• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

::::::: خلیفہ أول بلا فصل ابو بکر الصدیق رضی اللہ عنہ ُ کے ایک قول پر اعتراضات کا جواب :::::::

شمولیت
ستمبر 04، 2014
پیغامات
42
ری ایکشن اسکور
26
پوائنٹ
33
ﺍﮔﺮ ﻋﺮﺑﯽ ﻣﺘﻮﻥ ﭨﮭﯿﮏ ﺳﮯ ﭘﮍﮬﮯ ﻧﮧ ﺟﺎﺳﮑﺘﮯ ﮨﻮﮞ ﺗﻮ
ﻣﻀﻤﻮﻥ ﮐﮯ ﺁﺧﺮ ﻣﯿﮟ ﺩﯾﮯ ﮒﺀﮮ ﺭﺑﻂ ﮐﯽ ﺍﯾﺎﺭﺕ ﻓﺮﻣﺎﯾﮯ
۔۔۔۔۔۔۔
::::::: ﺧﻠﯿﻔﮧ ﺍٔﻭﻝ ﺑﻼ ﻓﺼﻞ ﺍﺑﻮ ﺑﮑﺮ ﺍﻟﺼﺪﯾﻖ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ُ
ﮐﮯ ﺍﯾﮏ ﻗﻮﻝ ﭘﺮ ﺍﻋﺘﺮﺍﺿﺎﺕ ﮐﺎ ﺟﻮﺍﺏ :::::::
ﺃَﻋُﻮﺫُ ﺑِﺎﻟﻠَّﻪِ ﺍﻟﺴَّﻤِﻴﻊِ ﺍﻟْﻌَﻠِﻴﻢِ ﻣِﻦَ ﺍﻟﺸَّﻴْﻄَﺎﻥِ ﺍﻟﺮَّﺟِﻴﻢِ ﻣِﻦْ ﻫَﻤْﺰِﻩِ
ﻭَﻧَﻔْﺨِﻪِ ﻭَﻧَﻔْﺜِﻪِ
ﺑِﺴﻢِ ﺍﻟﻠَّﮧ ،ﻭ ﺍﻟﺴَّﻼﻡُ ﻋَﻠﯽَ ﻣَﻦ ﺍﺗﺒﻊ َﺍﻟﮭُﺪﯼٰ ﻭ ﺳَﻠﮏَ ﻋَﻠﯽَ ﻣَﺴﻠﮏِ
ﺍﻟﻨَّﺒﯽِّ ﺍﻟﮭُﺪﯼٰ ﻣُﺤﻤﺪٍ ﺻَﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧُ ﻋﻠﯿﮧِ ﻭﻋَﻠﯽَ ﺁﻟﮧِ ﻭﺳﻠَّﻢَ ، ﻭ ﻗَﺪ
ﺧَﺎﺏَ ﻣَﻦ ﯾُﺸﻘﺎﻕِ ﺍﻟﺮَّﺳُﻮﻝَ ﺑَﻌﺪَ ﺍَٔﻥ ﺗَﺒﯿﻦَ ﻟﮧُ ﺍﻟﮭُﺪﯼٰ ، ﻭ ﺍﺗﺒِﻊَ
ﮬَﻮﺍﺀ ﻧﻔﺴﮧُ ﻓﻮﻗﻊَ ﻓﯽ ﺿَﻼﻻٍ ﺑﻌﯿﺪﺍ۔
ﺷﺮﻭﻉ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﮯ ﻧﺎﻡ ﺳﮯ ، ﺍﻭﺭﺳﻼﻣﺘﯽ ﮨﻮ ﺍُﺱ ﺷﺨﺺ ﭘﺮ ﺟﺲ
ﻧﮯ ﮨﺪﺍﯾﺖ ﮐﯽ ﭘﯿﺮﻭﯼ ﮐﯽ ، ﺍﻭﺭ ﮨﺪﺍﯾﺖ ﻻﻧﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﻧﺒﯽ ﻣﺤﻤﺪ
ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﻋﻠﯽ ﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﺭﺍﮦ ﭘﺮ ﭼﻼ ، ﺍﻭﺭ ﯾﻘﯿﻨﺎ
ﻭﮦ ﺷﺨﺺ ﺗﺒﺎﮦ ﮨﻮﺍ ﺟﺲ ﻧﮯ ﺭﺳﻮﻝ ﮐﻮ ﺍﻟﮓ ﮐﯿﺎ ، ﺑﻌﺪ ﺍﺱ ﮐﮯ
ﮐﮧ ﺍُﺱ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﮨﺪﺍﯾﺖ ﻭﺍﺿﺢ ﮐﺮ ﺩﯼ ﮔﺊ ﺍﻭﺭ ‏( ﻟﯿﮑﻦ ﺍُﺱ
ﺷﺨﺺ ﻧﮯ ‏) ﺍﭘﻨﮯ ﻧﻔﺲ ﮐﯽ ﺧﻮﺍﮨﺸﺎﺕ ﮐﯽ ﭘﯿﺮﻭﯼ ﮐﯽ ﭘﺲ
ﺑﮩﺖ ﺩﻭﺭ ﮐﯽ ﮔﻤﺮﺍﮨﯽ ﻣﯿﮟ ﺟﺎ ﭘﮍﺍ ۔
ﺍﻟﺴﻼﻡُ ﻋﻠﯿﮑُﻢ ﻭ ﺭﺣﻤۃُ ﺍﻟﻠﮧ ﻭ ﺑﺮﮐﺎﺗﮧُ ،
ﺍﻟﻠﮧ ﺟﻞّ ﺛﻨﺎﻭﮦُ ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎ ﺭﮐﮭﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﴿ﻭَﻛَﺬَﻟِﻚَ ﺟَﻌَﻠْﻨَﺎ ﻟِﻜُﻞِّ ﻧَﺒِﻲٍّ
ﻋَﺪُﻭًّﺍ ﺷَﻴَﺎﻃِﻴﻦَ ﺍﻟْﺈِﻧْﺲِ ﻭَﺍﻟْﺠِﻦِّ ﻳُﻮﺣِﻲ ﺑَﻌْﻀُﻬُﻢْ ﺇِﻟَﻰ ﺑَﻌْﺾٍ
ﺯُﺧْﺮُﻑَ ﺍﻟْﻘَﻮْﻝِ ﻏُﺮُﻭﺭًﺍ ﻭَﻟَﻮْ ﺷَﺎﺀَ ﺭَﺑُّﻚَ ﻣَﺎ ﻓَﻌَﻠُﻮﻩُ ﻓَﺬَﺭْﻫُﻢْ ﻭَﻣَﺎ
ﻳَﻔْﺘَﺮُﻭﻥَ ::: ﺍﻭﺭ ﺍِﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﮨﻢ ﻧﮯ ﮨﺮ ﻧﺒﯽ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺍِﻧﺴﺎﻧﻮﮞ ﺍﻭﺭ
ﺟِﻨّﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﺷﯿﻄﺎﻧﻮﮞ ‏( ﮐﺎﻓﺮﻭﮞ ، ﺷﺮﯾﺮﻭﮞ ‏) ﮐﻮ ﺩُﺷﻤﻦ
ﺑﻨﺎﯾﺎ ، ﺟﻮ ﺩﮬﻮﮐﮧ ﺩﯾﻨﮯ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ،ﺍﯾﮏ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ
ﺳﺠﺎ ﺳﻨﻮﺍﺭ ﮐﺮ ﻭﺣﯽ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ‏( ﯾﻌﻨﯽ ﺑﮍﯼ ﺳﺠﯽ ﺳﻨﻮﺭﯼ ،
