1. آئیے اہم اسلامی کتب کو یونیکوڈ میں انٹرنیٹ پر پیش کرنے کے لئے مل جل کر آن لائن ٹائپنگ کریں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ کے ذریعے آپ روزانہ فقط دس پندرہ منٹ ٹائپنگ کر کے ہزاروں صفحات پر مشتمل اہم ترین کتب کو ٹائپ کرنے میں اہم کردار ادا کرکے صدقہ جاریہ میں شامل ہو سکتے ہیں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ میں شمولیت کے لئے یہاں کلک کریں۔
  2. آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

بخاری ومسلم کی احادیث اور مقلدین ابی حنیفہ

'تقابل مسالک' میں موضوعات آغاز کردہ از گڈمسلم, ‏مارچ 20، 2012۔

  1. ‏جولائی 11، 2012 #21
    گڈمسلم

    گڈمسلم سینئر رکن
    شمولیت:
    ‏مارچ 10، 2011
    پیغامات:
    1,407
    موصول شکریہ جات:
    4,907
    تمغے کے پوائنٹ:
    292

    جی بھائی عزیز مجھے بھی معلوم ہی ہے کہ پر ہر مسلمان کی بات آپ نہ کریں کیونکہ اجماع کا تعلق علم سے ہے۔اور مسلمانوں میں عامی بھی ہوتے ہیں۔ اس لیے آپ مسلمان نہیں بلکہ اہل علم کہیں۔اگر اہل علم کا کسی بات پر اجماع ہو جائے تو عامی کی مخالفت کوئی حیثیت نہیں رکھتی۔
    یعنی صحابہ کرام﷢ کے دور میں تو ہوسکتا تھا اب نہیں ہوسکتا۔؟ مالکم کیف تحکمون۔اچھا مجھے آپ یہ بتانا پسند فرمائیں گے کہ ماخذ شریعت کتنے ہیں؟ چلو میں ہی بتا دیتا ہوں قرآن، حدیث، اجماع اور قرآن وحدیث سے مستنبط قیاس۔کیا آپ بھی ان ماخذ شریعت کو مانتے ہیں؟ آپ کےجواب کے بعد پھر آپ کوبتاؤں گا کہ آج کےدور میں اجماع ہوسکتا ہے یا نہیں ؟
    انا للہ وانا الیہ راجعون۔جھوٹ اور وہ بھی اجماع کانام لے کر۔ عزیز آپ کو اتنا معلوم ہے کہ کسی بات پر اہل فن کا اجماع ہوا لیکن اہل فن میں سے کسی ایک نے اس کی مخالفت کردی تو اجماع اجماع نہیں رہے گا۔اور دوسری بات آپ نے ان دو مسائل پر اجماع کا دعویٰ کیا ہے پہلے اس دعویٰ کی دلیل پیش کریں۔پھر بعد کی باتیں بعد میں۔ان شاءاللہ
    جی الحمدللہ ہم اجماع کے قائل ہیں۔مانتے بھی ہیں اور عمل بھی کرتے ہیں۔اللہ کے فضل سے۔پر جن مسائل پر آپ نے اجماع کے ہوجانے کا دعویٰ کیا ہے۔آپ پہلے اس دعویٰ کو بادلائل ثابت کریں۔
    یہ سب کو معلوم ہی ہے کہ کون اجماع کو مانتا ہے اور کون صرف اجماع کا نام لے کر پیٹ کی آگ ٹھنڈی کرتا ہے۔
    اچھا آپ مجھے یہ بتانا پسند فرمائیں گےکہ آپ کی رائے کی کیاحیثیت ہے؟ کیا آپ کے کہنے سے اجماع اجماع نہیں رہے گا۔اور پھر آپ اس بات پر بھی دلیل لائیں کہ صحیحین کی صحت پر محدثین کا اجماع نہیں ہوا۔کیونکہ جس طرح فقہی مسائل میں فقہاء کی بات معتبر ہوتی ہے اسی طرح حدیث میں محدثین کی بات معتبر ہوگی۔آپ محدثین سے یہ ثابت کرکے دکھائیں کہ صحیحین کی صحت پر اجماع نہیں ہے۔
    مزید ذیل میں پیش عبارت پر بھی غور کرلینا
    بہت مضحکہ خیز بات۔غور کرنا کہ کس طرح مضحکہ خیز ہے امید ہے سمجھ آجائے گی۔اگرنہ آئے تو سمجھا دی جائے گی۔
    تقلید کے بارے میں اوپر والا قول سے بھی زیادہ مضحکہ خیز بات۔محترم کو تو تقلید کی تعریف کا ہی نہیں پتہ۔عزیز بھائی کو تقلید کی تعریف کو سمجھنے کی ضرورت ہے۔
     
  2. ‏جولائی 11، 2012 #22
    sufi

    sufi رکن
    شمولیت:
    ‏جون 25، 2012
    پیغامات:
    196
    موصول شکریہ جات:
    303
    تمغے کے پوائنٹ:
    63

