1. آئیے اہم اسلامی کتب کو یونیکوڈ میں انٹرنیٹ پر پیش کرنے کے لئے مل جل کر آن لائن ٹائپنگ کریں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ کے ذریعے آپ روزانہ فقط دس پندرہ منٹ ٹائپنگ کر کے ہزاروں صفحات پر مشتمل اہم ترین کتب کو ٹائپ کرنے میں اہم کردار ادا کرکے صدقہ جاریہ میں شامل ہو سکتے ہیں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ میں شمولیت کے لئے یہاں کلک کریں۔
  2. آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

شرک کی تعریف

'شرک دعا' میں موضوعات آغاز کردہ از اقبال ابن اقبال, ‏دسمبر 26، 2012۔

  1. ‏ستمبر 16، 2014 #11
    اسحاق سلفی

    اسحاق سلفی فعال رکن رکن انتظامیہ
    جگہ:
    اٹک ، پاکستان
    شمولیت:
    ‏اگست 25، 2014
    پیغامات:
    6,372
    موصول شکریہ جات:
    2,398
    تمغے کے پوائنٹ:
    791

    اور اگر آپ عالم ہیں !
    تو دلیل سے بتائیں ،یہ ذاتی اور عطائی کا کیا چکر ہے،یہ کس کی گھڑی ہوئی اصطلاح ہے ؟؟
    سیدھی اور صاف قرآنی اصطلاح ۔۔خالق و مخلوق ۔۔کیوں نہیں ؟؟ ۔۔لا یخلقون شیئاً وھم یخلقون
    پھر آپ نے ۔تفتازانی ۔۔کا نام لیا ۔۔یاد رہے یہ مولوی تفتازانی ،صحیحین کی احادیث کو ظنی مانتا ہے اور عقائد میں ظنی بات دلیل نہیں ہوتی
    جبکہ آپ نے یہ بتانے کےلئے کہ یہ امت شرک نہیں کرے گی صحیح بخاری کی حدیث کو دلیل بنایا ہے،
     
    • پسند پسند x 1
    • متفق متفق x 1
    • لسٹ
  2. ‏ستمبر 16، 2014 #12
    اسحاق سلفی

    اسحاق سلفی فعال رکن رکن انتظامیہ
    جگہ:
    اٹک ، پاکستان
    شمولیت:
    ‏اگست 25، 2014
    پیغامات:
    6,372
    موصول شکریہ جات:
    2,398
    تمغے کے پوائنٹ:
    791

    السلام عليکم :
    عرض ہے کہ صفات کے موضوع پر ۔۔ذاتي اور عطائي۔۔کي اصطلاح سے ہي کئي غلط فہمياں پيدا ہو رہي ہيں ،اور غلط عقائد پھيل رہے ہيں
    حالانکہ اصل تقسيم کا عنوان ۔خالق کي صفات ۔اور۔مخلوق کي صفات۔ ہے،،يعني جس طرح خالق پيدا نہيں ہوا ،اسي طرح اس کي صفات بھي حادث نہيں ،اور مخلوق کا معني ہي يہ ہے کہ جو کسي کے پيدا کرنے سے وجود ميں آئي ،اور اس کي تمام صفات بھي مخلوق ہيں ،
    اور ۔۔۔چہ نسبت خاک را بہ عالم
     
    • شکریہ شکریہ x 1
    • پسند پسند x 1
    • لسٹ
  3. ‏جنوری 06، 2015 #13
    ahmed

    ahmed رکن
    جگہ:
    ارض اللہ
    شمولیت:
    ‏جنوری 01، 2012
    پیغامات:
    37
    موصول شکریہ جات:
    27
    تمغے کے پوائنٹ:
    38

     
  4. ‏جنوری 06، 2015 #14
    ahmed

    ahmed رکن
    جگہ:
    ارض اللہ
    شمولیت:
    ‏جنوری 01، 2012
    پیغامات:
    37
    موصول شکریہ جات:
    27
    تمغے کے پوائنٹ:
    38

