• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

جب فرض نماز کھڑی ہو جاے تو سنت پڑھنا منع ہے

ابن داود

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
نومبر 08، 2011
پیغامات
3,417
ری ایکشن اسکور
2,730
پوائنٹ
556
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
یہ بات کہاں سے اخذ کی ہے، اس کا آپ نے پھر نہیں بتلایا!
ایک رکعت پوری نہ ہو تو سلام پھیردے کیا مطلب!
اور ایک رکعت پوری نہ ہوئی ہو تو نبی صلی اللہ علیہ وسلم کے حکم کی مخالفت نہ کرے !
لیکن ایک رکعت پوری ہو گئی ہو تو اسے نبی صلی اللہ علیہ وسلم کے حکم کی مخالفت کرنے کی اجازت ہے؟
کیا اٹکل پچّو ہیں جناب!
بات پوری سمجھیں اور پھر جواب دیں!
 

عبدالرحمن بھٹی

مشہور رکن
شمولیت
ستمبر 13، 2015
پیغامات
2,435
ری ایکشن اسکور
292
پوائنٹ
165
یہ تو آپ خود بھی مان چکے ہو!
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ
محترم صحیح بات کو مان لینا کیا گناہ ہے۔ میں کوئی اہلِ حدیث ہوں کہ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
والسلام
 

ابن داود

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
نومبر 08، 2011
پیغامات
3,417
ری ایکشن اسکور
2,730
پوائنٹ
556
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ
محترم صحیح بات کو مان لینا کیا گناہ ہے۔ میں کوئی اہلِ حدیث ہوں کہ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
والسلام
جناب! بالکل آپ اہل حدیث نہیں! ورنہ آپ یہودیوں والی حرکت نہ کرتے کہ نبی صلی اللہ علیہ وسلم کی ایک ہی حدیث سے ایک بات مانی اور دوسری کا انکار کر دیا!
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ
محترم آپ کی بات بالکل بجا ہے کہ نبی صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا کہ جب اقامت شروع ہو جائے تب اس وقت کی اسی مکتوبہ نماز کے علاوہ کوئی نماز شروع نہ کرے۔ میں نے جو اشکال پیش کیا تھا وہ یہ ہے کہ اگر غلطی سے اقامت شروع ہونے سے کچھ دیر پہلے کسی نے نماز شروع کردی تب کیا کرے؟
اس کو ذرا وضاحت سے بدلائل بیان فرمادیں
والسلام
یہ تو آپ خود بھی مان چکے ہو!
یہاں اس ''تو'' پر بھی غور کریں!
یقینا مسجد کے اندر اس وقت سنت پڑھنا شروع نہیں کر سکتا جب اقامت شروع ہوجائے۔
اگر اقامت کے شروع ہونے سے پہلے وقت کا اندازہ نہ کرسکنے کی وجہ سے شروع کرچکا ہے اور ایک رکعت پوری نہیں ہوئی تو سلام پھیر دے۔
ایک رکعت پوری نہ ہو تو سلام پھیردے یعنی اگر سجود نہیں کئے ہیں تب۔
یہی آپ سے سوال ہے کہ پھر آپ کا یہ یہودیوں والا طرز عمل کیوں ہے؟
یہ بات کہاں سے اخذ کی ہے، اس کا آپ نے پھر نہیں بتلایا!
ایک رکعت پوری نہ ہو تو سلام پھیردے کیا مطلب!
اور ایک رکعت پوری نہ ہوئی ہو تو نبی صلی اللہ علیہ وسلم کے حکم کی مخالفت نہ کرے !
لیکن ایک رکعت پوری ہو گئی ہو تو اسے نبی صلی اللہ علیہ وسلم کے حکم کی مخالفت کرنے کی اجازت ہے؟
کیا اٹکل پچّو ہیں جناب!
 