    Anas nazar Ne mere in batoun "ijma musalmanon k ittefaq ko kahte hain. Aisa ijma sahaba ra k dour main mumkin tha" pr sawalia nishan lagaya hai
    Kiya ijma musalmanon k ittefaq ko nahi kahte ?
    Dour e sahaba main khilafat ki babarkat ijma ka hona (asani se) mumkin tha. Kiya aisa nahi ?
    Baad k adwar main ijma k mumkim hone ki nafi maine nahi ki albata musalmanon k tafaraqon main batne se mushkil zaroor huwi.
    Aap ne jawab main sura nissa ki ayat ka hawala diya phir bhi sahaba k ijma pr aapko ashkal hai.
    Hr munkir apne batil nazariye ki diffa main kuch dalail ka sahara lete hain. Aap ne bhi ghair sabilul momineen pr amal karte huwe musalmanon k mushtarka ijma ko ye kah kr tukra diya k bukhari ki hadees aur muslim ki hadees ye ye kahti hai.
    Aap ki inhi haila bazion ko samjhne k liye maine is thread main apni pahli hi post main sawal kiya tha k jin bukhari ki shah pr aap sabil ul muslimeen ko chor kr ghair sabil ul momineen ki pairwi karte hain oski tahreer o asanid ka aap k pas kia saboot hai ko wo ahadees nabawiya hain aur bukhari ne matan khud se nahi ghari aur sanad khud se bana kar nahi lagai?
    Jin fiqon ko aap batil samjhte hain unki nazar main aap bhi batil hain. Halanke in sab mai musalmani (sifat e islam) mushtarik hai. Aur ijma musalmanon k ittefaq ka naam hai, firqe k ittefaq ka nahi
    Aap likhte hain k bukhari o muslim ki zaeef ahadees ki nishan dahi karain. Bhai aap ki puri bukhari sawalia nishan hai auron ka tu zikar hi rehne dein
    Aap ne likha k taqleed ki baat kahan se agai? hamare bhai good muslim ne bukhari ki tahree ka ahadees hone ki dalil mai ijma ka dawa kiya aur ye yaqeenan sainkron saal baad ibne salah aur hafiz ibn rajab waghera ki bila tahqeeq o bila saboot dawa i ijma ki taqleed main andha dhund kiya gaya.
    Agar ye in ulma ki taqleed nahi tu apne dawa ka saboot main apni tahqeeq pesh karain aur os main sabit karain k bukhari ki likhi tahreer aur sanadain khud sakhta nahi
     
  3. ‏جولائی 11، 2012 #23
    گڈمسلم

    گڈمسلم سینئر رکن
    شمولیت:
    ‏مارچ 10، 2011
    پیغامات:
    1,407
    موصول شکریہ جات:
    4,907
    تمغے کے پوائنٹ:
    292

    محترم بھائی جب آپ نے کہا کہ ’’O bhai ijma musalmanon k ittefaq ko kahte hain. Aisa ijma sahaba ra k dour main mumkin tha.‘‘ آپ نے اس میں یہ دعویٰ پیش کیا کہ ایسا اجماع صحابہ﷢ کے دور میں ممکن تھا۔جس کا صاف مطلب ہے کہ اب ممکن نہیں ہے۔تو انس بھائی جان نے آپ سے اس بات کی دلیل مانگی ہے کہ اس بات کی آپ کے پاس کیا دلیل ہے کہ اب اجماع نہیں ہوسکتا؟ اجماع کا تعلق بس صحابہ﷢ تک تھا۔
    اس کا مطلب یہ ہرگز نہیں کہ انس بھائی جان اس بات کے قائل نہیں کہ اجماع مسلمان (صرف اہل الذکر) کےاتفاق کونہیں کہتے۔باقی وضاحت انس بھائی ہی بیان کریں گے۔
    بہت خوب اگر آپ نےنفی نہیں کی تو پھر یہ باتیں کس چیز پر دال ہیں
    O bhai ijma musalmanon k ittefaq ko kahte hain. Aisa ijma sahaba ra k dour main mumkin tha. Aur aisa ijma unka 20 rakat taraweeh aur 3 talaq pr huwa hai. aap musalmanon k is ijma ko maante hain? Ijma khud aap k haan 2 kori ki cheez nahi. Aap mujhe ijma ka sabaq parha rahe hain wo bhi aisi baat main jis pr ijma huwa hi nahi.
    آپ کی انہی باتوں کو سامنے رکھتے ہوئے انس بھائی نے اجماع کی حجیت پر دلائل پیش کیے ہیں۔اور اب آپ کہہ رہے ہیں کہ میں نےنفی نہیں کی۔چلیں ویری گڈ یہ بھی بہت بڑی بات ہے کہ وضاحت کے بعد آپ نے اپنے موقف سے رجوع کرلیا۔کسی بھی بات پر اجماع قیامت تک ہوسکتا ہے۔خوب سمجھ لیں
    محترم آپ جن دو مسائل پر اجماع کا دعویٰ بلا دلیل کیےجارہےہیں۔پہلےاس کو اجماع تو ثابت کریں۔تب بعد میں ہمیں کہنا کہ اس آیت کے بعد بھی آپ کو اجماع میں اشکال ہے۔ میں کہتا ہوں کہ ان دومسائل پر اجماع ہوا ہی نہیں۔ آپ ثابت کریں کہ اجماع ہوا ہے۔اس کےبعد باقی باتیں
    بہت خوب الزام لگانا تو آپ سے سیکھا جائے۔ارے محترم بس دعویٰ ہی کیے جاؤ گے یا دعویٰ کو ثابت بھی کرو گے؟ پہلے دعویٰ کو ثابت تو کرو اور پھر کہنا کہ آپ نے مسلمانوں کے مشترکہ اجماع کو یہ کہہ کر ٹھکرا دیا کہ بخاری اور مسلم کی احادیث یہ یہ کہتی ہیں۔
    گزارش ہے کہ اب اپنے بے لگام دعوؤں کوبند کرو اور جن دو مسائل پر آپ نے اجماع کا دعویٰ کیا ہے۔پہلے اس کا ثبوت پیش کرو۔
    محترم بھائی سبیل المؤمنین کو ہم چھوڑ رہے ہیں یا آپ ؟ آپ بے دلیل یہ کیسے کہہ سکتے ہیں کہ ہم سبیل المومنین کو چھوڑ رہے ہیں ؟ اور پھر اگر آپ کو بخاری شریف کی احادیث پر شک ہے۔اور آپ سمجھتے ہیں کہ بخاری شریف کی تمام یا کچھ احادیث بخاری رحمہ اللہ نے خود گھڑی تھی تو نشاندہی کریں۔اور ہمیں بتائیں کہ بخاری شریف میں یہ حدیثیں خود گھڑی گئی ہیں۔
    آپ سے گزارش ہے کہ آپ اجماع کی تعریف پیش کریں۔
    مجھے ہنسی اور رونا دونوں ساتھ آرہا ہے۔لیکن فیصلہ نہیں کرپارہا کہ روؤں یا ہنسوں ؟ تعجب ہے آج کے ایسے شخص پر جن کو ٹکے کا بھی علم نہیں ہوتا وہ بھی بخاری﷫ اور مسلم﷫ پر اعتراض کرتا نظر آتا ہے۔اگر آپ کےبقول پوری بخاری سوالیہ نشان ہے تو پوسٹ نمبر21 میں بخاری شریف کی صحت پر جو جید علماء کے اقوالات پیش کیے گئے ہیں۔وہ سب کیا ہیں ؟ آپ ان علماء میں سے کسی ایک کے ہم پلہ ہیں ؟ جو آج آپ کو بخاری سوالیہ نشان نظر آنے لگی ؟
    عزیز اجماع کا دعویٰ کیا تو دلائل بھی پیش کردیئے۔آپ سےگزارش ہےکہ سنجیدگی سے مطالعہ کریں۔اور پھر کہنا کہ بغیر تحقیق وبغیر دلیل کے گڈمسلم نے فلاں کی تقلید کی ہے۔
     
