• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

ماہ رمضان ماہ جہاد واعداد واستشہاد

ابو عبیدہ

مبتدی
شمولیت
مئی 19، 2011
پیغامات
10
ری ایکشن اسکور
46
پوائنٹ
0
بسم الله الرحمن الرحيم​

ماہ رمضان ماہ جہاد واعداد واستشہاد


ابو سعد العاملی

مسلمانوں کی عادت ہے کہ وہ ماہ رمضان المبارک کے استقبال کی تیاری کرتے ہیں مسلمان کہلانے والوں کی اکثریت کے نزدیک یہ مہینہ اور یہ عظیم عبادت محض کھانے پینے،جاگنے اور گپے لگانے کے موسم میں تبدیل ہوچکاہے یہ لوگ میری اس تحریر کا مقصود نہیں ہیں کیونکہ وہ اسے پڑھیں گے ہی نہیں اور اگر پڑھ لیں تو ذرا بھی اہمیت نہیں دیں گے کیونکہ یہ تحریر اس فضیلت والے مہینے میں انکی اختیار کردہ ان عادات اوررسم ورواج کی مخالفت کرتی ہے جو ماہ صیام کا حصہ بن چکی ہیں اس سے الگ نہیں ہوسکتیں۔

رمضان کا مقدس فریضہ لوگوں کی حقیر اور معمولی خواہشات سے گڈ مڈ ہوچکا ہےاس ماہ کا مقصد عام طور پر رسم ورواج کی تکمیل رہ گیا ہے رمضان صرف تبرک حاصل کرنے کا ذریعہ بن چکا ہے اسکے علاوہ اورکچھ نہیں۔

لوگوں کے نزدیک رمضان کا مفہوم:

ان لوگوں کے نزدیک رمضان محض دن میں بھوکا پیاسے رہنے اور رات میں کھیل کود کرنے کا موسم ہے یہ حدیث ان پر صادق آتی ہے ابو ھریرہ رضی اللہ عنہ سے مروی ہے کہ نبی کریم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے فرمایا:

رب صائم ليس له من صيامه إلا الجوع والعطش، ورب قائم ليس له من قيامه إلا السهر (رواه النسائي وابن ماجه والحاكم، وقال صحيح على شرط البخاري)

ترجمہ:
کتنے روزے دار ہیں جنھیں روزے سے سوائے بھوک اور پیاس کے کچھ حاصل نہیں ہوتا اور کتنےہی (رمضان کا) قیام کرنے والے(یعنی تروایح پڑھنے والے) ہیں جنہیں سوائے بیداری کے کچھ حاصل نہیں ہوتا ، نسائی، ا بن ماجہ، حاکم، حاکم نے کہا کہ بخاری کی شرط پر صحیح ہے

اسکے علاوہ وہ بہت سی مختلف قسم کی شرعی مخالفتیں ،نافرمانیاں اور کبیرہ گناہ جن میں لو گ مشغول رہتے ہیں مثلا ان عورتو ں کے ساتھ اختلاط کرنا جنکے ساتھ اختلاط حرام ہے،انہیں گھورنا اور ایسی اشیاء کی جانب توجہ دینا جو حرام ہیں۔

ان لوگوں کے خیال میں جو گناہ اور نافرمانیاں ساری رات کرتے ہیں انکی اجا زت انہیں انکا دن بھر ان سے رکے رہنے دیتا ہے انکے خیال میں نیکی برائی کو مٹادیتی ہے اور روزہ توبڑے بڑے گناہ کو مٹا دیتا ہے چہ جائیکہ چھوٹے موٹے گناہ اور نافرمانیاں یہ رمضان کا وہ مسخ شدہ مفہوم ہے جو طاغوتی حکام اور انکے جادوگر فریبی اور ظالموں کےمظالم کو جائز قرار دینے والے علماء رائج کر تے ہیں تاکہ قوم رمضان کے اصلی اور مرکزی مقصد سے غافل اور بے خبر رہے۔

