• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

ایک سوال سب مقلدین سے ؟ سوچئے گا ضرور

شمولیت
جنوری 16، 2012
پیغامات
60
ری ایکشن اسکور
163
پوائنٹ
49
اہلحدیث قلم اور دوات لے کر آئیں گے حکم ہوگا کہ جنت میں داخل ہوجاوں شائید یہ حدیث سنی ہوگی یہ کیوں نہیں کہا حدیث میں کہ حنفی آئیں گے ابوحنیفہ کے اقوال اور ہدایہ لیے ہوئے حکم ہوگا کہ جنت میں داخل ہو جاءو۔
 

رحمانی

رکن
شمولیت
اکتوبر 13، 2015
پیغامات
382
ری ایکشن اسکور
105
پوائنٹ
91
صاف اُصول بتا دیا ہے بھائی جان کتاب اور سنت کو لازم پکڑو۔اس وقت اس اصول کے اوپر کون ہے خود فیصلہ کرلو کون ہے جس نے تیسری چیز پو بھی لازم پکڑ لیا ہے غیرمقلد اہحدیث کو چھوڑ کر سب فرقوں نے تیسری چیز تقلید کو لازم پکڑ لیا ہے۔۔حدیث نے اتنی باریکی کا اُصول بتا دیا کتاب اللہ اور حدیث بس میرے صحابہ کے طریقے کا بھی حکم دیا صحابہ کس کی تقلید کرتے تھے صحابہ کے طریقے والا اصول بھی پرکھ کر دیکھ لیں۔کس صحابی نے اپنا نام حنفی چافعی مالکی کہا کس صحابی نے بریلوی دیوبندی کہا کس صحابی نے ہری سفید پکڑے پہنی۔؟؟
کتاب وسنت پکڑنے کیلئے نہیں،عمل کرنے کیلئے ہے(ابتسامہ)
دوسری بات یہ ہے کہ جب آپ کو صاف سیدھی حدیث نہیں مل سکی کہ اللہ کے رسول نے کہاکہ آخری زمانہ میں ایک گروہ اہل حدیث کے نام کاہوگا، اسی پر عمل کرنا،توپھر احناف سے مطالبہ کرنا کہ امام ابوحنیفہ نے کہاتھاحنفی بنو ،یااللہ کے رسول اللہ نے کہاتھاکہ حنفی بنو،ایک جاہلانہ مطالبہ تھاجس کی جہالت امید ہے کہ واضح ہوگئی ہوگی،
رہ گئی حدیث اہل سنت والجماعت تو یہ کون طے کرے گاکہ اہل سنت ہیں کون؟
دعویٰ توہرایک کرسکتاہے لیکن اصل سوال دلیل کاہے۔
دلائل سے ثابت کریں کہ حدیث میں جس مااناعلیہ واصحابی کاذکر ہے اس کا مصداق موجودہ دور کے اہل حدیث ہیں؟اپنے ہی اصولوں سے ثابت کرنا۔
ہائی لائٹ اورملون جملے کو غورسے پڑھیں ،مجھے لگتاہے کہ شدت جوش میں لکھتے وقت کیالکھ رہے ہیں سوچنے کی زحمت قطعاگوارہ نہیں کرتے کبھی اللہ کی بات پر اپنی بات کا اضافہ کردیتے ہیں ،کبھی کہتے ہیں کہ کس صحابی نے سفید ہرے کپڑے پہنے،
بندہ خدا ،کیوں خود کے اورعلم کے دشمن بنے ہو ،تم نے یہ کہاں سے معلوم کرلیاکہ کسی صحابی نےسفید یاہرے کپڑے بالکل نہیں پہنے؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نفی پر تمہارے پاس کہاں سے دلیل آگئی ہے۔دلیل کی رٹ لگانے اورگردان کرناکافی نہیں ہوتا، پیش بھی کرناہوتاہے۔
 

