1. آئیے اہم اسلامی کتب کو یونیکوڈ میں انٹرنیٹ پر پیش کرنے کے لئے مل جل کر آن لائن ٹائپنگ کریں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ کے ذریعے آپ روزانہ فقط دس پندرہ منٹ ٹائپنگ کر کے ہزاروں صفحات پر مشتمل اہم ترین کتب کو ٹائپ کرنے میں اہم کردار ادا کرکے صدقہ جاریہ میں شامل ہو سکتے ہیں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ میں شمولیت کے لئے یہاں کلک کریں۔
  2. آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

امام ابو حنیفہ

'سیرت سلف الصالحین رحمہم اللہ' میں موضوعات آغاز کردہ از سدرہ منتہا, ‏جنوری 14، 2013۔

  1. ‏جنوری 17، 2013 #41
    گڈمسلم

    گڈمسلم سینئر رکن
    شمولیت:
    ‏مارچ 10، 2011
    پیغامات:
    1,407
    موصول شکریہ جات:
    4,907
    تمغے کے پوائنٹ:
    292

    مفتی عابد الرحمن بھائی نہ ہمیں امام صاحب سے کوئی ذاتی دشمنی ہے اور نہ ہی ان کے مقلدین سے۔ بلکہ میں تو کہتا ہوں کہ مجھے تو کسی انسان سے بھی کوئی دشمنی نہیں۔ ہاں جن وجوہات واسباب کی وجہ سے اسلام بعض لوگوں سے بغض ودشمنی رکھنے کا حکم دیتا ہے، انہی وجوہات واسباب کی وجہ سے میں بھی ان لوگوں سے بغض ودشمنی رکھتا ہوں۔

    جب آپ لوگ اس بات کو تسلیم کرنے کے باوجود کہ امام صاحب انسان تھے، اور انسان غلطی کا پتلا ہے اور امام صاحب سے بھی غلطیاں ہوئی ہیں۔ پھر بھی اندھا دھند امام صاحب کی ہر بات کو تسلیم کیے ہوئے ہیں، تو بھائی اصل اختلاف کی وجہ یہ ہے ہم کہتے ہیں کہ قرآن وحدیث ہی اصل مصدر ہیں، آپ قرآن وحدیث کو اصل مصدر تسلیم کرتے ہوئے بھی کتنے سارے احکامات ومسائل میں ایسی تاویلات کرتے ہیں کہ بالآخر امام صاحب کے قول کے مطابق اس شرعی مسئلہ کو ڈھال ہی دیتے ہیں۔ اور زعم باطل میں یہ خیال کرلیتے ہیں کہ ہم قرآن وحدیث پہ عمل کررہے ہیں۔

    اس جاری مسئلہ کو ہی لیے لیجیے واضح صریح شرعی مخالفت کےباوجود بھی آپ امام صاحب کے قول کو عین قرآن وحدیث ثابت کروانے پر لگے ہوئے ہیں، اور کہا جارہا ہے کہ یہ فقاہت ہے اور آپ لوگ اس فقاہت کو جانتے، سمجھتے ہی نہیں۔

    بھائی جب ایک مسئلہ قرآن وحدیث سے ثابت ہے، اور امام صاحب سے اس کی مخالفت بھی ثابت ہے تو قرآن وحدیث کو تسلیم کرنے میں کیا مانع ہے؟ یہ ہے اصل اختلاف کی وجہ۔۔ جب مسئلہ کی نوعیت یہاں تک پہنچتی ہے تو پھر حقائق سامنے آتے ہیں اوران حقائق کا سامنا نہ کرنے کی وجہ سے آپ ببانگ دھل بیان جاری وساری کرتے ہیں کہ یہ لوگ امام صاحب کے دشمن ہیں وغیرہ۔ جہاں تک میں سمجھتا ہوں کہ امام صاحب کی جو تنقیص ہوتی ہے اس کے اصل ذمہ دار بھی آپ لوگ ہی ہیں۔
     
    • شکریہ شکریہ x 4
    • پسند پسند x 1
    • لسٹ
  2. ‏جنوری 17، 2013 #42
    حرب بن شداد

