1. آئیے اہم اسلامی کتب کو یونیکوڈ میں انٹرنیٹ پر پیش کرنے کے لئے مل جل کر آن لائن ٹائپنگ کریں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ کے ذریعے آپ روزانہ فقط دس پندرہ منٹ ٹائپنگ کر کے ہزاروں صفحات پر مشتمل اہم ترین کتب کو ٹائپ کرنے میں اہم کردار ادا کرکے صدقہ جاریہ میں شامل ہو سکتے ہیں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ میں شمولیت کے لئے یہاں کلک کریں۔
  2. آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

ایک اہم استفسار

'انکار حدیث' میں موضوعات آغاز کردہ از alihassanrehman5500, ‏مئی 22، 2015۔

  1. ‏مئی 22، 2015 #1
    alihassanrehman5500

    alihassanrehman5500 مبتدی
    شمولیت:
    ‏مئی 03، 2015
    پیغامات:
    2
    موصول شکریہ جات:
    2
    تمغے کے پوائنٹ:
    3

    اہل علم سےالتماس ہے کہ ہندوستان کےایک جدید منکر حدیث راشد شاز کےگمراہ کن نظریات سے متعلقہ اگر کوئی کتاب موجود ہو تو آگاہ کریں. راشد شاز کی کتاب ادراک امت ہندوستان اور کشمیر میں بہت بڑا فتنہ بن چکی ہے.
     
    • شکریہ شکریہ x 1
    • پسند پسند x 1
    • مفید مفید x 1
    • لسٹ
  2. ‏مئی 23، 2015 #2
    اسحاق سلفی

    اسحاق سلفی فعال رکن رکن انتظامیہ
    جگہ:
    اٹک ، پاکستان
    شمولیت:
    ‏اگست 25، 2014
    پیغامات:
    6,233
    موصول شکریہ جات:
    2,369
    تمغے کے پوائنٹ:
    791

