1. آئیے اہم اسلامی کتب کو یونیکوڈ میں انٹرنیٹ پر پیش کرنے کے لئے مل جل کر آن لائن ٹائپنگ کریں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ کے ذریعے آپ روزانہ فقط دس پندرہ منٹ ٹائپنگ کر کے ہزاروں صفحات پر مشتمل اہم ترین کتب کو ٹائپ کرنے میں اہم کردار ادا کرکے صدقہ جاریہ میں شامل ہو سکتے ہیں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ میں شمولیت کے لئے یہاں کلک کریں۔
  2. آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

طنز و مزاح میں پوسٹ کرنے سے پہلے اسے پڑھئیے

'طنز ومزاح' میں موضوعات آغاز کردہ از یوسف ثانی, ‏ستمبر 21، 2013۔

موضوع کا سٹیٹس:
مزید جوابات پوسٹ نہیں کیے جا سکتے ہیں۔
  1. ‏ستمبر 21، 2013 #1
    یوسف ثانی

    یوسف ثانی فعال رکن رکن انتظامیہ
    جگہ:
    پاکستان
    شمولیت:
    ‏ستمبر 26، 2011
    پیغامات:
    2,760
    موصول شکریہ جات:
    5,268
    تمغے کے پوائنٹ:
    562

    السلام علیکم و رحمۃ اللہ و برکاتہ
    طنز و مزاح سیکشن میں کوئی بھی مواد پوسٹ کرنے سے پہلے ان باتوں کا خیال ضرور رکھئے تاکہ یہ سیکشن ایک اسلامی فورم کا حصہ نظر آئے نہ کہ ایک عام فورم کا۔ ذیل کے معیار پر پورا نہ اترنے والے دھاگے حذف کردئیے جائیں گے۔ ارکان خود بھی ان ضوابط کی پابندی کریں اور اگر انہیں اگر کوئی دھاگہ ان ضوابط کے خلاف نظر آئے تو اسے رپورٹ بھی ضرور کریں۔ شکریہ

    1. کوشش کیجئے کہ گرافکس کی صورت میں کوئی طنز و مزاح یا لطیفہ پوسٹ نہ کریں۔ اگر کوئی گرافکس پسند آجائے تو اسے تحریر کرکے پوسٹ کیجئے تاکہ منتظمین ضرورت محسوس کریں تو اسے ایڈٹ کرسکیں۔ گرافکس کو تو صرف حذف ہی کیا جاسکتا ہے۔
    2. ایسا کوئی لطیفہ پوسٹ نہ کریں، جو کسی بھی برادری کے خلاف ہو۔ جیسے ہم عموماً پٹھانوں اور سرداروں (سکھوں) کی بیوقوفیوں پر مبنی لطیفے بلا تکلف ایک دوسرے کو سنا کر آگے مشتہر کردیتے ہیں۔ اگر کوئی ایسا لطیفہ ”معیاری“ یا سادہ بھی ہو تب بھی انہیں ان سے منسوب کرنےکی بجائے کسی دیہاتی یا بے وقوف شخص سے منسوب کرکے پیش کیاجاسکتا ہے۔
    3. لطیفہ بازاری زبان پر مبنی نہ ہو۔ اور نہ ہی غیر اخلاقی مواد یا واقعات پر مبنی ہو۔ ہم ایسے لطیفوں کے ذریعہ عملاً فحاشی کو فروغ دے رہے ہوتے ہیں۔
    4. عام لطیفوں کی بجائے اردو کے معیاری مزاح نگاروں کی تحریروں کے اقتباسات پیش کرنے پر توجہ دیجئے۔ اگر کوئی لطیفہ ہی پوسٹ کرنا ہو تو پہلے یہ سوچ لیجئے کہ کیا آپ یہ لطیفہ اپنے گھر میں اپنے ماں باپ اور بہن بھائیوں کی موجودگی میں سنا سکتے ہیں۔
    5. مزاحیہ نظموں کے انتخاب میں بھی روایتی عشق و عاشقی اور فسق و فجور پر مبنی فرسودہ مواد کو پوسٹ کرنے سے گریز کیجئے۔
     
لوڈ کرتے ہوئے...
موضوع کا سٹیٹس:
مزید جوابات پوسٹ نہیں کیے جا سکتے ہیں۔

اس صفحے کو مشتہر کریں