1. آئیے اہم اسلامی کتب کو یونیکوڈ میں انٹرنیٹ پر پیش کرنے کے لئے مل جل کر آن لائن ٹائپنگ کریں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ کے ذریعے آپ روزانہ فقط دس پندرہ منٹ ٹائپنگ کر کے ہزاروں صفحات پر مشتمل اہم ترین کتب کو ٹائپ کرنے میں اہم کردار ادا کرکے صدقہ جاریہ میں شامل ہو سکتے ہیں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ میں شمولیت کے لئے یہاں کلک کریں۔
  2. آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

طلاق لینے کا حق جب جان پہ بن آئے.

'طلاق' میں موضوعات آغاز کردہ از زیاد اصغر, ‏فروری 16، 2019۔

  1. ‏فروری 16، 2019 #1
    زیاد اصغر

    زیاد اصغر مبتدی
    شمولیت:
    ‏فروری 16، 2019
    پیغامات:
    1
    موصول شکریہ جات:
    0
    تمغے کے پوائنٹ:
    2

    میری کزن اپنے شوہر سے طلاق لینا چاہتی ہے بوجہ اس کی زناخوری، جوابازی، اور بدکلامی سے تنگ آکر، مگر وہ طلاق نہیں دے رہا، ان کا زبانی کلامی نکاح ہوا تھا. وہ سعودی عرب میں ہوتا ہے پچھلے 8 سال سے، اور وہ واپس بھی نہیں آرہا، مکہ میں ان کا نکاح ہوا تھا، اس کی ابھی تک رخصتی نہیں ہوئی، وہرخصتی سے پہلے خودکشی کر لینا چاہتی ہے. اس کے تمام گھر والے اس کی بات سے رضامند ہیں، مگر اس کا ابو علیحدگی پہ کسی صورت راضی نہیں،. اس کے لیے کوئی آسان حل بتائیے کی ان کی علیحدگی ہوجائے،
     
  2. ‏فروری 17، 2019 #2
    خضر حیات

    خضر حیات علمی نگران رکن انتظامیہ
    جگہ:
    طابہ
    شمولیت:
    ‏اپریل 14، 2011
    پیغامات:
    8,756
    موصول شکریہ جات:
    8,332
    تمغے کے پوائنٹ:
    964

    عدالت سے رجوع کیا جائے۔ رشتہ داروں سے تعاون لیا جائے، جب عورت کے لیے کسی شخص کے ساتھ رہنا ہی ممکن نہیں تو اسے وہاں زبردستی لٹکائے رکھنا درست نہیں۔
    لڑکی لڑکے کے اولیا کو اس معاملے کو حل کرنا چاہیے۔
     
    • متفق متفق x 2
    • پسند پسند x 1
    • لسٹ
لوڈ کرتے ہوئے...

اس صفحے کو مشتہر کریں