1. آئیے اہم اسلامی کتب کو یونیکوڈ میں انٹرنیٹ پر پیش کرنے کے لئے مل جل کر آن لائن ٹائپنگ کریں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ کے ذریعے آپ روزانہ فقط دس پندرہ منٹ ٹائپنگ کر کے ہزاروں صفحات پر مشتمل اہم ترین کتب کو ٹائپ کرنے میں اہم کردار ادا کرکے صدقہ جاریہ میں شامل ہو سکتے ہیں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ میں شمولیت کے لئے یہاں کلک کریں۔
  2. آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

روزے کا فدیہ رقم یا اناج؟

'روزہ' میں موضوعات آغاز کردہ از اخت ولید, ‏مئی 08، 2019۔

  1. ‏مئی 08، 2019 #1
    اخت ولید

    اخت ولید سینئر رکن
    جگہ:
    ارض اللہ الواسعہ
    شمولیت:
    ‏اگست 26، 2013
    پیغامات:
    1,790
    موصول شکریہ جات:
    1,265
    تمغے کے پوائنٹ:
    326

    السلام علیکم
    روزے کا فدیہ (نصف صاع) اناج کی بجائے رقم کی صورت میں دیا جا سکتا ہے؟اسلام سوال جواب میں ایک سوال کے جواب میں کہا گیا ہے کہ روزے کا فدیہ رقم کی صورت میں قابل قبول نہیں کیونکہ حدیث میں ایک وقت کے کھانے کی صراحت موجود ہے نیز زکوۃ الفطر(فطرانہ) بھی اناج کی صورت میں ہی دینا چاہیے۔جبکہ ہمارے یہاں عموما دونوں صورتوں میں رقم دی جاتی ہے۔اس سلسلے میں مزید رہنمائی درکار ہے۔

     
  2. ‏مئی 09، 2019 #2
    خضر حیات

    خضر حیات علمی نگران رکن انتظامیہ
    جگہ:
    طابہ
    شمولیت:
    ‏اپریل 14، 2011
    پیغامات:
    8,755
    موصول شکریہ جات:
    8,330
    تمغے کے پوائنٹ:
    964

    وعلیکم السلام ورحمۃ اللہ وبرکاتہ
    صدقہ فطر اور فدیہ دونوں صورتوں میں بہتر تو یہی ہے کہ طعام ہی دیا جائے، لیکن حسب حال اگر اتنی رقم ادا کردی جائے تو اس میں بھی کوئی حرج نہیں۔
    مسئلہ اختلافی ہے، بعض کے نزدیک نقدی جائز نہیں، لیکن میرے خیال میں جواز والا موقف درست ہے، کیونکہ فدیہ کا مقصد دونوں صورتوں میں حاصل ہوجاتا ہے۔ واللہ اعلم۔
     
لوڈ کرتے ہوئے...

اس صفحے کو مشتہر کریں