1. آئیے اہم اسلامی کتب کو یونیکوڈ میں انٹرنیٹ پر پیش کرنے کے لئے مل جل کر آن لائن ٹائپنگ کریں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ کے ذریعے آپ روزانہ فقط دس پندرہ منٹ ٹائپنگ کر کے ہزاروں صفحات پر مشتمل اہم ترین کتب کو ٹائپ کرنے میں اہم کردار ادا کرکے صدقہ جاریہ میں شامل ہو سکتے ہیں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ میں شمولیت کے لئے یہاں کلک کریں۔
  2. آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

جرح وتعدیل میں اختلاف کی صورت میں کون سے محدثین کی بات کو مقدم کیا جائے گا ؟

'اصول حدیث' میں موضوعات آغاز کردہ از محمد وقاص گل, ‏دسمبر 22، 2013۔

  1. ‏فروری 20، 2014 #11
    رضا میاں

    رضا میاں سینئر رکن
    جگہ:
    Virginia, USA
    شمولیت:
    ‏مارچ 11، 2011
    پیغامات:
    1,557
    موصول شکریہ جات:
    3,508
    تمغے کے پوائنٹ:
    384

    یہ مضمون ابھی نا مکمل ہے۔ ابھی میں نے صرف متشددین کو ہی اکھٹا کیا ہے، ابھی باقی دو طبقات رہتے ہیں۔ جیسے ہی وہ ختم ہوں گے میں اوپن فورم پر لگا دوں گا ان شاء اللہ۔
     
    • پسند پسند x 2
    • شکریہ شکریہ x 1
    • معلوماتی معلوماتی x 1
    • لسٹ
  2. ‏مارچ 28، 2014 #12
    اشماریہ

    اشماریہ سینئر رکن
    جگہ:
    کراچی
    شمولیت:
    ‏دسمبر 15، 2013
    پیغامات:
    2,684
    موصول شکریہ جات:
    740
    تمغے کے پوائنٹ:
    290

    اگر ان کی تفصیلات ان کو معتدل یا متشدد قرار دینے والوں کی مکمل تفصیلات مثلا ان کا علاقہ، ان کا مسلک اور عقیدہ، ان کی اپنی حالت وغیرہ بھی بیان ہو جائیں تو بہت بہتر ہوگا۔ اور اس سلسلے میں شیخ زبیر کی مدد نہ لی جائے تو نافع بھی بہت ہوگا ان شاء اللہ
    جیسے ابن الجوزی نے خطیب بغدادی کو التحقیق میں متعصب قرار دیا ہے۔ لیکن جو برائیاں انہوں نے خطیب میں ذکر کی ہیں وہی خود ان میں بھی ہیں۔ خطیب کا دفاع معلمی نے کیا ہے لیکن وہ صحیح نہیں ہے۔
    اس کا نتیجہ یہ نکلا کہ علماء نے دونوں کو متعصب قرار دے دیا۔
    تو اگر اس طرح دونوں طرف دکھائی جائیں تو یہ انتہائی قابل قدر کام ہوگا۔
     
  3. ‏مارچ 28، 2014 #13
    رضا میاں

    رضا میاں سینئر رکن
    جگہ:
    Virginia, USA
    شمولیت:
    ‏مارچ 11، 2011
    پیغامات:
    1,557
    موصول شکریہ جات:
    3,508
    تمغے کے پوائنٹ:
    384

    جی بھائی فکر نہ کریں، احناف کے محدثین کرام پر لگائے گئے تمام اعتراضات کا جواب دینے کی کوشش کروں گا، ان شاء اللہ
    وجہ؟ جہاں تک میرا خیال ہے شیخ صاحب نے تو ایسا کوئی کام کیا بھی نہیں ہے!
    ابن الجوزی کا بیان تو میں پہلے ہی اس مضمون میں متشددین کے زمرے میں کر چکا ہوں الحمد للہ۔
    جہاں تک خطیب کو متعصب قرار دینے کی بات ہے تو اس کے لئے دلیل درکار ہے جبکہ علماء نے ان کی زبردست توثیق کر رکھی ہے اور انہیں علی بن المدینی، یحیی بن معین اور الدارقطنی کے نظير بتایا ہے۔
    اگر اتنا ہی کہنا کافی ہوتا ہے تو چلیں میں کہتا ہوں کہ آپ کا یہ کہنا صحیح نہیں ہے۔
     