رحمانی

رکن
شمولیت
اکتوبر 13، 2015
پیغامات
382
ری ایکشن اسکور
105
پوائنٹ
91
اہلحدیث قلم اور دوات لے کر آئیں گے حکم ہوگا کہ جنت میں داخل ہوجاوں شائید یہ حدیث سنی ہوگی یہ کیوں نہیں کہا حدیث میں کہ حنفی آئیں گے ابوحنیفہ کے اقوال اور ہدایہ لیے ہوئے حکم ہوگا کہ جنت میں داخل ہو جاءو۔
حیرت ہے کہ احناف کو موضوع حدیث کا طعنہ دینے والے خود مجبوری میں موضوع حدیث بلا جھجھک اورشرم وحیاء کے استعمال کررہے ہیں۔اب اسے ہم کیاسمجھیں، حدیث پیش کرنے سے قبل جن کو شیخ سمجھتے ہیں،ان سے کم ازکم دریافت توکرلیاہوتاکہ اس حدیث کا درجہ اورمرتبہ کیاہے؟؟؟؟؟؟؟
 

رحمانی

رکن
شمولیت
اکتوبر 13، 2015
پیغامات
382
ری ایکشن اسکور
105
پوائنٹ
91
2:- "تبع تابعین حضرت سفیان بن عینیہ رحمہ اللہ کو ان کے استاد امام ابو حنیفہ نے اہلحدیث بنایا تھا جیسا کہ آپ نے اپنے لفظوں میں یوں بیان کرتے ہیں پہلے پہل امام ابو حنیفہ نے ہی مجھے اہلحدیث بنایا تھا" (حدائق الحنفیہ: 134، تاریخ بغداد 9/178)
امام ابوحنیفہ نے نہ کسی کوکہا ہے کہ حنفی بنو نہ کسی کو حنفی بننے کا کہا ہے وہ تو خود لوگوں کو اہل رائے بننے سے روک کر اہل حیدیث بناتے تھے یہ حوالہ میں نے بھیجا ہے یہ سچا ہے یا جھوٹا؟؟؟
آپ نے ماشاء اللہہ بہت اچھاحوالہ پیش کرنا،اب ذرا مجھے صرف اتنابتادوکہ امام ابوحنیفہ اہل حدیث تھے یانہیں تھے؟اوراگرامام ابوحنیفہ اہل حدیث نہیں تھے تووہ کسی دوسرئکو اہل حدیث کیسے بناسکتے تھے؟ اوراگروہ اہل حدیث تھے توان کو اہل رائے کہنے والوں کو کیاکہاجائے؟
مختصر اورواضح جواب چاہئے،آئیں بائیں شائیں کے بغیر
 
شمولیت
ستمبر 21، 2015
پیغامات
2,697
ری ایکشن اسکور
760
پوائنٹ
290
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
آپ تمام حضرات جو بحث کر رہے ہیں وہ محمد عامر صاحب کی پہلی پوسٹ پر کر رہے ہیں؟
انکی پہلی پوسٹ پر میں نے کافی سوچا کہ آخر اسمیں لکہا کیا هے ؟
 

