1. آئیے اہم اسلامی کتب کو یونیکوڈ میں انٹرنیٹ پر پیش کرنے کے لئے مل جل کر آن لائن ٹائپنگ کریں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ کے ذریعے آپ روزانہ فقط دس پندرہ منٹ ٹائپنگ کر کے ہزاروں صفحات پر مشتمل اہم ترین کتب کو ٹائپ کرنے میں اہم کردار ادا کرکے صدقہ جاریہ میں شامل ہو سکتے ہیں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ میں شمولیت کے لئے یہاں کلک کریں۔
  2. آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

فتنه تعلیم

'مغرب کے ہمنوا مسلمان' میں موضوعات آغاز کردہ از ابوعزیر, ‏اپریل 07، 2015۔

  1. ‏اپریل 07، 2015 #1
    ابوعزیر

    ابوعزیر مبتدی
    جگہ:
    پاکپتن
    شمولیت:
    ‏ستمبر 09، 2014
    پیغامات:
    6
    موصول شکریہ جات:
    1
    تمغے کے پوائنٹ:
    29

    يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا قُوا أَنفُسَكُمْ وَأَهْلِيكُمْ نَارًا وَقُودُهَا النَّاسُ وَالْحِجَارَةُ
    ترجمہ کنز الایمان: اے ایمان والو اپنی جانوں اور اپنے گھر والوں کو اس آ گ سے بچاؤ جس کے ایندھن آدمی اور پتھر ہیں۔


    کیا مسلمان بچے کو کفر پڑھانا جائز ہے؟کیا جھوٹے خدا کے بارے میں جھوٹی کہانیاں پڑھانا جائز ہے؟ ہمارے ایک بھائی ہیں، انہوں نے مجھے ایک کتاب دکھائی، غالباً اس کا نام تھا "گولڈن ٹچ" (Golden Touch) اور oxford سے وہ چھپی ہوئی ہے کراچی کی کئی اسکولوں میں پڑھا ئی جاتی ہے۔ اس میں جو بکواسات ہیں یعنی ایک کفر نہیں سینکڑوں کفر بھرے ہوئے ہیں۔ بچہ اس کو یاد بھی کرتا ہے اسکا امتحان بھی دیتا ہے اس کو رٹتا بھی ہے۔ میں آپ کو ایک دو مثالیں بیان کرتا ہوں۔

    اس میں نظریہ یہ دیا گیا ہے کہ ایک شراب کا خدا ہے۔ نعوذ باللہ۔ یہ آسمان سے اترتا تھا، اور آ کے شراب پیتا تھا اور اسکے کان ایسے تھے اس کی دم ایسی تھی۔ پھر ایک خیالی انھوں نے تصویر بنائی ہے۔ یہ بچوں کو پڑھایا جا رہا ہے۔ اور بچوں سے سوال کیا بتائیے شراب کا خدا کون تھا کیسا تھا تو وہ ایسی بکواس لکھ رہے ہیں۔ بتائیے کیا بچے کا ایمان بچے گا؟ کیا پڑھانے والے کا ایمان بچے گا۔ پھر اس میں لکھا ہے میوزک کا خدا تھا، جو آسمان سے اترتا تھا اس کو میوزک سننے کا شوق تھا۔ توبہ استغفر اللہ۔

    کیا اللہ کے سوا کوئی اور خدا ہے؟ لفظ خدا استعمال کر کے اتنی بے حیائی اور اتنی گندگی؟ اب مجھے بتائیے اس کا اثر کیا ہوگا بچوں پر۔ بچوں کو یہ تاثر دینا چاہتے ہیں نعوذ باللہ خدا نیچے اتر کر شراب پی رہا ہے میوزک سن رہا ہے تو تم بھی شراب پیو۔ اب سوچیں کس طرح بچوں کا ذہن خراب کیا جا رہا ہے اور یہ کوئی فرضی باتیں نہیں ہیں۔ اگر کسی کو میری بات پر اعتراض ہو، اور وہ کہے کہ مولانا صاحب ایسی کوئی کتاب ہی نہیں ہے تو میں آپ کو کتاب بھی دکھا سکتا ہوں۔ اب نام ذہن میں رکھیں۔ لیڈی برڈ Lady Bird کی سریز series جو آج ہر اسکول میں پڑھائی جا رہی ہے، اس کے اندر کیا ہے؟

