• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

اعلانات محدث فتویٰ سائٹ: بنیادی معلومات

Aamir

خاص رکن
شمولیت
مارچ 16، 2011
پیغامات
13,382
ری ایکشن اسکور
17,097
پوائنٹ
1,033
نئی سائٹ الحمدللہ بالکل تیار ہے۔ بلکہ سوالات کی قطاریں لگ چکی ہیں پہلے ہی۔ اور اب محدث فورم کا سوال و جواب سیکشن بھی شاید ختم ہی ہو، اب یہ سوالات بھی وہیں پر ٹرانسفر کئے جائیں گے ان شاءاللہ۔
شکریہ شاکر بھائی،

ارسلان بھائی اب آپ بھی دل کھول کر سوال کر سکتے ہے. (ابتسامہ)
 

محمد ارسلان

خاص رکن
شمولیت
مارچ 09، 2011
پیغامات
17,861
ری ایکشن اسکور
41,093
پوائنٹ
1,155
نئی سائٹ الحمدللہ بالکل تیار ہے۔ بلکہ سوالات کی قطاریں لگ چکی ہیں پہلے ہی۔ اور اب محدث فورم کا سوال و جواب سیکشن بھی شاید ختم ہی ہو، اب یہ سوالات بھی وہیں پر ٹرانسفر کئے جائیں گے ان شاءاللہ۔
شاکر بھائی! اس حوالے سے ایک تجویز بھی آپ کو دینا چاہتا ہوں کہ محدث فورم پر سولات و جوابات کے دونوں سیکشنز ختم کر کے ایک نیا سیکشن بنائیں جس کا نام رکھیں "آپ کے سوالات" اور پھر اس سیکشن میں محدث فتوی سائٹ کا لنک دے کر اس سیکشن کو مقفل کر دیں۔کیونکہ فورم پر آنے والے ہر نئے رکن کو اس نئی ویب سائٹ کے بارے میں علم نہیں ہے۔آپ کیا کہتے ہیں؟
 

محمد ارسلان

خاص رکن
شمولیت
مارچ 09، 2011
پیغامات
17,861
ری ایکشن اسکور
41,093
پوائنٹ
1,155
شکریہ شاکر بھائی،

ارسلان بھائی اب آپ بھی دل کھول کر سوال کر سکتے ہے. (ابتسامہ)
بھائی اگر میں نے دل کھولا تو میں مر نہ جاؤں گا (ابتسامہ)
بے فکر رہیں عامر بھائی آپ کے کہنے سے پہلے ہم اپنا کام کر چکے ہیں۔
یہ دیکھیں
کلمہ گو مشرکین کو دعوت توحید دینے میں مشکلات
بہت اچھا اور مطمئن جواب ملا ہے۔ماشاءاللہ
 

محمد ارسلان

خاص رکن
شمولیت
مارچ 09، 2011
پیغامات
17,861
ری ایکشن اسکور
41,093
پوائنٹ
1,155
کلیم حیدر بھائی نے محدث فتوی سائٹ پر ایک سوال کیا ہے جس کا عنوان اور لنک ہے
قرآن مجید بغیر وضو کے چھونا اور پڑھنا جائز
اس میں ایک غلطی کی ہے ملاحظہ فرمائیں
قرآن مجید بغیر فضو کے چھونا اور پڑھنا جائز ہے۔ کہ نہیں ذرا تفصیل سے بیان کریں۔؟ ازراہِ کرم کتاب وسنت کی روشنی میں جواب دیں جزاكم الله خيرا
یہ لفظ "فضو" نہیں "وضو" ہے۔
 

شاہد نذیر

سینئر رکن
شمولیت
فروری 17، 2011
پیغامات
1,969
ری ایکشن اسکور
6,263
پوائنٹ
412
شاہد نذیر بھائی کچھ عرض کرنا چاہوں گا ۔
جزاک اللہ خضر حیات بھائی آپ کی اس عرض سے مجھے بھی مزید عرض کرنے کا موقعہ ملا۔

١۔ پہلی بات تو یہ ہے کہ فتوی کی بنیاد قرآن وسنت ہونی چاہیے کسی بھی جماعت کا ’’ جماعتی موقف ‘‘ نہیں ہونا چاہیے ۔ کیونکہ یہ بالکل وہی بات ہے جو مقلدین کرتے ہیں کہ ہمارے امام صاحب کا فتوی یا ہمارے مذہب کا ’’ مفتی بہ قول ‘‘ یہ ہے قرآن و حدیث سے ہمیں کوئی غرض نہیں ۔
رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے ارشاد فرمایا کہ میری امت تہتر فرقوں میں تقسیم ہوجائے گی جس میں سے ایک فرقہ جنت میں اور باقی جہنم میں جائینگے۔سلف صالحین کا اتفاق ہے کہ وہ ناجی فرقہ صرف اور صرف اہل حدیث ہے۔ بہت سے لوگوں کو یہ غلط فہمی ہے کہ ہر اہل حدیث خود ہی قرآن و حدیث کو کھول کر بیٹھ جاتا ہے اور اسے اپنی عقل وفہم سے سمجھنے کی کوشش کرتا ہے اور اسے کسی اہل علم یا سلف کی رہنمائی کی قطعی ضرورت نہیں ہوتی۔ ایسے لوگ اہل حدیث کے مذہب سے واقف ہی نہیں۔ اہل حدیث قرآن و حدیث پر تو عمل کرتا ہے لیکن اپنی عقل و فہم سے نہیں بلکہ سلف صالحین کے متفقہ فہم کے مطابق۔جیسے حافظ عبداللہ روپڑی رحمہ اللہ نے فرمایا: خلاصہ یہ کہ ہم تو ایک ہی بات جانتے ہیں وہ یہ کہ سلف کا خلاف جائز نہیں۔(فتاویٰ اہل حدیث، جلد١،صفحہ ١١١)