عبدالرحمن بھٹی

مشہور رکن
شمولیت
ستمبر 13، 2015
پیغامات
2,435
ری ایکشن اسکور
292
پوائنٹ
165
یہ تو آپ خود بھی مان چکے ہو!
السلام علیکم ورحمۃ اللہ
محترم پھر بھی آپ ایک ہی بات پر اٹکے ہوئے ہیں۔ کہیں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

یہی آپ سے سوال ہے کہ پھر آپ کا یہ یہودیوں والا طرز عمل کیوں ہے؟
یہ بات کہاں سے اخذ کی ہے، اس کا آپ نے پھر نہیں بتلایا!
محترم مجھے نہیں معلوم تھا کہ ’محدث فورم‘ غیر محدثین کا ہے۔
 

عبدالرحمن بھٹی

مشہور رکن
شمولیت
ستمبر 13، 2015
پیغامات
2,435
ری ایکشن اسکور
292
پوائنٹ
165
یہ تو حدیث رسول ہے کہ فرض نماز کے وقت سواے اس نماز کے کوئی نماز جائز نہین ہے لیکن ہمارے حنفی بھائی اس معاملے میں کیا راے رکھتے ہیں، اس بارے میں احناف کی راے بیان کرتے ہوے جناب امام ابن حزم رقم طراز ہیں:
السلام علیکم ورحمۃ اللہ
محترم یہ ’فورم‘ ہے آپ اپنے دلائل دیں اور دوسرے مسالک والے اپنے دلائل دیں۔ دوسروں کے دلائل کا ذمہ بھی آپ خود ہی کیوں لے رہے ہیں؟
والسلام
 

عبدالرحمن بھٹی

مشہور رکن
شمولیت
ستمبر 13، 2015
پیغامات
2,435
ری ایکشن اسکور
292
پوائنٹ
165
کونسی حدیث؟؟!! ریفرنس دیں!

ثابت کریں کہ صحابہ کرام رضوان اللہ علیہم اجمعین نبی کریمﷺ کی درج بالا حدیثِ مبارکہ سننے کے بعد بھی نمازِ فجر کھڑی ہونے پر پہلے فجر کی سنتیں پڑھتے تھے۔
السلام علیکم ورحمۃ اللہ
محترم پہلے سوال کیا ’کونسی حدیث‘ پھر خود ہی لکھتے ہیں ’نبی کریمﷺ کی درج بالا حدیثِ مبارکہ‘۔ کیا معاملہ ہے؟؟؟؟؟؟؟؟؟
والسلام
 

عبدالرحمن بھٹی

مشہور رکن
شمولیت
ستمبر 13، 2015
پیغامات
2,435
ری ایکشن اسکور
292
پوائنٹ
165
صحيح مسلم » كِتَاب صَلَاةِ الْمُسَافِرِينَ وَقَصْرِهَا » بَاب كَرَاهَةِ الشُّرُوعِ فِي نَافِلَةٍ بَعْدَ شُرُوعِ الْمُؤَذِّنِ
پر بھی عمل کرے، یعنی کہ وہ اقامت کے ہو جانے پر فرض میں شامل ہو اور کوئی نفلی نماز نہ پڑھے، اور اگر دوران نفلی نماز بھی اقامت ہو جائے ، تو نماز کو فوراً ختم کردے، کیونکہ اس کا پھر بھی نفلی نماز کو جاری رکھنانبی صلی اللہ کی مخالفت کی وجہ سے اس کے اعمال کو برباد کر دے گا!
السلام علیکم ورحمۃ اللہ
محترم ’اور اگر دوران نفلی نماز بھی اقامت ہو جائے ، تو نماز کو فوراً ختم کردے، کیونکہ اس کا پھر بھی نفلی نماز کو جاری رکھنانبی صلی اللہ کی مخالفت کی وجہ سے اس کے اعمال کو برباد کر دے گا‘یہ فقرہ صحیح مسلم کے باب کی کس تحریر کا ترجمہ ہے؟
محترم حدیث لکھتے ہو اس کو مانتے نہیں بلکہ اس سے جو ’حدیثِ نفس‘ نے بات سمجھی ہو اسی کے پیچھے پڑے رہتے ہو فلا شک۔
والسلام
 