    دو بچوں کی کہانی ہے۔ وہ سور سے کھیل رہے ہیں خنزیر سے کھیل رہے ہیں اس کو چوم رہے ہیں چاٹ رہے ہیں گود میں بٹھا رہے ہیں، اور بار بار ایک جملہ ہے کہ ہم سور سے پیار کرتے ہیں ہم خنزیر سے محبت کرتے ہیں۔ لا حول ولا قوۃ الا باللہ۔ پھر کتے کی کہانی۔ کتے کو ساتھ سلا رہے ہیں اپنے گھر میں رکھا ہوا ہے۔ کیا کتا رکھنا اور اس طرح کتا پالنا کیا اسلام میں جائز ہے؟ پھر ماں باپ کی تصویریں، جو بے حیا قسم کے لباس پہنے ہوئے سمندر میں نہاتے ہوئے دکھائے جا رہے ہیں۔ کون سے بچے؟ نرسری کے بچے، KG-1 اور KG-2 کے بچوں کو پڑھائے جا رہے ہیں۔ اور معذرت کے ساتھ، ان اسکولوں میں پڑھایا جا رہا ہے جو مذہبی کہلاتے ہیں۔ افسوس کا مقام یہ ہے۔ ہم نے بات کی تو انہوں نے کہا کیا کریں؟ ہم کیا کر سکتے ہیں؟ اگر ہم نہیں پڑھائیں گے تو پھر لوگ ہمارے اسکول میں بچے داخل نہیں کریں گے یعنی وہ اسکول جہاں بچوں کو حفظ کرایا جا رہا ہے، وہاں بھی یہ گندا کورس پڑھایا جا رہا ہے۔ یعنی کتنا یہود و نصاری ہمارے ذہنوں پر قابض آ گئے کہ لوگوں کی سوچ ایسی بن گئی کہ اگر یہ نہیں پڑھیں گے تو ہمارے بچے ترقی نہیں کر سکیں گے۔ پھر آپ کوئی بھی انگلش کی کتاب اٹھا لیں ۔ دوسری کی اٹھا لیں پانچویں کی اٹھا لیں۔ کرسمس ڈے منانے کا پورا chapter ہوتا ہے۔ اس پر مضامین بچوں کو لکھوائے جاتے ہیں انگلش میں۔ کرسمس ٹری، پھر کرسمس، پھر عیسائیوں کے جو خرافات، گرجاگر، یہ وہ سب سکھائے جاتے ہیں بچے اس پر مضامین لکھتے ہیں پھر شراب کا ذکر، پھر زنا کا ذکر، پھر نائٹ کلبوں کا ذکر، پھر نا محرم عورتوں سے دوستی کرنا، انہیں فرینڈ بنانا، یہ سارا کلچر۔ انگلش نہیں سکھائی جا رہی آپکو، انگلش کے ذریعے یہود و نصاری کا کلچر پلایا جا رہا ہے آپ کے بچوں کے ذہنوں کو۔

    انگلش سکھانی ہے؟ تو انگلش میں قرآن کریم کا ترجمہ سکھائیں۔ انگلش میں رسول اللہ ﷺ کی سیرت پڑھائیں۔ انگلش سکھانی ہے تو انگلش میں صحابہ کرام رضی اللہ عنہم کی سیرت پرھائیں۔ حضور غوت اعظم رضی اللہ عنہ کی سیرت پڑھائیں۔ ان خبیثوں لعینوں مردودوں کے گندے کرتوت کیوں پڑھائے جا رہے ہیں ہمارے بچوں کو۔ تباہ کیا جا رہا ہے۔ احساس نہیں ہے۔ ہمارے بچوں کے ذہن برباد کیے جا رہے ہیں۔ یہ ایک ایسا کڑوا سچ ہے، کہ اگر ہم جب کسی سے بات کرتے ہیں تو اسکو ہضم نہیں ہوتا کسی کو۔ مولانا صاحب بڑی دقیانوسی باتیں کر رہے ہیں۔ بڑے backward آپ ہو گئے۔ ہم کیا آپکے ان طعنوں کی وجہ سے قرآن کریم کو چھوڑ دیں؟ قرآن کریم تو ہمیں یہی حکم دیتا ہے کہ رسول اللہ ﷺ کا دامن تھامنا ہے تو حضور کی شریعت تو ان بے حیائیوں سے ہمیں منع کرتی ہے۔