    حرب بن شداد سینئر رکن
    جگہ:
    اُم القرٰی
    شمولیت:
    ‏مئی 13، 2012
    پیغامات:
    2,149
    موصول شکریہ جات:
    6,249
    تمغے کے پوائنٹ:
    437

    یہ کام میں نے کردیا تھا۔۔۔ لفظ فقہی کو عبارت سے اس ہی لئے علیحدہ کرچکا تھا۔۔۔ جو شاید آپ کی سمجھ کو منہ چڑاتا ہوا نکل گیا۔۔۔ جس وجہ سے آپ مجبور ہوگئے اس طرح کی زبان استعمال کرنے پر جس کے معیار پر بڑی معذرت کے ساتھ خود آپ پورے اتر رہے ہیں۔۔۔ دیکھیں میں نے پہلے بھی آپ کو بہت بار یہ درخواست کرچکا ہوں کے مجھ سے گفتگو کیا کیجئے۔۔۔ مجھے اپنی صفات یا کمالات کا مرید بنانے کی ضرورت نہیں۔۔۔ اُمید ہے آئندہ خیال رکھیں گے۔۔۔

    لفظوں کو تخلیق نہیں سمجھنا چاہئے کیونکہ اس کے پیچھے یہ خوش فہمی کارفرما ہوتی ہے کہ وہی اس کا خالق ہے۔۔۔ یہ بیماری ہے جس کا علاج بروقت ہوجائے تو بہتر کیونکہ ہر تخلیق کے پیچھے یا ہر خیال کے خالق وہی ہے جو انسان کا خالق ہے۔۔۔ لہذا کسی کو چھوٹا سمجھنے کے لئے ضروری ہے کہ یا تو اُسے دور سے دیکھا جائے یا غرور سے۔۔۔ عدم فقاہت کا جو شکوہ (الزام) بنا کر تخلیق کررہے ہیں اور بلا چوں چراں مجھ پر عائد کررہے ہیں تو یہ اعتراض علماء ومحدثین کرام کی جانب سے ہے جسے میں نے پیش کیا اب میں کہاں جاوں اور کس سے شکوہ کروں؟؟؟۔۔۔ بےلگا گھوڑا ہے قلم نہیں۔۔۔

    ملک بدلنے سے مال کی حیثیت بدلی ہے۔۔۔ اور مال روپے کی صورت میں نہیں ہے اب اس حدیث کو دوبارہ سے مال کی جگہ روپے لگا کر پیش کریں لیکن یہ بات ذہن نشین رکھئے گا کے روپے حلال کی کمائی سے حاصل کئے گئے تھے حرام کی کمائی سے نہیں۔۔۔ اچھا امام صاحب نے بھی اسی حدیث کی بناء پر اپنی رائے دی تھی؟؟؟۔۔۔ یا یہ پینترا آپ کا پھینکا ہوا ہے؟؟؟۔۔۔

    یہ بھی آپ کی اچھی تخلیق ہے۔۔۔ لیکن رائے پر تبصرہ بھی رائے ہی سمجھتے تو اس کشمکش میں شاید مبتلا نہ ہوتے۔۔۔ مجھے آپ سے دلی ہمدردی ہے۔۔۔

    مشہور تو زانیہ بھی تھی۔۔۔ تو زانیہ کے اپنے عمل زنا کی رائے کو بھی اسطرح۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ مقبول کےدرجے پر فائز کیا جائے۔۔۔ دوسری بات آپ نے بالکل درست فرمائی جس سے مجھے بھی اتفاق ہے عقل والی۔۔۔ کیونکہ امام صاحب اپنی عبارت پر رائے دیتے ہوئے شاید یہ ہی وطیرہ اپناتے ہونگے جس کی شہادت اوپر آپ دے رہے ہیں یعنی دنیاوی مثالوں کو سامنے رکھتے تھے۔۔۔ لیکن آپ کو اُن کی انجام کی خبر تھوڑی دیر سے ہوئی لیکن کوئی بات نہیں دیر آئے پر درست آئے۔۔۔

    والسلام علیکم۔۔۔
     
  3. ‏جنوری 17، 2013 #43
    حرب بن شداد

    حرب بن شداد سینئر رکن
    جگہ:
    اُم القرٰی
    شمولیت:
    ‏مئی 13، 2012
    پیغامات:
    2,149
    موصول شکریہ جات:
    6,249
    تمغے کے پوائنٹ:
    437

