1. آئیے اہم اسلامی کتب کو یونیکوڈ میں انٹرنیٹ پر پیش کرنے کے لئے مل جل کر آن لائن ٹائپنگ کریں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ کے ذریعے آپ روزانہ فقط دس پندرہ منٹ ٹائپنگ کر کے ہزاروں صفحات پر مشتمل اہم ترین کتب کو ٹائپ کرنے میں اہم کردار ادا کرکے صدقہ جاریہ میں شامل ہو سکتے ہیں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ میں شمولیت کے لئے یہاں کلک کریں۔
  2. آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

بخاری ومسلم کی احادیث اور مقلدین ابی حنیفہ

'تقابل مسالک' میں موضوعات آغاز کردہ از گڈمسلم, ‏مارچ 20، 2012۔

  1. ‏جولائی 31، 2012 #31
    گڈمسلم

    گڈمسلم سینئر رکن
    شمولیت:
    ‏مارچ 10، 2011
    پیغامات:
    1,407
    موصول شکریہ جات:
    4,907
    تمغے کے پوائنٹ:
    292

    عزیز حسب دستور تو آپ اپنے ایسے سوال پر قائم ہیں جس کا جواب لینے کےلیے کئی طرح کے سوال کرکے ان سوالات کے جوابات آپ سے لینے کی کوشش کی لیکن آپ کو خود بھی نہیں معلوم۔کتنا اچھا ہوتا کہ آپ ان سوالوں کے جوابات مہیا کردیتے تو اپنےجواب میں ہی اپنے اس سوال کا جواب پالیتے۔ لیکن کیاکیا جائے کوا سفید ہی ہے۔
    باقی رہی یہ بات کہ میں نے آپ کے اس سوال کا جواب دیا کہ نہیں؟ یہ سب پر واضح ہوچکا ہے۔ اور صراحت سے علمائے امت کے اقوال جنہوں نے اجماع تک کا دعویٰ کیا ہوا ہے۔پیش کردیئے ہیں۔حتی کے آپ کے ہم مسلک علماء بھی میرے موقف کےحامی ہیں۔آپ کو اگر کچھ شرم ہوتی تو ضرور مان لیتے۔ لیکن کیا کیا جائے ایسے آدمی کا جس کا دماغی توازن ہی درست نہ ہو۔
    جناب یہ فرار کا بہنا آپ جیسی ذہینت کے مالک کو لگ رہا ہے۔ اگر کچھ غور کرتے تو پھر معلوم ہو ہی جاتا کہ ایسا کیوں کہا گیا ہے؟
    رومن اردو نہ میری سمجھ سے بالاتر ہے اور نہ میں فضول کی زحمت جھیلتا رہا تھا۔ یہ میرے لیے ایسے ہی ہے جیسے عربی واردو کو پڑھنا۔ لیکن یہ باتیں صرف آپ اور میں ہی نہیں پڑھ رہے بلکہ باقی قارئین بھی ہیں اور سب سے اہم بات یہ اردو فورم ہے۔ اور کئی بار انتظامیہ اس بات کی طرف توجہ دلا چکی ہے کہ انگلش کے بجائے اردو میں لکھا کریں۔ اب آپ کی سمجھ شریف کام نہ کرے تو میں کیا کرسکتاہوں۔
    بہت بڑھیا لطیفہ چھوڑا ہے۔ہا ہا ہا ہا
    مجھے نہ بحث کا شوق ہے اور نہ میں بحث سے بھاگا ہوں۔ بلکہ میں تو اس غرض سے آپ سے متھا لگا رہاہوں کہ آپ کو سمجھ آجائے تاکہ آپ اپنی اصلاح کرلیں۔ کہ ایک ایسی کتاب جس کو پوری امت افضل ترین کتاب تسلیم کرتی ہیں اور آپ اس بارے کہتے ہیں کہ آپ کے پاس اس بات کا کیا ثبوت ہے کہ بخاری نے احادیث خود نہیں گھڑیں اور اس کی اسناد کو خود بناکر ان کے ساتھ نتھی نہیں کیا۔اب میں آپ کی مانوں یا جید ترین علماء جو کہ ہر فرقہ سے تعلق رکھتے ہیں ان کی مانوں ؟
    میں نے خوب غور سے سوال پڑھا، سمجھا اور اس کا الحمدللہ جواب بھی دیا ہے۔کیا ان جید ترین علماء میں سے کسی کو اس بات کا پتہ نہیں چلا کہ بخاری﷫ نے احادیث اور اس کی اسانید خود گھڑ ی ہیں ؟ کیا اس کا انکشاف صرف آپ پر ہوا ہے ؟ کہیں آپ کو ٹیچی ٹیچی فرشتہ نے مرزا کی طرح وحی تو نہیں کی
    میں نے علمائے امت کی عظیم ہستیوں کے اقوال پیش کیے آپ میں نہ یہ جرات ہوئی کہ ان اقوال کو رد کریں اور نہ یہ کہ آپ ان کے مقابلے میں ایسے اقوال پیش کریں کہ جس میں دلائل سے اس بات کو ثابت کیا گیا ہو کہ یہ کتاب من گھڑت ہے۔
    اور پھر نہ آپ اس مطالبہ کو پورا کرسکے کہ بخاری سے صرف ایک ہی حدیث پیش کردیں اور اس کو ثابت کردیں کہ یہ حدیث اور اس کی سند بخاری﷫ نے خود گھڑی ہے؟
    اچھا جناب اب ہم بتائیں کہ اجماع کس دلیل سے ثابت ہوتا ہے؟ اور پھر ساتھ دلیل کا تعین بھی کروادیں۔اور پھر اس کی شرعی حیثیت اور مقام کی بھی نشاندہی کرادیں۔ بہت خوب۔لیکن میں حضور صوفی سے پوچھنا چاہوں گا کہ ایسی حرکتیں جان بوجھ کر کررہے ہیں یا دماغی کمزوری ہے؟ محترم ذرا اس پر بھی نظر کریں
    یہاں محترم آپ نے اجماع کے بارے میں بتاتے ہوئے کہا کہ ایسا اجماع بیس رکعات تراویح اور ایک مجلس میں تین طلاق کے وقوع پر ہوا ہے۔آپ نے یہاں اجماع کا دعویٰ کرتے ہوئے دلیل اجماع پیش کی تھی؟ دلیل کا تعین، مقام اور شرعی حیثیت کو پیش کیا تھا ؟
    ظاہر بات ہے ان تمام باتوں کو آپ جانتے ہونگے ناں اس وجہ سے تو کہا تھا کہ ان دو مسائل پر اجماع ہوچکا ہے۔ اگر آپ کو اتنا بھی معلوم نہیں تھا کہ اجماع کیا ہوتا ہے؟ کس دلیل سے ثابت ہوتا ہے؟ اس دلیل کا مقام وشرعی حیثیت کیا ہے تو پھر اجماع کانام کیوں لیا تھا ؟ لوگوں سے سنی سنائی بات کی تھی ؟ اذا لم تصتحی فاصنع ماشئت
    محترم اگر اجماع کی حجیت پر بات کرنے کا شوق ہے تو پھر اسی فورم پر ہی اس موضوع پر تھریڈ ہونگے وہاں جواب لکھیں اور ساتھ ساتھ اس تھریڈ کو بھی بغور پڑھ لیں۔



     
لوڈ کرتے ہوئے...

اس صفحے کو مشتہر کریں