1. آئیے اہم اسلامی کتب کو یونیکوڈ میں انٹرنیٹ پر پیش کرنے کے لئے مل جل کر آن لائن ٹائپنگ کریں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ کے ذریعے آپ روزانہ فقط دس پندرہ منٹ ٹائپنگ کر کے ہزاروں صفحات پر مشتمل اہم ترین کتب کو ٹائپ کرنے میں اہم کردار ادا کرکے صدقہ جاریہ میں شامل ہو سکتے ہیں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ میں شمولیت کے لئے یہاں کلک کریں۔
  2. آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

جشن میلاد النبیﷺکی شرعی حیثیت

'منہج' میں موضوعات آغاز کردہ از عبد الرشید, ‏نومبر 23، 2017۔

  1. ‏نومبر 23، 2017 #11
    نسیم احمد

    نسیم احمد رکن
    جگہ:
    کراچی
    شمولیت:
    ‏اکتوبر 27، 2016
    پیغامات:
    603
    موصول شکریہ جات:
    103
    تمغے کے پوائنٹ:
    71

    محترم عبدالرشید صاحب
    ماشاءاللہ آپ نے نہایت مفصل بیان کیاہے۔چند اور اشکالات کا جواب دیں تو تشنگی دور ہوجائے گی۔
    1-
    صحیح مسلم --- ایمان کے احکام و مسائل --- باب : رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کی سفارش کی وجہ سے ابوطالب کے عذاب میں تخفیف ہونے کا بیان ۔ [صحیح مسلم]

    حدیث نمبر: 510 --- سیدنا عباس ؓ نے کہا : یا رسول اللہ ! کیا آپ نے ابوطالب کو بھی کچھ فائدہ پہنچایا ، وہ آپ ﷺ کی حفاظت کرتے تھے اور آپ ﷺ کے واسطے غصے ہوتے تھے (یعنی جو کوئی آپ ﷺ کو ستاتا تو اس پر غصے ہوتے) رسول اللہ ﷺ نے فرمایا : ”ہاں وہ جہنم کے اوپر کے درجہ میں ہیں ۔ اور اگر میں نہ ہوتا (یعنی میں ان کے لئے دعا نہ کرتا) تو وہ جہنم کے نیچے کے درجہ میں ہوتے ۔ “ (جہاں عذاب بہت سخت ہے) ۔
    1- کافر کے عذاب میں تخفیف ؟
    2- سیرت النبی کے جلسوں کی کیا حیثیت ہے؟
    3- ختم بخاری شریف کی محفل کی کیا حیثیت ہے؟
    4- دستار بندی کے جلسوں کی کیا حیثیت ہے ؟
     
  2. ‏نومبر 23، 2017 #12
    محمد طارق عبداللہ

    محمد طارق عبداللہ سینئر رکن
    جگہ:
    ممبئی - مہاراشٹرا
    شمولیت:
    ‏ستمبر 21، 2015
    پیغامات:
    2,291
    موصول شکریہ جات:
    699
    تمغے کے پوائنٹ:
    224

    مجھے تو مضمون مکمل لگا ، جو اہمیت کے نقط تھے ان پر گفتگو کی گئی اور جہاں ضروری رہا بالدلائل مع حوالوں کے کلام کیا گیا۔
    آپ ان دلائل کا علمی رد کریں اور ان دلائل کے عکس دلائل لائیں ، بجائے اسکے کہ کسی دیگر مثال کو سبیل بنا کر مختلف سوال کھڑے کریں ۔
    آپ یہ کہہ سکتے ہیں کہ آپ اس مضمون سے مکمل یا جزوی اختلاف رکھتے ہیں ، اس کے مقابل اپنا مدلل مضمون رقم کرسکتے ہیں ۔ اختلاف آپکا حق ھے محترم۔

    والسلام
     
  3. ‏نومبر 27، 2017 #13
    انوارالحق

    انوارالحق رکن
    شمولیت:
    ‏جولائی 07، 2015
    پیغامات:
    10
    موصول شکریہ جات:
    0
    تمغے کے پوائنٹ:
    35

    اللہ ( تعالی ) کے ( بابرکت ) نام سے ( شروع کرتا ہوں ) جو ( بڑا ، بہت یا نہایت ) رحمان ( مہربان ) اور رحیم ( رحم والا یا رحم کرنے والا ) ہے۔
    عزیزم حافظ ضیاءالرحمن اور دوسرے مسلمانوں بھائی ، بچے ، بہنیں اور بیٹیو اسلام علیکم ورحمتہ اللہ وبرکتہ۔
    رب زدنی علما
    اے ( ہمارے یا میرے ) رب ( کریم ) ہمارے یا میرے علم میں زیادتی کر۔

    درج بالا پر لکھے ہوئے کلام میں جن الفاظ پر حاشیہ ہے اس پر غور فرماکر میرے گمان کی تصحیح فرمادیں ممنون ہوں گا۔
    جواب کے بعد میلاد النبی صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم پر اپنے ادراک کا اظہار کروں گا۔
    وا سلام
    انوارالحق
     
  4. ‏نومبر 27، 2017 #14
    ابن داود

    ابن داود فعال رکن رکن انتظامیہ
    شمولیت:
    ‏نومبر 08، 2011
    پیغامات:
    3,042
    موصول شکریہ جات:
    2,571
    تمغے کے پوائنٹ:
    556

    السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
    آپ اپنا ''گمان'' دم تحریر میں لائیں!
    تو ہم کچھ عرض کرنے قابل ہوں گے!
     
