1. آئیے اہم اسلامی کتب کو یونیکوڈ میں انٹرنیٹ پر پیش کرنے کے لئے مل جل کر آن لائن ٹائپنگ کریں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ کے ذریعے آپ روزانہ فقط دس پندرہ منٹ ٹائپنگ کر کے ہزاروں صفحات پر مشتمل اہم ترین کتب کو ٹائپ کرنے میں اہم کردار ادا کرکے صدقہ جاریہ میں شامل ہو سکتے ہیں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ میں شمولیت کے لئے یہاں کلک کریں۔
  2. آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

عجیب بے ادبی

'اسلام اور مغرب' میں موضوعات آغاز کردہ از نسیم احمد, ‏نومبر 29، 2016۔

  1. ‏نومبر 29، 2016 #1
    نسیم احمد

    نسیم احمد رکن
    جگہ:
    کراچی
    شمولیت:
    ‏اکتوبر 27، 2016
    پیغامات:
    729
    موصول شکریہ جات:
    115
    تمغے کے پوائنٹ:
    90

    جاپان میں ایک تفریحی تھِیم پارک میں برف کے فرش پر سکیٹنگ کی سہولت کو ان شکایات کی وجہ سے بند کر دیا گیا ہے کہ اس سے برف کے نیچے دبی ہوئی منجمند مچھلیوں کی ’بے ادبی‘ ہو رہی تھی۔
    جاپان کے جنوبی شہر کتایکویاشو میں واقع ’سپیس ورلڈ‘ نامی اس تھیم پارک کا افتتاح گذشتہ ماہ ہوا تھا اور وہاں پانی اور برف میں تفریح کا سامان مہیا کیا گیا تھا۔
    اس مقصد کے لیے پارک کے مرکز میں جو برف کا فرش بنایا گیا تھا اس کے نیچے پانچ ہزار مردہ مچھلیاں منجمند کی گئی تھیں۔
    افتتاح کے فوراّ بعد انٹرنیٹ پر منجمند مچھلیوں کے استعمال پر پارک کی انتظامیہ کو شدید تنقید کا سامنا کرنا پڑ گیا تھا، اور انتظامیہ نے اس پر معذرت بھی کر لی تھی۔
    انتظامیہ نے اپنی وضاحت میں یہ بھی کہا تھا کہ ان مچھلیوں کو فرش کے نیچے رکھنے کے لیے مارا نہیں گیا تھا بلکہ اس مقصد کے لیے مردہ مچھلیاں استعمال کی گئی ہیں۔
    اپنی ویب سائٹ پر ’سپیس ورلڈ‘ کا کہنا تھا کہ ’ ہمیں کئی شکایات موصول ہوئی ہیں جن میں لوگوں کا کہنا تھا کہ انھیں تفریح کے لیے جانوروں کا استعمال اچھا نہیں لگا اور اس میں ییچاری مچھلیوں کو تفریح کی بھینٹ چڑھایا گیا ہے۔
    پارک کے جنرل مینجر نے کہا کہ انھیں اپنی غلطی کا احاس ہو گیا ہے اور وہ اب منجمند مچھلیوں کی آخری رسومات کا اہتمام کریں گے۔(بی بی سی اردو)

    حیرت ہے زندہ انسانوں کو لاشوں میں تبدیل کرنے والوں کے خلاف کوئی بولنے والا نہیں اور مردہ مچھلیوں کے لئے احتجاج
     
  2. ‏نومبر 29، 2016 #2
    محمد طارق عبداللہ

    محمد طارق عبداللہ سینئر رکن
    جگہ:
    ممبئی - مہاراشٹرا
    شمولیت:
    ‏ستمبر 21، 2015
    پیغامات:
    2,386
    موصول شکریہ جات:
    715
    تمغے کے پوائنٹ:
    224

    انسانوں مناسب نہیں ، صرف مسلمانوں کو اور خصوصا سنی مسلمانوں کو مارنے والوں پر اعتراض نہیں کیا جاتا نا ہی ان کے مرنے پر افسوس کیا جاتا هے ۔
    اس کی وجوهات بهی کسی سے پوشیدہ نہیں ۔
     
لوڈ کرتے ہوئے...

اس صفحے کو مشتہر کریں