• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

تصوف کیا ہے

جمشید

مشہور رکن
شمولیت
جون 09، 2011
پیغامات
871
ری ایکشن اسکور
2,331
پوائنٹ
180
السلام علیکم و رحمۃاللہ وبرکاتہ!
جمشید میاں! اردو مجلس پر آپ سے اس موضوع پر گفتگو ہوئی تھی!!!
تہیں یاد ہو کہ نہ یاد ہو !!!!
اس کا خلاصہ بیان کر دیتا ہوں! اور پوری بحث مندرجہ ذیل لنک میں دیکھی جا سکتی ہے!
اردو مجلس >مجلسِ درس و تدریس> مَجلِسُ طُلابِ العِلمِ > نقطۂ نظر > تصوف کیا ہے ؟

اللہ ہمیں اس تصوف کے فتنہ سے محفوظ رکھے ۔ آمین
سبھی حضرات سے گزارش ہے کہ اس پوری بحث کو ضرور غورسے پڑھ لیں اوراس کے بعد اپنی رائے قائم کریں ۔صرف خلاصہ کے بھروسہ پر نہ رہیں اور وہاں پر میں نے ایک اورتھریڈ قائم کیاتھاجس کو یہاں نقل کرچکاہوں۔بہرحال اس کو بھی دیکھ لیں
حضرت مجدد الف ثانی اور شطحیات - URDU MAJLIS FORUM
اوریہاں جس تھریڈ میں بات ہوئی ہے۔
http://www.kitabosunnat.com/forum/صوفیانہ-افکار-157/حنفيوں-کا-عقيدہ-تصوف-2348/index2.html
پوسٹ نمبر١٤سے آخر تک ملاحظہ فرمائیں۔انشاء اللہ حقیقت واضح ہوجائے گی۔والسلام
 

خضر حیات

علمی نگران
رکن انتظامیہ
شمولیت
اپریل 14، 2011
پیغامات
8,773
ری ایکشن اسکور
8,473
پوائنٹ
964
سابقہ تمام پوسٹوں کاجائزہ لیں اوردیکھیں کہ کہاں ہم نے یہ بات کہی ہے کہ تصوف تصوف ہے جب تک کہ وہ تصوف ہے اورکہاں ہم نے اس کا مطالبہ کیاہے پہلے ہمارے فلاں سوال کا جواب دیاجائےاس کے بعد "معقول"جواب دیاجائے گا۔

نہ چوک ہوئی ہے اورنہ ہی موقف بدلاہے لیکن ون وے ٹریفک چلنے نہیں دیاجائے گا۔کہ ہم سے تواآپ سوال پر سوال کرتے جائیں کہ فلاں کی دلیل کیاہے فلاں پر سنجیدگی سے جواب دیاجائےاورجب خود کی باری اآئے تولایعنی حیلے بہانے شروع ہوجائیں ۔کہ پہلے اآپ ہمارے سوالوں کے جواب دیں پھ رہم جواب دیں گے۔
ویسے جتنی محنت اآنجناب یہاں کررہے یہں اگراس کا نصف اتباع والے تھریڈ میں کرتے تو شاید بات کسی حد تک نتیجہ خیز ہوتی لیکن شایدآنجناب کو جواب دینانہیں ہے لہذا جوجواب وہاں دیاہے ویساہی جواب یہاں ملنے پر اعتراضات کا سلسلہ شروع کردیاہے۔
آپ مجھ پر تویہ اعتراض کررہے ہیں لیکن میں نے وہاں اس جواب کونامعقول بتایاہے لہذا وہی جواب یہاں کیوں دیناچاہتاہوں لیکن خود اپنے سلسلے میں ایک مرتبہ بھی یہ سوچنے کی زحمت گوارانہیں کرتے کہ میں نے جوجواب وہاں دیاہے ویساہی جواب یہاں دیاجارہاہے تومیں اعتراض کیوں کررہاہوں۔ دوسروں پر انگلی اٹھانے سے پہلے اپنے گریبان میں ایک مرتبہ جھانک لیں پھر شاید انگلی اٹھانے اوراعتراض کرنے کا یہ سلسلہ ہی ختم ہوجائے۔

