1. آئیے اہم اسلامی کتب کو یونیکوڈ میں انٹرنیٹ پر پیش کرنے کے لئے مل جل کر آن لائن ٹائپنگ کریں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ کے ذریعے آپ روزانہ فقط دس پندرہ منٹ ٹائپنگ کر کے ہزاروں صفحات پر مشتمل اہم ترین کتب کو ٹائپ کرنے میں اہم کردار ادا کرکے صدقہ جاریہ میں شامل ہو سکتے ہیں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ میں شمولیت کے لئے یہاں کلک کریں۔
  2. آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

قادیانی مسلمانوں کو کیا سمجھتے ہیں؟

'قادیانیت' میں موضوعات آغاز کردہ از صدیقی, ‏ستمبر 29، 2015۔

  1. ‏ستمبر 29، 2015 #1
    صدیقی

    صدیقی رکن
    شمولیت:
    ‏نومبر 05، 2014
    پیغامات:
    52
    موصول شکریہ جات:
    4
    تمغے کے پوائنٹ:
    30

    قادیانی مسلمانوں کو کیا سمجھتے ہیں؟

    اس مضمون کو پی ڈی ایف فارمیٹ میں یہاں سے حاصل کریں۔
    قادیانی حضرات کا کہنا ہے کے ہم تمام دینی امور نماز ، روزہ وغیرہ سب مسلمانوں کے طریقے کے مطابق ادا کرتے ہیں اور سو سال میں ہماری اچھی خاصی تعداد بھی ہو گئی ہے پھر ہمیں کافر کیوں کہا جاتا ہے جب قادیانی لوگوں سے یہ سوال کیا جاتا ہے کے دنیا کے ایک عرب بیس کروڑ مسلمان جو دین اسلام پر چل رہے ہیں اپ قادیانی ان کو کافر اور حرامی کیوں کہتے ہیں اور ان کے خلاف بدترین زبان کیوں استعمال کرتے ہیں تو اس کا جواب نہیں دیا جاتا بلکے الٹا پیار سب کے لئے نفرت کسی کے لئے نہیں کا نعرہ بلند کیا جاتا ہے قادیانی حضرات کے عقائد اور تحریرات میں مسلمانوں کے ساتھہ بیاہ سے لیکر جنازہ تدفین جملہ معاملات میں بائیکاٹ کا حکم ہے اور بھر پور زور دیا گیا ہے کے مسلمانوں سے کسی قسم کا معاملہ نہ رکھیں حوالہ جات ملا خط ہوں.
    ( 1 )
    اور جو ہماری فاتح کا قائل نہیں ہو گا صاف سمجھا جاوے گا کے اس کو والد الحرام بننے کا شوق ہے اور حلال زادہ نہیں (خزائن جلد 9 صفحہ 31 )
    ( 2 )
    ترجمہ : " میری ان کتابوں کو ہر مسلمان محبت کی نظر سے دیکھتا ہے اور اس معارف سے فائدہ اٹھاتا ہے اور میری دعوت کی تصدیق کرتا ہے اور اسے قبول کرتا ہے مگر رنڈیوں (بدکار عورتوں ) کی اولادوں نے میری تصدیق نہیں کی (آئینہ کمالات اسلام , خزائن جلد 5 صفحہ 547،548 )
    ( 3 )
    دشمن ہمارے بیابانوں کے خنزیر ہو گئے اور ان کی عورتیں کتیوں سے بڑھ گی ہیں (نجم المہدی ،خزائن جلد 14 صفحہ 53 )
    ( 4 )
    خدا تعالیٰ نے میرے پر ظاہر کیا ہے کے ہر ایک شخص کو جس کو میری دعوت پہنچی ہے اور اس نے مجھے قبول نہیں کیا وہ مسلمان نہیں (تذکرہ مجموعہ الہامات صفحہ 600 طبع دوم )
    ( 5 )
    ہمارا یہ فرض ہے کے غیر احمدیوں کو مسلمان نہ سمجھے اور نہ ان کے پیچھے نماز پڑھیں کیونکہ وہ ہمارے نزدیک الله تعالیٰ کے ایک نبی کے منکر ہے (انوار خلافت صفحہ 90 مرزا محمود )
    ( 6 )
    غیر احمدی مسلمانوں کا جنازہ پڑھنا جائز نہیں حتیٰ غیر احمدی معصوم بچے کا بھی نہیں (انوار خلافت صفحہ 93 مرزا محمود )
    ( 7 )
    ایک اور بھی سوال ہے کے غیر احمدی کو لڑکی دینا جائز ہے کے نہیں حضرت مسیح معود(مرزا قادیانی ) نے اس احمدی پر سخت ناراضگی کا اظہار کیا ہے جو اپنی لڑکی غیر احمدی کو دے اپ سے ایک شخص نے بار بار پوچھا اور کئی قسم کی مجبوریوں کو پیش کیا لیکن اپ نے اس کو یہی فرمایا کے لڑکی کو بٹھا رکھو لیکن غیر احمدی کو نہ دو (انوار خلافت صفحہ 93،94 مرزا بشیر الدین محمود ابن مرزا قادیانی )
    چیلنج
     

    منسلک کردہ فائلیں:

لوڈ کرتے ہوئے...

اس صفحے کو مشتہر کریں