1. آئیے اہم اسلامی کتب کو یونیکوڈ میں انٹرنیٹ پر پیش کرنے کے لئے مل جل کر آن لائن ٹائپنگ کریں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ کے ذریعے آپ روزانہ فقط دس پندرہ منٹ ٹائپنگ کر کے ہزاروں صفحات پر مشتمل اہم ترین کتب کو ٹائپ کرنے میں اہم کردار ادا کرکے صدقہ جاریہ میں شامل ہو سکتے ہیں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ میں شمولیت کے لئے یہاں کلک کریں۔
  2. آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

روتے ہوئے نوزائیدہ بچوں کو فوری خاموش کرانے کا طریقہ

'بچوں کی تربیت' میں موضوعات آغاز کردہ از محمد عامر یونس, ‏دسمبر 07، 2015۔

  1. ‏دسمبر 07، 2015 #1
    محمد عامر یونس

    محمد عامر یونس خاص رکن
    جگہ:
    karachi
    شمولیت:
    ‏اگست 11، 2013
    پیغامات:
    16,968
    موصول شکریہ جات:
    6,506
    تمغے کے پوائنٹ:
    1,069

    روتے ہوئے نوزائیدہ بچوں کو فوری خاموش کرانے کا طریقہ
    ویب ڈیسک جمعرات 3 دسمبر 2015

    ڈاکٹر کی جانب سے بچے کو چپ کرانے کے لیے دکھائی گئی ویڈیو تیزی سے مقبول ہونے لگی، فوٹو: فائل

    کیلیفورنیا: گزشتہ 30 برس سے چھوٹے بچوں کا علاج کرنے والے ڈاکٹر رابرٹ ہیملٹن نے روتے ہونے نومولود بچوں کو فوری چپ کرانے کا آسان نسخہ ایک وڈیو کی صورت میں پوسٹ کیا ہے۔

    ویڈیو میں ڈاکٹر ہیملٹن نے بچوں کو چپ کرانے کا تفصیلی طریقہ بتایا ہے، اس کے لیے بچے کو دونوں ہاتھوں سے اٹھا کر 45 درجے تک جھکائیے اور اس کے کولہوں کو ہلکے سے ہلائیں تو بچہ تھوڑی دیر میں خاموش ہوجاتا ہے۔ یہ جاننے کے لیے اس ویڈیو کو دیکھنا ضرور ہے جسے 3 دن میں 10 لاکھ لوگ دیکھ چکے ہیں۔ ڈاکٹر کے مطابق یہ نسخہ کبھی ناکام نہیں ہوتا اور ہمیشہ کارآمد ہوگا کیونکہ یہ ان کا 30 سالہ تجربہ ہے۔

    ڈاکٹر کے مطابق روتے ہوئے بچے کو اٹھائیں لیکن انگلیوں کی بجائے ہھتیلی سے بچے کو اٹھائیں، اس کی ٹھوڑی کو سہارا دیں اور 45 درجے پر جھکا کر دھیرے سے اس کے کولہوں کو ہاتھ رکھ کر بچے کو آگے پیچھے اور دائیں بائیں جھکائیں اور یہ عمل بہت دھیمے انداز میں کریں۔ ڈاکٹر کے مطابق یہ عمل چھوٹے بچوں کے لیے بہت بہتر ہے لیکن 3 ماہ سے زائد عمر کے بچوں کے لیے بھی کارآمد ہے۔
     
لوڈ کرتے ہوئے...

اس صفحے کو مشتہر کریں