1. آئیے اہم اسلامی کتب کو یونیکوڈ میں انٹرنیٹ پر پیش کرنے کے لئے مل جل کر آن لائن ٹائپنگ کریں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ کے ذریعے آپ روزانہ فقط دس پندرہ منٹ ٹائپنگ کر کے ہزاروں صفحات پر مشتمل اہم ترین کتب کو ٹائپ کرنے میں اہم کردار ادا کرکے صدقہ جاریہ میں شامل ہو سکتے ہیں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ میں شمولیت کے لئے یہاں کلک کریں۔
  2. آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

سنت طریقہ نماز (قراءت)

'نماز کا طریقہ کار' میں موضوعات آغاز کردہ از عبدالرحمن بھٹی, ‏مارچ 07، 2016۔

موضوع کا سٹیٹس:
مزید جوابات پوسٹ نہیں کیے جا سکتے ہیں۔
  1. ‏اگست 28، 2016 #251
    عبدالرحمن بھٹی

    عبدالرحمن بھٹی مشہور رکن
    جگہ:
    فی الارض
    شمولیت:
    ‏ستمبر 13، 2015
    پیغامات:
    2,435
    موصول شکریہ جات:
    287
    تمغے کے پوائنٹ:
    165

    اس پوسٹ کا جواب تو @اشماریہ صاحب ہی دیں گے۔ میں یہاں صرف ایک حدیث کے حوالہ سے آپ حضرات کی توجہ ایک خاص نکتہ کی جانب مبذول کرنا چاہتا ہوں۔
    سنن أبي داود - (ج 10 / ص 76)
    3175 - حَدَّثَنَا مُسَدَّدٌ حَدَّثَنَا يَحْيَى عَنْ شُعْبَةَ حَدَّثَنِي عُمَرُ بْنُ سُلَيْمَانَ مِنْ وَلَدِ عُمَرَ بْنِ الْخَطَّابِ عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ أَبَانَ عَنْ أَبِيهِ عَنْ زَيْدِ بْنِ ثَابِتٍ قَالَ
    سَمِعْتُ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَقُولُ نَضَّرَ اللَّهُ امْرَأً سَمِعَ مِنَّا حَدِيثًا فَحَفِظَهُ حَتَّى يُبَلِّغَهُ فَرُبَّ حَامِلِ فِقْهٍ إِلَى مَنْ هُوَ أَفْقَهُ مِنْهُ وَرُبَّ حَامِلِ فِقْهٍ لَيْسَ بِفَقِيهٍ (
    صحیح)
    اس حدیث کے آخری فقرہ کا مفہوم کیا ہے؟
    کیا تمام صحابہ کرام ”فقیہ“ تھے؟
     
  2. ‏اگست 28، 2016 #252
    اسحاق سلفی

    اسحاق سلفی فعال رکن رکن انتظامیہ
    جگہ:
    اٹک ، پاکستان
    شمولیت:
    ‏اگست 25، 2014
    پیغامات:
    6,372
    موصول شکریہ جات:
    2,398
    تمغے کے پوائنٹ:
    791

    بہت شکریہ کہ آپ نے بجائے مولانا احمد علی صاحب کا دفاع کرنے کے ، ان کا درجہ اعتبار کم کردیا،
    اور یوں گویا صحابہ کرام رضوان اللہ علیہم کا دفاع ہوگیا ۔ فجزاکم اللہ تعالے
    یہاں مطلوب بھی یہی ہے۔
    ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
    لیکن :
    ملا جیون مصنف نور الانوار اور کچھ دیگر مصادر بھی موجود ہیں ، جن میں اس اصول کو انہی دو صحابہ کی مثال کے ساتھ بیان کیا گیا ہے ،اور نور الانوار و دیگر ایسی کتب درسی نصاب کا حصہ ہیں ،بلکہ مولانا احمد علی کا حاشیہ بھی نصاب کا اہم ترین حصہ ہے ،
    تو میں یہ سمجھنے سے قاصر ہوں کہ :
    " اصول فقہ اور توضیح الحدیث کے موضوع پر ایسی عجیب چیزوں کو کیسے نصاب علم مقرر کردیا گیا ؟
    اور ایسے جلیل القدر عظیم صحابہ ہی کیوں " فقاہت سے عاری " ہونے کی مثال قرار دئے گئے ؟
    ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
     
