1. آئیے اہم اسلامی کتب کو یونیکوڈ میں انٹرنیٹ پر پیش کرنے کے لئے مل جل کر آن لائن ٹائپنگ کریں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ کے ذریعے آپ روزانہ فقط دس پندرہ منٹ ٹائپنگ کر کے ہزاروں صفحات پر مشتمل اہم ترین کتب کو ٹائپ کرنے میں اہم کردار ادا کرکے صدقہ جاریہ میں شامل ہو سکتے ہیں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ میں شمولیت کے لئے یہاں کلک کریں۔
  2. آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

علمائےاہل حدیث کا ذوق تصوف

'عملی تصوف' میں موضوعات آغاز کردہ از عبقری ریڈر, ‏جنوری 14، 2014۔

  1. ‏جنوری 23، 2014 #31
    حافظ عمران الہی

    حافظ عمران الہی سینئر رکن
    شمولیت:
    ‏اکتوبر 09، 2013
    پیغامات:
    2,101
    موصول شکریہ جات:
    1,406
    تمغے کے پوائنٹ:
    344

    اس طرح کے واقعات کو تسلیم کرنے میں تو کوئی حرج نہیں ہے
     
  2. ‏جنوری 23، 2014 #32
    عبدہ

    عبدہ سینئر رکن رکن انتظامیہ
    جگہ:
    لاہور
    شمولیت:
    ‏نومبر 01، 2013
    پیغامات:
    2,038
    موصول شکریہ جات:
    1,160
    تمغے کے پوائنٹ:
    425

    محترم بھائی میں نے یہ نہیں پوچھا کہ یہ سلوک کس کس میں تھا میں نے یہ سوال پوچھا ہے کہ سلوک سے مراد کیا ہے اگر یہ سلوک میری پوسٹ کے پہلے نمبر کے مطابق ہے اور شرکیہ واقعات و بدعات کی بجائے ہر عمل صحیح احادیث سے ثابت ہے تو آپ اسکو جو کہیں ہم مانتے ہیں پھر تو آپ کا شاہد نذیر بھائی سے کوئی جھگڑا نہیں بنتا ہاں اگر سوہدروی کی کرامات اہل حدیث کو آپ سلوک یا تصوف بنا کر پیش کرنا چاہیں تو ہم معذرت کرتے ہوئے علیحدہ بحث کی دعوت دیتے ہیں
    پس محترم میں دوبارہ بڑا کر کے اپنا سوال لکھ رہا ہوں اسکا جواب دیں
    محترم شاہد نذیر بھائی آپ کی کون سی صوفیانہ عمل یا بات کا انکار کرتے ہیں وہ عمل یا قول لکھیں تاکہ ہم دیکھ سکیں یا قارئین کو دکھا سکیں کہ شربت بزوری کے لیبل میں واقعی شربت ہے یا کچھ اور
    اگر آپ متبع قرآن و حدیث مسلمان کا نام صوفی رکھنا چاہتے ہیں تو میرے خیال میں محترم شاہد نذیر بھائی کو بھی اعتراض نہیں ہو گا
     
  3. ‏جنوری 23، 2014 #33
    شاہد نذیر

    شاہد نذیر سینئر رکن
    شمولیت:
    ‏فروری 17، 2011
    پیغامات:
    1,940
    موصول شکریہ جات:
    6,202
    تمغے کے پوائنٹ:
    412

    السلام علیکم ورحمتہ اللہ وبرکاتہ!

    تین طرح کے اہل حدیث ہیں ایک وہ جو تصوف کی سخت مخالفت کرتے ہیں دوسرے وہ جو تصوف کے مسائل سے جزوی طور پر متاثر رہے ہیں ایسے اہل حدیث کا وجود ماضی میں پایا جاتا تھا اب میرے علم کےمطابق موجود نہیں اور ایک اہل حدیث وہ ہیں جو شرعی زہد کو تصوف کا نام دیتے ہیں ایسے اہل حدیث ماضی میں بھی بہت تھے اور کچھ کا وجود ابھی بھی ہے۔ ان میں سے کوئی اہل حدیث ایسا نہیں ہے جو صوفی کہلائے جانے کا حقدار ہو بلکہ انہیں صوفی کہنا دھوکہ دہی اور مغالطہ انگیزی ہے۔ چونکہ صوفیت اب ایک مکمل مذہب ہے جس کے مخصوص عقائد،اصول اور مسائل ہیں۔ اس لئے کسی شخص کو صرف اسی صورت میں صوفی کہا جاسکتا ہے جب وہ صوفیانہ عقائد رکھتا ہو۔ میں نے اپنے موقف کو اپنے مضمون ’’اکابرین اہل حدیث کا تعلق صوفیت، بہتان یا حقیقت؟‘‘ میں بالتفصیل ذکر کیا ہے۔ اس کا مطالعہ مخالفین کے اکابرین اہل حدیث کو صوفی کہنے کے الزام کو سمجھنے کے لئے مفید ہے۔ان شاء اللہ

    میرے اس مضمون کا جواب ابھی تک عامر رضا جیسے لوگوں پر قرض ہے۔ اسکے علاوہ چند ہی دن میں میرا ایک نیا مضمون ’’حقیقت مذہب صوفیاء اور اہل حدیث‘‘ بھی منظر عام پر آ جائے گا۔ ان شاء اللہ
     
    • پسند پسند x 3
    • زبردست زبردست x 2
    • شکریہ شکریہ x 1
    • لسٹ
  4. ‏جنوری 23، 2014 #34
    عبدہ