    کس بات پر جزاک اللہ کہاآپ نے؟؟؟۔۔۔ ہمیں بھی علم ہوتاکہ ہم بھی رجوع کریں ہوسکتا ہے جو حکمت آپ سمجھ پائی ہوں وہ ہماری پہنچ سے دور ہو۔۔۔
     
  4. ‏جنوری 17، 2013 #44
    حرب بن شداد

    حرب بن شداد سینئر رکن
    جگہ:
    اُم القرٰی
    شمولیت:
    ‏مئی 13، 2012
    پیغامات:
    2,149
    موصول شکریہ جات:
    6,249
    تمغے کے پوائنٹ:
    437

    عابد بھائی بڑی معذرت یقین کیجئے میں یہ بات اوپن فورم پر کہہ رہا ہوں میں آپ کی دل سے عزت کرتا ہوں۔۔۔

    حافظ صاحب نے کوئی شکوک وشبہات پیدا کئے۔۔۔ انہوں نے سیدھی سی بات پوچھ لی۔۔۔
    سائل کو امام صاحب سے زانیہ کی کمائی کی بجائے۔۔۔ اُن سے یہ سوال پوچھنا تھا۔۔۔
    کہ ایک زانیہ کو مکان کرائے پر دیا جاسکتا ہے؟؟؟۔۔۔
    یا یہ حقیقت جاننے کے بعد، کہ زنا کاری اس کا پیشہ ہے کیا اس زانیہ پر حد جاری ہوسکتی ہے یا نہیں؟؟؟۔۔۔
    یا اللہ اور اس کے رسول محمدمصطفٰی صلی اللہ علیہ وسلم کی تعلیمات خلاف اس زانیہ کو کھلی چھٹی دے کر اس کو مکان کرائے پر دے دیا جائے؟؟؟۔۔۔
    بس اس کا جواب عنایت فرمادیں۔۔۔
     
  5. ‏جنوری 17، 2013 #45
    عابدالرحمٰن

    عابدالرحمٰن سینئر رکن
    جگہ:
    BIJNOR U.P. INDIA
    شمولیت:
    ‏اکتوبر 18، 2012
    پیغامات:
    1,124
    موصول شکریہ جات:
    3,229
    تمغے کے پوائنٹ:
    240

    السلام علیکم
    زنا ایک فعل حرام ہے اور ظاہر ہے اسلامی قانون کے مطابق اس پر حد جاری ہوگی اگر اسلامی حکومت ہے ،نہیں تو ایسے افراد سے مقاطعہ کیا جائے گا ان سے تعلقات ختم کرلئے جائیں گے اسی طرح فعل حرام کے لیے مکان دینا یہ تعاون علی الاثم ہے اس لیے دینے والا بھی برابر کا گناہ گار ہوگا۔میں سمجھتا ہوں کہ میں آپ کے سوالات کا جواب دے چکا ہوں اس لیے بات کو ختم کیا جائے ۔فقط واللہ اعلم بالصواب
     
  6. ‏جنوری 17، 2013 #46
    حرب بن شداد

    حرب بن شداد سینئر رکن
    جگہ:
    اُم القرٰی
    شمولیت:
    ‏مئی 13، 2012
    پیغامات:
    2,149
    موصول شکریہ جات:
    6,249
    تمغے کے پوائنٹ:
    437

    جزاکم اللہ خیراً۔۔۔
    اللہ تعالٰی آپ کے درجات کو بلند فرمائیں۔۔۔
     
  7. ‏جنوری 17، 2013 #47
    جمشید

    جمشید مشہور رکن
    شمولیت:
    ‏جون 09، 2011
    پیغامات:
    873
    موصول شکریہ جات:
    2,325
    تمغے کے پوائنٹ:
    180