ابن داود

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
نومبر 08، 2011
پیغامات
3,417
ری ایکشن اسکور
2,730
پوائنٹ
556
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
محترم ’اور اگر دوران نفلی نماز بھی اقامت ہو جائے ، تو نماز کو فوراً ختم کردے، کیونکہ اس کا پھر بھی نفلی نماز کو جاری رکھنانبی صلی اللہ کی مخالفت کی وجہ سے اس کے اعمال کو برباد کر دے گا‘یہ فقرہ صحیح مسلم کے باب کی کس تحریر کا ترجمہ ہے؟
وحَدَّثَنَا أَحْمَدُ بْنُ حَنْبَلٍ ، حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ جَعْفَرٍ ، حَدَّثَنَا شُعْبَةُ ، عَنْ وَرْقَاءَ ، عَنِ عَمْرِو بْنِ دِينَارٍ ، عَنْ عَطَاءِ بْنِ يَسَارٍ ، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ ، قَالَ : " إِذَا أُقِيمَتِ الصَّلَاةُ ، فَلَا صَلَاةَ إِلَّا الْمَكْتُوبَةُ "
صحيح مسلم » كِتَاب صَلَاةِ الْمُسَافِرِينَ وَقَصْرِهَا » بَاب كَرَاهَةِ الشُّرُوعِ فِي نَافِلَةٍ بَعْدَ شُرُوعِ الْمُؤَذِّنِ


مذکورہ جملہ اس حدیث کے عموم کی دلالت میں داخل ہے!
محترم حدیث لکھتے ہو اس کو مانتے نہیں بلکہ اس سے جو ’حدیثِ نفس‘ نے بات سمجھی ہو اسی کے پیچھے پڑے رہتے ہو فلا شک۔
بالکل فقہ حنفیہ اور فقہاء احناف اپنی اٹل بچّو کی ''حدیثِ نفس'' کو ہی مانتے ہیں، اور اس کے کافی و وافر دلائل موجود ہیں!
ہم نے تو اس حدیث کو بالکل مانا مگر آپ نے:
یہ بات کہاں سے اخذ کی ہے، اس کا آپ نے پھر نہیں بتلایا!
ایک رکعت پوری نہ ہو تو سلام پھیردے کیا مطلب!
اور ایک رکعت پوری نہ ہوئی ہو تو نبی صلی اللہ علیہ وسلم کے حکم کی مخالفت نہ کرے !
لیکن ایک رکعت پوری ہو گئی ہو تو اسے نبی صلی اللہ علیہ وسلم کے حکم کی مخالفت کرنے کی اجازت ہے؟
کیا اٹکل پچّو ہیں جناب!

محترم پہلے سوال کیا ’کونسی حدیث‘ پھر خود ہی لکھتے ہیں ’نبی کریمﷺ کی درج بالا حدیثِ مبارکہ‘۔ کیا معاملہ ہے؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بھٹی صاحب! کلام تو سمجھ لیا کرو!
درج بالا حدیث کسے کہا ہے؟ اگر آپ کو سمجھ نہیں آیا تو میں بتلا دو!
وحَدَّثَنَا أَحْمَدُ بْنُ حَنْبَلٍ ، حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ جَعْفَرٍ ، حَدَّثَنَا شُعْبَةُ ، عَنْ وَرْقَاءَ ، عَنِ عَمْرِو بْنِ دِينَارٍ ، عَنْ عَطَاءِ بْنِ يَسَارٍ ، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ ، قَالَ : " إِذَا أُقِيمَتِ الصَّلَاةُ ، فَلَا صَلَاةَ إِلَّا الْمَكْتُوبَةُ "
صحيح مسلم » كِتَاب صَلَاةِ الْمُسَافِرِينَ وَقَصْرِهَا » بَاب كَرَاهَةِ الشُّرُوعِ فِي نَافِلَةٍ بَعْدَ شُرُوعِ الْمُؤَذِّنِ