اور اس طرح وہ حقیقی تیاری (یعنی اعداد وجہاد) کی فضاؤں سے دور ہوجائیں جو انہیں غفلت اور قعود (جہاد سے پیچھے بیھٹے رہنے) سے نکال کر احساس ذمہ داری اور جہاد کے دائرے میں داخل کرسکتی ہے۔

کچھ جماعتیں ان پہلے والے لوگوں سے زیادہ سمجھدار اور عقل مند ہیں وہ اس مہینے کی تعظیم کرتی ہیں اور اسے ایمان وعبادات اور اعتکاف کا موسم قرار دیتی ہیں ان کے نزدیک ماہ تقوی وصبر و جہاد کا سب سے بڑا مقصد یہی ہے سب کی کوشش ہونی چاہیےکہ وہ اسکے دنوں کو روزے میں اور راتوں کو قیام میں گزارے۔

ان لوگوں کے سامنے یہ سوال خود بخود آجاتا ہے کہ کیا ہم ایسے حالات میں ہیں کہ اپنے لئے کم ترین حد پر راضی ہوجائیں؟ اور کیا ماہ رمضان کا مقصود خود اسکی ذات ہے یا وہ ایک بڑے اور بلند مقصد تک پہنچنے کا ذریعہ اور وسیلہ ہے؟

ان لوگوں کی حالت نے ہمیں ایک بزرگ عالم فضیل بن عیاض کی یاد دلادی جب عبداللہ بن مبارک نے انہیں انکے جہاد ترک کرکے حرم نبوی میں عبادت میں مشغول رہنےپر چند اشعار بھیجے۔

اشعار:

يا عابد الحرمين لو أبصرتنا * لعلمت أنك في العبادة تلعب من كان يخضب خده بدموعه * فنحورنا بدمائنا تتخضب

ائے عابد حرمین تو ہمیں دیکھ لے تو جان لے کہ تو عبادت میں کھیل رہا ہے جسکے گال اسکے آنسوؤں سے تر بتر رہتےہوں تو ہمارے سینے ہمارے ہی خون سےرنگین رہتےہیں۔​

تو آج مجاہدین اربوں نفوس پر مشتمل امت سے کیا کہیں؟ جبکہ وہ حرم مکی یا حرم نبوی کے علاوہ مساجد میں دن اور رات کے اوقات میں چند رکعات کو کافی سمجھ رہی ہے اور جہاد فی سبیل اللہ اور مجاہدین کی مدد سے کنارہ کشی کرچکی ہے۔

ان لوگوں کو میں اس جامع حدیث کے علاوہ کوئی اور نصیحت نہیں کرسکتا۔

عن أبي هريرة أن رجلاً قال : يا رسول اللّه علمني عملاً أنال به ثواب المجاهدين في سبيل الله، قال: هل تستطيع أن تقوم فلا تفتر، وتصوم فلا تفطر؟ فقال: يا رسول الله أنا أضعف من أستطيع ذلك، ثم قال النبي صلى الله عليه وسلم: فو الذي نفسي بيده لو طوّقت ذلك ما بلغت المجاهدين في سبيل الله، أو ما علمت أن الفرس المجاهد ليستن في طوله فيكتب له بذلك الحسنات ؟ (الحديث رواه البخاري في كتاب الجهاد والسير ، باب الجهاد والسير)

ترجمہ:
ابوھریر ہ رضی اللہ عنہ سے مروی ہے کہ ایک آدمی نےکہا: یا رسول اللہ مجھے ایسا عمل سکھادیجئے جسکے ذریعے مجاہدین فی سبیل اللہ کا اجر حاصل کرلوں تو آپ نے فرمایا: کیا تو طاقت رکھتا ہے کہ تو قیا م کرے اور رکے نہ روزہ رکھے اور چھوڑے نہ؟ اس نے کہا یا رسول اللہ میں ایسا کرنے سے بے بس ہوں پھر نبی صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے فرمایا: اس ذات کی قسم جسکے ہاتھ میں میری جان ہے اگر تو اسکی طاقت رکھتا مجاہدین فی سبیل اللہ تک نہ پہنچ پاتا کیا تو جانتا نہیں کہ مجاہد کا گھوڑا جس قدر طویل مسافت طے کرے اسکےلئے اسکے برابر نیکیاں لکھی جاتی ہیں۔ (بخاری کتاب الجہاد باب الجہاد والسیر)​

