ساجد
رکن ادارہ محدث
- شمولیت
- مارچ 02، 2011
- پیغامات
- 6,602
- ری ایکشن اسکور
- 9,378
- پوائنٹ
- 635
اِعتراض نمبر ۴
یہ مجلس رِیا اور غنا دو گناہوں پرمشتمل ہے۔ اس کی شرکت کی دعوت گناہ کی شرکت کی دعوت ہے۔
مجلس قراء ت میں شرکت کی دعوت کارِ ثواب ہے
اُوپرہم نے عرض کردیا ہے کہ ریا (دکھلاوے) کا تعلق نیت سے ہے اور نیت چارقسم کی ہوسکتی ہے جن میں سے صرف ایک ریا ہے وہ بھی اگر مخلوط( یعنی اس نیت کے ساتھ دوسری نیت بھی ملی ہوئی ہو) ہوتو محض ریانہیں۔ اس لیے ریا کا دعویٰ کرنابے دلیل ہے اور پھر اگر ریا ہو بھی تو اس کااَثر پڑھنے والے پر ہوتاہے سننے والے کا کام سننا ہے اس میں ریانہیں ہوسکتی۔ یہاں دعوت سننے کی دی جاتی ہے جس میں ریا ناممکن ہے۔
اور جن کو پڑھنے کی دعوت دی جاتی ہے ان کو دیگر نیتوں سے ہی دعوت ہوسکتی ہے ریاوالی نیت سے تو دعوت دینا ممکن ہی نہیں، کیونکہ وہ نیت دوسروں کی ہو ہی نہیں سکتی۔صرف پڑھنے والے کی ہوسکتی ہے۔
رہی دوسری بات گانا و غناکی تو ہم عرض کرچکے ہیں کہ اس کو گاناکہنا خطرناک بات ہے۔ اور اس کا بھی کافی وشافی جواب دیا جا چکا ہے۔
یہ مجلس رِیا اور غنا دو گناہوں پرمشتمل ہے۔ اس کی شرکت کی دعوت گناہ کی شرکت کی دعوت ہے۔
مجلس قراء ت میں شرکت کی دعوت کارِ ثواب ہے
اُوپرہم نے عرض کردیا ہے کہ ریا (دکھلاوے) کا تعلق نیت سے ہے اور نیت چارقسم کی ہوسکتی ہے جن میں سے صرف ایک ریا ہے وہ بھی اگر مخلوط( یعنی اس نیت کے ساتھ دوسری نیت بھی ملی ہوئی ہو) ہوتو محض ریانہیں۔ اس لیے ریا کا دعویٰ کرنابے دلیل ہے اور پھر اگر ریا ہو بھی تو اس کااَثر پڑھنے والے پر ہوتاہے سننے والے کا کام سننا ہے اس میں ریانہیں ہوسکتی۔ یہاں دعوت سننے کی دی جاتی ہے جس میں ریا ناممکن ہے۔
اور جن کو پڑھنے کی دعوت دی جاتی ہے ان کو دیگر نیتوں سے ہی دعوت ہوسکتی ہے ریاوالی نیت سے تو دعوت دینا ممکن ہی نہیں، کیونکہ وہ نیت دوسروں کی ہو ہی نہیں سکتی۔صرف پڑھنے والے کی ہوسکتی ہے۔
رہی دوسری بات گانا و غناکی تو ہم عرض کرچکے ہیں کہ اس کو گاناکہنا خطرناک بات ہے۔ اور اس کا بھی کافی وشافی جواب دیا جا چکا ہے۔