1. آئیے اہم اسلامی کتب کو یونیکوڈ میں انٹرنیٹ پر پیش کرنے کے لئے مل جل کر آن لائن ٹائپنگ کریں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ کے ذریعے آپ روزانہ فقط دس پندرہ منٹ ٹائپنگ کر کے ہزاروں صفحات پر مشتمل اہم ترین کتب کو ٹائپ کرنے میں اہم کردار ادا کرکے صدقہ جاریہ میں شامل ہو سکتے ہیں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ میں شمولیت کے لئے یہاں کلک کریں۔
  2. آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

قرآنی اور حدیثی تعویذ لٹکانا شرک ہے؟

'شرک خفی' میں موضوعات آغاز کردہ از حافظ عمران الہی, ‏مارچ 02، 2014۔

  1. ‏مارچ 11، 2014 #121
    Dua

    Dua سینئر رکن
    شمولیت:
    ‏مارچ 30، 2013
    پیغامات:
    2,579
    موصول شکریہ جات:
    4,379
    تمغے کے پوائنٹ:
    463

    جزاک اللہ خیرا۔۔۔آپ کی بات سے متفق ہوں اور یہی میرا بھی موقف ہے۔
    عبدہ بھائی اور حافظ عمران بھائی کو بھی اللہ جزائے خیر سے نوازے۔بہت معلوماتی دھاگہ رہا اور سمجھنے کی راہیں بھی کھلیں۔
     
  2. ‏مارچ 11، 2014 #122
    محمد ارسلان

    محمد ارسلان خاص رکن
    شمولیت:
    ‏مارچ 09، 2011
    پیغامات:
    17,865
    موصول شکریہ جات:
    40,798
    تمغے کے پوائنٹ:
    1,155

    بھائی جس بات پر آخری موقف بیان کیا جا چکا ہے، اس پر مزید کیا گفتگو کی جا سکے، مزید گفتگو کی گئی تو پھر بات بڑھے گی، میں نے تو شروع میں ہی ایک موقف سیدھا سادھا بیان کر دیا تھا کہ قرآنی تعویذ شرک نہ ہی سہی لیکن یہ شرک کی جانب لے جانے کا باعث بن سکتے ہیں، اور عقیدے کی خرابی اس سے آ سکتی ہے، لہذا اس سے اجتناب ہی بہتر ہے اور اجتناب ہی کیا جانا چاہئے۔

    اگر علماء پر ہی بات لے آئی جائے، تب بھی میں جہاں تک جید علماء اہلحدیث کو جانتا ہوں کوئی بھی قرآنی تعویذ کو دینے کی پرزور حمایت نہیں کرتا، زیادہ سے زیادہ اتنا کہہ دیتا ہے کہ اس مسئلے میں اختلاف ہے۔ اور کوشش کر کے لوگوں کو قرآن و سنت کی روشنی میں مسئلہ فراہم کرتا ہے۔

    یہ بات آپ محمد اقبال کیلانی حفظہ اللہ کی کتاب "توحید کے مسائل" میں دیکھ سکتے ہیں۔ اور پھر دوسری بات آپ نے خود کہا کہ میں ریفر کیسے کر سکتا ہوں، جب ایک چیز ہی ایسی ہے جس کی جانب انسان کا دل ہی مطمئن نہیں تو پھر اس پر اتنی فورس کیوں؟ اوپر محمد عامر یونس بھائی نے کئی ایسے واقعات بیان کئے ہیں جن میں تعویذ لوگوں کو شرک کی جانب لے جانے کا باعث بنا ہے۔ یہاں سے ہی کچھ اندازہ کر لیں، اور جہاں تک بات ہے بدعت کی تو آپ نے اسے خود بدعت میں شمار کیا ہے، اور صحابہ کرام رضی اللہ عنھم اجمعین کے تعویذ استعمال کرنے کی روایتیں اور موجودہ دور میں تعویذ کی حالت مجھے تو کم از کم ایک جیسی نظر نہیں آ رہی۔ واللہ اعلم
     
  3. ‏مارچ 11، 2014 #123
    عبدہ

    عبدہ سینئر رکن رکن انتظامیہ
    جگہ:
    لاہور
    شمولیت:
    ‏نومبر 01، 2013
    پیغامات:
    2,038
    موصول شکریہ جات:
    1,160
    تمغے کے پوائنٹ:
    425