رحمانی

رکن
شمولیت
اکتوبر 13، 2015
پیغامات
382
ری ایکشن اسکور
105
پوائنٹ
91
فرقے کون بناتا ہے وہ جو رنگ رنگ کی پگڑیا پہنتا ہے ایک ہری تو دوسرا کالی سفید وہ جبکہ اہلحدیث نے کوئی پگڑی نہیں ایجاد کی۔
فرقے کون بناتا ہے وہ جو اپنا نام کسی امتی سے منسوب کرتا ہے ایک عطاری دوسرا قادری تیسرا اشرفی دیوبندی بریلوی حنفی جبکہ اہلحدیث نے اپنا نام کبھی کسی امتی سے منسوب نہیں کیا۔
پگڑی جسے عربی میں عمامہ کہتے ہیں ،پہنناسنت ہے، اسی فورم پر کوئی لمبی ڈاڑھی کی تصویر شیئر کرکے تصویر بنانے والوں کو کافر بتارہاہے اورکوئی پگڑی پہن کر سنت نبی کو اداکرنے کو فرقہ ایجاد کرنے کاباعث مان رہاہے۔اب یہ تو سمجھدار لوگ ہی فیصلہ کریں گے کہ اس میں حدیث نبوی کی توہین ہوتی ہے یانہیں ہوتی ہے؟پگڑی باندھناسنت ہے۔
دوسرے یہ بات پڑھ کر میں حیران ہوں کہ جولوگ پگڑی باندھتے ہیں وہ لوگ فرقے ایجاد کرتےہیں اورجولوگ پگڑی نہیں باندھتے وہ لوگ فرقے ایجاد نہیں کرتے، فورم میں ہے کوئی سمجھدار اورعقل کا دعویدارجواس دعویٰ سے متفق ہو!
تیسری چیز یہ بھی بڑی عجیب ہے کہ عطاری ،قادری اوراشرفی یاامت میں سے کسی کی جانب منسوب ہونے سے فرقہ بندی لازم آتی ہے لیکن جولوگ اپنے مدرسہ کانام امام بخاری کے نام پر رکھتے ہیں، ابن تیمیہ کے نام پر رکھتے ہیں ان سے فرقہ بندی لازم نہیں آتی؟؟؟؟؟؟یاللعجب،اگرکہاجائے کہ مدرسہ تو اینٹ اور دیواروںکا نام ہے اوران میں جان وعقل نہیں ہوتی تو سوال یہ ہے کہ یہ بات اینٹ اوردیوار کیلئے نہیں بلکہ مدرسہ کا نام کسی امتی کے نام پر رکھنے والے عقل کے دعویدار کیلئے کہی جارہی ہے،یاکہیں ایساتونہیں کہ امام بخاری کو امت سے مافوق سمجھاجارہاہو۔
اہلحدیث آج بھی دین کے اسی اصل پر قائم ہیں ،غیر مقلد ہیں تمام صحابہ بھی بریلوی عطاری حنفی نہیں تھے تمام امام بھی غیر مقلد تھے اہلحدیث بھی آج تک دین کی اسی اصل پر قائم ہیں۔
تمام صحابہ غیرمقلد تھے یہ بات کس عقل مند نے کہی ہے، حوالہ درکارہے۔اورتمام ائمہ غیرمقلد تھے ،اس بات کا بھی حوالہ درکار ہے۔
اہلحدیث نے کوئی ایک بھی ایسی حرکت نہیں کی جس سے فرقے بنیں فرقے بنانے کی شروعات انہی نے کی جنہوں نے تقلید کو لازم پکڑ کر حنفی نام بنا یا دوسرے نے شافعی اہلحدیث وہی کے وہی رہے آج تک وہی ہیں۔صرف کتاب اللہ اور سنت رسول کے پیروکار۔ نہ کسی امام کے مقلد
ماشاء اللہ کیالیاقت ہے،
ایک مختصر ساسوال ہے امید ہے کہ جواب بھی مختصراورواضح ہوگا۔
چلو حنفی تواہل الرائے ہیں، سوال یہ ہے کہ مالکی،شافعی اورحنبلی اہل الرائے ہیں یااہل الحدیث ہیں، اگر وہ اہل الرائے ہیں توپھر سمجھوکہ قرآن کی اورحدیث کی ساری خدمت تو اہل الرائے حضرات نے کی ہے اہل حدیث نے بس صرف بھاڑ جھونکاہے،اوراگر یہ تینوں اہل الحدیث ہیں تو پھر یہ سوال پیداہوتاہے کہ یہ تین گروہ اورتین جماعتیں فرقہ بندی کے دائرہ میں آتی ہیں یانہیں، اگرنہیں آتی توکیوں اوراگرآتی ہیں توپھر فرقہ بندی کا کام جب اہل حدیث خود کررہے ہیں تو وہ کس منہ سے حنفیوں پر اعتراض کررہے ہیں۔
 

رحمانی

رکن
شمولیت
اکتوبر 13، 2015
پیغامات
382
ری ایکشن اسکور
105
پوائنٹ
91
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
آپ تمام حضرات جو بحث کر رہے ہیں وہ محمد عامر صاحب کی پہلی پوسٹ پر کر رہے ہیں؟
انکی پہلی پوسٹ پر میں نے کافی سوچا کہ آخر اسمیں لکہا کیا هے ؟
یہ ایسے ہی ہوتاہے ،میں نے فورمز پر آج تک کسی بحث کو نتیجہ خیز ہوتے نہیں دیکھاہے۔
بات نکلی ہے تو پھر دورتلک جائے گی
 
