1. آئیے اہم اسلامی کتب کو یونیکوڈ میں انٹرنیٹ پر پیش کرنے کے لئے مل جل کر آن لائن ٹائپنگ کریں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ کے ذریعے آپ روزانہ فقط دس پندرہ منٹ ٹائپنگ کر کے ہزاروں صفحات پر مشتمل اہم ترین کتب کو ٹائپ کرنے میں اہم کردار ادا کرکے صدقہ جاریہ میں شامل ہو سکتے ہیں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ میں شمولیت کے لئے یہاں کلک کریں۔
  2. آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

حیاتی دیوبندیوں کا فتویٰ کہ مماتی دیوبندیوں کے پیچھے نماز پڑھنا مکروہ تحریمی ہے -

'دیوبندی' میں موضوعات آغاز کردہ از lovelyalltime, ‏اگست 27، 2014۔

  1. ‏اگست 27، 2014 #1
    lovelyalltime

    lovelyalltime سینئر رکن
    جگہ:
    سعودی عرب
    شمولیت:
    ‏مارچ 28، 2012
    پیغامات:
    3,735
    موصول شکریہ جات:
    2,842
    تمغے کے پوائنٹ:
    436


    حیاتی دیوبندیوں کا فتویٰ کہ مماتی دیوبندیوں کے پیچھے نماز پڑھنا مکروہ تحریمی ہے -




    حیاتی دیوبندی کا فتویٰ مماتی کے پیچھے نماز نہیں.jpg



    اب یہاں @محمد باقر بھائی وضاحت کریں گے کہ مکروہ تحریمی کیا ہے - اور اپنے ہی حنفی بھایئوں کے خلاف یہ فتویٰ کیوں دیا گیا -


     
  2. ‏اگست 27، 2014 #2
    محمد زاہد بن فیض

    محمد زاہد بن فیض سینئر رکن
    شمولیت:
    ‏جون 01، 2011
    پیغامات:
    1,955
    موصول شکریہ جات:
    5,774
    تمغے کے پوائنٹ:
    354

    جزاک اللہ خیرا لولی ٹائم بھائی
    اور میری متعدد مماتی دیوبندیوں سے ملاقات ہوئی جن کا مئوقف ہے کہ کیونکہ حیاتی دیوبندی مشرک ہیں۔لہذا ہم ان کے پیچھے نماز نہیں پڑھتے۔
     
    • شکریہ شکریہ x 1
    • معلوماتی معلوماتی x 1
    • لسٹ
  3. ‏اگست 27، 2014 #3
    محمد زاہد بن فیض

    محمد زاہد بن فیض سینئر رکن
    شمولیت:
    ‏جون 01، 2011
    پیغامات:
    1,955
    موصول شکریہ جات:
    5,774
    تمغے کے پوائنٹ:
    354

  4. ‏اگست 27، 2014 #4
    محمد باقر

    محمد باقر رکن
    شمولیت:
    ‏جون 01، 2014
    پیغامات:
    297
    موصول شکریہ جات:
    47
    تمغے کے پوائنٹ:
    41

    حیاتی کسے کہتے ہیں اور مماتی کسے کہتے ہیں اس کی وضاحت کر دیں ۔اور ساتھ ہی یہ بھی بتائیں کہ آپ دونوں حیاتی ہیں یا مماتی ؟
    حیاتی ومماتی میں کون حق پر اور کون باطل پر ہے اس کی وضاحت بھی کریں ۔
     
  5. ‏اگست 27، 2014 #5
    lovelyalltime

    lovelyalltime سینئر رکن
    جگہ:
    سعودی عرب
    شمولیت:
    ‏مارچ 28، 2012
    پیغامات:
    3,735
    موصول شکریہ جات:
    2,842
    تمغے کے پوائنٹ:
    436





    ایک دیوبندی کا اپنے دوسرے دیوبندی کے خلاف فتویٰ - اور @محمد باقر جواب دینے سے قاصر - الٹا ہم سے جواب مانگ رہا ہے - اسے کہتے ہیں - ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


     
  6. ‏اگست 27، 2014 #6
    lovelyalltime

    lovelyalltime سینئر رکن
    جگہ:
    سعودی عرب
    شمولیت:
    ‏مارچ 28، 2012
    پیغامات:
    3,735
    موصول شکریہ جات:
    2,842
    تمغے کے پوائنٹ:
    436