    محترم بھائی آپ میری بات شاید سمجھ نہیں سکے ابھی تک کی معلومات کے مطابق میں تو اسکو بدعت ہی کہتا ہوں اور اس سے لوگوں کو اپنی استطاعت کے مطابق روکتا ہوں کیونکہ بدعت سے روکنا تو لازمی ہوتا ہے
    البتہ جو اسکو بدعت نہیں سمجھتے انکو بھی آپ یہ مشورہ دے رہے ہیں کہ وہ بھی لوگوں کو روکیں اور اسکے لئے دلیل یہ دے رہے ہیں کہ اس میں شرک کی طرف لے جانے کا احتمال پایا جاتا ہے تو میرے خیال میں اس دلیل میں احتمال ہونے کی وجہ سے میں یہ کہنا چاہتا ہوں کہ آپ اسکے بدعت ہونے کے دلائل دے دیں تاکہ لوگ اس وجہ سے اس سے رک جائیں گے میں بھی اپنی معلومات کو سیکھنے کے لئے شیئر کروں گا اللہ جزا دے امین
     
  4. ‏مارچ 11، 2014 #124
    حافظ عمران الہی

    حافظ عمران الہی سینئر رکن
    شمولیت:
    ‏اکتوبر 09، 2013
    پیغامات:
    2,101
    موصول شکریہ جات:
    1,406
    تمغے کے پوائنٹ:
    344

    جزاکم اللہ
     
  5. ‏مارچ 11، 2014 #125
    محمد ارسلان

    محمد ارسلان خاص رکن
    شمولیت:
    ‏مارچ 09، 2011
    پیغامات:
    17,865
    موصول شکریہ جات:
    40,798
    تمغے کے پوائنٹ:
    1,155

    طاہر عسکری بھائی! آپ نے دیگر تمام باتوں سے متفق ہوں، صرف ہائیٹ لائٹ کردہ بات کے علاوہ، بھائی کیا یہ بات بہتر نہیں کہ ایک شخص جو موحد ہے لیکن قرآنی تعویذ کو اس نیت سے استعمال کرتا ہے، کہ شفا تو اللہ تعالیٰ دیتا ہے البتہ قرآن چونکہ مومنوں کے لئے شفا ہے اس لئے میں تعویذ بنا کر گلے میں لٹکا لوں، تو کیا بہتر نہیں ہے کہ ایسے شخص کو آپ یہ کہیں کہ بھائی اس معاملے میں اختلاف ہے، تم موحد ہو عقیدہ توحید کی اہمیت کو سمجھتے ہو، تمہارے لئے بہتر یہ ہے کہ تم مسنون اذکار کے ذریعے اپنا علاج کرو، آیت الکرسی پڑھو، معوذتین پڑھو، رات کو سوتے وقت معوذتین پڑھ کر اپنے جسم پر ہاتھ پھیرو، یہ تمہارے لئے بہتر ہے، اور سنت نبوی صلی اللہ علیہ وسلم پر عمل بھی، بجائے اس کے کہ تم اللہ کی نازل کردہ کتاب کو تعویذ بنا کر اپنے گلے میں لٹکا لو۔

    اور پھر جب کسی اہلحدیث کوتعویذ پہنے ہوئے کوئی بریلوی دیکھے گا تو وہ اس سے دلیل پکڑے گا کہ جی دیکھیں ہمیں تو تعویذ سے منع کرتے ہیں، اور آپ کے اہلحدیث تعویذ پہنتے ہیں، ہم انہیں کہیں گے کہ جناب آپ کے تعویذ مشرکانہ ہیں اور ہمارے تعویذ قرآنی آیات پر مشتمل ہیں تو وہ بھی کہہ سکتا ہے کہ جناب ہمارے تعویذ بھی قرآنی آیات پر مشتمل ہیں۔ میرے خیال میں تو اس سے بریلوی مذہب کا موقف مضبوط ہو گا اور عقیدہ توحید کو نقصان بھی اور دعوت توحید کو نقصان بھی۔
     
    • شکریہ شکریہ x 2
    • پسند پسند x 1
    • زبردست زبردست x 1
    • لسٹ
  6. ‏مارچ 11، 2014 #126
    محمد ارسلان

    محمد ارسلان خاص رکن
    شمولیت:
    ‏مارچ 09، 2011
    پیغامات:
    17,865
    موصول شکریہ جات:
    40,798
    تمغے کے پوائنٹ:
    1,155

    بھائی شرک بدعت سے بڑھ کر ہوتا ہے، اور جو چیز آپ کو شرک کی طرف لے جا رہی ہے، آپ تو اس سے بدرجہ اولیٰ روکیں، یہ کیا بات ہوئی کہ ہم اسے بدعت کہہ کر روکیں اور شرک کی طرف لے جانے کا باعث کہہ کر نا روکیں۔
     
    • شکریہ شکریہ x 1
    • زبردست زبردست x 1
    • لسٹ
  7. ‏مارچ 11، 2014 #127
    محمد عامر یونس

