1. آئیے اہم اسلامی کتب کو یونیکوڈ میں انٹرنیٹ پر پیش کرنے کے لئے مل جل کر آن لائن ٹائپنگ کریں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ کے ذریعے آپ روزانہ فقط دس پندرہ منٹ ٹائپنگ کر کے ہزاروں صفحات پر مشتمل اہم ترین کتب کو ٹائپ کرنے میں اہم کردار ادا کرکے صدقہ جاریہ میں شامل ہو سکتے ہیں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ میں شمولیت کے لئے یہاں کلک کریں۔
  2. آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

تجویز فرقہ واریت کے خاتمہ کے لئے اچھا پلیٹ فارم

'تجاویز، آراء اور شکایات' میں موضوعات آغاز کردہ از جی مرشد جی, ‏ستمبر 21، 2017۔

  1. ‏اکتوبر 31، 2017 #281
    جی مرشد جی

    جی مرشد جی رکن
    شمولیت:
    ‏ستمبر 21، 2017
    پیغامات:
    551
    موصول شکریہ جات:
    14
    تمغے کے پوائنٹ:
    61

    اسلام علیکم ورحمۃ اللہ
    رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم سے جب نہ کرنا بھی صحیح احادیث سے ثابت ہے تو ان جیسی کیوں نہیں ہوگی؟

    پیارے بھائی ایسا کرنے سے نہ صرف دنیا کے نصف سے زائد مسلمانوں کی مخالفت لازم آئے گی بلکہ برصغیر پاک و ہند کے سو فی صد اہل سنت کی مخالفت بھی ہوگی۔
    احادیث میں اختلاف کے سبب آمین اور رفع الیدین کے مسنونیت میں اختلاف ہے۔ ایک کے ہاں ان کو چھوڑنا سنت ہے دوسروں کے ہاں ان کو بجا لانا۔ دونوں اطراف اسے رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کا طریقہ ہی باور کراتے ہیں۔ وجہ اس کی یہ کہ ہر دو طرف کی احادیث موجود ہیں جیسا کہ علماء جانتے ہیں۔
    البتہ میرے خیال میں احناف کا مؤقف تمام احادیث کو سامنے رکھتے ہوئے صحیح معلوم ہوتا ہے۔ وجہ اس کی یہ کہ جن جگہوں پر اہل حدیث رفع الیدین کرتے ہیں ان کے علاوہ جگہوں پر رفع الیدین کا اثبات صحیح احادیث سے ہے اور کسی صحیح حدیث میں ان کی ممانعت نہیں آئی۔ صیح احادیث و آثار میں سوائے تکبیر تحریمہ کے اور جگہ رفع الیدین نہ کرنے کی بات بھی موجود ہے جس پر احناف عمل کرتے ہیں۔ احناف کا یہ مؤقف ہے کہ یا تو رفع الیدین میں اضافہ ہوتا گیا یا کمی آتی گئی۔ اگر اضافہ ہوتا گیا تو اہل حدیث اور احناف دونوں کا عمل خلاف سنت ہؤا اور اگر کمی آتی گئی تو احناف کا عمل صحیح اور اہل حدیث کا غلط۔ اہل حدیث کا عمل ہر دو صورت غلطی پر معلوم ہوتا ہے۔
     
  2. ‏اکتوبر 31، 2017 #282
    جی مرشد جی

    جی مرشد جی رکن
    شمولیت:
    ‏ستمبر 21، 2017
    پیغامات:
    551
    موصول شکریہ جات:
    14
    تمغے کے پوائنٹ:
    61

    یہ میرا موضوع نہیں۔
     
  3. ‏اکتوبر 31، 2017 #283
    جی مرشد جی

    جی مرشد جی رکن
    شمولیت:
    ‏ستمبر 21، 2017
    پیغامات:
    551
    موصول شکریہ جات:
    14
    تمغے کے پوائنٹ:
    61

    اسلام علیکم ورحمۃ اللہ
    آپ یہ کہنا چاہ رہے ہیں کہ جب کسی کے سامنے کوئی حدیث پیش کردی جائے تو اس کو چاہیئے کہ اسے بلا پس و پیش قبول کر لے۔ کیا یہی کہنا چاہتے ہو یا کچھ اور؟
     
  4. ‏اکتوبر 31، 2017 #284
    محمد طارق عبداللہ

    محمد طارق عبداللہ سینئر رکن
    جگہ:
    ممبئی - مہاراشٹرا
    شمولیت:
    ‏ستمبر 21، 2015
    پیغامات:
    2,357
    موصول شکریہ جات:
    714
    تمغے کے پوائنٹ:
    224

    موضوع الگ ، تمہید الگ اور تفصیل بالکل الگ -
    بالاختصار محترم اشماریہ بھائی کے جوابات سائل کے لیئے تشفی بخش نا ہوں تو بھلا ھم کسی کے بے جا خوف وفرمائش کی کیوں فکر کریں!
    تجویز ناقابل قبول-
     
  5. ‏اکتوبر 31، 2017 #285
    محمد طارق عبداللہ

    محمد طارق عبداللہ سینئر رکن
    جگہ:
    ممبئی - مہاراشٹرا
    شمولیت:
    ‏ستمبر 21، 2015
    پیغامات:
    2,357
    موصول شکریہ جات:
    714
    تمغے کے پوائنٹ:
    224