  4. ‏جولائی 12، 2012 #24
    sufi

    sufi رکن
    شمولیت:
    ‏جون 25، 2012
    پیغامات:
    196
    موصول شکریہ جات:
    303
    تمغے کے پوائنٹ:
    63

    Batil afkaar k hamileen ka ye watira hota hai k jab un se unke nazariye ki dalil/saboot talab ki jati hai aur os nazariye ki bunyad rait k gharondon ki si hoti hai tu wo apni tawanian bajaye dalil/saboot faraham karne k mozon ko uljhane aur baat ka rokh phirne ki taraf lagate hain. K kisi tarah mutalbe se jan choote yahi kuch yahan bhi ho raha hai. Abhi tak bunyadi sawal k jawab se ahbaab khamosh hain
    Main markazi sawal ka iada kiye dita hon k is baat ka kiya saboot hai k bukhari ki tahreerat o asanid khud sakhta nahi?

    Is sawal k jawab main good muslim sahib ne ijmaa ka dawa kar dala. Jab unhain bataya geya k khud aap k haan ijma 2 takke ki cheez nahi aur is pr musalmanon k ijma ki 2 misalain di gain tu bhai good muslim ne ghair sabil momeen pr chalte huwe in ka inkar kr diya aur inkaar ki waja wohi baat jis ka in se jawab matlooob hai, yani bukhari ki tahreer ka saboot k khud sakhta nahi.

    Jaisa k maine dawa kiya k ye log khud ijma k munkir hain aur is pr 2 mislain bhi dein. Al hamdoLillah main apne dawe main sacha raha aur good muslim ne 2no mislon k ijma ka inkar kar diya. Maine ilzaam nahi lagaya balke haqeeqat samne rakh di jis ka iltizam khud good muslim ne kiya.
    Good muslim ne ik mutalba aur kar diya k misalon main mazkoor masail pr ijma ki dalil kiya hai? is mutalba ko asal sawal se farar ka haila hi kah sakte hain. Misalon main mazkoor masail pr ijma huwa hai ya nahi ye ik alag mozo hai
    Is par aap se ik chota sa mutalba hai k ijma jis dalil se sabit hota hai oska taaion karwadain k wo dalil kia hai aur oski sharae hasiyat o muqam kia hai?
    Waise aap ne bukhari k ijma k saboot main jo batain logon ki likhein hain wo dalil naami cheez ki kis category main aati hain
     
  5. ‏جولائی 12، 2012 #25
    گڈمسلم

    گڈمسلم سینئر رکن
    شمولیت:
    ‏مارچ 10، 2011
    پیغامات:
    1,407
    موصول شکریہ جات:
    4,907
    تمغے کے پوائنٹ:
    292