    محمد عامر یونس خاص رکن
    جگہ:
    karachi
    شمولیت:
    ‏اگست 11، 2013
    پیغامات:
    16,968
    موصول شکریہ جات:
    6,506
    تمغے کے پوائنٹ:
    1,069

    شیخ عبدالعزیز بن باز (رحمۃ اللہ علیہ) سے سوال کیا گیا کہ ۔۔۔

    قرآنی اور غیرقرآنی تعویذ کا کیا حکم ہے؟

    شیخ عبدالعزیز بن باز (رحمۃ اللہ علیہ) کا جواب تھا ۔۔۔

    غیر قرآنی تعویذ اگر ہڈیوں ، طلسموں ، گھونگھوں اور بھیڑئیے کے بالوں وغیرہ کی صورت میں ہوں تو وہ منکر اور حرام ہیں اور ان کی حرمت نص سے ثابت ہے لہذا کسی بچے یا بڑے کے لیے ایسی تعویذوں کا استعمال جائز نہیں ، چنانچہ نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کا ارشاد ہے کہ :

    "جو شخص تعویذ لٹکائے ، اللہ تعالیٰ اس کی خواہش کو پورا نہ فرمائے اور جو سیپی وغیرہ لٹکائے ، اللہ تعالیٰ اسے آرام نہ دے۔"
    اور ایک روایت میں الفاظ یہ ہیں کہ :

    "جس نے تعویذ لٹکایا اس نے شرک کیا۔"

    اگر تعویذ کا تعلق قرآن مجید یا معروف اور پاکیزہ دعاؤں سے ہو تو اس میں علماء کا اختلاف ہے۔ بعض نے اسے جائز قرار دیا ہے۔ سلف کی ایک جماعت سے بھی اسی طرح مروی ہے اور اسے انہوں نے مریض پر پڑھ کر دم کرنے کی طرح قرار دیا ہے۔

    اور دوسرا قول یہ ہے کہ یہ بھی جائز نہیں۔ سیدنا عبداللہ بن مسعود (رضی اللہ عنہ) اور سیدنا حذیفہ (رضی اللہ عنہ) کے علاوہ سلف و خلف کی ایک جماعت کا یہی مذہب ہے کہ تعویذ لٹکانا جائز نہیں خواہ وہ قرآنی الفاظ پر مشتمل ہو تاکہ سد ذریعہ ہو ، مادۂ شرک کی بیخ کنی ہو اور عموم کے مطابق عمل ہو کیونکہ وہ احادیث جن میں تعویذوں کی ممانعت ہے ، وہ عام ہیں اور ان میں کسی استثنائی صورت کا ذکر نہیں ، لہذا واجب یہ ہے کہ عموم کے مطابق عمل کیا جائے اور وہ یہ کہ :

    کسی بھی قسم کے تعویذ کا استعمال جائز نہیں کیونکہ قرآنی تعویذوں کا استعمال پھر غیر قرآنی تعویذوں تک پہنچا دیتا ہے اور معاملہ خلط ملط ہو جاتا ہے لہذا واجب یہ ہے کہ تمام قسم کے تعویذوں کے استعمال کی ممانعت ہو اور واضح دلیل کی وجہ سے یہی موقف درست ہے۔

    اگر ہم قرآن اور پاکیزہ دعاؤں پر مشتمل تعویذ کو جائز قرار دے دیں تو پھر اس سے دروازہ کھل جائے گا اور ہر شخص جیسا چاہے گا تعویذ استعمال کرے گا ، اور اگر منع کیا جائے تو وہ کہے گا کہ یہ تو قرآن یا پاکیزہ دعاؤں پر مشتمل ہے۔ اس طرح دروازہ کھل جائے گا ، شگاف بڑا ہو جائے گا اور ہر طرح کے تعویذوں کا استعمال ہونے لگے گا۔

    تعویذوں کی ممانعت کی ایک تیسری وجہ بھی ہے اور وہ یہ کہ آدمی ان کے ساتھ بیت الخلاء اور دیگر گندی جگہوں پر بھی چلا جاتا ہے جبکہ یہ جائز نہیں کہ انسان اللہ تعالیٰ کے پاک کلام کو لے کر بیت الخلاء یا کسی گندی جگہ میں جائے۔

     
  8. ‏مارچ 11، 2014 #128
    محمد ارسلان

    محمد ارسلان خاص رکن
    شمولیت:
    ‏مارچ 09، 2011
    پیغامات:
    17,865
    موصول شکریہ جات:
    40,798
    تمغے کے پوائنٹ:
    1,155

