• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

قرآن خوانی کی شرعی حیثیت

نسیم احمد

مشہور رکن
شمولیت
اکتوبر 27، 2016
پیغامات
747
ری ایکشن اسکور
128
پوائنٹ
108
محترم
لیکن حبیب الرحمان کاندھلوی صاحب تو متنازعہ شخصیت ہیں۔ اور ان کو منکرین حدیث کہا جاتا ہے ۔ یہ اسی فورم پر مجھے معلوم ہواہے۔
 

T.K.H

مشہور رکن
شمولیت
مارچ 05، 2013
پیغامات
1,121
ری ایکشن اسکور
330
پوائنٹ
156
محترم
لیکن حبیب الرحمان کاندھلوی صاحب تو متنازعہ شخصیت ہیں۔ اور ان کو منکرین حدیث کہا جاتا ہے ۔ یہ اسی فورم پر مجھے معلوم ہواہے۔
اس کے لیے میں آپ کو مشورہ دوں گا کہ آپ پہلے خود انکے نقطۂ نظر کو پڑھیں اور پھر کوئی رائے قائم کریں۔ایک انصاف پسنداور غیر جانبدار شخص کو ایسا ہی رویہ زیب دیتا ہے۔میں کسی بھی مذہبی شخصیت کے متعلق پھیلائی گئی کسی خبر کو ”وحی ِ الہٰی“ نہیں سمجھتا ۔کیا طبقۂ خاص کی طرف سے اہلِ حدیث حضرات کے متعلق غلط تاثر نہیں دیا جاتا کہ یہ ( نعوذ باللہ )گستاخِ رسولﷺ ہیں وغیرہ وغیرہ ۔ تو کیا ہمیں ان کے علمی ورثہ سے اس لیے استفادہ نہیں کرنا چاہیے کہ انہیں لوگ ”گستاخِ رسولﷺ و اولیاء کرامؒ“ کہتے ہیں؟
لوگ کسی خاص شخص کے متعلق جو کہتے ہیں اس پر فیصلہ صادر نہ کرو ،بلکہ پہلے مذکورہ شخص کو سنو کہ وہ کیا کہتا ہے۔
 

ابن داود

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
نومبر 08، 2011
پیغامات
3,417
ری ایکشن اسکور
2,730
پوائنٹ
556
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
عامر عدنان بھائی کی رائے میرے بارے میں پڑھ لیں انہوں نے مجھے راہ سے ہٹا ہوا قرار دے دیا ہے ۔
عامر عدنان بھائی نے بلکل درست فرمایا ہے!
اس کے کئی دلائل و ثبوت اس فورم پر آپ کی ڈھائ سو کے قریب مراسلہ میں جو کہ اب تک ہیں دیکھے جا سکتے ہیں، ابھی اسی تھریڈ سے ایک ثبوت پیس کرتا ہوں:
میں نے لفظ مروجہ استعمال کیا۔ عوام کی ایک بڑی اکثریت 20 پڑھتی ہے اور اسے قیام الیل سے الگ نماز سمجھتی ہے۔ اب اگر اس کو رائج ہی نہ کیا جاتا تو عوام ایک بڑی بدعت سے بچ جاتے۔
اب اس شخص کی گمراہی میں کیا شک کی اجا سکتا ہے کہ جس بات پر اہل سنت والجماعت کا اجماع ہے، اب اس رافضیت کی بکواس کو گمراہی نہ کہا جائے تو اور کیا کہا جائے!
یہ بکواس رافضی کرتے ہیں کہ کہ وہ عشاء کے بعد تراویح کی نماز کے قائل نہیں، اور رافضی اسے عمر رضی اللہ کی نئی بنائی گئی نماز قرار دیتے ہیں، جبکہ حقیقت میں اللہ کے نبی صلی اللہ علیہ وسلم سے ثابت ہے!
یہاں نماز تراویح موضوع نہیں۔
فورم پر تراویح کے متعلق تلاش کریں!
 

نسیم احمد

مشہور رکن
شمولیت
اکتوبر 27، 2016
پیغامات
747
ری ایکشن اسکور
128
پوائنٹ
108
محترم
انسانی ارتقائ کی تاریخ تو یہ بتاتی ہے کہ ہر گذرتے دن کے ساتھ اس کی ذہنی صلاحیت میں اضافہ ہورہا ہے ۔ اور وہ کچھ کر دکھا رہی ہے جو اس سے پہلے ممکن نہ تھا۔ یعنی ذہنی وسعت بتدریج عروج پر ہے ۔ پھر آپ اس سے کیوں چمٹے بیٹھے ہیں کہ جو متاخرین نے کر لیا وہ حرف آخر ہے اس سے آگے نہ کچھ کہا جا سکتا ہے نہ کچھ سو چا جا سکتا ہے۔
سوالات کا ذہن میں پیدا ہونا ایک فطری عمل ہے ۔اور ان کی نوعیت کچھ بھی ہوسکتی ہے ۔
آپ کی تحریروں میں ہمیشہ جارحانہ انداز نظر آتا ہے ۔ ممکن ہے اللہ رب العزت نے آپ کو جو علم عطا کیا ہو وہ کسی کے پاس نہ ہواور آپ صرف تحریر کا مضمون دیکھ کر غیب کا یہ حال بتا سکتے ہو ں کہ یہ شخص دل سے گمراہ ہے
عین ممکن ہے فورم کی انتظامیہ کے رکن کی حیثیت سے آپ کے اختیارات لا محدود ہوں اور آپ جو کچھ کہنا چاہیں کسی کو بھی کہہ سکتے ہیں اور کسی کی بھی رکنیت منسوخ کر سکتے ہیں۔
ایک حدیث کا مفہوم دیکھ لیں میں تو جاہل ہوں آپ عالم ہیں شاید آپ اس کو صحیح سمجھ سکیں۔
" آپ ﷺ فرمایا کرتے تھے کہ تم میں سب سے زیادہ بہتر وہ ہے جس کے اخلاق سب سے اچھے ہوں ۔"آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے تو اس بدو صحابی کو کچھ نہ کہا جس نے مسجد میں پیشاب کر دیا تھا۔


نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کے بعد حضرت ابو بکر صدیق رضی اللہ عنہ اور جب تک حضرت عمر رضی اللہ عنہ نے ایک امام پر سب کو جمع نہیں کیا سب اس
مروجہ تراویح کے بہترین
طریقے سے محروم رہے ۔
 

نسیم احمد

مشہور رکن
شمولیت
اکتوبر 27، 2016
پیغامات
747
ری ایکشن اسکور
128
پوائنٹ
108
اس کے لیے میں آپ کو مشورہ دوں گا کہ آپ پہلے خود انکے نقطۂ نظر کو پڑھیں اور پھر کوئی رائے قائم کریں۔ایک انصاف پسنداور غیر جانبدار شخص کو ایسا ہی رویہ زیب دیتا ہے۔میں کسی بھی مذہبی شخصیت کے متعلق پھیلائی گئی کسی خبر کو ”وحی ِ الہٰی“ نہیں سمجھتا ۔کیا طبقۂ خاص کی طرف سے اہلِ حدیث حضرات کے متعلق غلط تاثر نہیں دیا جاتا کہ یہ ( نعوذ باللہ )گستاخِ رسولﷺ ہیں وغیرہ وغیرہ ۔ تو کیا ہمیں ان کے علمی ورثہ سے اس لیے استفادہ نہیں کرنا چاہیے کہ انہیں لوگ ”گستاخِ رسولﷺ و اولیاء کرامؒ“ کہتے ہیں؟
لوگ کسی خاص شخص کے متعلق جو کہتے ہیں اس پر فیصلہ صادر نہ کرو ،بلکہ پہلے مذکورہ شخص کو سنو کہ وہ کیا کہتا ہے۔
محترم
آپ کی بات سو فیصد درست ہے ۔میں نے ان کتب مذہبی داستانیں اور ان کی حقیقت پڑھی ہیں ۔ لیکن ان کا اسلوب تحریر محترم شخصیات کے بارے میں کافی عامیانہ ہوجاتا ہے جو مجھے ذاتی طور پر پسند نہیں آیا۔
میں ان کی اس کتا ب کا مطالعہ کرتا ہوں پھر آپ کو مطلع کرتا ہوں۔ اللہ آپ کو جزائے خیر دے۔
 

ابن داود

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
نومبر 08، 2011
پیغامات
3,417
ری ایکشن اسکور
2,730
پوائنٹ
556
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
پہلی ساری باتیں تو خیر پر تو پنجابی میں کہتے ہیں کہ ''ساڑھ پھونکا'' ہے، اسے تو ہم در گذر کرتے ہیں!
آپ نے یہ جو فرمایا ہے:
نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کے بعد حضرت ابو بکر صدیق رضی اللہ عنہ اور جب تک حضرت عمر رضی اللہ عنہ نے ایک امام پر سب کو جمع نہیں کیا سب اس مروجہ تراویح کے بہترین طریقے سے محروم رہے ۔
اگر آپ اسی حدیث میں سیدنا عمر بن خطاب رضی اللہ عنہ کے الفاظ پڑھیں ، تو معلوم ہو جائے گا کہ وہ خود کسے بہتر قرار دے رہے ہیں!
 

نسیم احمد

مشہور رکن
شمولیت
اکتوبر 27، 2016
پیغامات
747
ری ایکشن اسکور
128
پوائنٹ
108
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
پہلی ساری باتیں تو خیر پر تو پنجابی میں کہتے ہیں کہ ''ساڑھ پھونکا'' ہے، اسے تو ہم در گذر کرتے ہیں!
آپ نے یہ جو فرمایا ہے:

اگر آپ اسی حدیث میں سیدنا عمر بن خطاب رضی اللہ عنہ کے الفاظ پڑھیں ، تو معلوم ہو جائے گا کہ وہ خود کسے بہتر قرار دے رہے ہیں!
عمر ؓ نے فرمایا ، یہ نیا طریقہ بہتر اور مناسب ہے اور (رات کا) وہ حصہ جس میں یہ لوگ سو جاتے ہیں اس حصہ سے بہتر اور افضل ہے جس میں یہ نماز پڑھتے ہیں ۔ آپ کی مراد رات کے آخری حصہ (کی فضیلت) سے تھی کیونکہ لوگ یہ نماز رات کے شروع ہی میں پڑھ لیتے تھے ۔

میں تو کہہ چکا ہوں آپ کے موقف کے خلاف کوئی بھی بات آپ کے نزدیک بھاڑ جھونکے کے مترادف ہے ۔ شکریہ آپ نے میری بات کی توثیق کی۔
محترم میں نے بھی فرنچ میں نہیں کہا تھا ۔ میں اب بھی اس موقف پر قائم ہوں کہ تروایح مروجہ طریقہ سے پڑھنا سنت نبوی نہیں ہے ۔سنت صحابی ضرور ہے ۔
جو بعینہ اسی طریقہ پر پڑھتا ہے جیسے رسول اکرم صلی اللہ علیہ وسلم پڑھتے تھے وہ حدیث کے مطابق قیام الیل ادا کر تا ہے۔
 
Top