    مکروہ تحریمی کے بارے میں


    ان کی ہی ویب سائٹ پر ایک سوال کے جواب میں پڑھ لیں




    http://www.ownislam.com/articles/urdu-articles/ghair-muqallidiat/2282-about-namaz-hanfi



    اگر جان بوجھ کر تشہد کے بعد گوز مارے یا بات چیت کرلے تو اس کی نماز پوری ہوجاۓ گی

    اعتراض : اگر جان بوجھ کر تشہد کے بعد گوز مارے یا بات چیت کرلے تو اس کی نماز پوری ہوجاۓ گی،
    وفي المنية : ص #
    ٨٥ - وقال أبو حنيفة : يتوضأ ويقعد ويخرج عن الصلواة. (گویا ہوا نکل دینا سلام کے قائم مقام ہے).

    جواب: یہ اعتراض رسول الله پر (جا پہنچتا) ہے، کیونکہ اس کی سند حدیث میں موجود ہے کہ لیکن معترض کا یہ کہنا کہ ہوا نکل دینا فقہاء کے ہاں سلام کے قائم مقام ہے، بہتان ہے. نعوذ بالله من سوء الفهم بلکہ ایسا کہنے والا گناہ گار ہے
    اگر قصدا (جان بوجھ کر یعنی ارادتاً) ایسا کرے تو نماز اس کی مکروہ تحریمہ ہے. جس کا پھر دوبارہ پھڑنا اس پر واجب ہے
    یہ اس لیے کہ اسے سلام کہ کر نماز سے باہر آنا تھا اور یہ سلام اس پر واجب تھا، چونکہ اس نے سلام کو جو شرعاً واجب تھا، ترک کیا، اس لیے گناہ گار بھی ہوا، اور نماز کا اعادہ (لوٹانا) بھی اس پر لازم ہوا اور یہ کہنا کہ حنفیہ ایسی نماز کو ((بلا کراہت تحریمی جائز رکھتے ہیں، یا اس فعل کو جائز رکھتے ہیں))، صریح حنفیوں پر افتراء ہے.

    (غیر مقلدین کے) نواب صدیق حسن خان صاحب نے "کتاب التباس" میں اس اعتراض کو خوب رد کیا ہے.
    اب سنیے وہ حدیث:- امام ابو داود، ترمذی، طحاوی نے روایت کیا ہے کہ جس وقت امام قعدہ میں بیٹھ گیا، اور سلام سے پہلے اس نے حدث کیا، تو حضور صلی الله علیہ وسلم فرماتے ہیں کہ اس کی اور جو لوگ اس کے پیچھے تھے، سب کی نماز پوری ہوگئی:حوالہ
    عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عَمْرٍو أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالَ إِذَا قَضَى الْإِمَامُ الصَّلَاةَ وَقَعَدَ فَأَحْدَثَ قَبْلَ أَنْ يَتَكَلَّمَ فَقَدْ تَمَّتْ صَلَاتُهُ وَمَنْ كَانَ خَلْفَهُ مِمَّنْ أَتَمَّ الصَّلَاةَ (ابوداود بَاب الْإِمَامِ يُحْدِثُ بَعْدَ مَا يَرْفَعُ رَأْسَهُ مِنْ آخِرِ الرَّكْعَةِ۵۲۲)
    حضرت عبداللہ بن عمرو رضی اللہ تعالیٰ عنہ سے روایت ہے کہ رسول صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے فرمایا جب امام نماز (کے ارکان) مکمل کر کے (قعدہ اخیرہ میں) بیٹھ جائے اور پھر اس کو گفتگو کرنے سے پہلے یعنی سلام سے پہلے حدث پیش آجائے (یعنی وضو ٹوٹ جانے) تو اس کی نماز پوری ہوگئی اور مقتدیوں میں سے ان مقتدیوں کی بھی نماز پوری ہوگئی جو نماز پوری کر چکے ہیں (اور جنکی نماز ابھی پوری نہیں ہوئی تھی بلکہ نماز کا کچھ حصہ باقی رہ گیا تھا ان کی نماز فاسد ہوجائے گی). ملا علی قاری نے "رسالہ تشمیع الفقہاء الحنفیہ" کتنی ہی حدیثیں اس بارے میں لکھی ہیں، جو دیکھنا چاہے وہ (عمدة الرعاية حاشية شرح الوقاية : ص # ١٨٥) دیکھ لے. [فقہ حنفی پر اعتراضات کے جوابات : ص # ١٤٨-١٤٩، از مولانا مشتاق علی شاہ