    اور دوسرا قول یہ ہے کہ یہ بھی جائز نہیں۔ سیدنا عبداللہ بن مسعود (رضی اللہ عنہ) اور سیدنا حذیفہ (رضی اللہ عنہ) کے علاوہ سلف و خلف کی ایک جماعت کا یہی مذہب ہے کہ تعویذ لٹکانا جائز نہیں خواہ وہ قرآنی الفاظ پر مشتمل ہو تاکہ سد ذریعہ ہو ، مادۂ شرک کی بیخ کنی ہو اور عموم کے مطابق عمل ہو کیونکہ وہ احادیث جن میں تعویذوں کی ممانعت ہے ، وہ عام ہیں اور ان میں کسی استثنائی صورت کا ذکر نہیں ، لہذا واجب یہ ہے کہ عموم کے مطابق عمل کیا جائے اور وہ یہ کہ :

    کسی بھی قسم کے تعویذ کا استعمال جائز نہیں کیونکہ قرآنی تعویذوں کا استعمال پھر غیر قرآنی تعویذوں تک پہنچا دیتا ہے اور معاملہ خلط ملط ہو جاتا ہے لہذا واجب یہ ہے کہ تمام قسم کے تعویذوں کے استعمال کی ممانعت ہو اور واضح دلیل کی وجہ سے یہی موقف درست ہے۔

    اگر ہم قرآن اور پاکیزہ دعاؤں پر مشتمل تعویذ کو جائز قرار دے دیں تو پھر اس سے دروازہ کھل جائے گا اور ہر شخص جیسا چاہے گا تعویذ استعمال کرے گا ، اور اگر منع کیا جائے تو وہ کہے گا کہ یہ تو قرآن یا پاکیزہ دعاؤں پر مشتمل ہے۔ اس طرح دروازہ کھل جائے گا ، شگاف بڑا ہو جائے گا اور ہر طرح کے تعویذوں کا استعمال ہونے لگے گا۔


    تعویذوں کی ممانعت کی ایک تیسری وجہ بھی ہے اور وہ یہ کہ آدمی ان کے ساتھ بیت الخلاء اور دیگر گندی جگہوں پر بھی چلا جاتا ہے جبکہ یہ جائز نہیں کہ انسان اللہ تعالیٰ کے پاک کلام کو لے کر بیت الخلاء یا کسی گندی جگہ میں جائے۔

    جزاک اللہ خیرا
    بہت اچھے عامر بھائی، ہائی لائیٹ کردہ الفاظوں پر غور کریں، یہ وہی موقف ہے جسے میں نے بیان کیا ہے، جبکہ حافظ عمران الٰہی بھائی اور عبدہ بھائی اس بات کو ماننے کے لئے تیار نہیں۔
     
    • شکریہ شکریہ x 1
    • پسند پسند x 1
    • لسٹ
  9. ‏مارچ 12، 2014 #129
    عبدہ

    عبدہ سینئر رکن رکن انتظامیہ
    جگہ:
    لاہور
    شمولیت:
    ‏نومبر 01، 2013
    پیغامات:
    2,038
    موصول شکریہ جات:
    1,160
    تمغے کے پوائنٹ:
    425

    انا للہ وانا الیہ راجعون
    محترم بھائی میرے خیال میں میں نے کہیں آپکی اس بات کا انکار نہیں کیا اگر غلطی سے ہو گئی ہو تو ذرا اسکی نشاندہی تو کر دیں
    محترم بھائی میں دلیل اسکو بناتا ہوں کہ جس کو اگلے کو منوانا آسان ہو پس اس وجہ سے میں نے اوپر مشورہ دیا تھا کہ جو آپکی بات نہیں مان رہے انکو بدعت سے منوانا آسان ہو گا آپ شاید صحیح سمجھ نہیں سکے
     
    • پسند پسند x 2
    • شکریہ شکریہ x 1
    • لسٹ
  10. ‏مارچ 12، 2014 #130
    محمد ارسلان

    محمد ارسلان خاص رکن
    شمولیت:
    ‏مارچ 09، 2011
    پیغامات:
    17,865
    موصول شکریہ جات:
    40,798
    تمغے کے پوائنٹ:
    1,155

    معذرت بھائی، اگر برا لگا ہو تو، میرا مقصد آپ کی دل آزاری نہیں ہے، میرے خیال میں ہم اس موضوع پر اوپر وضاحت کر چکے ہیں، اب اس موضوع پر کلام کو ختم کرتے ہیں۔ ٹھیک ہے بھائی؟
     
    • متفق متفق x 1
    • زبردست زبردست x 1
    • لسٹ
لوڈ کرتے ہوئے...

اس صفحے کو مشتہر کریں