ﺩِﻝ ﻓﺮﯾﺐ ﺑﺎﺗﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺳﻮﭼﯿﮟ ﺍﯾﮏ ﺩُﻭﺳﺮﮮ ﮐﮯ ﺩِﻝ ﻭ ﺩِﻣﺎﻍ
ﻣﯿﮟ ﮈﺍﻟﺘﮯ ﮨﯿﮟ ‏) ﺍﻭﺭ ﺍﮔﺮ ﺁﭖ ﮐﺎ ﺭﺏ ﭼﺎﮨﺘﺎ ﺗﻮ ﻭﮦ ﻟﻮﮒ ﺍﯾﺴﺎ
ﻧﮧ ﮐﺮ ﺗﮯ ،ﭘﺲ ﺁﭖ ﺍُﻥ ﮐﻮ ﺍﻭﺭ ﺍُﻥ ﮐﯽ ﺟﮭﻮﭦ ﺑﺎﺯﯼ ﮐﻮ ‏( ﺍُﻥ ﮐﮯ
ﺣﺎﻝ ﭘﺮ ‏) ﭼﮭﻮﮌ ﺩﯾﺠﯿﮯ ‏( ﺍﻟﻠﮧ ﺧﻮﺩ ﮨﯽ ﺍِﻥ ﺳﮯ ﺍﻧﺘﻘﺎﻡ ﻟﮯ ﮔﺎ ‏)
﴾ﺳُﻮﺭﺕ ﺍﻻﻧﻌﺎﻡ‏( 6 ‏) /ﺁﯾﺖ112،
ﮨﻢ ﺍﭘﻨﮯ ﺍِﺭﺩ ﮔِﺮﺩ ﺍﮐﺜﺮ ﺍﯾﺴﮯ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﻮ ﭘﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺟﻮ ﺍﻟﻠﮧ
ﺗﺒﺎﺭﮎ ﻭ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﮐﮯ ﺍِﺱ ﻣﺬﮐﻮﺭﮦ ﺑﺎﻻ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﻣﯿﮟ ﺑﺘﺎﺋﮯ
ﮔﺌﮯﮐﺎﻡ ، ﯾﻌﻨﯽ ، ﻧﺒﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻣﺤﻤﺪ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﻋﻠﯽ ﺁﻟﮧ
ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﺩُﺷﻤﻨﯽ ﻣﯿﮟ ﻣﺸﻐﻮﻝ ﺩِﮐﮭﺎﺋﯽ ﺩﯾﺘﮯ ﮨﯿﮟ ، ﺍﻭﺭ
ﻃﺮﺡ ﻃﺮﺡ ﮐﮯ ﺧﻮﺏ ﺻﻮﺭﺕ ﺍِﻟﻔﺎﻅ ﻣﯿﮟ ﺩِﻟﭽﺴﭗ ﻓﻠﺴﻔﻮﮞ ،
ﺳﻮﭼﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﺑﺎﺗﻮﮞ ﮐﮯ ﺫﺭﯾﻌﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﺁﭖ ﮐﻮ ﺑﮭﯽ ﺍﻭﺭ
ﺩُﻭﺳﺮﻭﮞ ﮐﻮ ﺑﮭﯽ ﺩﮬﻮﮐﮧ ﺩﯾﺘﮯ ﮨﯿﮟ ، ﮐﮧ ﻭﮦ ﻟﻮﮒ ﺣﻖ ﭘﺮ
ﮨﯿﮟ ،
ﺍﯾﺴﮯ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﮐﭽﮫ ﻭﮦ ﺑﮭﯽ ﮨﯿﮟ ﺟﻮ ﺍﭘﻨﯽ ﻋﻘﻞ ، ﺍﭘﻨﯽ
ﺳﻮﭺ ، ﺍﭘﻨﯽ ﺳﻤﺠﮫ ﮐﻮ ﺣﺮﻑ ﺁﺧﺮ ﺳﻤﺠﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ ، ﺍﭘﻨﮯ ﺑﻨﺎﺋﮯ
ﮨﻮﺋﮯ ﯾﺎ ﺍﭘﻨﮯ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﮐﺮﺩﮦ ﺍﻧﺪﺍﺯ ﻭ ﺍﻃﻮﺍﺭ ﮐﻮ ﮨﺮ ﮐﺴﯽ ﮐﮯ
ﻗﻮﻝ ﺍﻭﺭ ﻓﻌﻞ ﮐﯽ ﺟﺎﻧﭻ ﮐﯽ ﮐﺴﻮﭨﯽ ﺳﻤﺠﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ ،
ﺍﮔﺮ ﯾﮧ ﻣﻌﺎﻣﻠﮧ ﺍُﻥ ﮨﯽ ﮐﮯ ﺟﯿﺴﮯ ﺩﯾﮕﺮ ﻋﺎﻡ ﺍِﻧﺴﺎﻧﻮﮞ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ
ﮐﯿﺎ ﺟﺎ ﺭﮨﺎ ﮨﻮ ، ﺗﻮ ﮐﺎﻓﯽ ﺣﺪ ﺗﮏ ﺍِﺱ ﮐﻮ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ ﮐﯿﺎ ﺟﺎ
ﺳﮑﺘﺎ ﮨﮯ ، ﺍﻭﺭ ﺍِﺱ ﺳﮯ ﺻَﺮﻑﺀ ﻧﻈﺮ ﮐﯿﺎ ﺟﺎ ﺳﮑﺘﺎ ﮨﮯ ،
ﻟﯿﮑﻦ ﯾﮧ ﻟﻮﮒ ﺗﻮ ﺍﭘﻨﯽ ﺍﻧﺪﮬﯿﺮ ﻋﻘﻞ ، ﮔﻤﺮﺍﮦ ﺳﻮﭺ ، ﺍﻭﺭ ﻧﺎﻡ
ﻧﮩﺎﺩ ﺳﻤﺠﮫ ، ﺍﻭﺭ ﺑﻼ ﺣﺪﻭﺩ ﻭ ﻗﯿﻮﺩ ﻗِﺴﻢ ﮐﮯ ﺍﻧﺪﺍﺯ ﻭ ﺍﻃﻮﺍﺭ
ﭘﺮ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﮯ ﺭﺳﻮﻝ ﻣﺤﻤﺪ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﻋﻠﯽ ﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﮯ ،
ﺍﻭﺭ ﺍُﻥ ﮐﮯ ﺍﺻﺤﺎﺏ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮩﻢ ﺍﺟﻤﻌﯿﻦ ﮐﮯ ﺍﻗﻮﺍﻝ ﻭ
ﺍﻓﻌﺎﻝ ﮐﻮ ﺟﺎﻧﭽﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺑﻼ ﻟﺤﺎﻅ ﻭ ﺗﻤﯿﺰ ﺍُﻥ ﭘﺮ
