• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

قرآن پاک ہے تحریف لفظی سے مگر ایک فرضی سوال۔۔۔۔؟

اعتصام

مشہور رکن
شمولیت
فروری 09، 2012
پیغامات
483
ری ایکشن اسکور
725
پوائنٹ
130
ارے یہ شداد تو صرف کا استاد نکلا۔۔۔!
واہ بھئی واہ صرف تو کوئی آپ کے پاس پڑھے

پر یہ یاد رکھنا کہ کبھی علوم قرآن کی تدریس نا کرنا۔۔۔۔
کیونکہ آپ وہاں پر علم صرف میں ہی پورا سال لگا دینگے اور اصلی درس(علوم قرآن) وہی کا وہی رہ جائیگا۔۔۔۔ابتسامہ
 

حرب بن شداد

سینئر رکن
شمولیت
مئی 13، 2012
پیغامات
2,149
ری ایکشن اسکور
6,345
پوائنٹ
437
ارے یہ شداد تو صرف کا استاد نکلا۔۔۔!
واہ بھئی واہ صرف تو کوئی آپ کے پاس پڑھے

پر یہ یاد رکھنا کہ کبھی علوم قرآن کی تدریس نا کرنا۔۔۔۔
کیونکہ آپ وہاں پر علم صرف میں ہی پورا سال لگا دینگے اور اصلی درس(علوم قرآن) وہی کا وہی رہ جائیگا۔۔۔۔ابتسامہ
اس مخلصانہ مشورے کا بہت بہت شکریہ۔۔۔
بس آپ سے ایک گذارش ہے کے جب بھی میری کسی بات کا جواب دیا کریں تو کوٹ کردیا کریں۔۔۔
تاکہ میرے پاس الڑٹ آجائے۔۔۔ اُمید ہے آئندہ آپ خیال رکھیں گے۔۔۔
 

عابدالرحمٰن

سینئر رکن
شمولیت
اکتوبر 18، 2012
پیغامات
1,124
ری ایکشن اسکور
3,234
پوائنٹ
240
یہ ایک معرکۃ الآرا بحث ہے جس سے کوئی فائدہ نہیں آپ جہاں بول رہے ہیں اس میں آپ کی نیت کا فساد ہے ’’الیوم اکملت لکم دینکم‘‘ کے بعد کوئی نیا فتنا پیدا کرنا مناسب
 

حرب بن شداد

سینئر رکن
شمولیت
مئی 13، 2012
پیغامات
2,149
ری ایکشن اسکور
6,345
پوائنٹ
437
یہ ایک معرکۃ الآرا بحث ہے جس سے کوئی فائدہ نہیں آپ جہاں بول رہے ہیں اس میں آپ کی نیت کا فساد ہے ’’الیوم اکملت لکم دینکم‘‘ کے بعد کوئی نیا فتنا پیدا کرنا مناسب
جزاکم اللہ خیراً
لیکن اس آیت کا اطلاق اس کو تسلیم کرنے والوں پر ہوتا۔۔۔
اُن لوگوں پرجو تحریف کے نام پر فساد برپاکرنا چاہتے ہوں۔۔۔
اور یہ ان کی فظرت ہے۔۔۔ کوفیوں کی۔۔۔
 

عابدالرحمٰن

سینئر رکن
شمولیت
اکتوبر 18، 2012
پیغامات
1,124
ری ایکشن اسکور
3,234
پوائنٹ
240
شداد بھائی یہ مسئلہ ناسخ منسوخ اور تحریف سے متعلق ہی ہے اوراس سےقطع نظر کہ وہ کس کی فطرت ہے ۔۔۔۔۔۔۔ ۔لیکن یہ کھلی بات ہے کہ تحریف ان لوگوں کی طرف سے ہی ہے ہماری طرف سے نہیں
ان سے صرف یہ معلوم کرلیا جائے کہ موجودہ قرآن پاک سچا ہے کہ نہیں اگر یہ موجودہ قرآن پاک کو صحیح مانتے ہیں تو بہت سارے مسئلہ خود ہی حل ہوجائیں گے،کیونکہ اگر یہ موجودہ قرآن پاک کو صحیح مانتے ہیں تو پھر لازماً تمام صحابہ خود بخود سچے اور تمام راویان بھی سچے ہوں گے۔ ان کا کوئی رخ متعین ہوجائے تو پھر بات کی جاسکتی ہے نہیں تو صرف وقت کا ضیاع ہے محرف قرآن مرتد ہے صرف سمجھنے سے کسی کو مرتد نہیں کہا جائے گا فقظ۔اور اس بارے میں قرآن پاک شاہد ہے۔ اس سے متعلق ان شاءاللہ ایک مضمون لکھوں گا ذرا رخ متعین ہو جائے بحث مباحثہ سے کوئی فائدہ نہ ہوگا
 