جو پہلی پوسٹ میں درج ہے، اس لئے کہا ہے درج بالا!
محترم یہ ’فورم‘ ہے آپ اپنے دلائل دیں اور دوسرے مسالک والے اپنے دلائل دیں۔ دوسروں کے دلائل کا ذمہ بھی آپ خود ہی کیوں لے رہے ہیں؟
جناب ! یہاں باطل کے باطل دلائل کا رد بھی کیا جاتا ہے! اور یہ طریقہ بھی قرآن و حدیث سے ثابت ہے!
محترم مجھے نہیں معلوم تھا کہ ’محدث فورم‘ غیر محدثین کا ہے۔
جناب! اس فورم کے کو بنانے والے اور چلانے والے اکثر اہل الحدیث ہیں، شاید کچھ ناظمین اس کے علاوہ بھی ہیں!
اور اس فورم پر کوئی بھی آسکتا ہے، یہاں شیعہ بھی آتے ہیں، روافیض و منکر حدیث بھی، اور بریلوی و دیوبندی بھی، ان میں یہودی صفت لوگ بھی شامل ہوتے ہیں!
 

عبدالرحمن بھٹی

مشہور رکن
شمولیت
ستمبر 13، 2015
پیغامات
2,435
ری ایکشن اسکور
292
پوائنٹ
165
وحَدَّثَنَا أَحْمَدُ بْنُ حَنْبَلٍ ، حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ جَعْفَرٍ ، حَدَّثَنَا شُعْبَةُ ، عَنْ وَرْقَاءَ ، عَنِ عَمْرِو بْنِ دِينَارٍ ، عَنْ عَطَاءِ بْنِ يَسَارٍ ، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ ، قَالَ : " إِذَا أُقِيمَتِ الصَّلَاةُ ، فَلَا صَلَاةَ إِلَّا الْمَكْتُوبَةُ
السلام علیکم ورحمۃ اللہ
محترم آپ نے لکھا ’’اگر دوران نفلی نماز بھی اقامت ہو جائے ، تو نماز کو فوراً ختم کردے، کیونکہ اس کا پھر بھی نفلی نماز کو جاری رکھنانبی صلی اللہ کی مخالفت کی وجہ سے اس کے اعمال کو برباد کر دے گا‘‘۔
میرے اعتراض کے جواب میں آپ نے لکھا ’’مذکورہ جملہ اس حدیث کے عموم کی دلالت میں داخل ہے!‘‘
اس کا صاف مطلب یہ ہے کہ حدیث کے الفاظ میں صریحا تو یہ بات نہیں بلکہ عموم کی دلالت میں داخل ہے۔ اس حدیث کا یہ آپ کا فہم ہے۔ میں یہ نہیں کہتا کہ یہ ممکن نہیں مگر ،یإ جو اس حدیث سے سمجھا ہوں وہ یہ ہے کہ؛
جب نماز کھڑی ہوجائے (یعنی اقامت شروع ہو جائے) تو اسی فرض نماز کے علاوہ کوئی نماز پڑھنا صحیح نہیں ۔یعنی شروع کرنا صحیح نہیں ہوگا اگر پڑھ رہا ہے توکیا کرے اس کا ذکر اس حدیث میں نہیں ہے۔
والسلام
 

اسحاق سلفی

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
اگست 25، 2014
پیغامات
6,372
ری ایکشن اسکور
2,565
پوائنٹ
791
اس کا صاف مطلب یہ ہے کہ حدیث کے الفاظ میں صریحا تو یہ بات نہیں بلکہ عموم کی دلالت میں داخل ہے۔ اس حدیث کا یہ آپ کا فہم ہے۔ میں یہ نہیں کہتا کہ یہ ممکن نہیں مگر ،یإ جو اس حدیث سے سمجھا ہوں وہ یہ ہے کہ؛
جب نماز کھڑی ہوجائے (یعنی اقامت شروع ہو جائے) تو اسی فرض نماز کے علاوہ کوئی نماز پڑھنا صحیح نہیں ۔یعنی شروع کرنا صحیح نہیں ہوگا اگر پڑھ رہا ہے توکیا کرے اس کا ذکر اس حدیث میں نہیں ہے۔
والسلام
وعلیکم السلام :
آپ ماشاء اللہ کافی قریب آگئے ہیں ۔
لیکن مزید غیر جانبداری اورتحمل سے حقیقی دلائل پر تدبر سے کام لیں ۔۔۔ان شاء اللہ معاملہ حل ہوجائے گا
والسلام مع الاکرام
 
Top