• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

حلالہ کی شرعی حیثیت ( اہل تقلید کو تحقیق کی دعوت)

ابو عبدالله

مشہور رکن
شمولیت
نومبر 28، 2011
پیغامات
723
ری ایکشن اسکور
448
پوائنٹ
135
طلاق کے معاملہ میں حنفی عوام میں حلالہ کے متعلق غلط رحجانات آگئے ہیں جن کا تدارک ضروری ہے مگر طلاق معاملہ میں غیر مقلدین شدید غلط کام کرتے ہیں اس کی وضاحت ملاحظہ فرمائیں؛
اگر کسی نے ایک مجلس میں تین طلاق دے دیں (اگروہ ایک تھی تو بھی) وہ عورت عدت گذارنے کے بعد کسی اور شخص سے نکاح کر لے تو یہ جائز ہے کسی کے ہاں بھی ناجائز یا گناہ نہیں۔ اس پر زیادہ سے زیادہ یہ کہا جاسکتا ہے کہ ظلم ہؤا کہ ان کو رجوع نہیں کرنے دیا گیا۔
اگر کسی نے ایک مجلس میں تین طلاق دے دیں (ان کو ایک قرار دے کر) اس عورت کو نکاح یا نکاح کے بغیر پہلے خاوند کی طرف لوٹا دیا تو یہ دونوں زناکار ہوں گے اور ہونے والی اولاد حرامی۔
گو ظلم کوئی اچھی چیز نہیں مگر زنا کاری شدید عمل ہے اللہ تعالیٰ اس سے محفوظ رکھے۔ آمین
والسلام
اس سادگی پر کون نا مرجائے اے خدا.....

آپ کی اپنے تئیں "حسبِ معمول فیصلہ کن" پوسٹ پر اکیس توپوں کی سلامی.
 

اسحاق سلفی

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
اگست 25، 2014
پیغامات
6,372
ری ایکشن اسکور
2,565
پوائنٹ
791
اگر کسی نے ایک مجلس میں تین طلاق دے دیں (اگروہ ایک تھی تو بھی) وہ عورت عدت گذارنے کے بعد کسی اور شخص سے نکاح کر لے تو یہ جائز ہے کسی کے ہاں بھی ناجائز یا گناہ نہیں۔ اس پر زیادہ سے زیادہ یہ کہا جاسکتا ہے کہ ظلم ہؤا کہ ان کو رجوع نہیں کرنے دیا گیا۔
بھٹی صاحب یہ کس کا موقف ہے ۔؟
احناف کا ۔۔یا۔۔اہل حدیث کا
 

اسحاق سلفی

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
اگست 25، 2014
پیغامات
6,372
ری ایکشن اسکور
2,565
پوائنٹ
791
اگر کسی نے ایک مجلس میں تین طلاق دے دیں (ان کو ایک قرار دے کر) اس عورت کو نکاح یا نکاح کے بغیر پہلے خاوند کی طرف لوٹا دیا تو یہ دونوں زناکار ہوں گے اور ہونے والی اولاد حرامی۔
یہ کس کا فتوی ہے ۔۔یا کس کا مذہب ہے ؟
 

عبدالرحمن بھٹی

مشہور رکن
شمولیت
ستمبر 13، 2015
پیغامات
2,435
ری ایکشن اسکور
292
پوائنٹ
165
السلام علیکم ورحمۃ اللہ
بھٹی صاحب یہ کس کا موقف ہے ۔؟
احناف کا ۔۔یا۔۔اہل حدیث کا
محترم! راجا صاحب کی تحریر ملاحظہ فرمالیں۔

  • اگر خاوند دورانِ عدت اسے رکھنا چاہے تو رکھ سکتا ہے
  • لیکن اگر وہ رجوع نہ کرے اور عدت ختم ہو جائے تو پھر وہ نئے نکاح کے ساتھ اس کو واپس لا سکتا ہے
اور اگر شوہر ضرورت نہ سمجھے تو عورت کسی اور مرد کے ساتھ نکاح کرنے کی مجاز ہے
یہ کس کا فتوی ہے ۔۔یا کس کا مذہب ہے ؟
محترم! میں نے یہ مذاہب یا مسالک پیش نہیں کیئے۔ ممکنہ صورتیں لکھی ہیں اور ان میں سے اس کی قباحت ظاہر کی ہے کہ اگر ایک مجلس کی تین طلاق واقعی میں تین ہی ہیں تو کیا صورت حال ہوگی؟ زنا کا ارتلاب ہوگا اور اولاد حرامی۔ کما لایخفیٰ
والسلام
 
Top