    عبدہ سینئر رکن رکن انتظامیہ
    جگہ:
    لاہور
    شمولیت:
    ‏نومبر 01، 2013
    پیغامات:
    2,038
    موصول شکریہ جات:
    1,160
    تمغے کے پوائنٹ:
    425

    محترم بھائی میں نے اسی لئے صوفی لفظ کی پہلے وضاحت مانگی ہے تاکہ پھر لیبل اور پسِ لیبل چیز کو علیحدہ کیا جا سکے اللہ آپ کو اس موضوع پر محنت کرنے پر اجر عظیم عطا فرمائے اور اسکو لوگوں کے لئے صدقہ جاریہ بنائے امین
     
    • پسند پسند x 3
    • شکریہ شکریہ x 1
    • لسٹ
  5. ‏جنوری 23، 2014 #35
    عامر رضا

    عامر رضا رکن
    شمولیت:
    ‏ستمبر 25، 2013
    پیغامات:
    138
    موصول شکریہ جات:
    34
    تمغے کے پوائنٹ:
    32

    مسلک اہلحدیث ہے ہی صوفیوں کا!چونکہ آپ تصوف وسلوک سے ناآشنا بھی ہیں اور پھر ضدی بھی ،اب 2400 سو صفحات پر کتاب بھی منظر عام پر آچکی ہے ،اور پھر بھی وہی رٹ
    میں نہ مانوں

    مسلک اہلحدیث کی ایک ہی ہے اور وہ تصوف وسلوک کا مدعی ،منکرین تصوف اہلحدیث کا لبادہ اوڑھ کر گمراہی پھیلا رہے ہیں
     
    • غیرمتفق غیرمتفق x 1
    • غیرمتعلق غیرمتعلق x 1
    • لسٹ
  6. ‏جنوری 23، 2014 #36
    شاہد نذیر

    شاہد نذیر سینئر رکن
    شمولیت:
    ‏فروری 17، 2011
    پیغامات:
    1,940
    موصول شکریہ جات:
    6,202
    تمغے کے پوائنٹ:
    412

    بے شرمی کی بھی کوئی حد ہوتی ہے کہاں غلیظ ترین اور گندے لوگوں کا مذہب صوفیت اور کہاں پاکیزہ تعلیمات پر مشتمل مذہب اہل حدیث ان دونوں کا نہ تو کوئی جوڑ ہے اور نہ ہی باہمی تعلق۔

    صوفی مذہب کا بہت بڑا اور بنیادی عقیدہ وحدت الوجود کا ہے کیا آپ بتا سکتے ہیں کہ اس 2400 صفحات کی کتاب میں کتنے اہل حدیثوں کا یہ عقیدہ ذکر کیا گیا ہے؟ دیکھیں اتنی بڑی کتاب سے ہم نے صرف ایک دلیل مانگی ہے جو کہ آپ کےلئے مشکل نہیں ہوگی۔
     
    • پسند پسند x 4
    • زبردست زبردست x 1
    • لسٹ
  7. ‏جنوری 23، 2014 #37
    عبدہ

    عبدہ سینئر رکن رکن انتظامیہ
    جگہ:
    لاہور
    شمولیت:
    ‏نومبر 01، 2013
    پیغامات:
    2,038
    موصول شکریہ جات:
    1,160
    تمغے کے پوائنٹ:
    425

    بھائی میری گزارش پر عمل کیوں نہیں ہو رہا کہ آپ صوفیوں کا وہ عمل بتا دیں جو ہم نہیں مانتے تاکہ اس عمل پر بات قرآن و حدیث کے تحت ہو سکے
    کیوں کہ صرف لیبل شربت بزوری پر بات کا فائدہ جب اندر پیشاب ہونے کا خطرہ ہو
    محترم آپ بزوری کی بوتل کھولنے کیوں نہیں دے رہے کہیں آپ اندر کی حقیقت سے آشنا تو نہیں
     
    • پسند پسند x 2
    • زبردست زبردست x 1
    • لسٹ
  8. ‏جنوری 23، 2014 #38
    حسن شبیر

    حسن شبیر مشہور رکن
    شمولیت:
    ‏مئی 18، 2013
    پیغامات:
    802
    موصول شکریہ جات:
    1,817
    تمغے کے پوائنٹ:
    196

    جزاک اللہ خیرا
     
  9. ‏جنوری 23، 2014 #39
    عامر رضا

    عامر رضا رکن
    شمولیت:
    ‏ستمبر 25، 2013
    پیغامات:
    138
    موصول شکریہ جات:
    34
    تمغے کے پوائنٹ:
    32

    مجھے کیا آپ کونسا نہیں مانتے۔
     
  10. ‏جنوری 23، 2014 #40
    عامر رضا

    عامر رضا رکن
    شمولیت:
    ‏ستمبر 25، 2013
    پیغامات:
    138
    موصول شکریہ جات:
    34
    تمغے کے پوائنٹ:
    32

    عبدہ صاحب اگر آپ تصوف کی سوجھ بوجھ رکھتے ہیں،تو آپ کو جو تصوف سے اختلاف ہے تو بیان کریں، مسلک اہلحدیث کو اسلامی تصوف سے کوئی اختلاف نہیں۔
     
    • شکریہ شکریہ x 1
    • غیرمتعلق غیرمتعلق x 1
    • لسٹ
لوڈ کرتے ہوئے...

اس صفحے کو مشتہر کریں