1. آئیے اہم اسلامی کتب کو یونیکوڈ میں انٹرنیٹ پر پیش کرنے کے لئے مل جل کر آن لائن ٹائپنگ کریں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ کے ذریعے آپ روزانہ فقط دس پندرہ منٹ ٹائپنگ کر کے ہزاروں صفحات پر مشتمل اہم ترین کتب کو ٹائپ کرنے میں اہم کردار ادا کرکے صدقہ جاریہ میں شامل ہو سکتے ہیں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ میں شمولیت کے لئے یہاں کلک کریں۔
  2. آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

صفات متشابہات پر دیوبند کانطریہ

'توحید اسماء وصفات' میں موضوعات آغاز کردہ از ابن قدامہ, ‏دسمبر 05، 2014۔

  1. ‏دسمبر 08، 2014 #31
    قاھر الارجاء و الخوارج

    قاھر الارجاء و الخوارج رکن
    شمولیت:
    ‏ستمبر 13، 2014
    پیغامات:
    393
    موصول شکریہ جات:
    235
    تمغے کے پوائنٹ:
    71

    جی بھائی امام بیہقی کی کتاب جہاں سے یہ نقل کیا ہے اس کا حوالہ اسی لیئے مانگا ہے کہ وہ مطبوع نہیں اگر وہ مطبوع ہوتی تو لازمی نقل کرنے والا اصل کتاب کا حوالہ بھی دیتا علی کل حال سند پر بھی اعتراض ہے اور اصل کتاب کا بھی مطالبہ ہے تا کہ دیکھا جائے ممکن ہےاس سند میں کوئی اور بھی علت ہو البدایۃ و النھایۃ کا لنک دیکھ لیں
    http://library.islamweb.net/newlibr...567&idfrom=1335&idto=1341&bookid=59&startno=1
     
  2. ‏دسمبر 08، 2014 #32
    قاھر الارجاء و الخوارج

    قاھر الارجاء و الخوارج رکن
    شمولیت:
    ‏ستمبر 13، 2014
    پیغامات:
    393
    موصول شکریہ جات:
    235
    تمغے کے پوائنٹ:
    71

    یہ جھوٹ ہے متقدمین اھل السنۃ و متاخرین سب کے نزدیک آیات صفات محکم ہیں معنی کے لحاظ سے ہاں کیفیت کے لحاظ سے متشابہ ہیں ان کی تشریح کون کرتا ہے معنہ ہی بتایا جاتا ہے کہ اللہ کا ہاتھ ہے کما یلیق لجلالہ و عظمتہ اور معروف معانی سے اللہ کیلئے کیوں ثابت نہ کریں جب کہ اللہ نے اس کے رسول نے خود کیا ہے اھل السنۃ کا فرق ہی یہ ہے اشاعرہ اور ماتریدیہ سے لطف کی بات تو یہ ہے کہ ابو الحسن اشعری کیکتاب جو انہوں نے اواخر حایت میں لکھی الابانۃ اس میں اھل السنۃ کا موقف اختیار کیا پرانے مسلک سے رجوع کر لیا تھا
    چلیں یہ تو مانا نہ کہ تاویل بمعنی تحریف کا منھج متقدمین کا نہیں تھا بعد والوں کی بدعت ہے
    رازی تو ایک جادوگر انسان تھا جادو پر کتاب بھی لکھی یہ متکلمین کا امام بھی تھا اور ابو یوسف کہتے ہیں متکلم کے پیچھے نماز جائز نہیں آپ اس سے عقیدہ لے رہے ہیں ؟؟؟بعض کا یہ قول بھی ہے جو متکلم بن جاتا ہے فقد تزندق وہ زندیق بن جاتا ہے
    علم کلام پہلے گزر کیا عقل پرستی کا نام ہے باقی سلف کی تفاسیر موجود ہیں کہ استوی کا معنی معلوم ہے استوی جب علی کے ساتھ مل کر آئے جیسا کہ استوی علی العرش تو اس کا معنہ ہوتا ہے صعد علا ارتفع اگر الی سے مل کر آئے تو قصد اور بعض نے صعد و علا ہی کہا ہے لہذا رازی آپ کو ہی مبارک سلف میں سے کوئی ہے تو پیش کرو
     
لوڈ کرتے ہوئے...

اس صفحے کو مشتہر کریں