    آپ اپنی تحریر پر خود بھی ایک نگاہ ڈال لیاکریں کہ اس سے کچھ معنی مطلب سمجھ میں آتے یامحض سیاسی بیانات کی طرح ہوتے ہیں کہ جس کاماحصل "مدعاعنقاہے اپنے عالم تقریر کا"کی طرح ہوتاہے۔ویسے اگرمیں مرید بناتابھی توکسی ایسے شخص کواپنامرید بناکر خوشی محسوس نہیں کرتا کہ جس کو فقہ حنفی اورفقہ جعفری کے خواب آتے ہوں اورجس کی چھلانگ بارہ امام سے امام ابوحنیفہ پرہوتی ہو۔
    مختصر یہ کہ الظفرالمبین میں مسئلہ کیاتھامسئلہ کی نوعیت کیاتھی ان سب سے بے چاروں کو کوئی بحث نہیں ہوتی بس کاتے اورلے دوڑے۔
    ایک مسئلہ یہ ہے کہ کسی زانیہ کو فعل حرام کیلئے مکان دیناکیساہے؟
    ایک مسئلہ یہ ہے کہ کسی زانیہ کو مکان کرائے پر دیناکیساہے؟
    ایک مسئلہ یہ ہے کہ اگرکسی مکان کوبطورکرایہ زانیہ لیتی ہے تومالک مکان کیلئے کرایہ لیناکیساہے؟
    یہ فقہی مسئلہ آخر الذکر صورت سے متعلق ہے؟
    یہ آج ہی کے کفایت اللہ صاحب کے مراسلہ کانقش ثانی ہے؟لگتاہے اثرگہراپڑاہے۔
    اولاتوعبارت صحیح سمجھنے کی صلاحیت پیداکیجئے اورنیت میں صالحیت لایئے انشاء اللہ سارے مسائل حل ہوجائیں گے۔
     
  8. ‏جنوری 18، 2013 #48
    حرب بن شداد

    حرب بن شداد سینئر رکن
    جگہ:
    اُم القرٰی
    شمولیت:
    ‏مئی 13، 2012
    پیغامات:
    2,149
    موصول شکریہ جات:
    6,249
    تمغے کے پوائنٹ:
    437

    ہماری کمپنی کے مال کی تشہیر کے لیے ہوشیار اور محنتی ایجنٹوں کی ضرورت ہے۔
     
    • شکریہ شکریہ x 4
    • پسند پسند x 1
    • لسٹ
  9. ‏نومبر 17، 2013 #49
    سید مزمل حسین

    سید مزمل حسین مبتدی
    شمولیت:
    ‏اکتوبر 31، 2013
    پیغامات:
    85
    موصول شکریہ جات:
    52
    تمغے کے پوائنٹ:
    28

    اللہ کرے یہ واقعہ ٹھیک ہو اور ان کے مقلدین کو بھی امام صاحب کی سیرت پر چلنے کی توفیق عطا فرمائے
     
  10. ‏نومبر 18، 2013 #50
    مون لائیٹ آفریدی

    مون لائیٹ آفریدی مشہور رکن
    شمولیت:
    ‏جولائی 30، 2011
    پیغامات:
    640
    موصول شکریہ جات:
    396
    تمغے کے پوائنٹ:
    127

    اگر ایک شخص اچھا کام کرے خواہ کوئی بھی ہو اس کی اچھائی کی تعریف کرنی چاہئیے نہ کہ اس کا انکار ۔ مثلاً اگر ایک شخص جو کہ مجاہدین کا مخالف ہو کوئی اچھا کام کرے تو ہم اس کی یہ اچھائی اس کی بعض برائی کی وجہ سے نظر انداز کرے اور کہے کہ یہ مجھے درست نہیں لگتا ہے کہ یہ اچھا کام اس نے کیا ہو ، ناانصافی ہے ۔
    ولا یجرمنکم شنئان قوم علی ان الا تعدلوا اعدلو ا ھوا اقرب للتقوی ۔المائدہ :8
     
لوڈ کرتے ہوئے...
متعلقہ مضامین
  1. اسحاق سلفی
    جوابات:
    8
    مناظر:
    244
  2. Israr Hussain Niyargar
    جوابات:
    6
    مناظر:
    759
  3. عامر عدنان
    جوابات:
    0
    مناظر:
    415
  4. عامر عدنان
    جوابات:
    5
    مناظر:
    1,070
  5. ابو زہران شاہ
    جوابات:
    1
    مناظر:
    1,116

اس صفحے کو مشتہر کریں