1. آئیے اہم اسلامی کتب کو یونیکوڈ میں انٹرنیٹ پر پیش کرنے کے لئے مل جل کر آن لائن ٹائپنگ کریں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ کے ذریعے آپ روزانہ فقط دس پندرہ منٹ ٹائپنگ کر کے ہزاروں صفحات پر مشتمل اہم ترین کتب کو ٹائپ کرنے میں اہم کردار ادا کرکے صدقہ جاریہ میں شامل ہو سکتے ہیں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ میں شمولیت کے لئے یہاں کلک کریں۔
  2. آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

حلال و حرام کے ٹکرائو کے وقت حرام کو ترجیح

'اصول فقہ' میں موضوعات آغاز کردہ از شیخ نوید, ‏جون 17، 2014۔

  1. ‏جون 17، 2014 #1
    شیخ نوید

    شیخ نوید رکن
    جگہ:
    کراچی
    شمولیت:
    ‏جون 07، 2014
    پیغامات:
    29
    موصول شکریہ جات:
    13
    تمغے کے پوائنٹ:
    36

    سلام !

    کیا ایسی کوئی حدیث / اصول فقہ ہے کہ حلال و حرام کے ٹکرائو کے وقت حرام کو ترجیح دی جائے ۔ اگر ہاں تو اس اصل / حدیث کا Reference کیا ہے ۔

    یہ مسئلہ بہت کنفیوز کر رہا ہے جواب دے کر مشکور فرمائیں۔

    شکریہ
    شیخ نوید
     
  2. ‏جون 17، 2014 #2
    حافظ اختر علی

    حافظ اختر علی سینئر رکن
    جگہ:
    قصور،پنجاب،پاکستان
    شمولیت:
    ‏مارچ 10، 2011
    پیغامات:
    768
    موصول شکریہ جات:
    725
    تمغے کے پوائنٹ:
    317

    شیخ صاحب آپ کے سوالات میں ایک خاص قسم کی بو محسوس کی جا رہی ہے جو دین و دنیا دونوں کے لیے نقصان دہ ثابت ہوتی ہے۔اس لیے گزارش یہ کروں گا کہ سوالات افہام و تفہیم پر مبنی ہوں تو بات میں نکھار بھی آتا ہے اور بات سمجھ بھی آتی ہے ورنہ معاملہ یضل بہ کثیرا ویہدی بہ کثیرا والا بن جاتا ہے۔
    شریعت کا اصول یہ نہیں کہ حلال و حرام میں ٹکراؤ آ جائے تو حرام اختیار کرو بلکہ یہ اصول ہے کہ جب حلال نہ ملے اور جان جانے کا خطرہ ہو تو اس وقت حرام اختیار کر کے صرف جان بچانے کی اجازت ہے نہ کہ پیٹ بھرنے کی۔
    اور یہ رہا آپ کے سوال کا جواب قرآن کی روشنی میں:
    إِنَّمَا حَرَّمَ عَلَيْكُمُ الْمَيْتَةَ وَالدَّمَ وَلَحْمَ الْخِنزِيرِ وَمَا أُهِلَّ بِهِ لِغَيْرِ اللَّـهِ ۖ فَمَنِ اضْطُرَّ غَيْرَ بَاغٍ وَلَا عَادٍ فَلَا إِثْمَ عَلَيْهِ ۚ إِنَّ اللَّـهَ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿ البقرہ:١٧٣
    ترجمہ:

    امید ہے کہ بات واضح ہو گئی ہو گی اگر ابھی بھی ذہن تسلیم نہ کرے تو اللہ حافظ ہے۔
     
    • پسند پسند x 1
    • زبردست زبردست x 1
    • علمی علمی x 1
    • لسٹ
لوڈ کرتے ہوئے...

اس صفحے کو مشتہر کریں