    محترم جناب صوفی بھائی جب سے آئے ہیں تب سے دعوے پہ دعوے کیےجارہے ہیں۔نہ ہمارے کسی سوال کا جواب دے رہے ہیں اور نہ ان کے جواب میں پیش کی گئی ہماری پوسٹ پر کوئی تذکرہ شریف کررہے ہیں۔بار بار ایک ہی رٹ لگائی ہوئی ہے کہ آپ لوگ اجماع کے منکر ہیں۔اور پھر آپ کے پاس کیا دلیل ہے کہ بخاری کی احادیث امام بخاری﷫ نے (نعوذباللہ) اپنی طرف سے نہیں گھڑی۔
    بخاری کی احادیث کامقام کیا ہے۔الحمد للہ اس بات کو جید علماء سے بیان کردیا ہے۔اگر صوفی بھائی میں ہمت ہے تو ان کا جواب لائے۔باقی بے لگام دعوؤں پر اب سواری کرنا چھوڑدی۔
    بہت خوب صوفی بھائی تو کسی ایک جگہ رک بھی نہیں رہے۔کبھی اس پار تو کبھی اس پار۔خود کہتے ہیں کہ آپ لوگ اجماع کے منکر ہیں۔جب ہم اس بارے پوچھنے کی زحمت کرتے ہیں تو کہتے آپ موضوع سےفرار ہورہے ہیں۔
    جناب محترم نہ ہم بات کو الجھا رہے ہیں اور نہ موضوع سے فرار ہورہے ہیں۔آپ ہیں جو ایک جگہ ٹھہر ہی نہیں رہے۔آپ کے کشکول میں سوائے دعوؤں اور بار بار ایک ہی بات کو دھرانے کے ہے کیا ؟ جو آپ نے سوال کیا کہ آپ کے پاس کیا ثبوت ہے کہ بخاری کی احادیث واسانید امام بخاری کی خود ساختہ نہیں ؟ تو حضور اس سوال کا جواب ہی تو دیا تھا کہ جس کتاب کو تلفی بالقبول حاصل ہے۔ جیسا کہ امام ابن حجر رحمہ اللہ لکھتے ہیں:
    تو اس کتاب کے بارے میں آپ من گھڑت اور خود ساختہ اسانید کا عقیدہ کیسے رکھ سکتے ہیں؟ یا پھر اگر آپ نے یہ عقیدہ رکھ ہی لیا ہے تو ثبوت فراہم کرنے کی بھی زحمت گوارہ کریں تاکہ ہمارے علم میں بھی اضافہ ہو۔
    اور پھر صوفی بھائی کےلیے اطلاع ہے کہ امام بخاری اور امام مسلم رحمہما اللہ دونوں کا اپنی صحیحین کے بارے میں دعویٰ یہ ہے کہ ان کی صحیحین میں موجود تمام روایات صحیح حدیث کے درجے کو پہنچتی ہیں۔امام بخاری رحمہ اللہ اپنی کتاب صحیح بخاری کے بارے میں فرماتے ہیں :
    ایک اور جگہ اپنی کتاب صحیح بخاری کے بارے میں فرماتے ہیں:
    شاید آپ کو یہ معلوم ہوگا کہ استخارہ کیا ہوتا ہے اورکیوں کیا جاتا ہے۔؟
    ایک اور مقام پر امام بخاری رحمہ اللہ سے منقول ہے:
    امام مسلم رحمہ اللہ پنی کتاب صحیح مسلم کے بارے میں فرماتے ہیں:
    ایک اور جگہ امام مسلم فرماتے ہیں:
    امام مسلم رحمہ اللہ ایک اور جگہ فرماتے ہیں:
    امام ابو عبد اللہ الحمیدی رحمہ اللہ فرماتے ہیں:
    اور پھر امام ابن صلاح رحمہ اللہ، الأستاذ أبو اسحاق الاسفرائینی رحمہ اللہ ، امام الحرمین امام جوینی رحمہ اللہ، امام أبو نصر السجزی رحمہ اللہ، علامہ ابن خلدون رحمہ اللہ، امام شوکانی رحمہ اللہ، شاہ ولی اللہ دہلوی رحمہ اللہ، محدث العصر مولانا عبد الرحمن مبارکپوری رحمہ اللہ ، معروف دیوبندی عالم مولانا سرفراز صفدر خاں ان سب علماء سے بخاری کی احادیث کےصحیح ہونے پر اجماع کا دعویٰ کیا گیا ہے۔اگر آپ میں ہمت ہے تو پھر ان علماء کے اجماع کے دعوے کا رد پیش کریں۔یا 2 کوڑےکے ٹکے کا جو اعتراض آپ نے اپنے ذہن میں گھسایا ہوا ہے اس کو اپنے پاس ہی رکھیں۔
    علماء کی تصریحات کے بعد بھی صوفی بھائی اگر یہ کہیں کہ آپ کے پاس کیا ثبوت ہے کہ بخاری کی احادیث اور اسانید من گھڑت نہیں۔تو پھر عرض ہے کہ چلیں آپ بتائیں کہ آپ کے پاس کیا ثبوت ہے کہ بخاری کی اسانید واحادیث امام بخاری کی طرف سے من گھڑت ہیں۔صرف اور صرف بخاری سے ایک حدیث پیش کرکے صوفی بھائی ہمیں بتائیں کہ یہ بخاری کی وہ حدیث ہے جس کے سند ومتن کو امام بخاری نے خود گھڑا ہے۔اس حدیث وسند کا کہیں بھی ثبوت نہیں ہے۔ چلیں صوفی بھائی پیش کریں شاباش
