1. آئیے اہم اسلامی کتب کو یونیکوڈ میں انٹرنیٹ پر پیش کرنے کے لئے مل جل کر آن لائن ٹائپنگ کریں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ کے ذریعے آپ روزانہ فقط دس پندرہ منٹ ٹائپنگ کر کے ہزاروں صفحات پر مشتمل اہم ترین کتب کو ٹائپ کرنے میں اہم کردار ادا کرکے صدقہ جاریہ میں شامل ہو سکتے ہیں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ میں شمولیت کے لئے یہاں کلک کریں۔۔
  2. محدث ٹیم منہج سلف پر لکھی گئی کتبِ فتاویٰ کو یونیکوڈائز کروانے کا خیال رکھتی ہے، اور الحمدللہ اس پر کام شروع بھی کرایا جا چکا ہے۔ اور پھر ان تمام کتب فتاویٰ کو محدث فتویٰ سائٹ پہ اپلوڈ بھی کردیا جائے گا۔ اس صدقہ جاریہ میں محدث ٹیم کے ساتھ تعاون کیجیے! ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔ ۔

جب حق آشکارہ ہو جائے، مگر پھر بھی کوئی اس پر نہ آئے

'نفاق' میں موضوعات آغاز کردہ از قاضی786, ‏اپریل 04، 2015۔

  1. ‏اپریل 07، 2015 #11
    اسحاق سلفی

    اسحاق سلفی فعال رکن رکن انتظامیہ
    جگہ:
    اٹک ، پاکستان
    شمولیت:
    ‏اگست 25، 2014
    پیغامات:
    4,684
    موصول شکریہ جات:
    2,017
    تمغے کے پوائنٹ:
    650

    وحی ربانی کے دلائل آنےکے بعد ان سے اعراض یا اختلاف کرنا محض ’’ نفس پرستی ‘‘ہے ، یہ بہت پرانا ،اور مہلک مرض ہے ،اہل کتاب میں یہ مرض عام تھا ‘
    فَبَعَثَ اللَّهُ النَّبِيِّينَ مُبَشِّرِينَ وَمُنْذِرِينَ وَأَنْزَلَ مَعَهُمُ الْكِتَابَ بِالْحَقِّ لِيَحْكُمَ بَيْنَ النَّاسِ فِيمَا اخْتَلَفُوا فِيهِ وَمَا اخْتَلَفَ فِيهِ إِلَّا الَّذِينَ أُوتُوهُ مِنْ بَعْدِ مَا جَاءَتْهُمُ الْبَيِّنَاتُ بَغْيًا بَيْنَهُمْ فَهَدَى اللَّهُ الَّذِينَ آمَنُوا لِمَا اخْتَلَفُوا فِيهِ مِنَ الْحَقِّ بِإِذْنِهِ وَاللَّهُ يَهْدِي مَنْ يَشَاءُ إِلَى صِرَاطٍ مُسْتَقِيمٍ ( البقرة -213)
    (انسانوں کے گمراہ ہونے کے بعد ) اللہ تعالی نے بشارت دینے والے اور ڈرانے والے انبیاء کو حق کے ساتھ کتاب دیکر اس لئے بھیجا تاکہ وہ انسانوں کے درمیان اختلاف کا (اس وحی والے حق سے )فیصلہ کر سکیں ،،لیکن ان انبیاء اور کتابوں کی آمد کے بعد ) جن لوگوں نے پھر بھی اختلاف کیا ،تو انہوں نے واضح دلائل کے بعد (حق کو رد کرتے ہوئے ) یہ اختلاف کیا ۔
    علامہ ابن عاشور ؒ فرماتے ہیں :؛
    فالله بعث الرسل لإبطال الضلال الحاصل من جهل البشر بصلاحهم فجاءت الرسل بالهدى ، اتبعهم من اتبعهم فاهتدى وأعرض عنهم من أعرض فبقي في ضلالة ، فإرسال الرسل لإبطال الاختلاف بين الحق والباطل ، ثم أحدث اتباع الرسل بعدهم اختلافا آخر وهو اختلاف كل قوم في نفس شريعتهم .