    گندگی، پھر ایسے ایسے لوگوں کو ہیرو بنا کر پیش کیا جا رہا ہے۔ جو کافر ہیں یہودی ہیں عیسائی ہیں یا وہ بدعقیدہ ہیں بد مذھب ہیں ان کی تعلیمات کفریات پر منحصر ہیں۔ ان کو ہیرو بنا کر ہمارے کورس میں دکھایا جا رہا ہے۔ بچے کی فطرت ہے جس کی آپ تعریف کریں گے جس کو ہیرو بنائیں گے وہ اس کی تعلیمات کو اپنائے گا۔ کیا ہمارے لئے خالد بن ولید ہیرو نہیں ہیں؟ کیا عمر فاروق ہیرو نہیں ہیں؟ کیا غازی علم الدین شہید ہیرو نہیں ہیں؟ کیا سلطان صلاح الدین ایوبی ہیرو نہیں ہیں؟ رضی اللہ عنہم اجمعین۔

    ہمیں یہ خبیثوں کے اور مردودوں کے کافر فاسق فاجر لوگوں کو ہیرو بنانے کی ضرورت کیا ہے؟ میری اس گفتگو کا ہرگز یہ مطلب نہیں کہ انگلش نہ سکھائی جائے۔ انگلش سکھانا تعلیم زبان سکھانا اور ہے اور انگلش کے نام پر دھوکا دے کر یہود و نصارا کے کلچر کو بچوں کے ذہنوں میں ڈالنا اور چیز ہے۔

    دردمندانہ التجاء: خدارا! اپنے آپ کو، اپنے اہل و عیال، عزیز و اقارب اور تمام مسلمانوں کو جہنم کی آگ سے بچائیں جس کا ایندھن انسان اور پتھر ہیں۔ خدارا اپنی آنکھیں کھلی رکھیں۔ اپنے بچوں اور اپنے بہن بھائیوں کی اسکول کا کورس وقتا فوقتا چیک کرتے رہیں۔ اگر آپ کو ان کے کورس میں کہیں بھی خرافات یا مشکوک مواد نظر آئے تو فلفور ہی اسکول کی انتظامیہ اور تمام متعلقہ اداروں کو مطلع کریں۔ یہ ہم سب کی مشترکہ ذمہ داری ہے اور اس ہم سب اللہ و رسول کی بارگاہ جواب دہ ہیں۔ براہ کرم اس پیغام کو جہاں تک آپ سے ممکن ہو پہنچائیں اور اسے اپنے لئے توشہٗ آخرت بنائیں۔ جزاک اللہ خیرا احسن الجزاء فی الدارین
     
    • زبردست زبردست x 3
    • پسند پسند x 1
    • ناپسند ناپسند x 1
    • معلوماتی معلوماتی x 1
    • لسٹ
  2. ‏اپریل 07، 2015 #2
    ابن قدامہ

    ابن قدامہ مشہور رکن
    جگہ:
    درب التبانة
    شمولیت:
    ‏جنوری 25، 2014
    پیغامات:
    1,772
    موصول شکریہ جات:
    421
    تمغے کے پوائنٹ:
    198

    رضی اللہ عنہ صحابہ کے ساتھ لکھتے ہیں
     
  3. ‏اپریل 09، 2015 #3
    خضر حیات

    خضر حیات علمی نگران رکن انتظامیہ
    جگہ:
    طابہ
    شمولیت:
    ‏اپریل 14، 2011
    پیغامات:
    8,763
    موصول شکریہ جات:
    8,333
    تمغے کے پوائنٹ:
    964

    بہترین تحریر ، جزاکم اللہ خیرا۔
     
  4. ‏اپریل 09، 2015 #4
    محمد نعیم یونس

    محمد نعیم یونس خاص رکن رکن انتظامیہ
    شمولیت:
    ‏اپریل 27، 2013
    پیغامات:
    26,400
    موصول شکریہ جات:
    6,600
    تمغے کے پوائنٹ:
    1,207

    السلام علیکم ورحمۃ اللہ!
    محترم خضر حیات بھائی! یہ لائن شائد آپ سے پڑھنے میں چھوٹ گئی ہے۔
     