ﺍﻋﺘﺮﺍﺿﺎﺕ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ، ﺍﻭﺭ ﺑﺴﺎ ﺍﻭﻗﺎﺕ ﺗﻮ ﺍُﻥ ﮐﺎ ﺍِﻧﮑﺎﺭ ﮨﯽ
ﮐﺮﺩﯾﺘﮯ ﮨﯿﮟ ، ﺍﻭﺭ ﺑﮯ ﺍﺩﺑﯽ ، ﺑﻠﮑﮧ ﺑﺪﺗﻤﯿﺰﯼ ﮐﺎ ﺍﻇﮩﺎﺭ ﮐﺮﺗﮯ
ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺳﺎﺗﮫ ﮨﯽ ﻣﺆﺩﺏ ﻭ ﻣﮩﺬﺏ ﮨﻮﻧﮯ ﮐﮯ ﺩﻋﻮﯼٰ ﺩﺍﺭ ﺑﮭﯽ
ﺭﮨﺘﮯ ﮨﯿﮟ ،
ﻟﮩﺬﺍ ﺍِﻥ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﯽ ﯾﮧ ﺣﺮﮐﺎﺕ ﺍِﺱ ﻗﺎﺑﻞ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﺗﯿﮟ ﮐﮧ ﺍِﻥ
ﭘﺮ ﺧﺎﻣﻮﺵ ﺭﮨﺎ ﺟﺎﺋﮯ ، ﯾﺎ ﺍِﻥ ﺳﮯ ﺻَﺮﻑ ﻧﻈﺮ ﮐﺮ ﻟﯿﺎ ﺟﺎﺋﮯ ،
ﺍﻟﺤﻤﺪ ﻟﻠﮧ ، ﺍﻟﻠﮧ ﺟﻞّ ﺟﻼﻟﮧُ ﮐﯽ ﻋﻄﺎﺀ ﮐﺮﺩﮦ ﺗﻮﻓﯿﻖ ﺳﮯ ، ﻣﯿﮟ
ﺍﯾﺴﮯ ﮨﯽ ﮐﭽﮫ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﮯ ﺑﮩﺖ ﺳﮯ ﺟﮩﺎﻟﺖ ،ﮔﻤﺮﺍﮨﯽ ،ﺍﻭﺭ
ﺩﮬﻮﮐﮧ ﺩﮨﯽ ﭘﺮ ﻣﺒﻨﯽ ﺍﻋﺘﺮﺍﺿﺎﺕ ﮐﮯ ﺟﻮﺍﺑﺎﺕ ﭘﯿﺶ ﮐﺮ ﭼﮑﮯ
ﮨﻮﮞ ، ﺍﯾﮏ ﺩﻭ ﺭﻭﺯ ﭘﮩﻠﮯ ﺍﯾﮏ ﻣﺤﺘﺮﻡ ﺑﮭﺘﯿﺠﮯ ﻧﮯ ﻓﯿﺲ ﺑﮏ ﭘﺮ
ﮨﻮﻧﮯ ﻭﺍﻟﯽ ﺍﯾﮏ ﺑﺤﺚ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﺗﻮﺟﮧ ﻣﺒﺬﻭﻝ ﮐﺮﻭﺍﺋﯽ ،
ﺍُﺱ ﺑﺤﺚ ﻣﯿﮟ ﺍِﺳﯽ ﻗِﺴﻢ ﮐﮯ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﮯ ﺭﺳﻮﻝ
ﻣﺤﻤﺪ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﻋﻠﯽ ﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﺳﯿﺮﺕ ﻣُﺒﺎﺭﮐﮧ ﮐﮯ
ﺍﯾﮏ ﻭﺍﻗﻌﮯ ﻣﯿﮟ ، ﺍﻧﺒﯿﺎﺀ ﺍﻭﺭ ﺭُﺳﻮﻟﻮﮞ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺳﺐ ﺳﮯ ﺍﻋﻠﯽٰ
ﺍﻭﺭ ﺑُﻠﻨﺪ ﺭُﺗﺒﮯﻭ ﺍﻟﯽ ﮨﺴﺘﯽ ، ﭘﮩﻠﮯ ﺑﻼ ﻓﺼﻞ ﺧﻠﯿﻔﮧ ﺍٔﻣﯿﺮ
ﺍﻟﻤﺆﻣﻨﯿﻦ ﺍﺑﻮ ﺑﮑﺮ ﺍﻟﺼﺪﯾﻖ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ُ ﻭ ﺍٔﺭﺿﺎﮦُ ﮐﮯ ﺍﯾﮏ
ﻗﻮﻝ ﭘﺮ ﺍﻋﺘﺮﺍﺽ ﭘﺮ ﺍﻋﺘﺮﺍﺿﺎﺕ ﮐﯿﮯ ﮔﺌﮯ ، ﺟﻮ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ
ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﻋﻠﯽ ﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﺫﺍﺕ ﭘﺎﮎ ﭘﺮ ﻭﺍﺭﺩ ﮨﻮﺗﮯ
ﮨﯿﮟ ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﯾﮧ ﻗﻮﻝ ﺍُﻥ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﻋﻠﯽ ﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﮯ
ﺳﺎﻣﻨﮯ ﮐﮩﺎ ﮔﯿﺎ ،
ﺍُﻥ ﺳﺐ ﺍﻋﺘﺮﺍﺿﺎﺕ ﮐﮯ ﺍﺳﺒﺎﺏ ﻭﮨﯽ ﮨﯿﮟ ﺟِﻦ ﮐﺎ ﺍﺑﮭﯽ ﺍﺑﮭﯽ
ﺫِﮐﺮ ﮐﯿﺎ ﮔﯿﺎ ﮨﮯ ،
ﺁﯾﮯ ﺩﯾﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﭘﮩﻠﮯ ﺑﻼ ﻓﺼﻞ ﺧﻠﯿﻔﮧ ﺍٔﻣﯿﺮ ﺍﻟﻤﺆﻣﻨﯿﻦ ﺍﺑﻮ
ﺑﮑﺮ ﺍﻟﺼﺪﯾﻖ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ُ ﻭ ﺍٔﺭﺿﺎﮦُ ﻧﮯ ﻭﮦ ﻗﻮﻝ ﮐﺐ ﮐﮩﺎ ؟
ﺍﻭﺭ ﮐﺲ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ﮐﮩﺎ؟ ﺍﻭﺭ ﮐِﺲ ﺳﮯ ﮐﮩﺎ ،
ﺍﻭﺭ ﺍِﺱ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺳﺎﺗﮫ ﯾﮧ ﺑﮭﯽ ﯾﺎﺩ ﮐﺮ ﻟﯿﺠﯿﮯ ﮐﮧ ﺍ ﺮﯿﻣٔ
ﺍﻟﻤﺆﻣﻨﯿﻦ ﺍﺑﻮ ﺑﮑﺮ ﺍﻟﺼﺪﯾﻖ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ُ ﻭ ﺍٔﺭﺿﺎﮦُ ﻧﮯ ﮐِﺴﯽ