    علی گڑھ مسلم یونیورسٹی میں انکار حدیث کا نیا فتنہ


    راشدشازنامی شخص کو یونیورسٹی سے فوری طورپربرخاست کیا جائے:مولانامحمد سعیدی
    سہارنپور،یکم اپریل،(محمد عامر)سماج نیوز سروس:مسلم یونیورسٹی علی گڑھ نے چند سال پہلے دینی مدارس کے فضلاء اورفارغین کیلئے دو سالہ ’’برج کورس ‘‘(فاصلاتی تعلیم ) شروع کیا تھا ۔جس کی تمام دینی مدارس میں ستائش کی گئی اورامید تھی کہ مستقبل قریب میں اس کے بہترین اثرات وثمرات دیکھے جائیں گے ۔لیکن اس کورس کاڈائریکٹرراشد شازنامی ایک ایسے شخص کو منتخب کیا گیا ہے جونہ صرف منکر حدیث وقرآن ہے بلکہ امت کو فقہاء ومحدثین اوردینی مدارس ومساجد سے منقطع کردینے کی مسلسل حکمتِ عملی کامظاہرہ کررہا ہے ۔راشد شازنے تقریباً دو درجن کتابوں میں تسلسل کے ساتھ مدارس ومساجد کو شرک کے اڈے لکھا ہے تو محدثین اور علماء مصلحین اور فقہاء کو زوال امت کا سبب قرار دیا ہے ۔راشدشازکی کتابو ں کو پڑھ کر صاف اندازہ ہوتا ہے کہ یہ کسی عالمی سازش کا حصہ ہے اورامت کو افتراق وانتشارکاشکار بنانا چاہتا ہے ۔ان خیالات کا اظہارجامعہ مظاہر علوم (وقف)سہاس میں کیا، اس موقع پر مولانامحمد سعیدی نے اپنے فکر مندانہ خیالات واحساسا ت کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ معتبرذرائع سے یہ بھی معلوم ہوا ہے کہ راشد شاز کی تقرری وائس چانسلرنے اپنے خصوصی اختیارات سے شعبہ انگریزی میں کی ۔حالانکہ ان کا انگریزی سے کوئی تعلق نہیں ہے ۔راشد شاز اپنی کتابوں میں خوبصورت تعبیرات کا سہارا لے کر نہ صرف انکار حدیث کا مرتکب ہوا ہے بلکہ متقدمین علماء وصلحاء اور مجتہدین پر بھی سب وشتم کے تیر چلائے اوران کی خدمات کو افتراق امت کا سبب بتایا ہے ۔اسی طرح مختلف راویان حدیث بالخصوص حضرت ابو ہریرہؓ پر انگشت نمائی کی ،فقہاء اورراویانِ حدیث کی مخالفت کے علاوہ عقید ۂ تقدیر سے انکار، حضرت عیسیٰ ؑ کی تشریف آوری ،امام مہدی کے ظہور،دجال کے آنے سے انکار، اجماع امت ،شفاعت رسول ،سبعۃ احرف اوراحکام رجم وغیرہ سے انکارکیا ہے ۔
    مولانامحمد سعیدی ناظم ومتولی مدرسہ مظاہر علوم (وقف) سہارنپورکی زیر صدارت اس موضوع پر خصوصی مجلس منعقد ہوئی اورمذکورہ بالا گمراہ کن نظریات وافکارکی روشنی میں مذکورہ شخص راشد شازکی سخت الفاظ میں اتفاق رائے سے مذمت کی گئی اورعلی گڑھ مسلم یونیورسٹی کی انتظامیہ بالخصوص وائس چانسلرسے پرزورمطالبہ کیا گیا کہ ایک ایسے شخص کو جو ملحد اور بددین ہے ،جو نہ صرف خود قرآن وسنت کے بیان کردہ مسلمہ عقائد وافکار سے منحرف ہے بلکہ اپنے زیر نگرانی شعبہ کے ذریعہ سے علماء وفضلاء مدارس کو بھی بددینی کی راہ پر ڈالنے کی جرأت کررہا ہے ۔اسلئے ایسے شخص کو علی الفورعلی گڑھ مسلم یونیورسٹی سے برخاست کیا جائے ۔ مولانامحمد سعیدی نے دینی مدارس کے طلباء،علماء اورعوام سے اپیل کی کہ ایسے ملحدانہ نظریات وخیالات رکھنے والے افراد واشخاص سے دور رہیں اورمدارس کے طلباء کو ایسے فتنوں اورفتنہ سازوں سے باخبر کرائیں۔اس موقع پر مدرسہ کے اساتذہ مولانا ریاض الحسن ،مولاناکوثر علی ،مولاناظہور احمد ،مفتی عبد الحسیب ،قاری محمدادریس، مولانا نثاراحمد، مفتی محمد علی حسن ، مولاناابو الکلام ، مفتی نوشاداحمد،مولانامحمد راشد،مولاناناصرالدین ،مولانا غیور احمد، مولاناذوالفقار، مولانامحمد احکام وغیرہ موجود رہے ۔
    لنک
     
  3. ‏مئی 24، 2015 #3
    آزاد

    آزاد مشہور رکن
    جگہ:
    فی ارض اللہ
    شمولیت:
    ‏مارچ 09، 2011
    پیغامات:
    363
    موصول شکریہ جات:
    915
    تمغے کے پوائنٹ:
    125

    یہ کتاب دیکھیں۔ شاید کچھ مدد مل جائے آپ کو۔
     
    • پسند پسند x 1
    • مفید مفید x 1
    • لسٹ
  4. ‏دسمبر 17، 2015 #4
    جوش

    جوش مشہور رکن
    شمولیت:
    ‏جون 17، 2014
    پیغامات:
    621
    موصول شکریہ جات:
    307
    تمغے کے پوائنٹ:
    127

    کچھ نظریات سامنے آیئں تو جواب پر غور کیا جاے ویسے ۔۔حدیث کا شرعی مقام۔ مصنف ڈاکٹر سید احسن عابدی صاحب ہیں انکار حدیث کے جواب میں بہت عمدہ کتاب ہے اس میں معاصرین منکریں حدیث کا بہترین جواب ہے ایسی کتاب نہ اردو میں ہے نہ عربی میں ،قابل مطالعہ ہے۔
     
لوڈ کرتے ہوئے...

اس صفحے کو مشتہر کریں