1. آئیے اہم اسلامی کتب کو یونیکوڈ میں انٹرنیٹ پر پیش کرنے کے لئے مل جل کر آن لائن ٹائپنگ کریں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ کے ذریعے آپ روزانہ فقط دس پندرہ منٹ ٹائپنگ کر کے ہزاروں صفحات پر مشتمل اہم ترین کتب کو ٹائپ کرنے میں اہم کردار ادا کرکے صدقہ جاریہ میں شامل ہو سکتے ہیں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ میں شمولیت کے لئے یہاں کلک کریں۔
  2. آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

امریکی وزیر خارجہ کا رمضان المبارک کے موقع پر پیغام

'اسلام اور عصر حاضر' میں موضوعات آغاز کردہ از فواد, ‏مئی 30، 2017۔

  1. ‏مئی 30، 2017 #1
    فواد

    فواد رکن
    شمولیت:
    ‏دسمبر 28، 2011
    پیغامات:
    434
    موصول شکریہ جات:
    13
    تمغے کے پوائنٹ:
    74

    فواد – ڈيجيٹل آؤٹ ريچ ٹيم – يو ايس اسٹيٹ ڈيپارٹمينٹ

    امریکی وزیر خارجہ کا رمضان المبارک کے موقع پر پیغام


    [​IMG]
    "رمضان عبادت، سخاوت اور تزکیہ نفس کا مبارک مہینہ ہے۔ سب سے اہم بات یہ ہے کہ رمضان اپنے خاندان والوں اور دوستوں سے بھلائی اور مستحقین کی مالی مدد کرنے کا بہترین وقت ہے۔ یہ وقت ہمیں ہم آہنگی کی مشترکہ اقدار اور غم گساری جیسی صفات کی یاد دہانی کراتا ہے۔"

    امریکی وزیر خارجہ ريکس ڈبليو ٹلرسن


     
  2. ‏مئی 30، 2017 #2
    فواد

    فواد رکن
    شمولیت:
    ‏دسمبر 28، 2011
    پیغامات:
    434
    موصول شکریہ جات:
    13
    تمغے کے پوائنٹ:
    74


    فواد – ڈيجيٹل آؤٹ ريچ ٹيم – يو ايس اسٹيٹ ڈيپارٹمينٹ

    رمضان المبارک کے موقع پر صدر ڈونلڈ جے ٹرمپ کا پیغام


    امریکی عوام کی طرف سے میں تمام مسلمانوں کو پرمسرت ماہِ رمضان کے موقع پر نيک خواہشات پیش کرتا ہوں۔
    صبح سے لے کر غروب آفتاب تک روزوں کے اس مہینے میں، امریکہ اور دنیا بھر کے بہت سے مسلمانوں کوخیرات اور غوروفکر کے کاموں سے مقصدیت اور روحانی فیض حاصل ہو گا جس سے ہماری کمیونٹیاں توانا ہوتی ہیں۔

    بنیادی طور پر رمضان کی روح، تشدد کو مسترد کرنے کی ہماری مشترکہ ذمہ داری کا شعور، امن کا حصول اور غربت اور جنگ کے ہاتھوں مصائب جھیلنے والے ضرورت مندوں کو مدد فراہم کرنا ہے۔

    امسال اس مہینے کا آغاز ایک ایسے وقت پر ہو رہا ہے جب دنیا برطانیہ اور مصر میں وحشیانہ دہشت گرد حملوں کا شکار ہونے والے بے گناہوں کا سوگ منا رہی ہے۔ یہ حملے اخلاقی انحطاط کی ایسی حرکتیں ہیں جورمضان کی روح کے براہ راست منافی ہیں۔ اِس طرح کی حرکتیں دہشت گردوں اور اُن کی گمراہ کن نظریاتی سوچ کو شکست دینے کے ہمارے عزم کو فولادی بناتی ہیں۔

    سعودی عرب کے اپنے حالیہ دورے کے دوران مجھے 50 سے زیادہ مسلم ممالک کے راہنماؤں سے ملنے کا اعزاز حاصل ہوا۔ وہاں، عالم اسلام کے دو مقدس ترین مقامات کی سرزمین پر، ہم اپنے اپنے ممالک اور دنیا کے لیےامن، سلامتی اور خوشحالی کی خاطر، شراکت داری کا ایک پرزور پیغام دینے کے لیے ایک جگہ اکٹھے ہوئے۔

    ریاض میں دیئے گئے اپنے بیان کو میں دہراتا ہوں: امریکہ دہشت گردی اور اِس کو بھڑکانے والے نظریے کے خلاف ہمیشہ اپنے شراکت داروں کے شانہ بشانہ کھڑا ہوگا۔ آئیے، رمضان المبارک کے اس مہینے کے دوران اس بات کاعزم کریں کہ ہم کسی قسم کی کوئی کمی نہیں چھوڑیں گے تاکہ ہم یہ یقینی بنا سکیں کہ آنے والی نسلیں اس لعنت سے آزاد ہوں اور سکون سے عبادت اور تبادلہ خیالات کر سکیں۔

    ایسے میں جب آپ رمضان کے بابرکت مہینے کی صدقے، روزوں، اور عبادت کی روایات پر عمل کرنے جا رہے ہیں، میں پوری دنیا کے مسلمانوں کے ساتھ اپنی بہترین خواہشات کا اظہار کرتا ہوں۔ خدا آپ کو اور آپ کے خاندانوں پر رحمت فرمائے۔

    فواد – ڈيجيٹل آؤٹ ريچ ٹيم – يو ايس اسٹيٹ ڈيپارٹمينٹ

     
لوڈ کرتے ہوئے...

اس صفحے کو مشتہر کریں