اگرہم یہ چاہتے ہیں کہ کتاب وسنت فورم کے ایک ذمہ دارا یسے جوابات پر واضح موقف اختیار کریں تویہ مناظرانہ روش قرارپاتی ہے لیکن پہلے ہمارے سوال کا جواب بعد میں تمہارے سوال کا جواب کی بے جاضد ہوتویہ شاید مناظرانہ روش نہیں ہے۔اگراتباع اتباع ہے جب تک کہ وہ اتباع ہے جیسے جواب ہوں تو وہ مناظرانہ روش نہیں ہے لیکن مناظرانہ روش اگرکوئی ہے تووہ صرف یہ ہے کہ ایسے جوابات پر واضح موقف اختیار کیاجائے۔
بریں عقل ودانش۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

ویسے ہمیں حیرت ہے کہ جومطالبہ نام لے کر کسی شخص سے کیاگیاہے اس کی جانب سے جواب دہی کی ذمہ داری آنجناب کیوں لے رہے ہیں۔ان کو اپنی بات تورکھنے دیجئے کہ وہ ایسے جوابات کے تعلق سے کیاکہتے ہیں۔اوران کا کیانظریہ ہے۔اگران کو ایسے جوابات پسند ہیں توان کو ایسے جواب ان کے سوالات کے دیئے جائیں گے اوراگرناپسند ہے توپھر کھل کر اپنی بات رکھیں اوراتباع والے تھریڈ سے ایسے جوابات کو حذف کریں یاایسے جواب دینے والوں کو تاکید کریں کہ وہ فورم کی علمی حیثیت کاخیال رکھتے ہوئے جواب دیں۔آخرانہوں نے اسی فورم پر کئی مرتبہ دوسروں کو تاکید کی ہے۔
جمشید بھائی آپ سے گزارش ہے کہ ہم نے اتباع والے تھریڈ میں آپ سے کسی بات پر اصرار نہیں کیا صرف ایک دفعہ گزارش کی تھی ۔اگر بھول گئےہیں تو دوبارہ پھر ملاحظہ فر مالیں ۔

اتباع والے موضوع میں آپ کا اعتراض یہ تھا کہ تم نے میرے سوالات پر سوالات کیوں کیے ہیں بلکہ تمہیں جوابات دینے چاہییں ۔
اور یہاںسوال پر سوال کرکے خود آپ اپنے اعتراض کی زد میں آ رہے ہیں ۔
اور وجہ تبریر یہاں یہ نکال رہےہیں کہ تم ہمیشہ ہم سے سوالات کے جوابات ما نگتے ہو لیکن خود جواب نہیں دیتے ہو ۔
تو میرے خیال سے آپ خلط مبحث کر رہے ہیں یہاں دو باتیں ہیں ۔
صرف سوال پر سوال کرنا
خود سوال کرنا لیکن دوسرے کاجواب نہ دینا ۔
ہماری او رآپ کی بحث پہلے مسئلہ پر ہے لہذا دوسرے مسئلہ کو اس میں شامل نہ کریں ۔ اگر آپ ہمارے خلاف دلیل قائم کرنا چاہتےہیں تو وہ دلیل دیں جو پہلے مسئلہ سے متعلق ہو ۔ ایسا نہ کریں کہ مسئلہ کوئی اور دلیل کوئی اور ۔ ۔

اور میرے خیال سے ایسی باتوں پر زیادہ وقت ضائع نہیں کرنا چاہیے ۔ جیسا کہ آپ بھی فرما چکےہیں ۔ لہذا اس مسئلہ کوجلد از جلد حل فرمادیں ۔ شکریہ ۔
 

qureshi

رکن
شمولیت
جنوری 08، 2012
پیغامات
236
ری ایکشن اسکور
392
پوائنٹ
88
میرے بھائی جو میں نے اوپر لکھا ہے،کیا آپکو مزید کون سی دلیل کی ضرورت ہے
 