میں اس تحریر میں جن جماعتوں سے مخاطب ہونا چاہتاہوں ان سے مراد وہ جماعتیں ہیں جو پرچم اسلام کو حق کے ساتھ تھامے ہوئی ہیں جنہوں نے تبدیلی کی راہ میں اپنا پہلا قدم رکھ دیا ہے وہ تبدیلی جسکا خواب ہم بچپن سے دیکھتے آرہے ہیں اور ہمیشہ ہی جسکے اسباب ووسائل ڈھونڈتے رہے ہیں۔

وہ جماعتیں جنہوں نے اپنےآپ کو اپنے رب کو بیچ دیا ہر پسند وناپسند میں سمع وطاعت اور ہر تنگی وآسانی میں انفاق اور کسی ملامت کرنے والے کی ملامت سے ڈرے بغیر اللہ کے لئے کھڑے رہنے اور اپنے نبی کی سنت کی مدد کرنے اسے زندہ کرنے اپنے گھر والوں اور اپنی اولاد کی طرح اسکی حمایت اور بچاؤ کرنے کی بیعت کرکے بیعت عقبہ کی یاد تازہ کردی۔

وہ جماعتیں جنہوں نے اللہ کے حرام کردہ کو چھوڑ کر اللہ کی راہ میں ہجر ت کی تاکہ اپنے دین کےلئے پناہ گاہ اور ایسی جگہ تلاش کرسکیں جہاں وہ اپنے رب کی عبادت کرسکتی ہوں اور جہاد فی سبیل اللہ کی تیاری کرسکتی ہوں

وأعدوا لهم ما استطعتم من قوة ومن رباط الخيل

ترجمہ: ان (دشمنوں کوخوفزدہ رکھنے) کے لئے جس قدر ممکن ہو قوت تیار رکھو اور گھوڑے باندھ رکھو

وإن استنصروكم في الدين فعليكم النصر​

ترجمہ: اگر وہ دین کے سلسلے میں تم سے مدد مانگیں تو تم پر مددکرنا فرض ہے

وہ جماعتیں جو اپنے دین کے لئے اپنے دین کے مطابق جیتی ہیں اور اللہ عزوجل کے لئے رکوع ،سجود اور اسکی اطاعت کرتی ہیں جن پر نہ دھوکہ چلتا ہےنہ دھمکی اثر انداز ہوتی ہے۔ (وہ میری اس تحریر کا مقصود ہیں)

رمضان مقصد نہیں ذریعہ ہے: رمضان صبر اور تزکیہ نفس کا مہینہ ہےاس میں جو صبر نہ سیکھ سکے اور خود کو ا سکا عادی نہ بناسکےتو واضح خسارہ میں رہا کیونکہ صبر ہی دین ودنیا میں کامیابی ونجات کی کنجی ہے اور جہاد صبر،قر بانی اور نفس کی سرکشی کا نام ہےجسکا ہدف جہاد فی سبیل اللہ کے لئے خود کوتیار کرنا نہ ہو وہ بلاشبہ اس جماعت میں داخل نہیں چنانچہ اس پر فرض عظیم ہے کہ وہ اپنے آپ کو نفاق کے پنجوں سے بچائے جس میں وہ جلد ہی گرفتار ہونے والا ہے کیو نکہ رسول صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے فرما یا :

من مات ولم يغز ولم يحدث نفسه بغزو فقد مات على شعبة من نفاق (رواه ابن عساكر بسند صحيح)۔