    اللہ تعالی نے جہالت بشر کے سبب در آنے والی گمراہی کو مٹانے کیلئے ھدایت دے کر رسولوں کو مبعوث فرمایا ، سو پیروی کرنے والوں نے ھدایت کا سرمایا سمیٹا ،
    اور منہ پھرنے والوں نے گمراہی میں رہنا اختیار کیا ۔
    سو واضح ہوا کہ ۔رسولوں کی تشریف آوری اصل میں ۔۔حق و باطل کے درمیان اختلاف کو مٹانے کیلئے ہوتی ہے۔(یعنی انکی تعلیمات کے بعد اختلاف کی گنجائش نہیں
    ہوتی ۔)
    قرآن کریم میں واضح کردیا گیا ہے کہ :؛
    وَلَئِنِ اتَّبَعْتَ أَهْوَاءَهُمْ مِنْ بَعْدِ مَا جَاءَكَ مِنَ الْعِلْمِ إِنَّكَ إِذًا لَمِنَ الظَّالِمِينَ (145) اور اے محبوب نبی ﷺ ! اگر آپ نے علم وحی آنے کے بعد ان کی خواہشات کی پیروی کی ۔۔تو آپ کا شمار بھی ظالموں میں ہوگا ؛؛

    اور ایک مقام پر فرمایا::
    فَإِنْ لَمْ يَسْتَجِيبُوا لَكَ فَاعْلَمْ أَنَّمَا يَتَّبِعُونَ أَهْوَاءَهُمْ وَمَنْ أَضَلُّ مِمَّنِ اتَّبَعَ هَوَاهُ بِغَيْرِ هُدًى مِنَ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ لَا يَهْدِي الْقَوْمَ الظَّالِمِينَ (50) القصص
    اگر وہ آپ کی دعوت ،اور فیصلے تسلیم نہ کریں ،تو خوب اچھی طرح سمجھ لے کہ وہ محض اپنی خواہش کے بندے ہیں ؛
    ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
    ان نصوص کے پیش نظر حق کے دلائل فراہم کرنے کے باوجود حق تسلیم نہ کرنا ،بہت ہی خطرناک اور مہلک روش ہے ۔

     
    • پسند پسند x 3
    • شکریہ شکریہ x 2
    • علمی علمی x 2
    • زبردست زبردست x 1
    • لسٹ
  2. ‏اپریل 08، 2015 #12
    محمد علی جواد

    محمد علی جواد سینئر رکن
    شمولیت:
    ‏جولائی 18، 2012
    پیغامات:
    1,892
    موصول شکریہ جات:
    1,481
    تمغے کے پوائنٹ:
    304

    جزاک الله - متفق

    بہتر ہو کہ آیت کا نمبر بھی دے دیا کریں-
     
  3. ‏اپریل 08، 2015 #13
    قاضی786

    قاضی786 رکن
    شمولیت:
    ‏فروری 06، 2014
    پیغامات:
    140
    موصول شکریہ جات:
    70
    تمغے کے پوائنٹ:
    61

    بہت شکریہ بھائی

    یہ مسئلہ ہمارے ہاں بہت عام ہے

    ہم حق کی نہیں

    اپنے آبا و اجداد کی پیروی کر رہے ہیں
    زمانے کی پیروی کرتے ہیں
    خواہشات کی پیروی کرتے ہیں

    کبھی کبھی وہ جو آیتوں میں آتا ہے کہ مشرکین کہتے تھے کہ ہم نے اپنے آبا و اجداد کو ان بتوں کو پوجتے دیکھا

    وہ مجھے اس زمانے میں نظر آتا ہے

    فرق ہی ہے کہ ہم اپنے خواہشات کے تابع ہیں
    اور وہ بتوں کے

    اللہ آپ دونوں کو جزائے خیر دے

    امین
     
    • پسند پسند x 3
    • شکریہ شکریہ x 1
    • لسٹ
  4. ‏اپریل 10، 2015 #14
    مون لائیٹ آفریدی

    مون لائیٹ آفریدی مشہور رکن
    شمولیت:
    ‏جولائی 30، 2011
    پیغامات:
    640
    موصول شکریہ جات:
    396
    تمغے کے پوائنٹ:
    127