    پہلی بات ایک طرف آپ خود شکایت کررہے ہیں کہ آپ لوگ بات کو الجھا رہے ہیں اور موضوع از خارج باتیں شامل کررہے ہیں تودوسری طرف حضور ذرا اپنی گردن پر بھی نظر کریں کہ میں کیا کررہا ہوں۔اگر آپ کو صرف سوال کا جواب ہی لینا تھا تو سوال کا جواب دے دیا گیا ہے۔اگر آپ کو اس پر تحفظات ہیں تو بادلائل پیش کرتے۔اور صرف اینڈ صرف سوالات پر ہی رہتے۔یہ مت کہتے کہ آپ لوگ اس چیز کے بھی منکر ہیں اور اس چیز کے بھی منکر ہیں۔
    اپنے اس اقتباس کو ہی دیکھ لیں۔اوپروالے اقتباس میں آپ شکوہ کررہے ہیں اور اس اقتباس میں شکوہ کی زد میں خود ہیں۔آپ کو جب خود ہی نہیں معلوم کہ میں کیا لکھ رہا ہوں اور مجھے کیا لکھنا اینڈ کیا کہنا ہے تو پھر آپ سے گزارش ہے کہ اس طرح کےعلمی مباحث میں مت شریک ہوا کریں۔بہت مہربانی ہوگی۔جزاک اللہ
    یہاں پر آپ نے پھر دو مثالوں پر اجماع کی بات دھرادی ہے۔ تو حضور میں ماقبل بھی کہہ چکا ہوں اور اب بھی کہہ رہا ہوں کہ ان مسائل پر اجماع ہوا ہی نہیں ہے۔میں ان مسائل پر اجماع ہوجانے کا انکاری ہوں۔ اگر آپ میرے اس انکار کو بادلائل صحیحہ توڑ سکتے ہیں تو توڑیں۔اور پیش کریں دلائل کہ ہاں ان مسائل پر اجماع ہوچکا ہے۔
    یہ آپ کا دعویٰ بھی باطل ہے اور دو مثالیں جو آپ نے پیش کیں کہ ان پر اجماع ہوچکا ہے آپ کی یہ بات بھی باطل ہے۔اپنی اس بات کو سچ ثابت کرنے کےلیے دلائل پیش کریں۔آپ کو خود کو ہی نہیں معلوم کہ اجماع کیا ہوتا ہے؟ کیونکہ ماقبل آپ نے دعویٰ کیا کہ ایسا اجماع صحابہ﷢ کے دور میں ممکن تھا۔پھر کہا کہ میں بعد میں اجماع کا انکاری نہیں ۔یار کچھ ہوش کے ناخن لو۔پہلے کم ازکم پڑھ تو لیا کرو کہ میں نے کیا کہنا اور کیا لکھنا ہے اور میرا موقف کیا ہے ؟
    الٹا چور کوتوال کو ڈانٹے۔
    حضور اپنے دعویٰ کو ثابت تو کریں اور پھر کہیں کہ میں نے اپنے دعویٰ بادلائل صحیحہ ثابت کردیا لیکن گڈمسلم وغیرہ نے ٹھکرا دیا۔تعجب وحیرانگی اس بات پر ہے کہ دعویٰ بھی بہت بڑا ہے اور دعوے پر دلیل بھی کوئی نہیں۔یہ ایسی مثال ہے کہ کوئی کہے کوے سفید ہونے پر اجماع ہے۔لیکن جب اس سے کہا جائے کہ جناب کوا تو کالا ہے اگر آپ سفید مانتے ہیں اور اس پر اجماع کا دعویٰ بھی کرتے ہیں تو پھر ثابت کریں اور اجماع پیش کریں۔لیکن وہ پس ایک ہی رٹ لگائے جائے کہ کوا سفید ہے اور اس پر اجماع ہے۔تو میرا مشورہ ہے کہ ایسے آدمی کو منٹل ہوسپٹل داخل کروانے کا وقت آگیا ہے۔پرسکون طریقے سے بھیج دیا جائے تاکہ مزید کوئی خلل نہ ڈال سکے۔وہاں پر ڈاکٹر لوگ خود سنبھال لیں گے۔
    پہلی تو بات ہے کہ اگر آپ یہ سمجھتے تھے کہ یہ الگ موضوع ہے تو پھر پیش کس خوشی میں کیا تھا ؟ اپنے سوال پر ہی رہتے۔دوسری بات جب آپ نے پیش کردیا تو اس پر ہمارا مطالبہ ضروری تھا ورنہ آپ کہتے کہ آپ لوگوں نے میری فلاں بات کا جواب نہیں دیا۔
    تیسری بات اب اگر آپ کو یہ سمجھ آگئی ہے کہ یہ الگ موضوع ہے تو ٹھیک ہے پھر اس پر الگ تھریڈ قائم کرلیتے ہیں۔اور پھر آپ کا یہ دعویٰ کہ ایک مجلس میں تین طلاق تین ہی ہوتی ہیں اس پر بھی اجماع ہے اور 20 رکعات کے سنت ہونے پر بھی اجماع ہے۔آپ اس تھریڈ میں پہلے اپنے دعویٰ کو بادلائل صحیحہ ثابت کریں گے۔اس کے بعد ان شاءاللہ ہم کچھ عرض کریں گے۔تو جناب الگ تھریڈ بناتے ہوئے مذکور مسائل پر اجماع کےدعویٰ کو ثابت کریں۔شکریہ
    یہ سب باتیں اب اجماع کے تھریڈ میں
    محترم لوگوں کی نہیں بلکہ جید علماء اور شیوخ کی پیش کی ہیں۔آپ نے پوچھا کہ ان علماء کی باتیں دلیل نامی چیز کی کس کیٹگری میں آتی ہیں تو حضور آپ نے ایسے ماننا نہیں کیونکہ اس بات کا ثبوت ہوچکا ہے آپ مجھے یہ بتائیں کہ آپ امام ابوحنیفہ علیہ الرحمۃ کو عالم، امام، مجتہد وغیرہ مانتے ہیں یانہیں ؟ یاباقی آئمہ ثلاثہ کو ؟ اگر مانتے ہیں تو پھر یہ دلیل نامی چیز کی کس کیٹگری میں آتا ہے۔؟ اس سوال کے جواب کے بعد آپ کے سوال کا جواب ملے گا۔
     
