1. آئیے اہم اسلامی کتب کو یونیکوڈ میں انٹرنیٹ پر پیش کرنے کے لئے مل جل کر آن لائن ٹائپنگ کریں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ کے ذریعے آپ روزانہ فقط دس پندرہ منٹ ٹائپنگ کر کے ہزاروں صفحات پر مشتمل اہم ترین کتب کو ٹائپ کرنے میں اہم کردار ادا کرکے صدقہ جاریہ میں شامل ہو سکتے ہیں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ میں شمولیت کے لئے یہاں کلک کریں۔۔
  2. محدث ٹیم منہج سلف پر لکھی گئی کتبِ فتاویٰ کو یونیکوڈائز کروانے کا خیال رکھتی ہے، اور الحمدللہ اس پر کام شروع بھی کرایا جا چکا ہے۔ اور پھر ان تمام کتب فتاویٰ کو محدث فتویٰ سائٹ پہ اپلوڈ بھی کردیا جائے گا۔ اس صدقہ جاریہ میں محدث ٹیم کے ساتھ تعاون کیجیے! ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔ ۔

مذاہب اربعہ کا دنیا میں تناسب

'فقہ' میں موضوعات آغاز کردہ از عبدالرحمن بھٹی, ‏مارچ 22، 2016۔

  1. ‏نومبر 20، 2016 #141
    حافظ محمد یونس اثری

    حافظ محمد یونس اثری رکن
    جگہ:
    کراچی
    شمولیت:
    ‏جولائی 07، 2014
    پیغامات:
    150
    موصول شکریہ جات:
    48
    تمغے کے پوائنٹ:
    77

    جناب سب کی صلاحیتوں میں فرق ہے لیکن دین اسلام کے اصول سب کے لئے برابر ہیں۔ کیونکہ وہ اتنے واضح ہیں کہ کسی دوسرے کی بات کی اندھی تقلید کی ضرورت نہیں رہتی۔البتہ جستجو سے تحصیل ممکن ہے۔
     
  2. ‏نومبر 20، 2016 #142
    عبدالرحمن بھٹی

    عبدالرحمن بھٹی مشہور رکن
    جگہ:
    فی الارض
    شمولیت:
    ‏ستمبر 13، 2015
    پیغامات:
    2,435
    موصول شکریہ جات:
    281
    تمغے کے پوائنٹ:
    165

    اللہ آپ کو عقل بھی دے دے۔
     
  3. ‏نومبر 20، 2016 #143
    محمد طارق عبداللہ

    محمد طارق عبداللہ مشہور رکن
    شمولیت:
    ‏ستمبر 21، 2015
    پیغامات:
    1,867
    موصول شکریہ جات:
    599
    تمغے کے پوائنٹ:
    180

    احناف کے کچھ مسائل کو خواہ مخواہ قرآن و حدیث کا مخالف باور کرانے کی کوشش کی جاتی ہے دھوکہ دہی سے۔ دھوکہ دہی اس لئے کہہ رہا ہوں کہ جو آیات و احادیث ان کی مستدل ہیں انہیں ذکر نہیں کرتے یا ان کی تأویل کرتےہیں۔[/QUOTE]

    اس فقرہ پر دلائل درکار ہیں ۔
     
  4. ‏نومبر 20، 2016 #144
    اشماریہ

    اشماریہ سینئر رکن
    جگہ:
    کراچی
    شمولیت:
    ‏دسمبر 15، 2013
    پیغامات:
    2,350
    موصول شکریہ جات:
    679
    تمغے کے پوائنٹ:
    224

