1. آئیے اہم اسلامی کتب کو یونیکوڈ میں انٹرنیٹ پر پیش کرنے کے لئے مل جل کر آن لائن ٹائپنگ کریں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ کے ذریعے آپ روزانہ فقط دس پندرہ منٹ ٹائپنگ کر کے ہزاروں صفحات پر مشتمل اہم ترین کتب کو ٹائپ کرنے میں اہم کردار ادا کرکے صدقہ جاریہ میں شامل ہو سکتے ہیں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ میں شمولیت کے لئے یہاں کلک کریں۔
  2. آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

باطل سے اتحاد کے لیے حق سے اختلاف!؟

'توحید وشرک' میں موضوعات آغاز کردہ از lovelyalltime, ‏اکتوبر 27، 2012۔

  1. ‏مئی 03، 2014 #21
    محمد علی جواد

    محمد علی جواد سینئر رکن
    شمولیت:
    ‏جولائی 18، 2012
    پیغامات:
    1,986
    موصول شکریہ جات:
    1,495
    تمغے کے پوائنٹ:
    304


    السلام و علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ -

    دونوں کتابیں خلافت و ملوکیت اور حقیقت خلافت و ملوکیت لولی آل ٹائم بھائی نے یہاں شئیر کردی ہیں - الله ان کو جزا خیر عطا کرے (آمین)-

    میرا کہنے کا مطلب تھا کہ مودودی صاحب نے تفسیر قرآن کو پڑے تفصیلی انداز میں لکھا ہے - ہر سورہ کا پہلے شان نزول پھر جو واقعیات قرآن میں بیان ہوے ہیں ان کا تفصیلی اور اجمالی ذکر کیا ہے اور پچھلے انبیاء کے گزرے واقعیات کا بائبل اور انجیل وغیرہ سے تقابلی جائزہ بھی کیا ہے وغیرہ -اور ایسا کام تفسیر قرآن کے معاملے میں بہت کم علماء نے کیا ہے - اس معاملے میں تو مودودی صاحب واقعی میں قابل ستائش ہیں - البتہ عقائد کے معاملے میں میں آپ سے بلکل اتفاق کرتا ہوں - کہ ان کے عقائد میں بہت زیادہ تضاد پایا جاتا ہے - رسائل و مسائل میں ایک سائل کے جواب دیتے ہوے فرمایا "کہ اگرچہ کوئی مسلمان شرک کا مرتکب ہوتا ہے تو یقینا وہ گناہ کبیرہ کرتا ہے لیکن اس کو مشرک نہیں کہا جا سکتا " اب اس سے آپ ان کی علمی قابلیت کا اندازہ لگا سکتے ہیں- اس کے علاوہ اکثر ااحادیث نبوی کا مذاق بھی بنایا ہے انہوں نے -(مثال کے طور پر بخاری کی وہ حدیث جس میں حضرت ابراہیم علیہ سلام کے تین جھوٹ بولنے کا ذکر ہے یا مسلم کی وہ حدیث جس میں حضرت سلیمان علیہ سلام کا ایک رات میں اپنی سو بیویوں کے پاس جانا وغیرہ)-

    اس نقطۂ نظر سے دیکھیں تو مودودی صاحب کے قلم میں سنجیدگی اور بردباری اور علم و فہم کی جھلک دور دور تک نظر نہیں آتی -
     
    • علمی علمی x 3
    • غیرمتفق غیرمتفق x 1
    • لسٹ
  2. ‏مئی 04، 2014 #22
    T.K.H

    T.K.H مشہور رکن
    جگہ:
    یہی دنیا اور بھلا کہاں سے ؟
    شمولیت:
    ‏مارچ 05، 2013
    پیغامات:
    1,096
    موصول شکریہ جات:
    318
    تمغے کے پوائنٹ:
    156

    میں سرخ رنگ والی باتوں سے اتفاق نہیں کرتا۔ مولانا مودودیؒ کو بھی اسی بات کی شکایت رہتی تھی کہ عوام کے ساتھ ساتھ کچھ علماء بھی ان کی باتوں اور نقطہ نظر کو صحیح نہ سمجھنے کی وجہ سے لوگوں میں تشویش پیدا کرتے تھے۔ اگر آپ کسی بھی عالمِ دین کے نقطہ نظر کو اس کے سیاق و سباق سے ہٹ کر سمجھیں یا پیش کریں گے تو نتیجہ تشویش ہی نکلتا ہے۔ کیا آپ نہیں جانتے کہ کچھ لوگ ڈاکٹر ذاکر نائیک کی باتوں سے عجیب عجیب مطالب نکال کر عوام میں نفرت کا بیج بوتے ہیں۔ یہی معاملہ ڈاکٹر اسرار احمدؒ کے ساتھ بھی ہوتا رہا ہے۔
     
  3. ‏جولائی 06، 2017 #23
    MD. Muqimkhan

    MD. Muqimkhan رکن
    جگہ:
    نئی دہلی
    شمولیت:
    ‏اگست 04، 2015
    پیغامات:
    245
    موصول شکریہ جات:
    46
    تمغے کے پوائنٹ:
    56

    خلافت و ملوکیت مجهے لگتے ہے پڑهنے لکهنے والے لوگوں میں سے 95 فی صد لوگوں نے پڑهی ہے. اور مولانا مودودی نے اس میں امیر معاویہ رضی اللہ عنہ کے لیے واضح طور پر لکها ہے کہ آپ رضی اللہ عنہ نے جان بوجھ کر ناجئز کام کا ارتکاب کیا.
    باقی عثمان رضی اللہ عنہ کی جو غلطیاں گنوائیں سو الگ.
     
لوڈ کرتے ہوئے...

اس صفحے کو مشتہر کریں