شمولیت
ستمبر 21، 2015
پیغامات
2,697
ری ایکشن اسکور
760
پوائنٹ
290
برادر محترم
ایک پرابلم هے ہم سب میں اور اسکا دور ہونا ضروری هے وہ هے غلط فہمی ۔ ہم لوگ آن ٹو د پوائنٹ بحث کرتے ہی نہیں ۔ یہ اسلوب غیر مفید ہے ۔
پہلی پوسٹ اپنے اندر سوالات لئے ہوئی ہے ۔ جواب یہ کہ ائمہ الکرام نے دین اللہ کیلیئے کام کئے ۔ امت مسلمہ کو دین سمجہنے میں دشواریوں کو دور کرنے کی کوششیں کیں ۔ اللہ ان کے درجات بلند فرمائے ۔ آمین
یا دوسرے الفاظ میں انہوں نے بذات خود انکی حیات میں امت مسلمہ کو چار مختلف گروہوں میں تقسیم نہیں کیا ۔
اب اسمیں پرابلم کیا هے ؟
 
شمولیت
جنوری 16، 2012
پیغامات
60
ری ایکشن اسکور
163
پوائنٹ
49
نبی تو امام ہوتا ہے اورہمارے نبی تو امام اعظم ہیں اب بے شک حنفی نبی کو امام نہ مانیں۔
 
شمولیت
جنوری 16، 2012
پیغامات
60
ری ایکشن اسکور
163
پوائنٹ
49
یہ ایسے ہی ہوتاہے ،میں نے فورمز پر آج تک کسی بحث کو نتیجہ خیز ہوتے نہیں دیکھاہے۔
بات نکلی ہے تو پھر دورتلک جائے گی
دین کی ساری خدمت اہل رائے نے کی یہ تو آپ کی غلط فہمی ہے امام مالک کس کے مقلد تھے موطا امام مالک لکھنے والے احمد ابن حنبل ’’مسند احمد‘‘ کس کے مقلد تھے آپ کے بقول دونوں تو مجتہد تھے مجتہد مقلد نہیں ہوتا۔چند ایک اہل رائے نے کردار ادا کیا تو آپ لوگوں نے تو سارا ہی اہل رائے کے کھاتے میں ڈال دیا ہے اگر اکثریت بھی اہل رائے کی ہوتی تو (جو کہ نہیں ہے) تو بھی یہ حدیث کافی تھی ہمارے لیے۔
بلال کھڑے ہو اور لوگوں کو آگاہ کر دو کہ جنت میں صرف مؤمن داخل ہوگا اور یہ کہ اللہ تعالیٰ اس دین کو فاسق شخص کے ذریعہ بھی مضبوط کرتا ہے ( بخاری )
اس دین کو اللہ نے ابوطالب کے ذریعے مضبوط نہیں کیا اور بھی تاریخ اسلامی پڑھ کے دیکھ لو بے شمارمشرکین نے دین کو محفوظ رکھنے میں کردار ادا کیا۔ پھر یہ اہل رائے تو مسلمان ہیں ان سے دین محفوظ نہیں ہوسکتا کیا۔

ہم نے کبھی مقلدین کو کافر نہیں کہا مقلدین مسلمان ہیں اور ہم اپنے دلائل سے اختلافات کا رد کرتے ہیں اختلافات کی بنا پر کافر نہیں کہتے حدیث میں بھی یہی ذکر ہے کہ مسلمانوں کے بہتر فرقے بنیں گے جہنمی فرقوں کو بھی مسلمان ہی کہا گیا ہے۔جب اللہ نے مشرکین سے فاسقوں سے دین کا کام لے لیا دین کو محفوظ کرالیا تو مسلمانوں سے کیوں نہیں۔
اور محدیثین سارے اہلحدیث تھے۔چند ایک کو چھوڑ کے۔ ٹاپک وہی ہے کہ ابوحنیفہ یا کسی بھی امام نے کہا تھا حنفی بنو شافعی بنو مالکی حنبلی بنو جواب دے دو اور مزید الجھانا چاہتے ہو تو پھر یہ موضوع تمام کے تمام اختلافات کو بیچ میں لے آئے گا جتنا بڑھانا چاہوں۔بات وہی لے آئیں کیا کسی امام نے کبھی کہا تھا کہ میرا مقلد بنو یا سب یہی کہہ گئے تھے کہ میری رائے آج کچھ کل کچھ ہوتی ہے ہماری تقلید نہ کرو دیوار پر دے مارو ہماری وہ بات جو حدیث کے خلاف ہو۔
 
Top