جو شخص مر گیا ا س نے غزوہ نہ کیا نہ غزوہ کی نیت کی تو وہ نفاق کے ایک شعبہ پر مرا

رمضان کامہینہ نفس کو میدان جہاد میں داخل کردینے کے لئے تیا رکرنے کی تربیت واعداد کا مہینہ ہے کیونکہ اس میں وہ پیٹ اور شرمگاہ کی شہوت سے رکا رہتا ہے اور دوران جہادانہی دو بنیادی شہوتو ں سے بچا جاتا ہےجبکہ لوگ ان دونوں انتہاؤں کو معمولی سمجھتے ہیں بلکہ زیادہ تر روزے دار ماہ صیام میں ان دونو ں سے بچنے کی عادت نہیں ڈال پاتے اس طرح کے دن میں جو بنیاد ڈالتے ہیں رات میں اسے گرا دیتے ہیں ساری رات ان دونوں شہوتوں کی لگا م آزاد چھوڑ دیتے ہیں تاکہ جو دن بھر میں رہ گیا اسکا عوض حاصل کرلیں اگر چہ حلال طریقے سے ہی ہو چنانچہ نہ تو فائدہ حاصل ہو ا نہ فائدہ حاصل کیا۔

ہر گزرتا لمحہ ہم سے مطالبہ کرتا ہے کہ ہم ماہ رمضان سے فائدہ اُٹھا لیں او راسے نفس کو تقوی اور صبر کے اعلی مراتب تک ترقی دینے کا ذریعہ بنالیں تاکہ کسی بھی لمحے جہاد کی پکار پر لبیک کہنا ممکن ہوجائے۔

جس طرح گمراہ جماعتیں اسے شب بیداری اور کھانے پینے کا مہینہ قرار دیتی ہیں اور جس طرح جہاد سے بیھٹی رہنے والی جماعتیں اسے عبادت اور مساجد آبادکرنے کا مہینہ قرار دیتی ہیں اسی طرح مجاہدین انصارین پر بھی یہ فرض ہے کہ و ہ اس مہینے میں الگ رہ کر اسے اپنی کمزوریوں کے شگاف پر کرنے اور موجود وسائل کو قوی کرنےکی درسگاہ اور مرکز میں تبدیل کردیں تاکہ وہ اللہ سے اور ہجرت وجہاد کی پکا ر پر لبیک کہنےسےاور زیادہ قریب ہوجائیں۔

ہم رمضان سے کس طرح فائدہ اُٹھائیں:

یقینا ہر سچےاور مخلص مسلمان کی تمنا ہوتی ہے کہ سارا سا ل ہی رمضان رہے کیونکہ اس میں بڑی خیر اور ایسا عالمی ایمانی ماحول ہوتا ہے جس میں نفس کے پاس تمام مراحل طے کرنے اور سستی دلانے والے تمام امور کوختم کردینے کےلئے وافر فرصت ہوتی ہے لیکن اس کے لئے کسی ضابطے (شیڈول) کاہونا ضروری ہے جسکی وہ پابندی کرے تاکہ نیند اور روزے کے درمیان اسکے اوقات ضائع نہ ہوں

معرکوں میں رہنے والوں کے لئے: یہ مہینہ انکے جہادی اعمال کو ترقی دینے اور انہیں موثر بنا نے کے لئے بہتر ین موقع ہےسلف صالحین اوررسو ل ملحمہ (ملحمہ جنگ کو کہتے ہیں یعنی جنگجو رسول) علیہ افضل الصلاة ازکی التسلیم کی اتباع واطاعت کا بھی یہی تقاضہ ہے ارشاد فرمایا:

بعثت بالسيف، حتى يعبد الله وحده لا شريك له،وجعل رزقي تحت ظل رمحي، وجعل الذل والصغار على من خالف أمري، ومن تشبه بقوم فهو منهم (رواه أحمد)۔

ترجمہ: مجھے تلوار کے ساتھ بھیجا گیاہے حتی کہ اللہ وحدہ لاشریک لہ کی عبادت کی جانے لگے اور میر ا رزق میرے نیزے کے سائے تلے رکھا گیا ہے اور میرے اس امر کی مخالفت کرنے والے ہر شخص پر ذلت ورسوائی مسلط کردی گئ ہے اور جو کسی قوم کی مشابہت کرےگا وہ انہی میں سے ہوگا (مسند احمد)​