شمولیت
جنوری 21، 2012
پیغامات
4
ری ایکشن اسکور
35
پوائنٹ
42
جزاک اللہ خیراً انس بھائی
حقیقت میں جتنا صوفیاء سے دین کو نقصان پہنچا ہے اتنا کسی سے نہیں ،اکثر ضعیف اور موضوع حدیثیں انہوں نے ہی دین کے نام پر گڑھی،جس کی بنیاد پر آج سماج میں بہت ساری بدعتیں اور شرک پھیلے ہوئے ہیں۔
 

qureshi

رکن
شمولیت
جنوری 08، 2012
پیغامات
236
ری ایکشن اسکور
392
پوائنٹ
88
حقیقت میں جتنا صوفیاء سے دین کو صوفیا نے پھیلایا اور اس دین کے لیے قربا نیاں دی اتنا ااور شاید کسی نے بھی نہ کیا ہو
 

شاہد نذیر

سینئر رکن
شمولیت
فروری 17، 2011
پیغامات
1,969
ری ایکشن اسکور
6,263
پوائنٹ
412
حقیقت میں جتنا صوفیاء سے دین کو صوفیا نے پھیلایا اور اس دین کے لیے قربا نیاں دی اتنا ااور شاید کسی نے بھی نہ کیا ہو
دین تو وہ پھیلاتا ہے جس کی عقل ٹھکانے پر ہو صوفی تو مخبوط الحواس ہوتا ہے جس کو اپنی بھی خبر نہیں ہوتی اس لئے کبھی وہ خالق کو مخلوق کہتا ہے اور کبھی خود ہی خالق بن بیٹھتا ہے۔قریشی صاحب آپ اپنے دعویٰ کی تصحیح کرلیں۔صحیح دعویٰ یہ ہے کہ جتنا بدترین کفر اور شرک گستاخ صوفیاء نے پھیلایا ہے اتنا شیطان بھی نہیں پھیلاسکا۔
 

انس

منتظم اعلیٰ
رکن انتظامیہ
شمولیت
مارچ 03، 2011
پیغامات
4,178
ری ایکشن اسکور
15,346
پوائنٹ
800
گویا قریشی صاحب کے پاس موضوع پر کہنے کیلئے کچھ بھی نہیں ہے۔ صرف دعوے ہی دعوے ہیں۔

نہ ہمارے اٹھائے ہوئے سوالوں کا کوئی جواب ؟؟؟
 
شمولیت
جولائی 25، 2012
پیغامات
1
ری ایکشن اسکور
0
پوائنٹ
0
دوستوں ۔۔۔۔ تصوف کے متعلق امام غزالی رحمۃ کے تجربات ۔۔۔۔۔ ایک مضمون ہمارے بلاگ صدائے مسلم میں ملاحضہ فرمائیے۔۔۔
اقتباسات پیش ہیں۔۔ مکمل مضمون لنک پر جاکر ملاحضہ فرمایئے۔
امام غزالی ؒ اپنی کتاب "المنقذ من الضلال " لکھی آپ فرماتے ہیں .
" دس برس اسی حالت میں گزر گئے،ان تنہایوں میں مجھے جو انکشافات ہوئے اور جو کچھ مجھے حاصل ہوا، اس کی تفصیل اور اس کا استقصاء تو ممکن نہیں، لیکن ناظرین کے نفع کے لیے اتنا ضرور کہوں گا کہ مجھے یقینی طور پر معلوم ہو گیاہے کہ صوفیاء ہی اللہ کے راستے کے مالک ہیں ،ان کی سیرت بہترین سیرّت،ان کا طریق سب سے زیادہ مستقیم اور ان کے اخلاق سب سے زیادہ تربیت یافتہ اور صحیح ہیں. اگرکوئی عقلاء کی عقل ،حکماء کی حکمت اور شریعت کے رمز شناسوں کا علم مل کر بھی ان کی سیرت و اخلاق سے بہتر لانا چاہے تو ممکن نہیں، ان کے تمام ظاہری اور باطنی حرکات وسکنات، مشکواة نبوت سے ماخوز ہیں اور نور نبوت سے بڑھ کر روئے زمین پر کوئی نور نہیں جس سے روشنی حاصل کی جاۓ"۔