  6. ‏جولائی 16، 2012 #26
    sufi

    sufi رکن
    شمولیت:
    ‏جون 25، 2012
    پیغامات:
    196
    موصول شکریہ جات:
    303
    تمغے کے پوائنٹ:
    63

    Good muslim sahib ne apne nazriyat ki bunyad jin mafroozat pr rakhi hai wo un k tahreer se numayan hain. In mafroozat ka taluq sirf in tak mahdood nahi balke is forum main majood khaas maktaba fikar se taluq rakhne wale kaam o besh har fard inhi mafroozon ki lapit main hai. bahut si baton se qata nazar in hazraat ne apna imaan is khas shart pr istawar kar rakha hai k ye kisi bhi baat ka inkaar karne kiliye ik mutalba kar dete hain k ' is baat ko basand e sahih sabit karo'. Deen se bargashtgi aur ummat k akabireen se bezaari o beitemaadi is shart e fasid ka shakhsana hai. Is silsile main ghulu is hadd tak barha k naqideen k andazon ko juzwe imaan samjha gaya aur unke hawai andazon k dande deen ka faisla kiya jane laga. Ilhami ahkamaat jo insanon par hakim the, in logon ne naqadon ko deen pr hakim banaya.
    Aap k is asool ko jab aap pr azmaya giya k iski sadaqat maloom ho tu age se koi jawab nahi ? Is tamheedi kalam k baad mai bhi istehqaq rakhta hon k aap se bukhari k kalam k ahadees hone ka sahih dalil ka mutalba karon.
    Aur aisa mutalba mai karta aaraha hon aur is k jawab main idhar udhar ki be saropa batain sun raha hon. Ek sahib mujhe mental hospital ka mashwara de rahe hain aur hal ye hai k mosof khud apni halat ka bayan kar rahe hain k unhain hansi bhi aarahi hai aur rona bhi air ik jaga mashwara diya hai k main apni gardan pr nazar rakhon. Agar iski tarqeeb o afadiat bhi batla jate tu shayed kisi ka bhala hi hojata. Is liye aisi besropa batain likhne se pahle apne gariban main jhankain. Ye koi musbat ilmi tarz e amal nahi.
    Mere sawal k jawab main kaha giya k is par ijma hai jis par misalon se bataya giya k ijma ki hasiat khud aap k haan takke ki nahi.
    Neez aap ne ijma ka dawa kiya hai is pr pucha giya k ijma kis dalil se sabit hota hai ? aur is dalil ki sharae hasiat o muqam ka tayon karain. Taky aap k dawa e ijma ki haqeeqat sab k samne khul k aajaye.

    In bunyadi baton k ilawa aap ne qeel o qaal pr sara zor diya hai. Qeel o qaal ki sharae hasiyat aur qeel o qaal kis darja ki dalil hoti hai iski bhi wazahat kijyega.

    good muslim ki akhri post intehai muzahqa khez hai. Mozon se mutallaqa sawalon k jawab dene ki bajaye mutalba kiya k bukhari k tahreer hadees na hone ka kiya saboot hai. Adam saboot kaafi nahi kia ? Aap tu sahih sabit shuda baat hi mante hain na?
    Aap ne likha k bukhari o muslim kahte hain k unki kitabain sahih hain. Yaani ab koi kuch bhi dawa kare aap k haan osy tasleem kiya jayega. ba dalil sahih sabit shuda usool ki chuti kar dete hain ?
    Aap ne likha hai k bukhari ne kaha k wo istikhara kia karta tha. Ji mujhe maloom hai istekhara kia hota hai. Istikhara koi dalil nahi.
    Akhir mai aap ne ik shart or rakh di k imam abu haneefa ra or aima thalatha ra mujtahid alim the ya nahi aur aap farmate hain k is sawal k jawab k baad hi jawab diya jayega. Chalo koi musbat baat aap ne kar di akhir jawab ki haami bhar hi li. Ji imam abu hanifa ra or 3 aima ra ko main manta hon is tareekhi tareekhi haqeeqat ka inkaar mai nahi kar sakta. Ab aap seedha seedha jawab dein shabash
     
  7. ‏جولائی 16، 2012 #27
    ارشد

    ارشد رکن
    شمولیت:
    ‏دسمبر 20، 2011
    پیغامات:
    44
    موصول شکریہ جات:
    150
    تمغے کے پوائنٹ:
    66

    Istikhara koi dalil nahi.
    کس کیلے دلیل نہیں ہے؟؟ جو خد اسعقارہ کررہا ہے ؟ یا دوسروں کے لیے؟؟ پھر شریعت میں اسعقارہ کی کیا حیثیت رہی؟؟اللہ نے اسعقارہ کیوں رکھا اسلام میں؟؟

    Aap ne likha hai k bukhari ne kaha k wo istikhara kia karta tha
    واہ کیا ادب اور احترام ہے محدیثین کا؟؟ شاباش۔۔۔!