    متفق ۔
    مومن مسلمان ، نام نہاد نہیں بلکہ گردن نہاد ہوتا ہے ۔کہ جس وقت بھی علم ہوجائے کہ یہ حق ہے اور وہ من وعن تسلیم کرے ۔
     
  5. ‏اپریل 11، 2015 #15
    خضر حیات

    خضر حیات علمی نگران رکن انتظامیہ
    جگہ:
    طابہ
    شمولیت:
    ‏اپریل 14، 2011
    پیغامات:
    7,481
    موصول شکریہ جات:
    8,029
    تمغے کے پوائنٹ:
    921

    آفریدی بھائی اسی مناسبت سے ذرا ’’ نہاد ‘‘ کے معنی و مفہوم کی وضاحت کردیں ، کیونکہ میں خود بھی لفظ ’’ نام نہاد ‘‘ استعمال کرتا ہوں ، لیکن نہاد کے معنی کا صحیح پتہ نہیں ، بس سیاق و سباق کی رعایت سے کام چلا لیتا ہوں ۔ اب آپ نے لفظ ’’ گردن نہاد ‘‘ استعمال کیا تو اس کا صحیح معنی سمجھنے کی توجہ ہوئی ۔
     
  6. ‏اپریل 12، 2015 #16
    مون لائیٹ آفریدی

    مون لائیٹ آفریدی مشہور رکن
    شمولیت:
    ‏جولائی 30، 2011
    پیغامات:
    640
    موصول شکریہ جات:
    396
    تمغے کے پوائنٹ:
    127

    رکھنا
     
    • شکریہ شکریہ x 1
    • پسند پسند x 1
    • لسٹ
  7. ‏اپریل 12، 2015 #17
    مون لائیٹ آفریدی

    مون لائیٹ آفریدی مشہور رکن
    شمولیت:
    ‏جولائی 30، 2011
    پیغامات:
    640
    موصول شکریہ جات:
    396
    تمغے کے پوائنٹ:
    127

    ویسے لغوی معنی تو مندرجہ ذیل ہیں
    مثلاً۔ اصل، بنیاد، بیج، جڑ،
    ٢ - پیدائش، خلقت، نسل۔
    ٣ - باطن، بطون، دل، اندرونہ۔
    ٤ - طینت، خصلت، سرشت، خاصیت، طبیعت، وغیرہ ۔
    لیکن فارسی میں یہ لوگ گردن نِہاد ان معنوں میں استعمال کرتے ہیں کہ جو شخص کسی کے آگے اپنا گردن رکھے اور مخاطب کو کہے کہ میری جان حاضر ہے ۔ آپ کی مرضی ہے ۔ میری گردن پر کیا کرنا ہے ۔
    الغرض ۔ انتہا درجے کی تابعداری ۔
    مذکورہ لفظ شیخ امین اللہ صاحب عموماً استعمال کرتے ہیں ۔
     
  8. ‏اپریل 12، 2015 #18
    خضر حیات

    خضر حیات علمی نگران رکن انتظامیہ
    جگہ:
    طابہ
    شمولیت:
    ‏اپریل 14، 2011
    پیغامات:
    7,481
    موصول شکریہ جات:
    8,029
    تمغے کے پوائنٹ:
    921

    جزاکم اللہ خیرا۔
     
  9. ‏اپریل 13، 2015 #19
    اسحاق سلفی

    اسحاق سلفی فعال رکن رکن انتظامیہ
    جگہ:
    اٹک ، پاکستان
    شمولیت:
    ‏اگست 25، 2014
    پیغامات:
    4,684
    موصول شکریہ جات:
    2,017
    تمغے کے پوائنٹ:
    650

    نہاد2.jpg
     
  10. ‏جولائی 09، 2015 #20
    خضر حیات

    خضر حیات علمی نگران رکن انتظامیہ
    جگہ:
    طابہ
    شمولیت:
    ‏اپریل 14، 2011
    پیغامات:
    7,481
    موصول شکریہ جات:
    8,029
    تمغے کے پوائنٹ:
    921

    جزاكم الله خيرا ، بہترین وضاحت ہوگئی ۔
     
لوڈ کرتے ہوئے...

اس صفحے کو مشتہر کریں