رسو ل اللہ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کے معرکوں میں سےسب سے پہلا معرکہ غزوہ بدر رمضان میں ہو ا مسلمانوں اور کافروں کی میدان جنگ میں یہ پہلی ملاقات تھی جسے اللہ تعالی نے اسکی بہت زیادہ اہمیت کے سبب یوم الفرقان(حق اور باطل کے درمیان فرق کرنے والا دن) کا نا م دیا۔

چنانچہ دشمنوں سے قتال کرنا اللہ کا قر ب حاصل کرنے کے ذرائع میں سے سب سے بڑا ذریعہ ہے یہ اسلام کی چوٹی ہے اگر یہ قتا ل رمضان میں ہو تو کیا بات ہےکیونکہ اللہ عزوجل کے نزدیک رمضان تما م مہینوں سے افضل ہے۔

رمضان میں قتال کرنے سے بلا شبہ دوچوٹیاں ملکر ایک عظیم چوٹی بن جائیں گی جس تک وہی شخص پہنچ پائے گا جسے اللہ منتخب کرے اور اس عظیم شرف کےلئے مختص کرے روزہ اور قتال یہ دونوں جہاد ہیں پہلا نفس کو نافرمانی اور سرکشی سےروکنے کے لئے جہاد ہےجبکہ دوسرا دشمن کو زمین پر فساد مچانے اور فتنہ ڈھانے سے روکنے کے لئے جہاد ہے چنانچہ جس شخص کو اللہ اس ماہ مبارک میں شرف شہادت حاصل کرکے محمد صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم اور آپکے پاکباز صحابہ کے ساتھ اعلی علیین میں روزہ افطار کرنے کی توفیق دے اور با اختیار بادشاہ کے ہا ں صدق کی گھاٹی میں منتظر 72 بڑی آنکھوں والی حوروں کےساتھ نبی صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم اور صحابہ کر ام کی موجودگی میں نکاح کے لئے منتخب فرمالے اس کے لئے طوبی(جنت کی خوشخبری) ہے

ایسے ہی مجاہدین کواس ماہ میں ایک دوسرے کے ساتھ ایمانی روابط مضبوط کرکے اور اپنےبھائیوں کی خوب خدمت کرکے اللہ تعالی کا قرب حاصل کر نا چاہیے ہے تاکہ دشمن کے خلاف قتال کرنے والی صف مضبوط ہوجائے اپنی متانت وصلابت میں بڑھ جائے اسی طرح وہ شیطان کو انکے باہمی تعلقات بگاڑ کر صف کمزور کرنے اور قدم اکھیڑنے کے مواقع سے محروم کرسکتے ہیں

بھائی چارے (اخوت واتحاد) کا عنصر سب سے مضبوط ہتھیار ہےجسکی حفاظت کرنی چاہیے اورصفوں کو(چونا گچھ) اور نفسانی خواہش سے رک جانے اور اللہ کی رضا اور شیطان کی ناراضگی کے لئے اس ماہ میں سکنیت ورحمت کے نزول سے بھر پور استفادہ کرنا چاہیے اللہ تعالی نے فرمایا:

إن الله يحب الذين يقاتلون في سبيله صفاً كأنهم بنيان مرصوص (الصف4)۔

ترجمہ: اللہ ان لوگو ں سے محبت کرتا ہے جو اسکی راہ میں قتال کرتے ہیں گویا وہ چونا گچھ دیوار ہوں

انسان کانفس اور شیطان وہ خطرناک ترین دشمن ہیں جنکے خلاف اس فضیلت والے مہینے میں کامیابی حاصل کی جاسکتی ہے اور ان پر کامیابی حاصل کئے بغیر خارجی دشمن پر کامیابی حاصل کرنا ناممکن ہے۔