    Aap ne likha k bukhari o muslim kahte hain k unki kitabain sahih hain

    اس سے مراد صحیح بخاری ،صحیح مسلم۔۔! بات گھمانے میں ماہر ہو۔۔!

    Ji imam abu hanifa ra or 3 aima ra ko main manta hon is tareekhi tareekhi haqeeqat ka inkaar mai nahi kar sakta.
    ائ م اربعاکی تاریخی حقیقت کا اقرار کس بنیاد پر؟؟؟ وحی ، الحام، کشف، یا سند؟؟ اگر سند کی بنیاد پر تو حدیث اور محدیثین کی سندوں پر اعتراز کیوں؟؟

    آپ مجھے یہ بتائیں کہ آپ امام ابوحنیفہ علیہ الرحمۃ کو عالم، امام، مجتہد وغیرہ مانتے ہیں یانہیں ؟ یاباقی آئمہ ثلاثہ کو ؟ اگر مانتے ہیں تو پھر یہ دلیل نامی چیز کی کس کیٹگری میں آتا ہے۔؟

    Ji imam abu hanifa ra or 3 aima ra ko main manta hon is tareekhi tareekhi haqeeqat ka inkaar mai nahi kar sakta

    سوال کا ادھورا جواب۔۔۔۔!

    اگر مانتے ہیں تو پھر یہ دلیل نامی چیز کی کس کیٹگری میں آتا ہے۔؟

    اس کو کیوں نظرانداذکردیا۔۔۔؟
     
  8. ‏جولائی 25، 2012 #28
    sufi

    sufi رکن
    شمولیت:
    ‏جون 25، 2012
    پیغامات:
    196
    موصول شکریہ جات:
    303
    تمغے کے پوائنٹ:
    63

    Good muslim sahib bhago mat qarz chuka do yaar post 25 ka jawab post 26 main diya ja chuka hai
    Aur
    Arshad bhai ko istikhara ki hujiat bhi samjha ja
     
  9. ‏جولائی 25، 2012 #29
    گڈمسلم

    گڈمسلم سینئر رکن
    شمولیت:
    ‏مارچ 10، 2011
    پیغامات:
    1,407
    موصول شکریہ جات:
    4,907
    تمغے کے پوائنٹ:
    292