  5. ‏نومبر 27، 2017 #15
    انوارالحق

    انوارالحق رکن
    شمولیت:
    ‏جولائی 07، 2015
    پیغامات:
    10
    موصول شکریہ جات:
    0
    تمغے کے پوائنٹ:
    35

    معلوم ہوا آپ نے غور نہیں کیا۔ لہذا بحث سے اجتناب بہتر ہے۔
     
  6. ‏نومبر 27، 2017 #16
    ابن داود

    ابن داود فعال رکن رکن انتظامیہ
    شمولیت:
    ‏نومبر 08، 2011
    پیغامات:
    3,042
    موصول شکریہ جات:
    2,571
    تمغے کے پوائنٹ:
    556

    السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
    آپ نے غلط ''گمان'' کیا کہ غور نہیں کیا، مگر آپ کا پچھلے مراسلہ میں کیا'' گمان ''ہے، وہ آپ نے نہیں بتلایا!
    کسی کے ''گمان'' کے متعلق ''گمان'' کرنا کہ اس کا یہ ''گمان'' ہے، اور پھر اس ''گمان'' پر تبصرہ کرنا میرے گمان میں بے جا بحث ہے!
     
  7. ‏نومبر 27، 2017 #17
    انوارالحق

    انوارالحق رکن
    شمولیت:
    ‏جولائی 07، 2015
    پیغامات:
    10
    موصول شکریہ جات:
    0
    تمغے کے پوائنٹ:
    35

    بجا فرمایا ہے۔
     
  8. ‏نومبر 28، 2017 #18
    نسیم احمد

    نسیم احمد رکن
    جگہ:
    کراچی
    شمولیت:
    ‏اکتوبر 27، 2016
    پیغامات:
    603
    موصول شکریہ جات:
    103
    تمغے کے پوائنٹ:
    71

    محترم@انوارالحق صاحب
    السلام علیکم

    جناب داؤد صاحب کا مطلب یہ ہے کہ آپ اپنی پہلی پوسٹ پر غور کریں ۔ اس میں آپ نے درج بالا حاشیہ کا حوالہ دیا ہے ۔ لیکن آپ کی پوسٹ میں کہیں کوئی حاشیہ نہیں ہے ۔ آپ نے ایسی کوئی تحریر لکھی تھی اور کسی وجہ سے پوسٹ نہیں ہوسکی تو اس کو دوبارہ پوسٹ کردیں۔آپ کے درج بالا الفاظ درج ذیل ہیں۔

    "اللہ ( تعالی ) کے ( بابرکت ) نام سے ( شروع کرتا ہوں ) جو ( بڑا ، بہت یا نہایت ) رحمان ( مہربان ) اور رحیم ( رحم والا یا رحم کرنے والا ) ہے۔
    عزیزم حافظ ضیاءالرحمن اور دوسرے مسلمانوں بھائی ، بچے ، بہنیں اور بیٹیو اسلام علیکم ورحمتہ اللہ وبرکتہ۔
    رب زدنی علما
    اے ( ہمارے یا میرے ) رب ( کریم ) ہمارے یا میرے علم میں زیادتی کر۔"
     
  9. ‏نومبر 28، 2017 #19
    ابن داود

    ابن داود فعال رکن رکن انتظامیہ
    شمولیت:
    ‏نومبر 08، 2011
    پیغامات:
    3,042
    موصول شکریہ جات:
    2,571
    تمغے کے پوائنٹ:
    556

    السلام علیکم ورحمۃ اللہ برکاتہ!
    @نسیم احمد بھائی! حاشیہ تو انہوں نے قوسین میں لکھا ہے!
     
  10. ‏نومبر 28، 2017 #20
    نسیم احمد

    نسیم احمد رکن
    جگہ:
    کراچی
    شمولیت:
    ‏اکتوبر 27، 2016
    پیغامات:
    603
    موصول شکریہ جات:
    103
    تمغے کے پوائنٹ:
    71

    وعلیکم السلام
    محترم داؤد بھائی
    میں سمجھا نہیں جہاں تک میری ناقص معلومات ہیں حاشیہ تو زیادہ تر فٹ نوٹ میں ہوتا ہے ۔ قوسین کے الفاظ کو بھی حاشیہ کہتے ہیں ۔ یہ میرے علم میں نہیں تھا۔
    حاشیہ کے ایک معنی اضافی بات کے بھی ہوتے ہیں شاید اس ضمن میں اس کو حاشیہ کہہ رہے ہیں۔ اگر غلط ہوں تو تصحیح کردیجیے گا۔
     
لوڈ کرتے ہوئے...

اس صفحے کو مشتہر کریں