1. آئیے اہم اسلامی کتب کو یونیکوڈ میں انٹرنیٹ پر پیش کرنے کے لئے مل جل کر آن لائن ٹائپنگ کریں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ کے ذریعے آپ روزانہ فقط دس پندرہ منٹ ٹائپنگ کر کے ہزاروں صفحات پر مشتمل اہم ترین کتب کو ٹائپ کرنے میں اہم کردار ادا کرکے صدقہ جاریہ میں شامل ہو سکتے ہیں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ میں شمولیت کے لئے یہاں کلک کریں۔
  2. آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

شریر جادوگروں کا قلع قمع کرنے والی تلوار(جدید ایڈیشن)

'پی ڈی ایف' میں موضوعات آغاز کردہ از عبد الرشید, ‏جنوری 28، 2014۔

  1. ‏جنوری 28، 2014 #1
    عبد الرشید

    عبد الرشید رکن ادارہ محدث
    شمولیت:
    ‏مارچ 02، 2011
    پیغامات:
    5,178
    موصول شکریہ جات:
    9,941
    تمغے کے پوائنٹ:
    667

    کتاب کا نام
    مصنف
    مترجم
    حافظ محمد اسحق زاہد
    ناشر
    [​IMG]
    تبصرہ
    جادوکا موضوع ان اہم موضوعات میں سے ہے جن کا بحث وتحقیق اور تصنیف وتالیف کے ذریعے تعاقب کرنا علماء کےلیے ضروری ہے کیونکہ جادو عملی طور پر ہمارے معاشروں میں بھر پور انداز سے موجود ہے اور جادوگرچند روپوں کے بدلے دن رات فساد پھیلانے پر تلے ہوئے ہیں جنہیں وہ کمزور ایمان والے اور ان کینہ پرور لوگوں سے وصو ل کرتے ہیں جو اپنے مسلمان بھائیوں سے بغض رکھتے ہیں او رانہیں جادو کے عذاب میں مبتلا دیکھ کر خوشی محسوس کرتےہیں لہذا علماء کے لیے ضروری ہے کہ جادو کے خطرے او راس کے نقصانات کے متعلق لوگوں کوخبر دارکریں اور جادو کا شرعی طریقے سے علاج کریں تاکہ لوگ اس کے توڑ اور علاج کے لیے نام نہادجادوگروں عاملوں کی طرف رخ نہ کریں۔ زیرنظر کتاب مشہور عالمِ دین اور جادو وغیرہ کے شرعی علاج کے ماہر شیخ وحید عبدالسلام بالی﷾ کے کی عربی تصنیف الصارم البتار فى التصدى للسحرة الأشرار كاترجمہ ہے جس میں انہوں نے جادو کی حقیقت،کتاب وسنت میں جادوگری کا حکم ، جادوکی مختلف صورتیں او رجادوگروں کے مختلف طریقے ہائےواردات ،جادو کاشرعی علاج او راس سے بچاؤ کے طریقے، نظربد کی حقیقت اوراس کا علاج وغیرہ جیسے اہم موضوعا ت سیر حاصل بحث کی ہے ۔ کتاب کے ترجمےکا کام ’’ زاد الخطیب‘‘ کے مؤلف ڈاکٹر حافظ محمد اسحاق زاہد ﷾ نے سر انجام دیا ہے۔ حافظ صاحب اس کتاب کے علاوہ متعدد کتب کے مترجم ومؤلف بھی ہیں۔ سب سے پہلے اس کتاب کا اردوترجمہ شائع کرنے کااعزاز ادارہ محدث ،لاہور کو حاصل ہوا ۔کتاب کی افادیت کےپیش نظر اب تک اس کتاب کے پاک وہند او رسعودی عرب میں کئی ایڈیشن چھپ چکے ہیں ۔ جس کو بہت زیادہ قبول عام حاصل ہوا۔ الحمد للہ بے شمارلوگ اس سے مستفید ہوچکے ہیں اور اس کتاب کوپڑھ انہوں نے خود اپنا علاج کیا او ر وہ شفا یاب ہوئے ۔ زیر تبصرہ ایڈیشن مکتبہ اسلامیہ ،لاہور کا شائع شدہ ہے جس کا شمار پاکستان میں منہج سلف پر معیاری کتب شائع کرنے والے صف اول کے ناشرین میں ہوتا ہے۔ اللہ تعالیٰ اشاعت دین کے سلسلے میں مصنف ومترجم او ر ناشرین کی تمام مساعی جمیلہ کو قبول فرمائے اور عوام الناس کواس کتاب سے مزید راہنمائی حاصل کرنے کی توفیق عطا فرمائے۔(آمین)(م۔ا)
     
    • شکریہ شکریہ x 1
    • پسند پسند x 1
    • لسٹ
  2. ‏جنوری 28، 2014 #2
    عبد الرشید

    عبد الرشید رکن ادارہ محدث
    شمولیت:
    ‏مارچ 02، 2011
    پیغامات:
    5,178
    موصول شکریہ جات:
    9,941
    تمغے کے پوائنٹ:
    667

    فہرست مضامین
    عرض مترجم
    تقریظ
    مقدمہ از مصنف
    مقدمہ طبع اول
    باب1۔سحر کی تعریف اور جادو کا تعارف
    باب2۔جادو قرآن وسنت کی روشنی میں
    باب3۔جادو کی اقسام
    باب4۔جنات کی نشانیاں اور انہیں حاضر کرنا
    باب5۔شریعت میں جادو کا حکم
    باب6۔جادو کا توڑ
    جادو کی پہلی قسم
    جادو کی دوسری قسم
    جادو کی تیسری قسم
    جادو کی چوتھی قسم
    جادو کی پانچویں قسم
    جادو کی چھٹی قسم
    جادو کی ساتویں قسم
    جادو کی آٹھویں قسم
    جادو کی نویں قسم
    جادو کے متعلق چند اہم معلومات
    باب7۔جماع سے بندش کا جادو
    جادو سے بچنے کے لیے احتیاطی تدابیر
    باب8۔نظر بد
     
    • شکریہ شکریہ x 1
    • پسند پسند x 1
    • لسٹ
لوڈ کرتے ہوئے...

اس صفحے کو مشتہر کریں