مزید یہ کہ۔
دنیا میں اکثریت شہوات کی ہے جن میں حیوانات و انسان مبتلا ہیں اور یہ مرتبہ انہیں(اہل بصیرت کو) زیب نہیں دیتا -اللہ روز جزا کا مالک ہے، اسی کے لیے دنیا کی بادشاہت ہے،وھی اس کا مالک ہے اور وھی خیر اور اعلیٰ ہے. ان (اہل بصیرت) لوگوں پر اللہ تعالیٰ کے اس قول کا پردہ کھل گیا ہے.(اللہ ہی اچھا اور وھی باقی رہنےوالا ہے -القرآن-طہ:٧٣)-انہوں نے اپنا مقام یہاں منتخب کیا (سچی عزت کی جگہ بڑے ذی اقتدار بادشاہ کے قریب-القمر:٥٥)اور اسے اس مرتبہ پر ترجیح دی(آج جنتی لوگ مزے کرنے میں مشغول ہیں-یاسین-٥٥)-بلکہ انہوں نے ،لاالہ الا اللہ،کی حقیقت کا ادراک کر لیا. آدمی کے نفس نے جس کسی کا اسے غلام بنایا،وھی اس کا الہ اور معبود ہے.(کیا کبھی تم نے اس شخص کے حال پر غور کیا جس نے اپنی خواہش کو اپنا خدا بنا لیا ہو؟ -الفرقان:٤٣)-ہر نفس کا مقصود ہی اس کا معبود ہوتا ہے. رسول کریم(ص)نے فرمایا ،"دو بھیڑئیے ،بکریوں کے احاطہ میں اتنا فساد نہیں کرتے جتنا مسلمان کے دین میں مرتبہ و مال کی محبت فساد پیدا کرتی ہے "مگر غافل لوگ بھیڑے اور شکار میں فرق نہیں کرتے اور ٹھنڈک اورتپش میں امتیاز نہیں کرتے. وہ ٹیڑھا راستہ منتخب کرتے ہیں اور اسے سربلندی سمجھتے ہے. رسول کریم(ص) نے ان کو اس غلطی پر متنبہ کرتے ہویے فرمایا" ذلیل و خوار ہوا دینار کا غلام،ذلیل خوار ہوا درہم کا غلام"۔۔مزید اس لنک پرامام غزالی رحمۃ اللہ علیہ کے صوفیانہ تجربات | صدائے مسلم ﺍ فکری زاویے
 

انس

منتظم اعلیٰ
رکن انتظامیہ
شمولیت
مارچ 03، 2011
پیغامات
4,178
ری ایکشن اسکور
15,346
پوائنٹ
800
دوستوں ۔۔۔۔ تصوف کے متعلق امام غزالی رحمۃ کے تجربات ۔۔۔۔۔ ایک مضمون ہمارے بلاگ صدائے مسلم میں ملاحضہ فرمائیے۔۔۔
اقتباسات پیش ہیں۔۔ مکمل مضمون لنک پر جاکر ملاحضہ فرمایئے۔
امام غزالی ؒ اپنی کتاب "المنقذ من الضلال " لکھی آپ فرماتے ہیں .
" دس برس اسی حالت میں گزر گئے،ان تنہایوں میں مجھے جو انکشافات ہوئے اور جو کچھ مجھے حاصل ہوا، اس کی تفصیل اور اس کا استقصاء تو ممکن نہیں، لیکن ناظرین کے نفع کے لیے اتنا ضرور کہوں گا کہ مجھے یقینی طور پر معلوم ہو گیاہے کہ صوفیاء ہی اللہ کے راستے کے مالک ہیں ،ان کی سیرت بہترین سیرّت،ان کا طریق سب سے زیادہ مستقیم اور ان کے اخلاق سب سے زیادہ تربیت یافتہ اور صحیح ہیں. اگرکوئی عقلاء کی عقل ،حکماء کی حکمت اور شریعت کے رمز شناسوں کا علم مل کر بھی ان کی سیرت و اخلاق سے بہتر لانا چاہے تو ممکن نہیں، ان کے تمام ظاہری اور باطنی حرکات وسکنات، مشکواة نبوت سے ماخوز ہیں اور نور نبوت سے بڑھ کر روئے زمین پر کوئی نور نہیں جس سے روشنی حاصل کی جاۓ"۔

