1. آئیے اہم اسلامی کتب کو یونیکوڈ میں انٹرنیٹ پر پیش کرنے کے لئے مل جل کر آن لائن ٹائپنگ کریں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ کے ذریعے آپ روزانہ فقط دس پندرہ منٹ ٹائپنگ کر کے ہزاروں صفحات پر مشتمل اہم ترین کتب کو ٹائپ کرنے میں اہم کردار ادا کرکے صدقہ جاریہ میں شامل ہو سکتے ہیں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ میں شمولیت کے لئے یہاں کلک کریں۔
  2. آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

قرآن و حدیث میں حقیقی تعارض نہیں ہوتا

'حدیث وعلومہ' میں موضوعات آغاز کردہ از عمر اثری, ‏مارچ 05، 2017۔

  1. ‏مارچ 08، 2017 #11
    ابن داود

    ابن داود فعال رکن رکن انتظامیہ
    شمولیت:
    ‏نومبر 08، 2011
    پیغامات:
    3,313
    موصول شکریہ جات:
    2,649
    تمغے کے پوائنٹ:
    556

    السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
    بلا ل رضی اللہ عنہ اللہ کے نبی صلی اللہ علیہ وسلم کو مشورہ دے رہے تھےکہ ابھی کافی وقت ہے، ابھی سے ستو گھولنے کی کیا ضرورت ہے!
    لیکن بلال رضی اللہ تعالیٰ کو اس بات میں غلط فہمی لاحق تھی کہ افطار کا وقت ہوا چاہتاہے! جسے اللہ کے نبی صلی اللہ علیہ وسلم نے بیان کیا!
    جی بالکل جناب! اس مسئلہ میں سیدنا بلال رضی اللہ عنہ غلطی پر تھے، اور درست وہی ہے جو اللہ کے نبی صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا!
    اللہ کے نبی صلی اللہ علیہ وسلم نے سیدنا بلال رضی اللہ عنہ کی اصلاح کی ، اور تمام صحابہ رضی اللہ عنہم حق کی طرف رجوع کرنے والے تھے!
    مناسب تو چھوڑیئے اللہ کے نبی صلی اللہ علیہ وسلم کی حدیث میں مخالف ثابت ہوجانے کی صورت میں امتی کہ جن میں صحابہ رضی اللہ عنہم بھی شامل ہیں، ان کی فہم کو غلطی کہنا ضروری بھی ہے اور واجب بھی!
    کسی مسئلہ میں فہم کی غلطی یا کمی ہوجانا کسی امتی سے بعید نہیں! اور جب اللہ کے نبی صلی اللہ علیہ وسلم کی حدیث میں مسئلہ کا بیان آجائے، یا کسی امتی بشمول صحابہ کے کسی فہم کا حدیث کے خلاف ہونا ثابت ہو جائے، تو اسے ''الگ فہم'' کہہ کر حدیث کے مقابلہ میں کھڑا نہیں کا جاسکتا، بلکہ اسے غلط کہنا واجب ہے!
     
    Last edited: ‏مارچ 08، 2017
  2. ‏مارچ 08، 2017 #12
    عمر اثری

    عمر اثری سینئر رکن
    جگہ:
    نئی دھلی، انڈیا
    شمولیت:
    ‏اکتوبر 29، 2015
    پیغامات:
    4,350
    موصول شکریہ جات:
    1,078
    تمغے کے پوائنٹ:
    398

    محترم شیخ!
    لیکن وجاہت صاحب کی اس مثال کا موضوع سے کیا تعلق؟؟؟
     
لوڈ کرتے ہوئے...

اس صفحے کو مشتہر کریں