اعتصام

مشہور رکن
شمولیت
فروری 09، 2012
پیغامات
483
ری ایکشن اسکور
725
پوائنٹ
130
شداد بھائی یہ مسئلہ ناسخ منسوخ اور تحریف سے متعلق ہی ہے اوراس سےقطع نظر کہ وہ کس کی فطرت ہے ۔۔۔۔۔۔۔ ۔لیکن یہ کھلی بات ہے کہ تحریف ان لوگوں کی طرف سے ہی ہے ہماری طرف سے نہیں
یہ بحث بھی اپنے موڑ پر آئے گی کہ محرِّف قرآن کا کیا حکم ہے پر ہمارا مدعی اس یہ کہ قائل تحریف کافر ہے یا نہیں ؟

ان سے صرف یہ معلوم کرلیا جائے کہ موجودہ قرآن پاک سچا ہے کہ نہیں اگر یہ موجودہ قرآن پاک کو صحیح مانتے ہیں تو بہت سارے مسئلہ خود ہی حل ہوجائیں گے،کیونکہ اگر یہ موجودہ قرآن پاک کو صحیح مانتے ہیں تو پھر لازماً تمام صحابہ خود بخود سچے اور تمام راویان بھی سچے ہوں گے۔
ہم بلاشک اس قرآن کو کامل مانتے ہیں جیسا کہ یہ بات میں تین تین اسی وجہ سے ہی کہہ چکا ہوں۔۔۔۔میری پہلی پوسٹ ملاحظہ کریں
باقی یہ صحابہ والی بحثیں ہو چکی ہیں جس کی آخری منزل یہ تھی کہ تم اپنے ہاتھوں سے یہاں پر لکھو کہ:
جو بھی صحابہ رضی اللہ عنھم کو گالیاں دے یا بغض رکھے وہ کافر، لعنتی یا منافق ہے

ان کا کوئی رخ متعین ہوجائے تو پھر بات کی جاسکتی ہے نہیں تو صرف وقت کا ضیاع ہے محرف قرآن مرتد ہے صرف سمجھنے سے کسی کو مرتد نہیں کہا جائے گا فقظ۔اور اس بارے میں قرآن پاک شاہد ہے۔ اس سے متعلق ان شاءاللہ ایک مضمون لکھوں گا ذرا رخ متعین ہو جائے بحث مباحثہ سے کوئی فائدہ نہ ہوگا
میں کہہ چکا ہوں کہ بہت ہی عمدہ بحث ہے پر ٹائیم کا ضیاع اس لیے ہے کہ آپ نقظہ بحث پر آ ہی نہیں رہے۔۔۔۔

آپ نے محرف کو مرتد کہا ہے وہ تو بلاشک کافر ہے پر
آپ نے قائل بالتحریف کے بارے میں اپنا موقف واضح نہیں کیا ہے شاید یہی آپ نے محرف کے مقابلے میں قائل کو مرتد نہیں کہا ہے تو
آپ نے اپنے بہت سارے علماء خاص کرے رفیق طاہر اور بالاخص ابو الحسن علوی کے مخالف ہیں جنہوں نے قائل بالتحریف کو کافر اور دائرے اسلام سے خارج کہا ہے ۔۔۔۔

آپ کے قول کی بنا پر آپ سنیوں کے بقول جتنے بھی شیعہ علماء تحریف قرآن کے قائل ہیں وہ کافر نہیں ہیں اگرچہ اپنے قول میں خطاکار ضرور ہیں۔