ﻣُﺴﻠﻤﺎﻥ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ، ﺣﺘﯽٰ ﮐﮧ ﮐِﺴﯽ ﮐﺎﻓﺮ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺑﮭﯽ ﮐﺒﮭﯽ
ﺍﺱ ﻗِﺴﻢ ﮐﮯ ﺍِﻟﻔﺎﻅ ﺍِﺳﺘﻌﻤﺎﻝ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﺑﺎﺕ ﻧﮧ ﮐﯽ ﻧﮧ ﻗﺒﻞ
ﺍﺯ ﺍِﺳﻼﻡ ﺍﻭﺭ ﻧﮧ ﺍِﺳﻼﻡ ﻗُﺒُﻮﻝ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ، ﺟﻮ ﺍِﺱ ﺑﺎﺕ ﮐﺎ
ﺍﯾﮏ ﻧﺎﻗﺎﺑﻞ ﺭﺩ ﺛﺒﻮﺕ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍِﺱ ﺍﯾﮏ ﻣﻮﻗﻊ ﭘﺮ ، ﺻِﺮﻑ ﺍﯾﮏ
ﮨﯽ ﺩﻓﻌﮧ ، ﺍِﺱ ﻗِﺴﻢ ﮐﮯ ﺷﺪﯾﺪ ﺍِﻟﻔﺎﻅ ﺧﺎﺹ ﺳﺒﺐ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ
ﺳﮯ ﺍِﺳﺘﻌﻤﺎﻝ ﮐﯿﮯ ﮔﺌﮯ ، ﺍﻭﺭ ﺧﺎﺹ ﺣِﮑﻤﺖ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ
ﺍِﺳﺘﻌﻤﺎﻝ ﮐﯿﮯ ﮔﺌﮯ ،
ﯾﮧ ﺍُﺱ ﻭﻗﺖ ﮐﺎ ﻭﺍﻗﻌﮧ ﮨﮯ ﺟﺐ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﮯ ﺭﺳﻮﻝ ﮐﺮﯾﻢ ﻣﺤﻤﺪ
ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭ ﻋﻠﯽ ﺁﻟﮧ ﻭﺳﻢ ﺍﭘﻨﮯ ﺳﺎﺗﮭﯿﻮﮞ ﮐﮯﻋُﻤﺮﮦ ﮐﮯ
ﻟﯿﮯ ﻣﮑﮧ ﺍﻟﻤﮑﺮﻣﮧ ﺗﺸﺮﯾﻒ ﻻﺋﮯ ﺍﻭﺭ ﻣﮑﮧ ﻣﯿﮟ ﺩﺍﺧﻞ ﮨﻮ ﻧﮯ ﺳﮯ
ﭘﮩﻠﮯ ﺍﮨﻞ ﻣﮑﮧ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﻣﺬﺍﮐﺮﺍﺕ ﻓﺮﻣﺎ ﺭﮨﮯ ﺗﮭﮯ ،
ﺟِﻦ ﻣﺬﺍﮐﺮﺍﺕ ﮐﮯ ﻧﺘﯿﺠﮯ ﻣﯿﮟ ﺻﻠﺢ ﺣﺪﯾﺒﯿﮧ ﻭﺍﻗﻊ ﮨﻮﺋﯽ ،
ﺍُﻥ ﻣﺬﺍﮐﺮﺍﺕ ﻣﯿﮟ ﻣﮑﮧ ﮐﮯ ﮐﺎﻓﺮ ﻣُﺸﺮﮐﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﺍﯾﮏ ﮐﺎﻓﺮ
ﻣُﺸﺮﮎ ﺟﺲ ﮐﺎ ﻧﺎﻡ ﻋُﺮﻭﮦ ﺗﮭﺎ ، ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ
ﻭﻋﻠﯽ ﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﺳﮯ ﺑﺎﺕ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ ، ﺍﻭﺭ ﺍُﻥ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ
ﻭﻋﻠﯽ ﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﺑﮯ ﺍﺩﺑﯽ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺑﺎﺕ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﺑﺎﺭ
ﺑﺎﺭ ﺍُﻥ ﺩﺍﮌﮬﯽ ﻣُﺒﺎﺭﮎ ﮐﻮ ﭘﮑﮍﺗﺎ ﮨﮯ،ﺍﻭﺭ ﯾﮧ ﺑﮭﯽ ﮐﮩﮧ ﺩِﯾﺎ ﮐﮧ
:::"""ﺍﮮ ﻣﺤﻤﺪ ﮐﯿﺎ ﺗﻢ ﻧﮯ ﺳﻨﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻋﺮﺑﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺗﻢ ﺳﮯ
ﭘﮩﻠﮯ ﮐﺴﯽ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﮨﯽ ﺧﺎﻧﺪﺍﻥ ﮐﻮ ﺗﺒﺎﮦ ﮐﯿﺎ ﮨﻮ؟‏( ﯾﻌﻨﯽ ﺍﮔﺮ ﺗﻢ
ﺟﯿﺘﺘﮯ ﮨﻮ ﺗﻮ ﺍﭘﻨﯽ ﮨﯽ ﻗﻮﻡ ﻗﺮﯾﺶ ﮐﻮ ﻣﺎﺭ ﮐﺮ ﺟﯿﺘﺘﮯ ﮨﻮ ‏) """،
ﺍﻭﺭ ﭘﮭﺮ ﮐﮩﺎ ﮐﮧ """ ﻭَﺇِﻥْ ﺗَﻜُﻦِ ﺍﻷُﺧْﺮَﻯ ، ﻓَﺈِﻧِّﻰ ﻭَﺍﻟﻠَّﻪِ ﻷَﺭَﻯ
ﻭُﺟُﻮﻫًﺎ ، ﻭَﺇِﻧِّﻰ ﻷَﺭَﻯ ﺃَﻭْﺷَﺎﺑًﺎ ﻣِﻦَ ﺍﻟﻨَّﺎﺱِ ﺧَﻠِﻴﻘًﺎ ﺃَﻥْ ﻳَﻔِﺮُّﻭﺍ
ﻭَﻳَﺪَﻋُﻮﻙَ ::: ﺍﻭﺭ ﺍﮔﺮ ﻣﻌﺎﻣﻠﮧ ﺩُﻭﺳﺮﺍ ﮨﻮﺍ ‏( ﯾﻌﻨﯽ ﻗﺮﯾﺶ ﺟﯿﺖ
