1. آئیے اہم اسلامی کتب کو یونیکوڈ میں انٹرنیٹ پر پیش کرنے کے لئے مل جل کر آن لائن ٹائپنگ کریں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ کے ذریعے آپ روزانہ فقط دس پندرہ منٹ ٹائپنگ کر کے ہزاروں صفحات پر مشتمل اہم ترین کتب کو ٹائپ کرنے میں اہم کردار ادا کرکے صدقہ جاریہ میں شامل ہو سکتے ہیں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ میں شمولیت کے لئے یہاں کلک کریں۔
  2. آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

ایک سوال سب مقلدین سے ؟ سوچئے گا ضرور

'تقابل مسالک' میں موضوعات آغاز کردہ از محمد عامر یونس, ‏مارچ 15، 2014۔

  1. ‏جنوری 23، 2016 #21
    رحمانی

    رحمانی رکن
    شمولیت:
    ‏اکتوبر 13، 2015
    پیغامات:
    382
    موصول شکریہ جات:
    102
    تمغے کے پوائنٹ:
    77

    استغفراللہ ربی من کل ذنب واتوب الیک
    لقد تحجرت واسعا
    تم نے اللہ کی رحمت کی وسعت کو تنگ اورمحدود کردیاہے۔

    اللہ نے نسل انسانی کی اکثریت کو گمراہ قراردیاہے لیکن ارسلان صاحب نے اللہ کی بات پر اضافہ کردیاہے کہ مسلمانوں کی اکثریت گمراہ اورجہنمی ہے۔اناللہ واناالیہ راجعون،ایسی باتیں لکھنے سے پہلے ذرا اپنے ہی مکتبہ فکر کے علماء سے ایک مرتبہ پوچھ تو لیاکرو ،یہ سب نتیجہ ہے عدم تقلید اورخود رائی کا۔
     
  2. ‏جنوری 23، 2016 #22
    رحمانی

    رحمانی رکن
    شمولیت:
    ‏اکتوبر 13، 2015
    پیغامات:
    382
    موصول شکریہ جات:
    102
    تمغے کے پوائنٹ:
    77

    شیخ سعدی نے ایک بہت بہتر نصیحت کی ہے
    نہ جاکہ مرکب تواں تاختن
    کہ جاہاسپر باید انداختن​
    ہرمیدان میں اورہربحث میں جھٹ سے کودپڑنابسااوقات بے عقلی کی نشانی ہوتی ہے،اختلافی مسائل میں کتب اختلاف اوران کے دلائل کو پڑھناچاہئے،محض چند اردو کتابیں پڑھ کر اختلافی مسائل پر لب کشائی سے پرہیز کرناچاہئے۔

    اگرمنطق یہی ہے کہ امام ابوحنیفہ،شافعی ،مالک یااحمد بن حنبل کو کہناچاہئے تھاکہ حنفی شافعی یا مالکی یاحنبلی بنو توپھر
    امام بخاری نے کہاں لکھاہے کہ میری کتاب کو اصح الکتب بعد کتاب اللہ مانو،
    کس امام نے کہاکہ سلفی بنو؟
    کس امام نے کہاکہ اپنے گروہ کا نام اہل حدیث رکھو؟
    کس امام نے کہاکہ کبھی توحیدی ،کبھی محمدی اپنانام رکھاکرو؟

    اب جوجواب محترم کا ہوگا،وہی جواب ہماری جانب سے بھی سمجھ لیاجائے۔
     
  3. ‏جنوری 23، 2016 #23
    محمد طارق عبداللہ

    محمد طارق عبداللہ سینئر رکن
    جگہ:
    ممبئی - مہاراشٹرا
    شمولیت:
    ‏ستمبر 21، 2015
    پیغامات:
    2,387
    موصول شکریہ جات:
    715
    تمغے کے پوائنٹ:
    224

    کہیں اچہا کہتے اور لکہنے والے پہر برا کیوں کہنے اور لکہنے لگتے ہیں ۔ ایک چہوٹا سا سوال مخالفین سے ، سوچیں سمجہیں اور جواب دیں ۔ اسقدر دینی معلومات کے رکہتے ہوئے محمد عامر صاحب کی سب سے پہلی پوسٹ جسکا عنوان بهی ہے ۔ اسکو پڑہکر اگر کسی نے غلط سمجہا تو اسکی فوری اصلاح کیوں نہیں کی؟ خاموشی کا سراسر مطلب موافقت ہے ۔ حیرت ہے جہاں صراحتا فہم کی خطاء ہوئی اور مزید اپنی جانب سے اسمیں نئی باتیں رکہی گئیں جنکا تصور بہی محمد عامر صاحب کی۔پوسٹ پڑہکر نہیں لگایا جاسکتا ، ان باتوں پر زحمت کیوں نہیں کی ؟
    بہتر ہے بات کو اپنے اصل پر لے جائیں اور محمد عامر صاحب کی پہلی پوسٹ پر اپنے دلائل سے نوازیں اور آپکے فرض کردہ معانی آپکے پاس رکہیں ۔
    بہتر ہے یا نہیں !!!!
     