  4. ‏مارچ 28، 2014 #14
    اشماریہ

    اشماریہ سینئر رکن
    جگہ:
    کراچی
    شمولیت:
    ‏دسمبر 15، 2013
    پیغامات:
    2,684
    موصول شکریہ جات:
    740
    تمغے کے پوائنٹ:
    290

    ٹھیک ہے جی یہ مقام بحث نہیں ہے۔
    میں نے ایک مثال دی تھی۔ آپ اپنا کام کرتے رہئے۔ اللہ پاک آپ کے کام میں برکت دے۔

    آپ اپنے نقطہ نظر سے کہہ رہے ہوں گے شاید۔ احناف کے بارے میں ان کی شدت کسی سے مخفی نہیں ہے۔ فورم پر ہی ایک دو جگہوں پر شیخ نے جہاں درست استدلال نہیں کیا کسی روایت سے اور واضح چیز کو دوسری جانب محمول کیا ہے (جیسے عقائد میں تقلید کی واضح روایت کو فروعات میں تقلید پر چسپاں کرنا) کی وضاحت کر چکا ہوں۔
    تو اگر شیخ زبیر علی زئیؒ کا حوالہ دیں گے تو ہمیں دوبارہ سے از سر نو اس پر تحقیق کرنی پڑ جائے گی۔
     
  5. ‏مارچ 28، 2014 #15
    رضا میاں

    رضا میاں سینئر رکن
    جگہ:
    Virginia, USA
    شمولیت:
    ‏مارچ 11، 2011
    پیغامات:
    1,557
    موصول شکریہ جات:
    3,508
    تمغے کے پوائنٹ:
    384

    بھائی احناف سے شدت کا اس موضوع سے کیا تعلق ہے؟
     
  6. ‏مارچ 28، 2014 #16
    اشماریہ

    اشماریہ سینئر رکن
    جگہ:
    کراچی
    شمولیت:
    ‏دسمبر 15، 2013
    پیغامات:
    2,684
    موصول شکریہ جات:
    740
    تمغے کے پوائنٹ:
    290

    صرف یہ تعلق ہے کہ ان کی بات احناف کے ہاں بلا تحقیق قابل اعتماد نہیں ہوگی کیوں کہ عین ممکن ہے وہ اپنی کسی روایت کی تصحیح یا مخالف کی روایت کی تضعیف کے لیے کسی کو بھی معتدل یا متعصب کہہ جائیں۔ یہ اسی طرح ہے جیسے اہل حدیث حضرات کے نزدیک امین صفدر اوکاڑویؒ کی بات قابل قبول نہیں ہوگی۔
     
  7. ‏مارچ 28، 2014 #17
    اشماریہ

    اشماریہ سینئر رکن
    جگہ:
    کراچی
    شمولیت:
    ‏دسمبر 15، 2013
    پیغامات:
    2,684
    موصول شکریہ جات:
    740
    تمغے کے پوائنٹ:
    290

    ماضی کے علماء نے ایسے مقامات پر ایسی باتیں کی ہیں اور ان باتوں کو علماء کرام نے قبول کیا ہے۔ لیکن بدقسمتی سے ہمارا انداز تھوڑا تبدیل ہوگیا ہے۔ ہم مخالف کی حدیث نہیں چھوڑتے اور تضعیف کی ہر ممکن کوشش کرتے ہیں تو قول کیا حیثیت رکھتا ہے۔
     
لوڈ کرتے ہوئے...

اس صفحے کو مشتہر کریں