ﮔﺌﮯ ﺗﻮ ‏) ﺍﻟﻠﮧ ﮐﯽ ﻗﺴﻢ ﻣﯿﮟ ﺗﻮ،ﺗُﻤﮩﺎﺭﮮ ﺍِﺭﺩ ﮔِﺮﺩ ﻣﺨﺘﻠﻒ
ﻗﻮﻣﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﻗﺒﻠﯿﻮﮞ ﮐﮯ ﺍﯾﺴﮯ ﭼﮩﺮﮮ ﺩﯾﮑﮫ ﺭﮨﺎ ﮨﻮﮞ ﺟﻮ
ﺗﻤﮩﯿﮟ ﭼﮭﻮﮌ ﺩﯾﮟ ﮔﮯ ﺍﻭﺭ ﻓﺮﺍﺭ ﮨﻮ ﺟﺎﺋﯿﮟ ﮔﮯ """،
ﺟﺐ ﻋُﺮﻭﮦ ﻧﮯ ﯾﮧ ﺑﺎﺕ ﮐﮩﯽ ، ﺟﻮ ﮐﮧ ﺍُﺱ ﻭﻗﺖ ﮐﮯﺗﻤﺎﻡ
ﻣُﺴﻠﻤﺎﻧﻮﮞ ﮐﮯ ﺍِﯾﻤﺎﻥ ﭘﺮ ﺍﯾﮏ ﺑﮍﺍ ﺑﮩﺘﺎﻥ ﺗﮭﺎ ، ﺗﻮﺍٔﻣﯿﺮ ﺍﻟﻤﺆﻣﻨﯿﻦ
ﺍﺑﻮ ﺑﮑﺮ ﺍﻟﺼﺪﯾﻖ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ُ ﻭ ﺍٔﺭﺿﺎﮦُ ﻧﮯ ﺍُﺱ ﮐﺎﻓﺮ ﮐﻮ
ﺍُﺱ ﮐﮯ ﻋﻘﯿﺪﮮ ،ﺍِﯾﻤﺎﻥ ﺍﻭﺭ ﺍِﺧﻼﻕ ﮐﯽ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﯾﺎﺩ ﺩﻻﻧﮯ ﮐﮯ
ﻟﯿﮯ ﺍﯾﮏ ﻣﺤﺎﻭﺭﮦ ﺑﻮﻻ ، ﺟﻮ ﺍُﺱ ﻭﻗﺖ ﻋﺮﺑﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺍِﺳﺘﻌﻤﺎﻝ
ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﺗﮭﺎ، ﺟﺐ ﮐﺴﯽ ﮐﻮ ﺍُﺱ ﮐﯽ ﺑﺎﺕ ﯾﺎ ﮐﺎﻡ ﮐﯽ ﺷﺪﯾﺪ
ﺑﺮﺍﺋﯽ ﮐﺎ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺩﻟﻮﺍﯾﺎ ﺟﺎﻧﺎ ﻣﻘﺼﻮﺩ ﮨﻮﺗﺎ ﺗﮭﺎ ، ﮐﮧ ﺍِﺱ ﮐﺎﻡ
ﯾﺎ ﺑﺎﺕ ﺳﮯ ﺍﭼﮭﺎ ﺗﻮ ﯾﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺗُﻢ ﯾﮧ ﮐﺎﻡ ﮐﺮ ﻟﻮ ‏( ﺟﺲ ﮐﺎ
ﻣﺤﺎﻭﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﺫِﮐﺮ ﮨﮯ ‏)،

ﺍﺏ ﯾﮩﺎﮞ ﺳﮯ ﺁﮔﮯ ﺑﺎﺕ ﮐﺮﻧﮯ ﺳﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﻻ ﻣﺤﺎﻟﮧ ﻣﺠﮭﮯ ﻭﮦ
ﻣﺤﺎﻭﺭﮦ ﺍﻭﺭﻣﺨﺘﺼﺮﺍً، ﺍُﺱ ﮐﺎ ﻣﻌﻨﯽ ٰ ﻭ ﻣﻔﮩﻮﻡ ﺑﺘﺎﻧﺎ ﭘﮍﮮ ﮔﺎ ،
ﻟﮩﺬﺍ ﺑﺮﺍﮦ ﻣﮩﺮﺑﺎﻧﯽ ﺍِﺳﮯ ﺑﮭﯽ ﻓﺤﺶ ﮔﻮﺋﯽ ﭘﺮ ﻣﺤﻤﻮﻝ ﻧﮧ ﮐﯿﺎ
ﺟﺎﺋﮯ ، ﮐﮧ ﺑﺴﺎ ﺍﻭﻗﺎﺕ ﮐﺴﯽ ﺑﺎﺕ ﮐﻮ ﺳﻤﺠﮭﺎﻧﮯ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﮐﭽﮫ
ﺍﯾﺴﮯ ﺍِﻟﻔﺎﻅ ﺑﻮﻟﻨﺎ ﮨﯽ ﭘﮍﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺟﻮ ﻋﺎﻡ ﻃﻮﺭ ﭘﺮ ﻧﮩﯿﮟ ﺑﻮﻟﮯ
ﺟﺎﺗﮯ ،ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﺍُﻧﮩﯿﮟ ﺍﭼﮭﺎ ﻧﮩﯿﮟ ﺳﻤﺠﮭﺎ ﺟﺎﺗﺎ ،
ﻭﮦ ﻣﺤﺎﻭﺭﮦ ﺗﮭﺎ """ ﺍﻣﺼُﺺ ﺑﻈﺮ ﺍُٔﻣﮏ ::: ﺍﭘﻨﯽ ﻣﺎﮞ ﮐﯽ
ﺷﺮﻣﮕﺎﮦ ﭼﻮﺱ ﻟﻮ"""،
ﻣﯿﮟ ﻧﮯ """ ﺑﻈﺮ """ ﮐﺎ ﺗﺮﺟﻤﮧ """ﺷﺮﻣﮕﺎﮦ """ ﻟﮑﮭﺎ ﮨﮯ ، ﺟﺐ ﮐﮧ
ﯾﮧ ﻟﻔﻆ ﺷﺮﻣﮕﺎﮦ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ ، ﺗﻔﺼﯿﻞ ﻣﯿﮟ ﺟﺎﺋﮯ ﺑﻐﯿﺮ ﯾﮧ
ﺑﺘﺎﺗﺎ ﭼﻠﻮﮞ ﮐﮧ ﺑﻈﺮ ﻋﻮﺭﺕ ﮐﯽ ﺷﺮﻣﮕﺎﮦ ﮐﮯ ﺍﯾﮏ ﺧﺎﺹ ﺣﺼﮯ
ﮐﻮ ﮐﮩﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ ،
ﺟﯽ ، ﺗﻮ ،،، ﻧﺒﯿﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﺭُﺳُﻮﻟﻮﮞ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺳﺐ ﺳﮯ ﺑﮍﮪ ﮐﺮ
ﻣﮑﻤﻞ ﺗﺮﯾﻦ ﺍِﯾﻤﺎﻥ ﻭﺍﻟﮯ ، ﺍﻭﺭ ﺳﺐ ﺳﮯ ﺑُﻠﻨﺪ ﺍﻭﺭ ﺍﺭﻓﻊ ﺭُﺗﺒﮯ
ﻭﺍﻟﮯ ﺍِﻧﺴﺎﻥ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﻋﻠﯽ ﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﮯ
ﭘﮩﻠﮯ ﺑﻼ ﻓﺼﻞ ﺧﻠﯿﻔﮧ ﺍٔﻣﯿﺮ ﺍﻟﻤﺆﻣﻨﯿﻦ ﺍﺑﻮ ﺑﮑﺮ ﺍﻟﺼﺪﯾﻖ ﺭﺿﯽ
ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ُ ﻭ ﺍٔﺭﺿﺎﮦُ ﻧﮯ ﺍِﺱ ﻣﻮﻗﻊ ﭘﺮﺇِﯾﻤﺎﻥ ﻭﺍﻟﻮﮞ ﮐﯽ ﺭﺳﻮﻝ