مزید یہ کہ۔
دنیا میں اکثریت شہوات کی ہے جن میں حیوانات و انسان مبتلا ہیں اور یہ مرتبہ انہیں(اہل بصیرت کو) زیب نہیں دیتا -اللہ روز جزا کا مالک ہے، اسی کے لیے دنیا کی بادشاہت ہے،وھی اس کا مالک ہے اور وھی خیر اور اعلیٰ ہے. ان (اہل بصیرت) لوگوں پر اللہ تعالیٰ کے اس قول کا پردہ کھل گیا ہے.(اللہ ہی اچھا اور وھی باقی رہنےوالا ہے -القرآن-طہ:٧٣)-انہوں نے اپنا مقام یہاں منتخب کیا (سچی عزت کی جگہ بڑے ذی اقتدار بادشاہ کے قریب-القمر:٥٥)اور اسے اس مرتبہ پر ترجیح دی(آج جنتی لوگ مزے کرنے میں مشغول ہیں-یاسین-٥٥)-بلکہ انہوں نے ،لاالہ الا اللہ،کی حقیقت کا ادراک کر لیا. آدمی کے نفس نے جس کسی کا اسے غلام بنایا،وھی اس کا الہ اور معبود ہے.(کیا کبھی تم نے اس شخص کے حال پر غور کیا جس نے اپنی خواہش کو اپنا خدا بنا لیا ہو؟ -الفرقان:٤٣)-ہر نفس کا مقصود ہی اس کا معبود ہوتا ہے. رسول کریم(ص)نے فرمایا ،"دو بھیڑئیے ،بکریوں کے احاطہ میں اتنا فساد نہیں کرتے جتنا مسلمان کے دین میں مرتبہ و مال کی محبت فساد پیدا کرتی ہے "مگر غافل لوگ بھیڑے اور شکار میں فرق نہیں کرتے اور ٹھنڈک اورتپش میں امتیاز نہیں کرتے. وہ ٹیڑھا راستہ منتخب کرتے ہیں اور اسے سربلندی سمجھتے ہے. رسول کریم(ص) نے ان کو اس غلطی پر متنبہ کرتے ہویے فرمایا" ذلیل و خوار ہوا دینار کا غلام،ذلیل خوار ہوا درہم کا غلام"۔۔مزید اس لنک پرامام غزالی رحمۃ اللہ علیہ کے صوفیانہ تجربات | صدائے مسلم ﺍ فکری زاویے
اگر آپ دلائل کے ساتھ بات چیت کرنا چاہتے ہیں تو اقتباسات کاپی پیسٹ کرنے کی بجائے تصوف پر پیچھے اٹھائے گئے سوالات کا جواب عنایت کریں!
 

qureshi

رکن
شمولیت
جنوری 08، 2012
پیغامات
236
ری ایکشن اسکور
392
پوائنٹ
88
انس نضراگر آپ دلائل کے ساتھ بات چیت کرنا چاہتے ہیں تو اقتباسات کاپی پیسٹ کرنے کی بجائے تصوف پر پیچھے اٹھائے گئے سوالات کا جواب عنایت کریں
![/QUOTE]
آپک کون سے سوال ہین؟
 
Top