1. آئیے اہم اسلامی کتب کو یونیکوڈ میں انٹرنیٹ پر پیش کرنے کے لئے مل جل کر آن لائن ٹائپنگ کریں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ کے ذریعے آپ روزانہ فقط دس پندرہ منٹ ٹائپنگ کر کے ہزاروں صفحات پر مشتمل اہم ترین کتب کو ٹائپ کرنے میں اہم کردار ادا کرکے صدقہ جاریہ میں شامل ہو سکتے ہیں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ میں شمولیت کے لئے یہاں کلک کریں۔
  2. آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

محدث ڈاٹ کام(حدیث سائٹ) پر چند شاندار اضافہ جات

'شرح وفوائد' میں موضوعات آغاز کردہ از قاری مصطفی راسخ, ‏جنوری 17، 2018۔

  1. ‏جنوری 17، 2018 #1
    قاری مصطفی راسخ

    قاری مصطفی راسخ علمی نگران رکن انتظامیہ
    جگہ:
    lahore
    شمولیت:
    ‏مارچ 07، 2012
    پیغامات:
    664
    موصول شکریہ جات:
    725
    تمغے کے پوائنٹ:
    301

    السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ!
    انتہائی مسرت کے ساتھ تمام احباب کو یہ اطلاع دی جاتی ہے کہ ہم نے مجلس التحقیق الاسلامی کے تحت جاری محدث ڈاٹ کام، حدیث سائٹ(http://mohaddis.com/View/Sahi-Bukhari/T1/1) پر چند مفید اضافہ جات کئے ہیں جن کی تفصیل کچھ یوں ہے:
    1۔متعدد تراقیم:
    سائٹ پر ہمارے علم کے مطابق دستیاب تمام تراقیم ڈال دی گئ ہیں۔ اس کا فائدہ یہ ہے کہ اگر کوئی انٹر نیشنل ترقیم کے مطابق حدیث تلاش کرنا چاہتا ہے تواس کے مطابق سرچ کر لے اور اگر کوئی شخص فواد عبد الباقی کی ترقیم کے مطابق کرنا چاہتا ہے تو اس کے مطابق کر لے۔ فی الحال ہم نے کتب ستہ کی تمام دستیاب تراقیم کا اضافہ کر دیا ہے۔ جب آپ تراقیم کا بٹن دبائیں گے تو آپ کے سامنے کسی بھی حدیث کی تمام تراقیم آ جائیں گی کہ اس حدیث کا فلاں فلاں ترقیم کے مطابق اتنا اتنا نمبر ہے اور یہ محققین کے لئے ایک شاندار فیچر ہے۔اگر آپ احباب سمجھتے ہیں کہ ان تراقیم کے علاوہ بھی کوئی معروف ترقیم موجود ہے تو اس سلسلے میں ہمیں ضرور مطلع فرمائیں تاکہ ہم وہ بھی اس میں ڈال دیں۔
    2۔متعدد تراجم:
    سائٹ پر پہلے صرف ایک ایک ترجمہ موجود تھا اب ہم نے اس میں دیگر تراجم کا بٹن بھی لگا دیا ہے، مثلا اگر کوئی آدمی بخاری کا ترجمہ مختلف شیوخ کا دیکھنا چاہتا ہے تو وہ تراجم کے بٹن سے دیگر تراجم بھی دیکھ سکتا ہے۔
    3۔متعددحکم:
    سائٹ پر پہلے صرف امام البانی کا حکم موجود تھا، لیکن اب اس میں مزید اہل علم کے حکم بھی شامل کئے جا رہے ہیں،جس کے لئے الحکم علی الحدیث کا بٹن لگایا گیا ہے، کسی بھی حدیث کو کھول کر اس پر متعلقہ بٹن دبانے سے اس سے متعلق متعدد اہل علم کا حکم سامنے آ جائے گا، جس سے حدیث کے متعلق مختلف اہل علم کے حکموں کا موازنہ کرنے میں بھی آسانی رہے گی۔مثلا ایک حدیث کو امام البانی حسن قرار دے رہے ہوتے ہیں تو دوسری طرف اسے شیخ زبیر علی زئی صاحب ضعیف کہہ رہے ہوتے ہیں۔اس سے یہ فائدہ ہوگا کہ ان تمام شیوخ کا حکم ایک ہی جگہ سامنے آ جائے گا۔
    4۔ڈیفالٹ سیٹنگ:
    سائٹ کی دائیں جانب اوپر ڈیفالٹ سیٹنگ کا بٹن لگایا گیا ہے، جس سے آپ اپنے لئے کوئی بھی ترقیم، ترجمہ اور حکم منتخب کر سکتے ہیں۔ جب آپ اسے ڈیفالٹ کر لیں گے تو آپ کے کمپیوٹر میں وہی منتخب شدہ سیٹنگ ہی اوپن ہوا کرے گی۔
    بہر حال یہ چند ایک مفید اضافہ جات تھے جوحال ہی میں سائٹ پر شامل کئے گئے ہیں، احباب سے گزارش ہے کہ وہ سائٹ کا بغور جائزہ لیں اور اگر اس میں کوئی مزید مفید اضافہ کیا جا سکتا ہے تو ضرور اس بارے میں مطلع فرمائیں۔
    والسلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ
    اخوکم فی اللہ
    قاری محمد مصطفی راسخ
    نائب مدیر مجلس التحقیق الاسلامی
    03464422005
     
    • زبردست زبردست x 7
    • مفید مفید x 1
    • لسٹ
  2. ‏جنوری 17، 2018 #2
    عمر اثری

    عمر اثری سینئر رکن
    جگہ:
    نئی دھلی، انڈیا
    شمولیت:
    ‏اکتوبر 29، 2015
    پیغامات:
    4,350
    موصول شکریہ جات:
    1,078
    تمغے کے پوائنٹ:
    398

    حدیث پر حکم میں اگر کتب کے حوالے بھی مل جائیں تو عام انسان کے لئے آسانی ہو جائے گی. اسی طرح شرح کس کی ہے یہ بھی درج ہو تو بہت عمدہ ہو جائے گا.
     
  3. ‏جنوری 17، 2018 #3
    قاری مصطفی راسخ

    قاری مصطفی راسخ علمی نگران رکن انتظامیہ
    جگہ:
    lahore
    شمولیت:
    ‏مارچ 07، 2012
    پیغامات:
    664
    موصول شکریہ جات:
    725
    تمغے کے پوائنٹ:
    301

    جزاکم اللہ خیرا
     
  4. ‏جنوری 17، 2018 #4
    خضر حیات

    خضر حیات علمی نگران رکن انتظامیہ
    جگہ:
    طابہ
    شمولیت:
    ‏اپریل 14، 2011
    پیغامات:
    8,763
    موصول شکریہ جات:
    8,333
    تمغے کے پوائنٹ:
    964

    و علیکم السلام ورحمۃ اللہ وبرکاتہ
    ماشاء اللہ ، بہترین ۔
     
  5. ‏جنوری 21، 2018 #5
    قاری مصطفی راسخ

    قاری مصطفی راسخ علمی نگران رکن انتظامیہ
    جگہ:
    lahore
    شمولیت:
    ‏مارچ 07، 2012
    پیغامات:
    664
    موصول شکریہ جات:
    725
    تمغے کے پوائنٹ:
    301

    Hadtih site.jpg
     
    • پسند پسند x 2
    • زبردست زبردست x 1
    • لسٹ
لوڈ کرتے ہوئے...

اس صفحے کو مشتہر کریں