  5. ‏اپریل 09، 2015 #5
    خضر حیات

    خضر حیات علمی نگران رکن انتظامیہ
    جگہ:
    طابہ
    شمولیت:
    ‏اپریل 14، 2011
    پیغامات:
    8,763
    موصول شکریہ جات:
    8,333
    تمغے کے پوائنٹ:
    964

    و علیکم السلام ورحمۃ اللہ وبرکاتہ !
    جی آپ کی بات بالکل درست ہے ۔
    لیکن پھر بھی تحریر کے بارے میں اپنی رائے کو درست سمجھتا ہوں ، کیونکہ اگرچہ ہمارا ’’ غوث اعظم ‘‘ وغیرہ میں اختلاف ہے ، لیکن تحریر میں ہمارے نظام تعلیم کا المیہ بیان گیا گیا ہے ، اس میں ہمارا اتفاق ہے اور یہ ہم سب مسالک و مذاہب کا مسئلہ ہے ۔
     
  6. ‏اپریل 09، 2015 #6
    ابوعزیر

    ابوعزیر مبتدی
    جگہ:
    پاکپتن
    شمولیت:
    ‏ستمبر 09، 2014
    پیغامات:
    6
    موصول شکریہ جات:
    1
    تمغے کے پوائنٹ:
    29

    غوث پاک رضی الله عنه کی سیرت میں کون سی بات اسلام کے خلاف ھے جو آپ حضرات کو اس پر اعتراض هے............
     
  7. ‏اپریل 09، 2015 #7
    اسحاق سلفی

    اسحاق سلفی فعال رکن رکن انتظامیہ
    جگہ:
    اٹک ، پاکستان
    شمولیت:
    ‏اگست 25، 2014
    پیغامات:
    6,362
    موصول شکریہ جات:
    2,395
    تمغے کے پوائنٹ:
    791

    جناب شیخ عبد القادر گیلانی رحمہ اللہ کی سیرت پر اعتراض نہیں ،وہ بہت نیک انسان ،اور فقیر الی اللہ تھے ،
    البتہ ’‘ قادر ’‘ کے بندے کو ’‘قادر ’‘ بنانے پر بہت سخت اعتراض ہے
     
    • پسند پسند x 2
    • متفق متفق x 2
    • زبردست زبردست x 1
    • لسٹ
  8. ‏اپریل 10، 2015 #8
    محمد علی جواد

    محمد علی جواد سینئر رکن
    شمولیت:
    ‏جولائی 18، 2012
    پیغامات:
    1,986
    موصول شکریہ جات:
    1,495
    تمغے کے پوائنٹ:
    304

    متفق
     
  9. ‏اپریل 10، 2015 #9
    محمد علی جواد

    محمد علی جواد سینئر رکن
    شمولیت:
    ‏جولائی 18، 2012
    پیغامات:
    1,986
    موصول شکریہ جات:
    1,495
    تمغے کے پوائنٹ:
    304

    عمدہ تحریر ہے -

    بہر حال لے دے کر آخر میں قصور وار حکومت وقت ہی بنتی ہے - جن کی اجازت و رضامندی سے اس ملک میں یہ سب کچھ کفریہ کام ہو رہا ہے - لیکن جب کوئی ان حکومتی کارندوں کے فسق و فجور پر کوئی بات کرتا ہے تو کچھ لوگوں کی طرف سے اس کو خوارج کی صف لا کھڑا کیا جاتا ہے-
     
  10. ‏اپریل 10، 2015 #10
    ابوعزیر

    ابوعزیر مبتدی
    جگہ:
    پاکپتن
    شمولیت:
    ‏ستمبر 09، 2014
    پیغامات:
    6
    موصول شکریہ جات:
    1
    تمغے کے پوائنٹ:
    29

    قادر مطلق صرف الله كى ذات هے جو الله کے سوا کسی اور کو ایسا جانے وه بیشک مشرک هے اور کوئ بھی عاشق رسول و عاشق اولیاء اس کا قائل نهیں هاں بعض امور میں الله اپنے خاص بندوں کو قدرت دیتا هے اور انکی وه قدرت رب عزوجل کے تابع هوتی هے
     
لوڈ کرتے ہوئے...

اس صفحے کو مشتہر کریں