ان گزارشات کا مقصد یہ ہے کہ حق صرف اہل حدیث کا جماعتی موقف ہے اس کے علاوہ جو کچھ ہے گمراہی ہے۔ کیونکہ کسی اہل حدیث کی انفرادی رائے کوئی حیثیت نہیں رکھتی جب تک جمہور اہل حدیث کا موقف اس رائے کی تائید میں نہ ہو۔ یاد رہے کہ جماعت اہل حدیث میں سب سے پہلے صحابہ پھر تابعین، تبع تابعین، ائمہ محدیثین اور آج تک کے تمام اہل حدیث علماء شامل ہیں۔ جو ان کا موقف ہوگا وہی حق ہوگا اور اسے ہی اہل حدیث کا جماعتی موقف کہتے ہیں۔ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کے ایک ارشاد پاک کے مطابق ایک فرقہ ہمیشہ حق پر رہے گا۔اہل علم جیسے امام احمد بن حنبل وغیرھم نے تصریح کی ہے کہ وہ فرقہ اہل حدیث ہے۔ تو پھر ہم یہ کیوں نہ کہیں کہ ہر دور میں کسی بھی مسئلہ میں جو مسلک و مذہب جمہور اہل حدیث کا ہے وہی حق ہے۔ اور جب وہی حق ہے تو ہم اہل حدیث کے جماعتی موقف کا مطالبہ کیوں نہ کریں؟!

آل تقلید اور اہل حدیث کے عمل و سوچ میں زمین آسمان کا فرق ہے۔اہل حدیث سلف صالحین کے متفقہ فہم پر اپنے عمل کی بنیاد رکھتا ہے جس میں غلطی کا کوئی امکان نہیں ہوتا کیونکہ سلف صالحین کا کسی مسئلہ پر اتفاق اجماع ہے اور امت کا اجماع معصوم ہے کیونکہ حدیث میں آتا ہے کہ اللہ پوری امت کو گمراہی پر جمع نہیں کرے گا۔ جبکہ مقلد کے ہر عمل کی بنیاد اس کے امام کا قول ہوتا ہے چاہے غلط ہو یا صحیح۔اور اکثر غلط ہی ہوتا ہے جس میں مقلد کی گمراہی کے امکانات کافی سے زیادہ روشن ہوتے ہیں۔

خلاصہ یہ ہے کہ مفتی کے فتوے کی بنیاد صرف قرآن و حدیث پر نہیں بلکہ اہل حدیث کے فہم پر بھی ہونی چاہیے ورنہ گمراہی کا امکان بہت زیادہ ہے۔