باقی ابوالحسن علوی اور ان کے حامیوں سے وہی میرے دو سوال ہیں جو کہ بہت ہی اھم ہیں


1ـ کیا آپکی کتابوں میں تحریف قرآن کے بارے میں روایتیں موجود ہیں؟
2ـ کیا آپ کے ہاں کچھ علماء نسخ تلاوت کے منکر ہیں یا نہیں؟

جزاکم اللہ خیرا
 

عابدالرحمٰن

سینئر رکن
شمولیت
اکتوبر 18، 2012
پیغامات
1,124
ری ایکشن اسکور
3,234
پوائنٹ
240
اعتصام بھائی
سب کا اپنا اپنا نظریہ ہے۔اس کے باوجود آپ غلط بیانی سے کام لے رہے ہیں انہوں نے تو اس تھریڈ کہیں نہیں کہا کہ ’’تحریف کا قائل ‘‘ مرتد نہیں ہوتا۔ رفیق ظاہر صاحب کا تو مجھے علم نہیں البتہ حسن صاحب کا نظریہ تویہ ہے
’’یہ سوال درست نہیں ہے، اس میں سمجھنا کا لفظ لانا سوال کو سوال نہیں رہنے دیتا۔ اگر سمجھ سے مراد اس کے دل میں ایک بات ہے تو جو بات دل میں ہوتی ہے اس پر فتوی نہیں لگتا۔ ہاں اگر اس نے اپنی سمجھ کر اظہار کر دیا تو اب یہ اس کا قول بن گیا۔ اور اب سوال یوں ہوا کہ جو شخص بھی قرآن مجید کو تحریف شدہ کہے تو اس کا کیا حکم ہے۔ ایسا شخص اصولی طور دائرہ اسلام سے خارج ہو جاتا ہے البتہ کسی فرد واحد پر حکم لگاتے ہوئے شروط، اسباب اور موانع کفر کا لحاظ رکھا جائے گا لیکن اصولی طور اتنی بات کہنا درست ہے کہ جو شخص قرآن مجید کو تحریف شدہ کہے تو وہ دائرہ اسلام سے خارج ہو جاتا ہے اور اس کی دلیل یہ ہے کہ اللہ تعالی نے قرآن کو محفوظ کہا ہے اور اس کی حفاظت کی ذمہ داری لی ہے اور قرآن کو تحریف شدہ کہنا ان آیات کا انکار ہے جن میں ذکر ہے:
تو محترم ’’قول، اور کہنا ‘‘ ایک ہی چیز ہے اور قائل فاعل ہی ہوتا ہے اور آپ نے تسلیم کرلیا کہ
’’آپ کے قول کی بنا پر آپ سنیوں کے بقول جتنے بھی شیعہ علماء تحریف قرآن کے قائل ہیں وہ کافر نہیں ہیں اگرچہ اپنے قول میں خطاکار ضرور ہیں۔
آپ نے سنیوں کے قول پر صاد کہہ دیا ہے بات ختم میں فورم کے قواعد کے مطابق لفظ ’’ کافر ‘‘تو استعمال نہیں کروں کا البتہ اب ایسے افراد سے بات کرنا فضول ہے جو پنی جماعت کو ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ کہے۔ اور خطا کار تو ہیں ہی۔ یعنی مجرم ہونا قبول فرمالیا سبحان اللہ اللہ اس صداقت کو قبول فرمائے ۔
 