    اگر حیاتی دیوبندی کا مماتی دیوبندی کے پیچھے نماز پڑھنا

    مکروہ تحریمی ہے تو وہ دوبارہ نماز پڑھے گا - یا نہیں


    ۔
     
    Last edited: ‏اگست 27، 2014
  7. ‏اگست 27، 2014 #7
    محمد باقر

    محمد باقر رکن
    شمولیت:
    ‏جون 01، 2014
    پیغامات:
    297
    موصول شکریہ جات:
    47
    تمغے کے پوائنٹ:
    41

    اسکا جواب دیتے ڈر لگتا ہے کیا ؟
    حیاتی کسے کہتے ہیں اور مماتی کسے کہتے ہیں اس کی وضاحت کر دیں ۔اور ساتھ ہی یہ بھی بتائیں کہ آپ دونوں حیاتی ہیں یا مماتی ؟
    حیاتی ومماتی میں کون حق پر اور کون باطل پر ہے اس کی وضاحت بھی کریں ۔
    اسکا جواب لکھو پھر تماشہ دیکھو اپنے اہل حدیث اکابر کا؟
     
    • غیرمتفق غیرمتفق x 2
    • غیرمتعلق غیرمتعلق x 1
    • لسٹ
  8. ‏اگست 27، 2014 #8
    lovelyalltime

    lovelyalltime سینئر رکن
    جگہ:
    سعودی عرب
    شمولیت:
    ‏مارچ 28، 2012
    پیغامات:
    3,735
    موصول شکریہ جات:
    2,842
    تمغے کے پوائنٹ:
    436


    یہاں تماشہ نہیں - آپ کا جواب چاہیے - کیوں دیوبندی حیاتی نے دیوبندی مماتی کے خلاف فتویٰ دیا - کیا اس جواب کے لیے بھی @محمد باقر اہلحدیث کی کتابوں کے حوالوں کا محتاج ہے - ابتسامہ -

    اپنے فتویٰ کے بارے میں بتاو -

    یہ پرانی عادت چھوڑ دو فلاں نے یہ تو فلاں نے یہ کہا - - یہاں بتاو یہ یہ فتویٰ کیوں دیا گیا - اور کیا اگر دیوبندی حیاتی دیوبندی مماتی کے پیچھے نماز پڑھ لے تو دوبارہ پڑھے گا - یا نہیں -
     
  9. ‏اگست 27، 2014 #9
    محمد باقر

    محمد باقر رکن
    شمولیت:
    ‏جون 01، 2014
    پیغامات:
    297
    موصول شکریہ جات:
    47
    تمغے کے پوائنٹ:
    41

    اسکا جواب دیتے ڈر لگتا ہے کیا ؟
    حیاتی کسے کہتے ہیں اور مماتی کسے کہتے ہیں اس کی وضاحت کر دیں ۔اور ساتھ ہی یہ بھی بتائیں کہ آپ دونوں حیاتی ہیں یا مماتی ؟
    حیاتی ومماتی میں کون حق پر اور کون باطل پر ہے اس کی وضاحت بھی کریں ۔
    اہل حدیث علماء کرام میں کیا یہ دونوں فرقے پائے جاتے ہیں اس لئے پوچھ رہا ہوں تاکہ کل سند رہے
     
  10. ‏اگست 28، 2014 #10
    lovelyalltime

    lovelyalltime سینئر رکن
    جگہ:
    سعودی عرب
    شمولیت:
    ‏مارچ 28، 2012
    پیغامات:
    3,735
    موصول شکریہ جات:
    2,842
    تمغے کے پوائنٹ:
    436

    آپ کے عالم نے یہ فتویٰ کیوں دیا - یہ تو آپ ہے بہتر جانتے ہیں - کیوں کہ آپ حنفی ہیں - حیاتی یا مماتی پتا نہیں والے - بلکہ(المعروف بہت ساری ای ڈی والے )

    یہاں پر لوگ خود فیصلہ کر لیں کہ ایک مقلد (جاہل) اپنے ہی دیوبند کے فتویٰ کا جواب دینے سے قاصر ہے ۔ بیچارہ - ابتسامہ ​
     
لوڈ کرتے ہوئے...

اس صفحے کو مشتہر کریں