی اللہ عنہم اس کی طرف سب سے پہلے آگے بڑھتے اس لئے کہ وہ تو ہر چھوٹی اور بڑی نیکی میں نبی صلی اللہ علیہ وسلم کی اتباع کرنے میں حریص ہوتے تھے لہذا اگر یہ بات وارد اور طے شدہ ہوتی تو وہ اس کو ہماری طرف منتقل کردیتے۔۔۔

اب جس نبی صلی اللہ علیہ وسلم کے وسیلے کی بات آپ کررہے ہیں۔۔۔ انکی سنت کچھ اس طرح ہے۔۔۔
اے اللہ! میں تیرے علم غیب اور تیری مخلوق پر قدرت کے واسطہ سے تجھ سے سوال کرتا ہوں کے مجھے اس وقت تک زندہ رکھ جب تک تیرے علم کے مطابق میرے لئے زندگی بہتر ہو اور مجھے اس وقت موت دے جب تیرے علم کے مطابق موت میرے لئے بہتر ہو۔۔۔(بخاری ومسلم)۔۔۔

اے اللہ! میں تجھ سے تیرے ہر اس نام (کے واسطے) سے سوال کرتا ہوں جو تو نے خود رکھایا اپنی کتاب میں نازل کیا ہے یا اپنی مخلوق میں سے کسی کو سکھایا ہے یا تو نے خود اپنے ہاں مخفی رکھا ہے۔۔۔ (مسند احمد)۔۔۔

حضرت آدم علیہ السلام کا وسیلہ کیا تھا؟؟؟۔۔۔
اپنے رب سے اپنی کی جانی والی غلطی سے نجات کا۔۔۔

حسن بھائی ہم سب اتنی محنت کیوں کررہے ہیں؟؟؟۔۔۔
لہذا میرا منہج تو زندہ انسان تک ہی محددود ہے۔۔۔
جیسا کے حضرت عمررضی اللہ عنہ کے دور کا واقعہ ہے۔۔۔
باقی میں کسی کو پابند نہیں کرسکتا۔۔۔
 

Hasan

مبتدی
شمولیت
جون 02، 2012
پیغامات
103
ری ایکشن اسکور
428
پوائنٹ
0
لہذا اگر ذات اور جاہ کا وسیلہ مشروع اور جائز ہوتا تو صحابہ کرام رضی اللہ عنہم اس کی طرف سب سے پہلے آگے بڑھتے
محترم حرب بن شداد بھائی میں نے کب ایسا کہا ؟

میں عرض کررہا ہوں کہ یہ شرک نہیں- یا کوئی اسے ثابت کردے تو میں اس کا شکر گژار ہونگا- جزاک اللہ
 
Top