  4. ‏جنوری 23، 2016 #24
    محمد طارق عبداللہ

    محمد طارق عبداللہ سینئر رکن
    جگہ:
    ممبئی - مہاراشٹرا
    شمولیت:
    ‏ستمبر 21، 2015
    پیغامات:
    2,387
    موصول شکریہ جات:
    715
    تمغے کے پوائنٹ:
    224

    صحیح جواب :
    ہم گواہ ہیں کہ ان چاروں نے اخلاص ، محنت ، مشقت اور اللہ کی پکڑ کے ڈر سے دین اسلام کی خدمت کی اور ہم سب پر احسان فرمایا ۔
    اللہ انکی اخطاء کو معاف فرمائے اور انک درجات بلند فرمائے ۔
    کوئی ہے جو اختلاف کرے !؟
     
  5. ‏جنوری 23، 2016 #25
    محمدارسلان سلفی

    محمدارسلان سلفی رکن
    شمولیت:
    ‏جنوری 16، 2012
    پیغامات:
    60
    موصول شکریہ جات:
    163
    تمغے کے پوائنٹ:
    49

    تلمیذ بھائی نے کمال ہوشیاری سے کام لیتے ہوئے موضوع کو بدلنے کی کوشش کی اس پوسٹ سے یہ تاثر نکلتا ہے سب مسلمان نہیں تھے پہلے گھومتے گھماتے جمہور کی باتیں پھر رحمانی صاحب کی قول کی باتیں ایک کی دو قول ایک ے پانچ قول یہ چاہتے ہی یہ تھے کہ اپنے مطلب کی بات پر لے آئیں گھما کر جو انہیں آٹھ سال تک پڑھایا جاتا ہے کہ اس کا یہ قول ہے اس امام کا یہ قول ہے اس کی یہ رائے ہے۔
    لیکن تلمیذ بھائی سمیت کسی میں یہ ہمت نہیں ہو پارہی کہ اس موضوع کو جو شروع کیا گیا ہے اسکا جواب دے سکے چاروں اماموں میں سے کونسا امام مقلد بنانے آیا تھا۔جو اصل موضوع ہے وہ یہی ہے۔
    کیا ابوحنیفہ نے کہا تھا میرا مقلد بنو؟
    محمد عامر یونس بھائی کی پوسٹ کے سوالات میں تلمیذ بھائی کو تکفیر نظر آرہی ہے۔اللہ انکی آنکھوں پر پڑی اس اندھی عینک کو اُتارے۔اس پوسٹ میں ہر گز یہ تاثر نہیں آبھرتا کہ آئمہ کی تقلید کرنے والا مسلمان نہیں رہتا بلکہ اس پوسٹ سے تو آئمہ کرام کی عظمت اور زیادہ ظاہر ہورہی ہے۔کہ یہ چاروں امام ہرگز مسلمانوں کو توڑنے کا نہیں کہہ کر گئے۔یہ تو جوڑنے آئے تھے پھر کیوں لوگ خود کو حنفی شافعی مالکی حنبلی کہتے ہیں ان چاروں نے تو ہر گز نہیں کہا۔
    انکی عظمت اور زیادہ بڑھ جاتی ہے جب پتہ چلتا ہے کہ ان آئمہ نے اپنی تقلید کا نہیں کہاادنیٰ سی عقل رکھنے والے کو بھی یہاں تکفیر نظر نہیں آرہی ہے۔
    ہمت کرو اور جواب دو کس نے کہا تھا میری تقلید کرو؟؟؟ موضوع مت بدلو۔۔
     
  6. ‏جنوری 23، 2016 #26
    محمدارسلان سلفی

    محمدارسلان سلفی رکن
    شمولیت:
    ‏جنوری 16، 2012
    پیغامات:
    60
    موصول شکریہ جات:
    163
    تمغے کے پوائنٹ:
    49

    میں نے تو دلیل دے ک بات کی ہے کہ بہتر فرقے ایک بڑی اکثریت جہنم میں لیکن آپ کو آٹھ سال تک یہی پڑھایا جاتا ہے کہ اس کا یہ قول اسکا وہ قول آپ کو دلیل سے بات تو کرنی آتی نہیں ہمت ہے تو رد کرکے دکھاو کے بہتر جہنم میں نہیں ہیں۔ایک صرف ایک جنت میں ۔۔۔۔۔
    بے دلیل قول قول کرنے والے بھائی۔
     
  7. ‏جنوری 23، 2016 #27
    محمدارسلان سلفی

    محمدارسلان سلفی رکن
    شمولیت:
    ‏جنوری 16، 2012
    پیغامات:
    60
    موصول شکریہ جات:
    163
    تمغے کے پوائنٹ:
    49

    میں ان قول قول کرنے والے کی طرح موضوع نہیں بدلنا چاہتا۔
    لیکن یہ ذرا بتانا تو یہ چاروں امام کیوں غیر مقلد تھے۔آپ کے نزدیک دین کا سب سے زیادہ فہم ان ہی کو تھا۔دین کو جو سب سے زیادہ سمجھتے ہیں وہ تو غیر مقلد تھے۔
    ان چاروں نے ثابت کردیاکہ جو بھی دین کو صحیح فہم سے سمجھے گا وہ غیر مقلد ہوگا۔چاروں غیر مقلد۔۔۔۔
     