  3. ‏اگست 29، 2016 #253
    اشماریہ

    اشماریہ سینئر رکن
    جگہ:
    کراچی
    شمولیت:
    ‏دسمبر 15، 2013
    پیغامات:
    2,684
    موصول شکریہ جات:
    740
    تمغے کے پوائنٹ:
    290

    میرے محترم بھائی!
    نصاب کا حصہ کتب مختلف چیزیں دیکھ کر بنائی جاتی ہیں. نور الانوار اصول فقہ میں کوئی بہت تحقیقی کتاب نہیں ہے لیکن ملا جیون رح کا سمجھانے کا انداز بہت عمدہ ہے اور وہ ایک موضوع پر آنے والی مختلف مثالوں کو بہت اچھے انداز سے لاتے ہیں.
    اگر اس کے مقابلے میں کشف الاسرار یا التحبیر شرح التقریر رکھ دیتے تو اسے سمجھنا ہی مشکل ہو جاتا. التحبیر کو مجھے آج بھی سمجھنے کے لیے کافی مغزماری کرنی پڑتی ہے. نصاب سے مقصود بنیادی باتوں کو سمجھانا ہوتا ہے.
    حاشیہ احمد علی سہارنپوری رح نہ تو درسا پڑھایا جاتا ہے اور نہ ہی اتنی اہمیت رکھتا ہے. اس کے ساتھ ہی حاشیہ سندھی وغیرہ بھی موجود ہوتے ہیں.
    پھر ایک بات ظاہر ہے کہ کوئی بھی کتاب قرآن کریم کے علاوہ سو فیصد متفق علیہ نہیں ہوتی. کتب احادیث سو فیصد متفق علیہ نہیں ہوتیں تو عام کتب کیسے ہو سکتی ہیں. حتی کہ ائمہ کرام سے بھی اختلاف کیا جاتا ہے. امام مسلم کا امام بخاری سے لقاء کے مسئلہ میں اختلاف مشہور ہے.
    فقہ حنفی میں صاحبین یا امام زفر رح کے امام ابو حنیفہ رح سے اختلافات بھی معروف ہیں. اسی طرح اصحاب شافعی اور مالک رح کے اختلافات ہیں.
    تو بھلا یہ عام نصاب میں پڑھائی جانے والی کتب کیسے متفق علیہ ہو سکتی ہیں؟؟!!!
    ------------------------------------------------
    میں نے مذکورہ تھریڈ میں اس کی وضاحت کی ہے. یہ اصول چونکہ بعض اجل علماء سے مروی ہے تو بعد والے کئی اصولیین نے بلا تحقیق یہ اصول لیا ہے. پھر ان میں سے اکثر نے قیاس سے مراد قیاس الاصول کو لیا ہے جس کی میں نے وضاحت کی ہے.

    باقی "غیر فقیہ" کی تعبیر اگر کسی عالم نے کی ہے تو وہ غلط ہے. اصل تعبیر علماء کی "غیر معروف بالفقہ" ہے اور دونوں تعبیرات کا فرق واضح ہے. اور ثانی الذکر تعبیر کی بنیاد میں ابراہیم نخعی رح کی اتباع کی گئی ہے. اس سب کو میں نے تفصیلا لکھا ہے اگر کوئی سمجھنا چاہے.
     
  4. ‏اگست 29، 2016 #254
    عدیل سلفی

    عدیل سلفی مشہور رکن
    جگہ:
    کراچی
    شمولیت:
    ‏اپریل 21، 2014
    پیغامات:
    1,562
    موصول شکریہ جات:
    412
    تمغے کے پوائنٹ:
    197



    رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کا قول تم تک کس طرح پہنچ گیا جو امتیوں کی رٹ لگائی ہوئی ہے؟

    قرآن کس طرح پہنچ گیا تم تک جو امتیوں کی رٹ لگائی ہوئی ہے؟



    اللہ تعالیٰ نے مقتدی کو حکم دیا کہ جب امام قراءت تو اس کو توجہ سے خاموش رہ کر سنو۔


    ذرا سند دے دو اپنے موقف کی یا پھر وہی جاہل پن دکھاو گے
     
  5. ‏اگست 29، 2016 #255
    عدیل سلفی

    عدیل سلفی مشہور رکن
    جگہ:
    کراچی
    شمولیت:
    ‏اپریل 21، 2014
    پیغامات:
    1,562
    موصول شکریہ جات:
    412
    تمغے کے پوائنٹ:
    197