یہ حقیقت کی زمین پر جہاد کرنے والے تمام مجاہد طبقات کی جانب متوجہ ہے میں خاص طور پر اپنے عراقی بھائیوں کا ذکر کروں گا صفوں کو متحد کرنے کے لئے موثر اور بہتر کو شش کرنا ہوگی اور دشمن کو کمزور کرکےجہاد کی قوت کو مضبوط کرنے کے لئے کی جانے والی کوششوں کو منظم ومرتب کرنےکی مسلسل جاری رہنے والی راہیں تلاش کرنی ہوں گی بسا اوقات جماعتوں کا متعددہوجانا اسلام او ر مسلمانوں کےلئے مصلحت ثابت ہوتا ہے لیکن ان جماعتوں کو ایک امارت کے تحت متحد کردینا سب سے بڑی مصلحت ہے اگر وہ یقین کریں۔ایسے ہی یہ صدا ان بھائیوں کی جا نب بھی متوجہ ہے جو طاغوتی حکام کی ہر جگہ بنی ہوئی جیلوں میں قید ہیں تاکہ وہ بھائی اپنی صفوں کو مضبوط اوراپنی آواز کو متحد کر کے پیشکشوں اور دھمکیوں کے ان ہتھکنڈوں کا مقابلہ کر سکیں جنہیں طاغوتی حکام انکی صفوں میں تفریق ڈالنے اور انکی قوت کو کمزور کرنے کے لئے استعما ل کرتے ہیں تاکہ وہ بھولنےنہ پائیں کہ وہ اپنے دین کی حفاظت اور ظالموں کی جانب مائل نہ ہونے کے بڑے معرکے اور جاری جہاد میں اب بھی مصروف عمل ہیں۔

انصار(مجاہدین کے مددگاروں) کےلئے: اس مبارک مہینے میں ان کاکردار یہ ہے کہ وہ اعداد (جہاد کی تیاری) کی کوششوں کو تیز کریں اور اپنے مجاہد بھائیوں کی مدد کرنے کے نت نئے اور مختلف طریقے اختیار کریں اور یہ اس انتظار میں ہو کہ جلد ہی وہ خود بھی قتال کے میدانوں میں داخل ہوجائیں گے اگر چہ وہ جن میدانوں میں متحرک ہیں وہ براہ راست قتال کے میدانوں سے کم اہم نہیں کیونکہ وہ ایک بہت بڑے شگاف کو پر کر رہےہیں جسے پر کرنا نہایت ضروری ہے وہ مجاہدین کو مختلف قسم کی ایسی قوت فراہم کررہے ہیں جسکے وہ اپنے جہاد میں محتاج ہیں۔

ایسے ہی انہیں ہر جانب گھات لگائے بیھٹے ہوئے دشمنوں کا مقابلہ کرنے کے لئے زیادہ سے زیادہ احتیاط کرنے کی ضرورت ہے۔

يا أيها الذين آمنوا خذوا حذركم فانفروا ثبات أو انفروا جميعاً (النساء)۔

ترجمہ: ائے ایمان والوں اپنا بچاؤ اختیار کرو ٹولیوں کی شکل میں نکلو یا اکھٹے ہی نکل جاؤ۔

دشمن نے انہیں تلاش کرکے انہیں اپنی صفوں سے ختم کرنے کے لئے بے شمار ایجنٹس اور وسائل اختیار کر رکھے ہیں یہ صورتحا ل انصار سے تقاضہ کرتی ہے کہ ان وسائل کا مقابلہ کرنے کے لئے انکے پاس برابرکی قوت اور طاقت ہو اور نہایت احتیاط سے حرکت کریں تاکہ دشمن کے لئے انہیں تلاش کرناناممکن ہو جائے یا اپنی سر گرمیاں محدود رکھیں۔دیگر مہینوں کی نسبت اس مبارک مہینے میں بندہ اپنے رب سے زیادہ نزدیک ہوتا ہے چنانچہ اللہ سبحانہ سے مسلسل دعا کرنی چاہیے اوراس کے آگے گڑ گڑ انا چاہیے کہ وہ ان پر خیر کے دروازے کھول دے اور دشمنوں کی آنکھوں کو انکےلئے اندھا کردے تاکہ وہ مجاہدین کی مسلسل مدد کرتے رہیں او ر انکے ساتھ مل جانے کے انتظار میں رہتےہوئے اعداد (جہاد کی تر بیت)کے عمل کو مسلسل جاری رکھ سکیں۔