ﺍﻟﻠﮧ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﻋﻠﯽ ﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﺳﮯ ﻣﺤﺒﺖ ﺍﻭﺭ ﻭﻓﺎ
ﺩﺍﺭﯼ ﮐﺎ ﺍﻗﺮﺍﺭ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﺍﻭﺭ ﺍُﺱ ﮐﺎﻓﺮ ﻋُﺮﻭﮦ ﮐﻮ ﺍُﺱ ﮐﯽ
ﺑﺎﺗﻮﮞ ﮐﯽ ﻏﻼﻇﺖ ﺍﻭﺭ ﺑﺮﺍﺋﯽ ﮐﺎ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺩِﻟﻮﺍﻧﮯ ﻟﮯ ﻟﯿﮯ ﻭﮦ
ﻣﺤﺎﻭﺭﮦ ﺑﻮﻻ ، ﻟﯿﮑﻦ ﺍُﺱ ﮐﯽ ﻣﺎﮞ ﮐﺎ ﺫِﮐﺮ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﯿﺎ ، ﺑﻠﮑﮧ
ﺍُﺱ ﺑﺖ ﮐﺎ ﺫِﮐﺮ ﮐﯿﺎ ﺟﺴﮯ ﻣﮑﮧ ﺍﻭﺭ ﻋﺮﺏ ﮐﮯ ﺩﯾﮕﺮ ﮐﺎﻓﺮ
ﻣُﺸﺮﮎ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﯽ ﺑﯿﭩﯽ ﮐﮩﺘﮯ ﺗﮭﮯ ، ‏( ﻭﮦ ﺑُﺖ ﯾﺎ ﭘﺘﮭﺮ ﮐﺎ ﭨﮑﮍﺍ
ﻃﺎﺋﻒ ﻣﯿﮟ ﺗﮭﺎ ‏)،
ﺍﻭﺭ ﯾﮧ ﮐﮩﺎ ﮐﮧ """ ﺍﻣْﺼُﺺْ ﺑَﻈْﺮَ ﺍﻟﻼَّﺕِ ، ﺃَﻧَﺤْﻦُ ﻧَﻔِﺮُّ ﻋَﻨْﻪُ
ﻭَﻧَﺪَﻋُﻪُ ::: ﻻﺕ ﮐﯽ ﺷﺮﻣﮕﺎﮦ ﭼُﻮﺱ ﻟﻮ ، ﮐﯿﺎ ﮨﻢ ﻟﻮﮒ ﻣﺤﻤﺪ
‏(ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﻋﻠﯽ ﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢ ‏) ﺳﮯ ﻓﺮﺍﺭ ﮨﻮ ﺟﺎﺋﯿﮟ ﮔﮯ ﺍﻭﺭ
ﺍِﻧﮩﯿﮟ ﭼﮭﻮﮌ ﺩﯾﮟ ﮔﮯ ؟"""،
ﺍﻭﺭ ﺍﺑﻮ ﺑﮑﺮ ﺍﻟﺼﺪﯾﻖ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ُ ﮐﺎ ﻣﺤﺎﻭﺭﮮ ﮐﻮ ﺑﺪﻝ ﮐﺮ
ﯾﮧ ﺟﻮﺍﺏ ﺩﯾﻨﺎ ، ﺍِﺱ ﺑﺎﺕ ﮐﯽ ﺩﻟﯿﻞ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍُﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﯽ
ﻃﺮﻑ ﺳﮯﺑﻨﺎ ﮐﺮ ﮐﻮﺋﯽ ﻓﺤﺶ ﮔﻮﺋﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﯽ ، ﺑﻠﮑﮧ ﺍُﺱ
ﻣﺤﺎﻭﺭﮮ ﮐﻮ ﺑﺪﻝ ﮐﺮ ﺍُﺱ ﮐﺎﻓﺮ ﺷﺨﺺ ﮐﻮ ﯾﮧ ﺳﻤﺠﮭﺎﯾﺎ ﮐﮧ
ﮨﻢ ﻟﻮﮒ ﺳﭽﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﮐﯿﻠﮯ ﻣﻌﺒﻮﺩ ﺍﻟﻠﮧ ﺍﻭﺭ ﺍُﺱ ﮐﮯ ﺭﺳﻮﻝ
ﻣﺤﻤﺪ ﭘﺮ ﺇِﯾﻤﺎﻥ ﻻ ﮐﺮ ﺍﭘﻨﺎ ﺳﺐ ﮐﭽﮫ ﻗُﺮﺑﺎﻥ ﮐﺮﻧﮯ ﻧﮑﻠﮯ
ﮨﯿﮟ ،ﺗﻤﮩﺎﺭﯼ ﻃﺮﺡ ﺟﮭﻮﭨﮯ ﻣﻌﺒﻮﺩﻭﮞ ﮐﮯ ﭘُﺠﺎﺭﯼ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﯿﮟ ،
ﺍﯾﺴﮯ ﻣﻌﺒﻮﺩ ﺟﻨﮩﯿﮟ ﺗُﻢ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﯽ ﺑﯿﭩﯿﺎﮞ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﯾﺘﮯ ﮨﻮ،ﮨﻢ
ﮐِﺴﯽ ﺻُﻮﺭﺕ ﻣﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﻣﺤﻤﺪ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﻋﻠﯽ ﺁﻟﮧ
ﻭﺳﻠﻢ ﮐﻮ ﭼﮭﻮﮌ ﮐﺮ ﺟﺎﻧﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﻧﮩﯿﮟ ، ﺍﯾﺴﯽ ﺑﮯ ﺗﮑﯽ ﺑﮑﻮﺍﺱ
ﮐﺮﻧﮯ ﺳﮯ ﺑﮩﺘﺮ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺗُﻢ ﺍﭘﻨﯽ ﺍُﺱ ﺟﮭﻮﭨﯽ ﻣﻌﺒﻮﺩﮦ ﮐﯽ
ﺷﺮﻣﮕﺎﮦ ﭼُﻮﺳﻮ ، ﺟﺴﮯ ﺗﻢ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﯽ ﺑﯿﭩﯽ ﺳﻤﺠﮭﺘﮯ ﮨﻮ ،
ﭘﺲ ﮨﻤﯿﮟ ﺑﮍﯼ ﺁﺳﺎﻧﯽ ﺳﮯ ﯾﮧ ﺳﻤﺠﮫ ﺁﺗﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍٔﻣﯿﺮ
ﺍﻟﻤﺆﻣﻨﯿﻦ ﺍﺑﻮ ﺑﮑﺮ ﺍﻟﺼﺪﯾﻖ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ُ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﺳﮯ
ﺍﯾﺴﺎ ﺷﺪﯾﺪ ﺟﻮﺍﺏ ﺍُﺱ ﮐﺎﻓﺮ ﻋُﺮﻭﮦ ﮐﻮ ﺍُﺱ ﮐﮯ
ﻋﻘﯿﺪﮮ ،ﺍِﯾﻤﺎﻥ ﺍﻭﺭ ﺍِﺧﻼﻕ ﮐﯽ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﯾﺎﺩ ﺩﻻﻧﮯ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺗﮭﺎ،
ﺍﻭﺭ ﺍُﺱ ﻟﺐ ﻭﻟﮩﺠﮯ ﻣﯿﮟ ﺗﮭﺎ ﺟﻮ ﻟﺐ ﻭ ﻟﮩﺠﮧ ﺍُﺱ ﺟﯿﺴﮯ
ﺷﺨﺺ ﺳﻤﺠﮫ ﺳﮑﺘﮯ ﺗﮭﮯ ، ﺍﮔﺮ ﻭﮦ ﺍﭼﮭﯽ ﺻﺎﻑ ﺳﺘﮭﺮﯼ ﺑﺎﺕ
ﺳﻤﺠﮫ ﺳﮑﻨﮯ ﻭﺍﻟﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﮨﻮﺗﺎ ﺗﻮ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﮯ ﺭﺳﻮﻝ ﮐﺮﯾﻢ
ﻣﺤﻤﺪ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﻋﻠﯽ ﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﺩﻋﻮﺕ ﮐﻮ ﺳﻤﺠﮫ
ﭼﮑﺎ ﮨﻮﺗﺎ ، ﺍُﻥ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭ ﻋﻠﯽ ﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﺑﺎﺗﻮﮞ ﮐﻮ
ﺳﻤﺠﮫ ﭼﮑﺎ ﮨﻮﺗﺎ ،ﺍُﻥ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﻋﻠﯽ ﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﮯ
ﺗﺤﻤﻞ ، ﻋﻔﻮ ﻭ ﺩﺭﮔﺬﺭ ﮐﻮ ﺳﻤﺠﮫ ﭼﮑﺎ ﮨﻮﺗﺎ ، ﺍﻭﺭ ﺍﭘﻨﯽ ﺑﮯ
ﮨﻮﺩﮔﯽ ﺍﻭﺭ ﺑﺪ ﺗﻤﯿﺰﯼ ﺳﮯ ﺑﺎﺯ ﺁ ﭼﮑﺎ ﮨﻮﺗﺎ

صحیح ثابت شدہ احادیث مُبارکہ ، اور صحابہ رضی اللہ عنہم اجمعین کے اقوال و افعال پر طعن کرنے والے ، اور محدثین کرام ، رحمہم اللہ جمعیاً پر طعن و تشنیع کرنے والے ، اور اُن کا مذاق اُڑانے والے لوگ ، اللہ جلّ جلالہُ کا یہ فرمان مُبارک پڑھیں اور خوب غور سے پڑھیں ﴿ لَّا يُحِبُّ اللَّهُ الْجَهْرَ بِالسُّوءِ مِنَ الْقَوْلِ إِلَّا مَن ظُلِمَ وَكَانَ اللَّهُ سَمِيعًا عَلِيمًا ::: اللہ اِس بات کو پسند نہیں کرتا کہ بدکلامی کی جائے ، سوائے اِس کے کسی پر ظُلم کیا جائے ، اور اللہ (سب ہی کچھ) سننےوالا،اور(ہر ایک)عِلم رکھنے والا ہے ﴾سُورت النِساء (4)/آیت 148،
وہ شخص، یعنی عُروہ ،رسول اللہ صلی اللہ علیہ وعلی آلہ وسلم کی شان مُبارک میں جو بد تمیزی کر رہا تھا ، اور إِیمان والوں پر جو جھوٹ باندھ رہا تھا ، وہ سب کچھ اُن کے حق میں ظلم تھا ،
اور اللہ تبارک و تعالیٰ کے اِس مذکورہ بالا فرمان شریف کی روشنی میں کسی ظالم کے بارے میں ، کسی ظالم کے ظلم کے جواب میں ایسی بات کہی جا سکتی ہے جو بری باتوں میں شُمار ہوتی ہے ،
پس ، پہلے بلا فصل خلیفہ أمیر المؤمنین ابو بکر الصدیق ، رضی اللہ عنہ ُ کا اُس کافر کو کچھ ایسے الفاظ میں جواب دینا کسی طور قابل گرفت ، اور قابل مذمت نہیں ،