ابتسامہ ۔ بھائی اپنا اور ان کا فرق سمجھیں ۔
بھائی ان کی مجبوری ہےکہ وہ اپنے بزرگوں کا غلط سلط دفاع کریں چاہے قرآن وسنت میں ہزاروں تأویلات کرنی پڑیں ۔ لیکن ہمیں الحمد للہ ایسی کوئی مجبوری نہیں لہذا اگر کسی جگہ کسی بزرگ کی بات کتاب وسنت کے خلاف نظر آئے تو بجائے ان ( اہل تقلید ) کے نقش قدم پر چلنے کے کھلےدل سے اس کا اعتراف کریں ۔
میرے کہنے کا مطلب یہ تھا کہ اگر ہم کوئی ایسا فتویٰ دینگے جو کہ اہل حدیث کے جماعتی موقف کے خلاف ہوگا کیونکہ یقینا ایسا فتوی مبنی بر حق نہیں ہوسکتا جو کہ جمہور اہل حدیث کے موقف کے خلاف ہو۔تو جب بھی ہم حق بیان کرینگے تو اہل باطل ہماری فتویٰ ویب سائٹ کا حوالہ دے گا کہ دیکھو تمہارے مفتی تو اسے صحیح کہتے ہیں لیکن تم غلط کہہ رہے ہو۔
تنبیہ: جمہور اہل حدیث کا موقف ہی میرے نزدیک اہل حدیث کا جماعتی موقف ہے۔
مثال کےطور پر یہی فتویٰ دیکھ لیں: مقلدین کے پیچھے نماز پڑھنا اور ان کی منکوحہ سے نکاح کرنا - Powered by Kayako Fusion Help Desk Software
انتہائی نامعقول اور بے ہودہ فتویٰ ہے۔ کیا آپ نہیں سمجھتے کہ اہل بدعت بار بار آپ کو اس فتویٰ کو حوالہ دے کر ثابت کرنے کی کوشش کرینگے کہ وہ اہل سنت ہیں۔ نہ جانے ان مفتیان کرام کی اہل سنت سے کیا مراد ہے؟ شاید تقلید کو بھی یہ حضرات سنت سمجھتے ہیں جبھی مقلدین کو اہل سنت کہہ رہے ہیں۔
رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کے فرمان کے مطابق بدعتی کی تعظیم کرنا دین کی عمارت کو ڈھادینا ہے۔ کیا دیوبندیوں کے پیچھے نماز پڑھنا اور نماز ہوجانے کا فتویٰ دینا ان بدعتیوں کی تعظیم نہیں ہے؟ کیا کسی ایک صحابی سے بھی ثابت ہے کہ اہل بدعت کے پیچھے نماز ہوجاتی ہے؟ جب دیوبندیوں کے پیچھے نماز ہوجاتی ہے تو میراا ن مفتیان کرام سے سوال ہے کہ بیچارے بریلویوں نے کیا قصور کیا ہے ان کے پیچھے نماز کیوں نہیں ہوتی؟؟؟ دونوں ایک ہی امام کے مقلد، ایک ہی مذہب کے ماننے والے، ایک ہی فقہ پر عمل پیرا، دونوں ہی تصوف کے چاروں سلسلوں میں بیعت کرنے اور کروانے والے، دونوں ہی شرک و بدعت کی لعنت میں مبتلا۔ تو پھر بریلویوں سے یہ امتیازی سلوک کیوں؟ انصاف کا تقاضہ یہ ہے کہ بریلویوں کے پیچھے نماز ہوجانے کا فتویٰ بھی دیں۔

خلاصہ کلام یہ ہے کہ مذکورہ بالا فتویٰ لوگوں کی نماز اور ایمان خراب کروانے کا موجب ہے۔اور اس طرح کے فتوے قرآن و حدیث کو سلف کے فہم کے بغیر سمجھنے کا نتیجہ ہیں۔اللہ اس گمراہی سے محفوظ رکھے۔آمین
 

عبداللہ حیدر

مشہور رکن
شمولیت
مارچ 11، 2011
پیغامات
316
ری ایکشن اسکور
1,017
پوائنٹ
120
السلام علیکم،
ماشاء اللہ۔ ایسی ویب سائٹ وقت کی اہم ضرورت ہے۔ اللہ تعالیٰ بھائیوں کی محنت قبول فرمائے اور نافع بنائے۔ نکاح و طلاق اور جائیداد وغیرہ کے معاملات میں رجسٹرڈ مفتی کا فتویٰ اس کی مہر کے ساتھ ہی مستند سمجھا جاتا ہے چنانچہ مفتی حضرات کے نام، دستخط اور مہر کے ساتھ اصل فتوے کا عکس مہیا کیا جانا چاہیے یا کم از کم مستفتی کی طلب پر اسے فراہم کرنے کا انتظام ہو جائے تو ابتداء میں وہ بھی کافی ہے۔
والسلام علیکم
 

کلیم حیدر

ناظم خاص
رکن انتظامیہ
شمولیت
فروری 14، 2011
پیغامات
9,748
ری ایکشن اسکور
26,379
پوائنٹ
995
السلام علیکم،
نکاح و طلاق اور جائیداد وغیرہ کے معاملات میں رجسٹرڈ مفتی کا فتویٰ اس کی مہر کے ساتھ ہی مستند سمجھا جاتا ہے
وعلیکم السلام ورحمۃ اللہ وبرکاتہ
جزاکم اللہ خیرا واحسن الجزاء بھائی جان
قواعد میں یہ بات آچکی ہے کہ جس کسی بھائی کو بھی جو بھی فتویٰ ہمارے جامعہ کے لیٹر پیڈ پر ودھ دستخط و مہر چاہیے ہوگا۔ تو مل جائے گا۔ان شاءاللہ
 

Aamir

خاص رکن
شمولیت
مارچ 16، 2011
پیغامات
13,382
ری ایکشن اسکور
17,097
پوائنٹ
1,033

انس

منتظم اعلیٰ
رکن انتظامیہ
شمولیت
مارچ 03، 2011
پیغامات
4,178
ری ایکشن اسکور
15,346
پوائنٹ
800
مثال کےطور پر یہی فتویٰ دیکھ لیں: مقلدین کے پیچھے نماز پڑھنا اور ان کی منکوحہ سے نکاح کرنا - Powered by Kayako Fusion Help Desk Software
انتہائی نامعقول اور بے ہودہ فتویٰ ہے۔
اختلافِ رائے ایک الگ بات ہے، البتہ ایک عامی کی طرف سے علمائے کرام پر اس طرح کی تنقید بہت نامناسب، ناشائستہ اور ناقابل برداشت ہے۔
 
Top