    بھائی شیخ توصیف الرحمن شاہ راشدی صاحب کے لیکچر بھی شئیر کر دیں ادھر
     
  5. ‏جنوری 06، 2015 #15
    قاھر الارجاء و الخوارج

    قاھر الارجاء و الخوارج رکن
    شمولیت:
    ‏ستمبر 13، 2014
    پیغامات:
    393
    موصول شکریہ جات:
    235
    تمغے کے پوائنٹ:
    71

    پہلا بیان جس میں جلالی کے اس دعوی پر بحث کی گئی کیا بریلوی شرک نہیں کرتے
     
    • شکریہ شکریہ x 1
    • پسند پسند x 1
    • لسٹ
  6. ‏جنوری 06، 2015 #16
    قاھر الارجاء و الخوارج

    قاھر الارجاء و الخوارج رکن
    شمولیت:
    ‏ستمبر 13، 2014
    پیغامات:
    393
    موصول شکریہ جات:
    235
    تمغے کے پوائنٹ:
    71

    پہلے حصہ میں الہ کا معنی بھی بیان کیا گیا ہے
    دوسرے حصہ میں جلالی کی پیش کردہ شرک کی تعریف اور اس کی حقیقت ہے
     
  7. ‏جنوری 06، 2015 #17
    قاھر الارجاء و الخوارج

    قاھر الارجاء و الخوارج رکن
    شمولیت:
    ‏ستمبر 13، 2014
    پیغامات:
    393
    موصول شکریہ جات:
    235
    تمغے کے پوائنٹ:
    71

    تیسرا حصہ شرک کی تعریفات کا بقیہ اور ایک دو اور نقاط پر جواب دیا ہے
     
  8. ‏جنوری 08، 2015 #18
    خضر حیات

    خضر حیات علمی نگران رکن انتظامیہ
    جگہ:
    طابہ
    شمولیت:
    ‏اپریل 14، 2011
    پیغامات:
    8,769
    موصول شکریہ جات:
    8,334
    تمغے کے پوائنٹ:
    964

  9. ‏جنوری 08، 2015 #19
    T.K.H

    T.K.H مشہور رکن
    جگہ:
    یہی دنیا اور بھلا کہاں سے ؟
    شمولیت:
    ‏مارچ 05، 2013
    پیغامات:
    1,097
    موصول شکریہ جات:
    318
    تمغے کے پوائنٹ:
    156

    کیا آپ یہ کہنا چاہ رہے ہیں کہ اللہ تعالٰی کی صفات اور مخلوق کی صفات میں ”مشابہت“ کی صورت میں ”ذاتی، لا محدود اور قدیم “اور ”عطائی، محدود اور حادث“کا فرق ہو تو شرک ثابت نہیں ہوگا ؟
    کیا شرک اُس وقت لازم آئے گا جب ”مخلوق کی صفات“ کو اللہ تعالٰی کی صفات کے” برابر“ مانا جائے ورنہ شرک ثابت نہیں ہو گا؟

    جواب صرف ”ہاں“ یا ”نہ“میں دیں، شکریہ !
     
  10. ‏جنوری 09، 2015 #20
    T.K.H

    T.K.H مشہور رکن
    جگہ:
    یہی دنیا اور بھلا کہاں سے ؟
    شمولیت:
    ‏مارچ 05، 2013
    پیغامات:
    1,097
    موصول شکریہ جات:
    318
    تمغے کے پوائنٹ:
    156

    وعلیکم السلام و رحمۃ اللہ و برکاتہ !
    محترم اقبال صاحب !
    آپ سےمندرجہ ذیل ”سوالات“کے”جوابات“مطلوب ہیں۔ ” اُمید“ہے”جوابات“عنایت فرمائیں گے۔
    مشرکینِ عرب کے ہاں اپنے ”معبودوں“کی صفات کا ”لامحدود“تصور تھا یا ”محدود“؟
    کیا”انبیاء واولیاء“کو ”محدود“ صفات کا حامل قرار دینا ”شرک “ہے ؟
    مشرکینِ عرب اپنے ”معبودوں“کو ”خالق“قرار دیتے تھے یا ”مخلوق “ ؟
    مشرکینِ عرب اپنے ”معبودوں“کے”ذاتی اختیارات“کے قائل تھے یا ”عطائی اختیارات“کے ؟
    شکریہ !
     
لوڈ کرتے ہوئے...

اس صفحے کو مشتہر کریں