یہاں آغاز میں کہی ہوئی ایک بات دہراتاچلوں کہ """أمیر المؤمنین ابو بکر الصدیق رضی اللہ عنہ ُ و أرضاہُ نے کِسی مُسلمان کے ساتھ ، حتیٰ کہ کِسی کافر کے ساتھ بھی کبھی اس قِسم کے اِلفاظ اِستعمال کرتے ہوئے بات نہ کی نہ قبل از اِسلام اور نہ اِسلام قُبُول کرنے کے بعد ، جو اِس بات کا ایک ناقابل رد ثبوت ہے کہ اِس ایک موقع پر ، صِرف ایک ہی دفعہ ، اِس قِسم کے شدید اِلفاظ خاص سبب کی وجہ سے اِستعمال کیے گئے ، اور خاص حِکمت کی وجہ سے اِستعمال کیے گئے"""، ،

اللہ تبارک و تعالیٰ کی ہم مُسلمانوں پر بے پناہ رحمتوں میں سے ایک رحمت یہ بھی ہے کہ اللہ کے رسول کریم صلی اللہ علیہ وعلی آلہ وسلم کی سُنّت شریفہ کے ذریعے ہمیں بہت سے احکام کی تفسیر ، شرح اور تفصیل سِکھا دِی جو احکام کسی تفصیل کے بغیر قران کریم میں نازل فرمائے ، اور بے شمار ایسےمسائل اور حقائق سمجھا دیے جِن کا ذِکر اللہ جلّ شأنہُ نے اپنی کتاب کریم میں نہیں فرمایا ،
اِس واقعہ سے ہم مُسلمانوں کے إِماموں اور عُلماء نے یہ مسائل اخذ کیے :::
::::::: اگر مصلحت عامہ اور ضرورت کا تقاضا ہو تو اپنی گفتگو میں واضح طور پر شرمگاہ کا ( یا اُس کے مختلف حصوں کا) نام لیا جا سکتا ہے (جیسا کہ عِلم طب والے اپنے شاگردوں کو پڑھاتے اور سمجھاتے ہوئے لیتے ہیں ، اور جیسا کہ پاکیزگی اور طہارت کے مسائل سمجھنے سمجھانے کے لیے اِس کی ضرورت ہوتی ہے )،
::::::: اس بات کی دلیل ہے ، کہ لات نامی بُت یا پتھر ٹکڑا مؤنث سمجھا جاتا تھا،
::::::: جب بات کرنے والا ظلم و جُور پر مصر رہے تو پھر ہم اُسے نرمی اور اچھے الفاظ میں جواب دینے کے پابند نہیں رہتے ،
لہذا ، کسی بھی دُرُست عقل رکھنے والے کو خلیفہ اول بلا فصل أمیر المؤمنین ابو بکر الصدیق رضی اللہ عنہ ُ و أرضاہُ کے اِس قول پر کوئی اعتراض کرنے کی گنجائش نہیں رہتی ،
رہا معاملہ اُن لوگوں کا جو خود تو بنیادی پاکیزگی اور طہارت کے معاملات تک نہیں جانتے اور باتیں کرتے ہیں صحیح احادیث شریفہ کے خِلاف ، اور جنہیں اِسلامی عُلوم کی الف ب کا بھی پتہ نہیں اور بولتے ہیں محدثین کرام رحمہم اللہ کے خِلاف ، توایسے لوگوں کے لیے میں یہ ہی دُعاء کرتا ہوں کہ اللہ تبارک وتعالیٰ اُن لوگوں کو ہدایت دے ، اور اگر اُس کی مشیئت میں اُن لوگوں کے ہدایت نہیں ہے تو پھر اپنی تمام تر مخلوق کو اُن کے شر سے محفوظ فرما دے ۔
اِس مضمون کا برقی نُسخہ درج ذیل ربط پر میسر ہے :
http://bit.ly/11nLZ3S
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
آرٹیکل کو اس ربط سے کاپی کیا گیا ہے
http://www.siratulhuda.com/forum/threads/خلیفہ-أول-بلا-فصل-ابو-بکر-الصدیق-رضی-اللہ-عنہ-ُ-کے-ایک-قول-پر-اعتراضات-کا-جواب.8010/
 
Top