اعتصام

مشہور رکن
شمولیت
فروری 09، 2012
پیغامات
483
ری ایکشن اسکور
725
پوائنٹ
130
’یہ سوال درست نہیں ہے، اس میں سمجھنا کا لفظ لانا سوال کو سوال نہیں رہنے دیتا۔ اگر سمجھ سے مراد اس کے دل میں ایک بات ہے تو جو بات دل میں ہوتی ہے اس پر فتوی نہیں لگتا۔ ہاں اگر اس نے اپنی سمجھ کر اظہار کر دیا تو اب یہ اس کا قول بن گیا۔ اور اب سوال یوں ہوا کہ جو شخص بھی قرآن مجید کو تحریف شدہ کہے تو اس کا کیا حکم ہے۔ ایسا شخص اصولی طور دائرہ اسلام سے خارج ہو جاتا ہے البتہ کسی فرد واحد پر حکم لگاتے ہوئے شروط، اسباب اور موانع کفر کا لحاظ رکھا جائے گا لیکن اصولی طور اتنی بات کہنا درست ہے کہ جو شخص قرآن مجید کو تحریف شدہ کہے تو وہ دائرہ اسلام سے خارج ہو جاتا ہے اور اس کی دلیل یہ ہے کہ اللہ تعالی نے قرآن کو محفوظ کہا ہے اور اس کی حفاظت کی ذمہ داری لی ہے اور قرآن کو تحریف شدہ کہنا ان آیات کا انکار ہے جن میں ذکر ہے:
کون کہتا ہے میں نے غلط بیانی کی ہےِ!!!! دائرہ اسلام سے خارج ہو جاتا ہے اس کا کیا مطلب ہے لازما وہ کافر ہی ہے نا۔۔۔۔۔

اگرابوالحسن قائل بالتحریف کو کافر نہیں کہہ رہیے ہیں تو آپ اپنے ہاتھ سے لکھیں کے ابوالحسن کے نزدیک تحریف کا قائل کافر نہیں ہے۔۔۔۔

تو محترم ’’قول، اور کہنا ‘‘ ایک ہی چیز ہے اور قائل فاعل ہی ہوتا ہے
ہاں تو فاعل اپنے قول کا ہوتا نا کہ کسی کام کا۔۔۔۔۔ جیسے اگر کوئی کہ دے کہ فلان نبی ع قتل کیے ہوگئے تو اب کیا اسکا مطلب یہ ہے قائل ہی اس نبی کا قاتل ہی۔۔۔!!!!! مالکم کیف تحکم یا اخی۔۔۔!

آپ نے تسلیم کرلیا کہ
میری اس بات میں اپکو یہ لگ رہا ہے کہ میں نے تسلیم کیا ہے!!!! پھر سے دیکھ لیں عبارت۔۔۔

آپ کے قول (عابد الرحمن کا قول)کی بنا پر آپ سنیوں کے بقول(تم سنی کہتے ہو نا کہ شیعہ علماء تحریف کے قائل ہیں) جتنے بھی شیعہ علماء تحریف قرآن کے قائل ہیں وہ کافر نہیں ہیں (یعنی عابد الرحمن کے قول کے مطابق کافر نہیں ہیں) اگرچہ اپنے قول میں خطاکار ضرور ہیں۔
یہ میرا کہنا ہے:اگرچہ اپنے قول میں خطاکار ضرور ہیں۔ تو آپ خطاکار کو مجرم کہہ رہے ہیں؟ تو پھر امی رضی اللہ عنہا اور حضرت معاویہ بھی آپ کے بقول مجرم ہیں۔۔۔کیونکہ جنگ جمل اور صفین میں خطاکار ہیں۔۔۔۔



میرے بھائو۔۔! شاید واقعا ہی میں آپ کو سمجھا نہیں پا رہا یا پھر آپ سہل انگاری سے کام لے رہے ہیں۔۔۔۔
بس جسکو میری باتیں سمجھ میں آتی ہیں وہی بات کرے ان شاء اللہ بہت ہی مفید باتیں کرنے جارہا ہوں جو کہ ہم فریقین کی ہدایت کے لیے یقینا کافی ہونگی

اس موضوع کا عنوان تھا تحریف قرآن کے قائل کا حکم
تو آپ کے نزدیک وہ کافر نہیں ہے لھذا اب آپ تحریف کے قائل کو اسی بنا پر کافر نہیں کہیں گے چاہے وہ شیعہ ہو یا سنی۔۔۔۔

اب اسی مناسبت سے یہ نیا موضوع بہتر رہے گا کہ قرآن کو تحریف کرنے والا کا فر ہے یا نہیں؟ اس کے آپ ہی نیا تھریڈ بنائیں۔۔۔
جزاکم اللہ خیرا
 
Top