    میرے خیال سے امتیوں کے ذریعے سے تو نہیں ملا تم کو کچھ بھی یہ درج ذیل واقعہ تمہارے ساتھ پیش آیا ہوگا تب تمہیں سب معلوم ہو گیا ہوگا

    ہے نہ ؟



    ایک دیوبندی اپنا خواب بیان کرتے ہوئے لکھتا ہے:
    "اتنے میں معلوم ہوا کہ عنقریب دیوبند یا سہارنپور کی طرف سے جو گاڑی آنے والی ہے اس میں حضرت آقائے نامدار سرور کائنات ﷺ تشریف لا رہے ہیں۔ تھوڑی دیر گزری تھی کہ گاڑی پلیٹ فارم پر آکر ٹھہری اور حضور پر نور ﷺ ایک ڈبہ میں جو انجن کے قریب تھا تشریف فرما نظر آئے۔(مبشرات دارالعلوم ص۶۷)
     
  6. ‏اگست 29، 2016 #256
    عبدالرحمن بھٹی

    عبدالرحمن بھٹی مشہور رکن
    جگہ:
    فی الارض
    شمولیت:
    ‏ستمبر 13، 2015
    پیغامات:
    2,435
    موصول شکریہ جات:
    287
    تمغے کے پوائنٹ:
    165

    کئی دفعہ بتا چکا ۔ پھر بتاؤں گا تو پھر یہی رٹ لگاؤ گے۔ میں ۔۔۔۔۔ بین بجانے سے رہا۔
     
  7. ‏اگست 29، 2016 #257
    شادباش عالم

    شادباش عالم رکن
    شمولیت:
    ‏مارچ 18، 2016
    پیغامات:
    234
    موصول شکریہ جات:
    49
    تمغے کے پوائنٹ:
    52

    ھم اس کے لۓ معذرت چاھتے ھیں. لیکن اب تک ھم نے بھی آپکو کوئ کام کی بات کرتے ھوۓ نہیں پایا.
    اسکے علاوہ آپ نے مفتی بنتے ھوۓ فتوی لگایا ھے وہ ذرا کم کر دیں.
     
  8. ‏اگست 29، 2016 #258
    عبدالرحمن بھٹی

    عبدالرحمن بھٹی مشہور رکن
    جگہ:
    فی الارض
    شمولیت:
    ‏ستمبر 13، 2015
    پیغامات:
    2,435
    موصول شکریہ جات:
    287
    تمغے کے پوائنٹ:
    165

    محترم اگر انصاف کا ترازو تھام کر دیکھیں تو میرا شروع کردہ ہر تھریڈ اور جس تھریڈ میں میں نے پہلا مراسلہ بھیجا ان میں سے کسی ایک کو آپ ”فضول“ ثابت کریں۔ مگر جب کوئی ”کام کا؟“ مراسلہ ہوتو اس کا جواب دینا مجبوری ہے۔ بعض اوقات سوچا کہ ایسے مراسلوں کا جواب نہیں دونگا اور اس پر عمل بھی کیا مگر اس کا ناجائز فائدہ اٹھایا گیا۔ محدث فورم کے بہت سے کرم فرماؤں اور انتظامیہ کی دوغلی پالیسی (معذرت کے ساتھ) اس پر مستضاد ہے۔
     
  9. ‏اگست 29، 2016 #259
    عبدالرحمن بھٹی

    عبدالرحمن بھٹی مشہور رکن
    جگہ:
    فی الارض
    شمولیت:
    ‏ستمبر 13، 2015
    پیغامات:
    2,435
    موصول شکریہ جات:
    287
    تمغے کے پوائنٹ:
    165

    @سید شاد صاحب پوسٹ نمبر 251 ضرور ملاحظہ فرمائیے گا۔
     
    Last edited by a moderator: ‏اگست 29، 2016
  10. ‏اگست 29، 2016 #260
    عدیل سلفی

    عدیل سلفی مشہور رکن
    جگہ:
    کراچی
    شمولیت:
    ‏اپریل 21، 2014
    پیغامات:
    1,562
    موصول شکریہ جات:
    412
    تمغے کے پوائنٹ:
    197

    اہل رائے کے بارے میں بھی کچھ روشنی ڈالیں
     
لوڈ کرتے ہوئے...
موضوع کا سٹیٹس:
مزید جوابات پوسٹ نہیں کیے جا سکتے ہیں۔

اس صفحے کو مشتہر کریں