    آپکی مراد آپ جانیں یا آپ کے قریہ والے ، بھلا میں کیا جانوں !؟
     
  6. ‏اکتوبر 31، 2017 #286
    عدیل سلفی

    عدیل سلفی مشہور رکن
    جگہ:
    کراچی
    شمولیت:
    ‏اپریل 21، 2014
    پیغامات:
    1,552
    موصول شکریہ جات:
    410
    تمغے کے پوائنٹ:
    197

    کونسی صحیح احادیث ہیں بتائیں
    رسول صلی اللہ علیہ وسلم کی مخالفت جو ہوگی یا ہورہی ہے اس کا کیا کریں؟ پیارے بھائی
    ہمارے سامنے بھی رکھیں صحیح احادیث!!
    ان جگہوں کا تعین کریں اور بتائیں ہم سب کو!!
    الحمدللہ ثم الحمدللہ
    صحیح احادیث پر اہلحدیث کا عمل ہے اور رہے گا انشااللہ
     
    • شکریہ شکریہ x 1
    • زبردست زبردست x 1
    • لسٹ
  7. ‏اکتوبر 31، 2017 #287
    جی مرشد جی

    جی مرشد جی رکن
    شمولیت:
    ‏ستمبر 21، 2017
    پیغامات:
    551
    موصول شکریہ جات:
    14
    تمغے کے پوائنٹ:
    61

    السلام علیکم ورحمۃ اللہ
    ان تمام کے لئے اس تھریڈ کو دیکھ لیں۔
    http://forum.mohaddis.com/threads/نماز-میں-ترک-رفع-الیدین.36788/
     
  8. ‏نومبر 03، 2017 #288
    محمد طارق عبداللہ

    محمد طارق عبداللہ سینئر رکن
    جگہ:
    ممبئی - مہاراشٹرا
    شمولیت:
    ‏ستمبر 21، 2015
    پیغامات:
    2,357
    موصول شکریہ جات:
    714
    تمغے کے پوائنٹ:
    224

    پہلا فتوی:
    جواب:
    علمیت:
    جواب:
    بھائی جان اس کے کچھ اصول ہیں، کچھ قواعد ہیں۔ ایک مکمل طریقہ کار ہے۔ دوسرے مسلک پر فتوی ایسے ہی بغیر سوچے سمجھے نہیں دے دیا جاتا۔ الحیلۃ الناجزۃ کا اگر مطالعہ فرما لیں تو عین نوازش ہوگی۔


    اس آیت میں کون سا فتنہ مراد ہے؟ "الفتنہ" پر "ال" عہد کا ہے جو کسی خاص فتنے کو بیان کرتا ہے۔ کیا صرف "بعض" کم فہم لوگوں کے دلوں کا انقباض بھی اس آیت کے مطابق فتنہ کہلا سکتا ہے؟ اگر ایسا ہے اور آپ کی یہ تجویز ہی کچھ لوگوں کے "دلوں میں انقباض" کا سبب بن رہی ہو تو کیا اسی آیت کے مطابق اس کو چھوڑنا آپ پر لازم ہوگا؟

    اور سب سے پہلا سوال یہ ہے کہ۔۔۔۔۔ کیا آپ عالم ہیں؟
    [/QUOTE]

    قصہ:
    جواب:
    قلابازی:
    جواب:
    دانش :
    جواب میں اشماریہ بھائی کو مکمل دلائل بحوالہ دینے پڑے -

    ۔۔۔ ج ا ر ی۔۔۔
     
  9. ‏نومبر 03، 2017 #289
    محمد طارق عبداللہ

    محمد طارق عبداللہ سینئر رکن
    جگہ:
    ممبئی - مہاراشٹرا
    شمولیت:
    ‏ستمبر 21، 2015
    پیغامات:
    2,357
    موصول شکریہ جات:
    714
    تمغے کے پوائنٹ:
    224

    یہ تمہید ھے ۔

    خود فریبی:
    جواب:
    1-
    2-
    باقی آئندہ ان شاء اللہ
     
  10. ‏نومبر 03، 2017 #290
    جی مرشد جی

    جی مرشد جی رکن
    شمولیت:
    ‏ستمبر 21، 2017
    پیغامات:
    551
    موصول شکریہ جات:
    14
    تمغے کے پوائنٹ:
    61

    آئیے اچھے کاموں میں معاون بنیں

    اگر کوئی شخص نیکی میں معاون نہیں بن سکتا تو ممکن ہے اس کی کوئی مجبوری ہو۔
    اچھے کاموں میں رکاوٹ ڈالنا اور اس کے لئے مختلف طریقے اختیار کرنا یہ کسی گھٹیا سے گھٹیا مسلم سے متوقع نہیں۔
    اللہ تبارک وتعالیٰ نے فرمایا
    وَتَعَاوَنُوا عَلَى الْبِرِّ وَالتَّقْوَى ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ سورۃ المائدۃ آیت 2
    اور کفار کا شیوہ بتایا
    مَنَّاعٍ لِلْخَيْرِ ۔۔۔۔۔۔۔۔ سورۃ ق و القلم آیات 25 و 12
     
لوڈ کرتے ہوئے...

اس صفحے کو مشتہر کریں