    اس تھریڈ میں صوفی صاحب نے پوسٹ نمبر15 یوں کی کہ
    اس کے جواب میں میں نے کہا کہ صوفی صاحب جو اہل الذکر کا اس بات پر اجماع ہے کہ قرآن پاک کے بعد صحیح ترین کتاب بخاری شریف ہے۔تو یہ غلط ہے ؟ لفظ اجماع کا سنتے ہی صوفی صاحب جوش میں آئے اور اپنی طرف سے اجماع کی تعریف ٹھونستے ہوئے کہا کہ اجماع صحابہ﷢ کے دور میں ممکن تھا۔اور بطور مثال بیس رکعات تراویح اور تین طلاق کے مسئلے کو پیش کیا۔جب انس نضر بھائی نے اجماع کی حجیت پر دلائل دیئے تو صوفی صاحب فوراً اپنے اس موقف سے کہ ایسا اجماع بس صحابہ کے دور میں ممکن تھا سے دستبردار ہوتے ہوئے کہنے لگے کہ
    چلو یہ خوشی کی بات تھی کہ اپنے موقف کو غلط تسلیم کرتے ہوئے دلائل کے آگے سرخم کرلیا۔اور پھر جب کہا گیا کہ صوفی صاحب آپ نے 20 رکعات تراویح اور مسئلہ طلاق پر اجماع کادعویٰ کیا ہے تو دلیل بھی ذکر کردیں۔ تو بیان آیا کہ گڈ مسلم نے غیر سبیل المومنین پر چلتے ہوئے اجماع کا انکار کردیا ہے۔
    حضور پرنور آپ اپنے دعویٰ کو پہلے ثابت تو کریں اور پھر یہ حکم مجھ پر لگائیں کہ گڈمسلم غیر سبیل المومنین پر چلے ہیں۔
    صوفی صاحب کا اعتراض بخاری پر تھا اس حوالے سے جید علماء کرام کے اقوال پوسٹ نمبر21 اور پوسٹ نمبر25 میں پیش کیے یہ سمجھ کر کہ صوفی صاحب اپنی خواہشات پر چلنے کے بجائے شاید ان علماء کی ہی مان لیں لیکن ماننا تو کجا صوفی صاحب نے سوال کرڈالا کیا سوال تھا
    یعنی اب ہر آدمی کی بیان ہفوات پر شرعی دلیل دی جائے تب وہ ماننے کو تیار ہوگا۔یعنی یوں ہوتا کہ اللہ تعالیٰ فرماتے یا نبی کریمﷺ فرماتے کہ ایک کتاب بخاری لکھی جائے گی اور وہ اصح الکتب بعد کتاب اللہ ہوگی تب صوفی صاحب جا کر مانتے۔فیا للعجب
    صوفی صاحب کو شاید اتنا بھی معلوم نہیں کہ اجماع کی حجیت دلائل شرعیہ سے ثابت ہے اور بخاری کے اصح الکتب بعد کتاب اللہ ہونے پر امت محمدیہﷺ کے جید علماء کرام نے اجماع کا دعویٰ کیا ہے۔اور ایسے علماء کہ صوفی صاحب کی حیثیت ان کے مقابلے میں ان کے پاؤں کےنیچے آنے والی مٹی کے برابر بھی نہیں۔مولانا صوفی صاحب کے سامنے اب فرقہ بریلویہ کے چند علماء کے اقوال پیش ہیں۔شاید کہ اتر جائے ان کے دل میں میری بات
    لیکن ان اقوال کو ماننے کے بجائے صوفی صاحب نے کیا کہا دیکھیں ذرا
    محترم کی اس بات پر میں نے سوال کیا کہ جناب
    جس کا مکمل جواب صوفی صاحب نے ابھی تک نہیں دیا۔لیکن بے شرمی کی انتہاء دیکھو کہ اب پوسٹ کردی
    ارے بابا آپ کامطالبہ یہ ہے کہ بخاری شریف کی حجیت پر کوئی شرعی دلیل پیش کی جائے؟ حضور ذرا اپنے سوال پر نظر ثانی کرو اور غور کرو کہ آپ کا یوں سوال کرنا بھی درست ہے کہ نہیں۔اپنی عقل کا علاج کرواتے ہوئے اپنے علماء سے پوچھو کہ میں نے یوں سوال کیاہے پھر دیکھنا کیسے جوتیاں پڑتی ہیں۔اور پھر تمہارے سوال کے ہی جواب میں اتنے جید علماء کرام کے اجماع کے دعویٰ کو بیان کردیا ہے۔جن کا تم نہ انکار کرسکے ہو اور نہ جواب دے سکے ہو۔اورپھر مجھے کہہ رہے ہو کہ بھاگو مت۔حضور صوفی صاحب آپ کی باتوں کی ہمارے نزدیک ٹکے کی بھی حیثیت نہیں۔ہم اتنے جید علماء کرام کی مانیں یا پھر تمہاری مانیں؟ اور پھر تم میں تو اتنی اہلیت بھی نہیں کہ ایک صرف ایک ہاں صرف اور صرف ایک ہی بخاری کی حدیث پیش کرو اور کہوں کہ اس حدیث کی سند اور متن بخاری صاحب نے خود گھڑا ہے۔تب کوئی بات بھی بنے۔چلو آپ کی علمی قابلیت کو سامنے رکھتےہوئے یہ کہہ رہا ہوں کہ حدیث تو کجا چند اہل الذکر کے نام ہی پیش فرمادیں کہ جنہوں نے کہا ہو کہ بخاری کی احادیث من گھڑت ہیں؟
    نوٹ:
    گزارش ہے کہ یہ اردو فورم ہے اور اردو میں ہی لکھا کرو۔ بعد کی پوسٹ پوچھی گئی باتوں کے جواب پر مبنی ہونے کے ساتھ ساتھ اردو میں ہوئی تو توجہ دی جائے گی ورنہ نہیں۔والسلام
     
  10. ‏جولائی 26، 2012 #30
    sufi

    sufi رکن
    شمولیت:
    ‏جون 25، 2012
    پیغامات:
    196
    موصول شکریہ جات:
    303
    تمغے کے پوائنٹ:
    63

    Good muslim sahib ne hasb e dastoor mere sawalat se gurez karte huwe ghair zaroori baton ko bari safai se le kar duhrana shoro kia aur farar ka ik naya bahana bhi tarasha k urdu rasmul khat mai likhoge tu hi jawab diya jayega. Agar roman urdu aap k samajh se balatar hai tu bajaa wagarna ab tak fazool ki zakhmat kis khaty main anjanab jhilte rahe? Agar aap k pas mere sawalat ka jawab tu akhlaqi jurat k muzahira karte huwe apni ajizi ka izhaar karte aapka uzar qabool kiya jata lekin ik taraf tu aapko bahas ka shadeed shouq hai dosri janib bahas se farar k liye jatan aur nakhre kiye ja rahe hain.
    Khoob ghor kijye ga mere sawal ye hain. In k to the point jawab do phir shouq se bhago

    Sawal 1: pahle ye sabit kia jaye k bukhari sahib ne ahadees khud se ghar kar nahi likhein aur khud se asanid bana kar in k sath nathi nahi ki

    Agar iska jawab IJMA hai tu

    Sawal 2: ijma kis daleel se sabit hota hai. Daleel ka taion karwadein aur iski sharae hasiat aur muqam ki nishandahi karain. Taky aapke dawa e ijma ki haqeeqat khul k samne aa jaye.

    In sawalon k jawabat k baad hi nayi baat ka jawab diya jayega
     
لوڈ کرتے ہوئے...

اس صفحے کو مشتہر کریں