1. آئیے اہم اسلامی کتب کو یونیکوڈ میں انٹرنیٹ پر پیش کرنے کے لئے مل جل کر آن لائن ٹائپنگ کریں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ کے ذریعے آپ روزانہ فقط دس پندرہ منٹ ٹائپنگ کر کے ہزاروں صفحات پر مشتمل اہم ترین کتب کو ٹائپ کرنے میں اہم کردار ادا کرکے صدقہ جاریہ میں شامل ہو سکتے ہیں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ میں شمولیت کے لئے یہاں کلک کریں۔
  2. آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

دفاع یزید بن معاویہ سیریز ( قسط نمبر 1: یزید بن معاویہ کا دفاع کیوں؟؟؟؟؟)

'تازہ مضامین' میں موضوعات آغاز کردہ از محمد طلحہ سلفی, ‏جنوری 18، 2019۔

  1. ‏جنوری 18، 2019 #1
    محمد طلحہ سلفی

    محمد طلحہ سلفی مبتدی
    شمولیت:
    ‏جولائی 31، 2018
    پیغامات:
    49
    موصول شکریہ جات:
    2
    تمغے کے پوائنٹ:
    13

    تحقیق و تحریر:
    محمد طلحہ سلفی


    نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا:

    " حَدَّثَنَا أَحْمَدُ بْنُ مُحَمَّدٍ، أَخْبَرَنَا عَبْدُ اللهِ بْنُ الْمُبَارَكِ، عَنْ أَبِي بَكْرٍ النَّهْشَلِيِّ، عَنْ مَرْزُوقٍ أَبِي بَكْرٍ التَّيْمِيِّ، عَنْ أُمِّ الدَّرْدَاءِ، عَنْ أَبِي الدَّرْدَاءِ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالَ:‏‏‏‏ مَنْ رَدَّ عَنْ عِرْضِ أَخِيهِ، ‏‏‏‏‏‏رَدَّ اللَّهُ عَنْ وَجْهِهِ النَّارَ يَوْمَ الْقِيَامَةِ"
    [ جامع ترمذی حدیث 1931 ]

    " حضرت ابو درداء رضی اللہ عنہ بیان کرتے ہیں کہ جو شخص اپنے بھائی کی عزت سے ایسی چیز کو دور کر دے جو اسے عیب دار کرتی ہے تو اللہ قیامت کے دن اس کے چہرے کو جہنم کی آگ سے دور کر دے گا "


    یزید کا دفاع کیوں.png


    اس حدیث میں اس شخص کے لئے بڑی فضیلت ہے جو اپنے اس مسلمان بھائی کا دفاع کرتا ہے جس کی شخصیت عیب سے پاک ہے۔ بلکہ صرف فضیلت ہی نہیں بلکہ اس شخص کو جہنم سے نجات مل جائے گی جو اپنے مسلمان بھائی کا دفاع کرتا ہے۔
    اور یہ کوئی چھوٹی بات نہیں ہے بلکہ بہت بڑی بات ہے۔


    آج ہم اپنے معاشرے میں دیکھتے ہیں کہ لوگ یزید بن معاویہ رحمہ اللہ کو کس قدر برا بھلا کہتے ہیں۔ جبکہ یزید ک
     
  2. ‏جنوری 19، 2019 #2
    محمد طلحہ سلفی

    محمد طلحہ سلفی مبتدی
    شمولیت:
    ‏جولائی 31، 2018
    پیغامات:
    49
    موصول شکریہ جات:
    2
    تمغے کے پوائنٹ:
    13

    جبکہ یزید بن معاویہ عیبوں سے پاک ہے اور وہ اسی کو بنیاد بنا کر امیر معاویہ رضی اللہ عنہ تک پہنچتے ہیں اور ناجانے ان کو کیا کیا کہ دیتے ہیں

    تو اب یہاں یزید کا دفاع اور زیادہ ضروری ہے
     
لوڈ کرتے ہوئے...

اس صفحے کو مشتہر کریں