  8. ‏جنوری 23، 2016 #28
    محمدارسلان سلفی

    محمدارسلان سلفی رکن
    شمولیت:
    ‏جنوری 16، 2012
    پیغامات:
    60
    موصول شکریہ جات:
    163
    تمغے کے پوائنٹ:
    49

    امام بخاری کی کتاب میں کونسی جگہ انہوں نے اپنا قول لکھا ہے کہ میرا یہ قول ہے امام مسلم کا یہ قول ہے۔۔
    کیا امام بخاری اپنی کتاب میں اپنے اقوال لکھتے رہتے تھے۔میرا یہ قول ہے ہر جگہ تو انہوں نے سند کے ساتھ اپنی کتاب میں نبی کی حدیث لکھی ہے۔
    وہ یہ بھی لکھ سکتے تھے نا کہ ابوہریرہ سے روایت ہے عبداللہ بن عمر سے روایت ہے پوری اسناد کیوں لیکھیں اسی لیے کے کسی کو شک نہ رہ جائے قیامت کو میری پکڑ نہ ہو کہ میں اپنی طرف سے کچھ لکھتا تھا۔ اپنا قول تو ایک بھی نہیں لکھا انہوں نے۔
     
    • شکریہ شکریہ x 1
    • پسند پسند x 1
    • لسٹ
  9. ‏جنوری 23، 2016 #29
    محمد طارق عبداللہ

    محمد طارق عبداللہ سینئر رکن
    جگہ:
    ممبئی - مہاراشٹرا
    شمولیت:
    ‏ستمبر 21، 2015
    پیغامات:
    2,387
    موصول شکریہ جات:
    715
    تمغے کے پوائنٹ:
    224

    انداز بدلنا ضروری ہے ۔ خطاء پر ندامت اور ندامت پر اللہ سے معافی مانگنا ، اس سے عفو طلب کرنا چاہیئے ۔ چاروں اماموں نے ، اللہ کے دین کی سرفرازی ، شریعت اللہ کی آسان فہمی اور انمیں جو دشواریاں انکے وقت میں رہی ہوں انہیں دور کیا۔ انکے علاوہ بہی ، اللہ نے جن سے چاہا اس دین کی خدمت لی اور اللہ ان سب کے درجات بلند فرمائے ۔ انکی اخطاء کع درگذر فرمائے ۔
     
    • شکریہ شکریہ x 1
    • پسند پسند x 1
    • لسٹ
  10. ‏جنوری 23، 2016 #30
    محمدارسلان سلفی

    محمدارسلان سلفی رکن
    شمولیت:
    ‏جنوری 16، 2012
    پیغامات:
    60
    موصول شکریہ جات:
    163
    تمغے کے پوائنٹ:
    49

    تلمیذ صاحب کہہ رہے ہیں کہ مقلد راوی نکال دئیے جائیں تو آپ غیر مقلد بھنسیں گے۔میرے بھائی اس میں آپ زیادہ برا پھنسیں گے کیونکہ آپ تو مقلد ہیں آپ پر لازم ہے اپنے امام کے قول کی تقلید کریں اب وہ راوی جسکا تعلق شافعی مالکی یا حنبلی سے ہے آپ اس کی روایت کو کیسے مانیں گے ہم تو چلو غیر مقلد ہیں آزاد ہیں جسکی بات چاہیے مان لیں جسکی بات تھیک لگے قرآن وحدیث کے مطابق وہ مان لیں آپ تو مقلد ہیں آپ کیسے حنفی چھوڑ کر شافعی راوی کی بات کو مانیں گے آپ تو پابند ہیں مقلد ہیں صرف اپنے حنفی راویوں کی بات مانیے۔
    ہمیں تو اللہ نے آپ کے منہ سے ہی باعزت بری کروا دیا ہے جب آپ ہمیں غیر مقلد کہتے ہیں یعنی کسی مقلد نہیں آزاد جسکی بات چاہے بان لیں کب اہلحدیثوں نے یہ کہا ہے کہ ہم مقلد کی بات کو نہیں مانتے صحیح بات چاہے وہ مقلد کی ہو یا غیر مقلد کی اہلحدیث اسکی بات قبول کرلیں گے شرط یہ ہے کہ بات صحیح ہو۔
    پھر آنکھیں کھولوں اور اپنی بات پر غور کرو آپ ہمیں غیر مقلد یعنی آزاد تقلید سے آزاد کہہ رہے ہو ہم تقلید سے آزاد ہیں سب کی بات مانیں گے چاہے حنفی چافعی مالکی ہو جو بھی اس کی بات حدیث رسول کے مطابق ہوگی۔۔۔کسی ایک کی نہیں پھنستے تو تم ہو تم صرف ایک کی مانتے ہو باقی کا کیا کریں۔شافعی راویوں کی حدیثیں نکلوا دو۔۔۔
     
لوڈ کرتے ہوئے...

اس صفحے کو مشتہر کریں