ایسے ہی اس بات سے بھی ہوشیار رہیں کہ اس ماہ میں عبادت کےلئے فارغ ہوجانے کی دلیل کی بناء پر اپنی ذمہ داریاں ترک کردیں کیونکہ ان کا اپنے بھائیوں کی مدد کرناسب سے بڑی عبادت ہےبلکہ چوٹی کی عبادت ہے۔

یہا ں میں خا ص طور پر اپنے ان بھائیوں کا ذکر کروں گا جو عنکبوتی نیٹ ورک (یعنی انٹرنیٹ پر)مخصوص طریقے سے جہادی ویب سائٹس اور مباحثے فورمز چلارہے ہیں ان پر لازم ہے کہ وہ مجاہدین کی زیادہ سے زیادہ سے خبریں جمع کریں اور قتال کے میدانوں ہونے والے واقعات مسلمانوں تک پہنچائیں تا کہ مسلمان مجاہدین کے لئے اپنی دعائیں اور مادی سپورٹ مسلسل فراہم کرتےرہیں کیونکہ بقیہ سا ل کی بنسبت ان اوقات میں نفوس جو دو سخا کی جانب زیادہ مائل ہوتے ہیں۔

ایسے ہی انصاران جہاد کو چاہیے کے اس ماہ کریم میں دعوت کو بنیادی ہدف بنالیں اور اس میں زیادہ سرگرمی دکھائیں کیونکہ اللہ تعالی اس ماہ میں اعمال صالح میں زیادہ برکت عطاء فرماتا ہے اور انکا تزکیہ فرماتا ہےتاکہ زیادہ سے زیادہ ایمانی فضائیں میسر ہوں اور نفوس ہدایت و استقامت سے قریب تر ہوجائیں۔

مدد اور تعاون کرنے کا یہ فریضہ برابری کی سطح پر اوقات واموال کے انفاق(اللہ کی راہ میں خرچ کرنے) کا مطالبہ بھی کرتا ہے جہادی رجحان اور قوت کو مضبوط کرنے کے لئے رمضان کے ایام نفوس کو اس عظیم عبادت کا عادی بنانے کا نہایت منا سب موقع ہے انفاق کے بغیر جہاد ناقص او رضعیف ہوجاتا ہے چنانچہ جہاد بالمال کی ذمہ داری دوسروں سے زیادہ انصاران جہاد پر عائد ہوتی ہے اور یہ اس جہادبالنفس کے برابر ہی ہو جو مجاہدین میدانوں میں سر انجام دیتے ہیں۔

یہ وہ اہم ترین مواقع واہداف تھے جنہیں بآسانی سمجھا جاسکتاہے خاص طور پر درجہ شہادت تک پہنچنے کی خاطر مرحلہ اعداد(جہاد کی تیاری) وجہاد (یعنی عملی جہاد) میں ماہ رمضان سے مطلوبہ استفادے یعنی شہادت کے ذریعے یہی وہ درجہ ومقام ہے جسکی ہمیں ہر جگہ اور ہر لمحہ دعوت دینی چاہیے شاید اللہ ہم پر رحم فرمائے او ران لوگوں میں شامل فرمائے جن کےزریعہ وہ اپنےدین کی مدد کرتا ہے اسی طرح ہم دنیامیں صالحین جبکہ آخرت میں اسکی رضا حاصل کرنے والوں میں شامل ہوجائیں۔

والحمد لله رب العالمين وصلى الله وسلم وبارك على سيدنا محمد وعلى آله وصحبه.

تحریر برائے نصرت جہاد ومجاہدین: ابو سعد العاملی

آخر شبعان

ڈاؤن لوڈ کریں
پی ڈی ایف،یونی کوڈ
http://www.mediafire.com/?t6du821ce1arcvs
 
Top