1. آئیے اہم اسلامی کتب کو یونیکوڈ میں انٹرنیٹ پر پیش کرنے کے لئے مل جل کر آن لائن ٹائپنگ کریں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ کے ذریعے آپ روزانہ فقط دس پندرہ منٹ ٹائپنگ کر کے ہزاروں صفحات پر مشتمل اہم ترین کتب کو ٹائپ کرنے میں اہم کردار ادا کرکے صدقہ جاریہ میں شامل ہو سکتے ہیں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ میں شمولیت کے لئے یہاں کلک کریں۔
  2. آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

امسال میرا اقامہ(رہائشی کارڈ) کیسے ری نیول ہوا؟

'تذکار ایام' میں موضوعات آغاز کردہ از مقبول احمد سلفی, ‏اگست 12، 2017۔

  1. ‏اگست 14، 2017 #11
    مقبول احمد سلفی

    مقبول احمد سلفی سینئر رکن
    جگہ:
    اسلامی سنٹر،طائف، سعودی عرب
    شمولیت:
    ‏نومبر 30، 2013
    پیغامات:
    1,251
    موصول شکریہ جات:
    354
    تمغے کے پوائنٹ:
    209

    واقعی مشکلات تو کافی ہیں ، اگر یہاں کے حالات قلمبند کئے جائیں تو یہاں کی خوبیاں دب جائیں گی اور مشکلات ومسائل غالب آجائیں گے ۔ تاہم میرے ساتھ اقامہ کی بنسبت کچھ اچھا ہی ہوتا رہا۔
    دو سال پہلے کی بات ہے جب اقامہ کی تجدید کے لئے فارم پرنے ، کئی کاغذات کی فوٹو کاپی لانے اور کئی مزید کام کرنے پڑتے تھے ۔ ساتھ ہی مکتب سے مصدق ایک مندوب کی ضرورت بھی پڑتی تھی ۔ میرا اقامہ حج سے کچھ پہلے ہمیشہ ختم ہوجاتا ہے ، حج کی کاروائی ہونی تھی اور مجھے بکنگ کے لئے کل نام پیش کرنا تھا۔ آج کا دن میرے پاس ہے ، صبح کے وقت ہی بغیر مندوب کے جوازات گیا، ظہر کا وقت قریب ہوگیا مگر تجدید اقامہ کی کوئی صورت نظر نہیں آئی کہ اچانک ایک آدمی کا نام ذہن میں آیا جس کو جوازات کا ایک آدمی بہتر سے جانتا تھا۔ میں نے اس کو فون کیا اور حالات سے آگاہ کیا ، وہ بھاگا بھاگا میرے لئے جوازات آیااور اس آدمی کو ڈھونڈا اور اقامہ تجدید کرنے کو کہا۔ مجھے ابھی بھی یاد ہے ظہر کی اذان ہورہی تھی جب میری مدد کو کوئی آیاتھا۔ اذان کے وقت جوازات والا میرا صرف پرانا اقامہ لیا، نہ کوئی فارم پوچھا ، نہ کوئی کاغذاب طلب کی اور نہ ہی کوئی سوال کیا۔ پرانے اقامہ کو سوراخ کرکے رکھ کیا اور میرا اور میرے ساتھ تمام بچوں کا اقامہ تجدید کرکے دے دیا۔
     
    • شکریہ شکریہ x 1
    • پسند پسند x 1
    • لسٹ
  2. ‏اگست 15، 2017 #12
    خضر حیات

    خضر حیات علمی نگران رکن انتظامیہ
    جگہ:
    طابہ
    شمولیت:
    ‏اپریل 14، 2011
    پیغامات:
    8,769
    موصول شکریہ جات:
    8,335
    تمغے کے پوائنٹ:
    964

    بالکل ، کام کرنا ہو ، تو ایسے ہی ہوتا ہے ۔
     
    • شکریہ شکریہ x 1
    • پسند پسند x 1
    • لسٹ
لوڈ کرتے ہوئے...

اس صفحے کو مشتہر کریں