    اصول سے مطلب؟ اصول حدیث یا اصول فقہ وغیرہ یا قرآن و حدیث؟
    اگر مراد قرآن و حدیث ہیں اور وہ اتنے ہی واضح ہیں کہ ہر عامی بھی ان سے ہر مسئلہ اخذ کر کے تقلید سے بچ سکتا ہے تو پھر امام احمد, امام بخاری, امام شافعی وغیرہ کیا عامیوں سے بھی گئے گزرے تھے جو ساری زندگی اختلاف ہی کرتے رہے؟ اور اگر ہر کسی کا قرآن و حدیث سے استدلال معتبر ہے تو پھر بیچارے معتزلہ وغیرہ کا کیا قصور تھا؟
    آپ خود اس مسئلہ "کوئی کسی کی تقلید بالکل نہ کرے" میں تقلید سے احتراز فرماتے ہوئے غور و فکر کر کے فیصلہ کیجیے.
    ایک مزدور کو دو متعارض روایات اور دونوں کی تائید میں الگ الگ مسالک کے علماء کے دلائل پکڑائیے اور پھر دیکھیے کہ کیا وہ صحیح و غلط کا فیصلہ کر سکتا ہے؟

    میں اس سے زیادہ اس موضوع پر کچھ نہیں کہوں گا. والسلام
     
  5. ‏نومبر 20، 2016 #145
    عبدالرحمن بھٹی

    عبدالرحمن بھٹی مشہور رکن
    جگہ:
    فی الارض
    شمولیت:
    ‏ستمبر 13، 2015
    پیغامات:
    2,435
    موصول شکریہ جات:
    281
    تمغے کے پوائنٹ:
    165

    نماز کے تمام اکتلافی مسائل اس پر دال ہیں۔
     
  6. ‏نومبر 20، 2016 #146
    عبدالرحمن بھٹی

    عبدالرحمن بھٹی مشہور رکن
    جگہ:
    فی الارض
    شمولیت:
    ‏ستمبر 13، 2015
    پیغامات:
    2,435
    موصول شکریہ جات:
    281
    تمغے کے پوائنٹ:
    165

    احناف کا ہاتھ باندھنے کا طریقہ صحیح احادیث پر مشتمل ہے جس کو اہلحدیث بدعت باور کراتے ہیں۔
    احناف کا نماز میں رفع الیدین نہ کرنا صحیح احادیث سے ثابت ہے۔
    احناف قراءت خلف الامام میں قرآن اور صحیح احادیث پر عامل ہیں۔
     
  7. ‏نومبر 21، 2016 #147
    محمد طارق عبداللہ

    محمد طارق عبداللہ مشہور رکن
    شمولیت:
    ‏ستمبر 21، 2015
    پیغامات:
    1,867
    موصول شکریہ جات:
    599
    تمغے کے پوائنٹ:
    180

    اس مراسلہ سے کون اتفاق کر سکتا هے ؟
     
  8. ‏نومبر 21، 2016 #148
    عبدالرحمن بھٹی

    عبدالرحمن بھٹی مشہور رکن
    جگہ:
    فی الارض
    شمولیت:
    ‏ستمبر 13، 2015
    پیغامات:
    2,435
    موصول شکریہ جات:
    281
    تمغے کے پوائنٹ:
    165

    آپ کسی ایک پوائنٹ کی نشاندہی کریں جس سے اتفاق نہیں کیا جاسکتا اور وجہ بھی بتائیں؟
     
  9. ‏نومبر 21، 2016 #149
    حافظ محمد یونس اثری

    حافظ محمد یونس اثری رکن
    جگہ:
    کراچی
    شمولیت:
    ‏جولائی 07، 2014
    پیغامات:
    150
    موصول شکریہ جات:
    48
    تمغے کے پوائنٹ:
    77

    جناب یہی تو ہم کہہ رہے ہیں کہ حنفی کہنے کے بعد ہم نے جن تقسیمات کی طرف اشارہ کیا ہے ، ان کا کیا مطلب؟؟؟
    ہم وہ دوبارہ ذکر کردیتے ہیں:
     
  10. ‏نومبر 21، 2016 #150
    حافظ محمد یونس اثری

    حافظ محمد یونس اثری رکن
    جگہ:
    کراچی
    شمولیت:
    ‏جولائی 07، 2014
    پیغامات:
    150
    موصول شکریہ جات:
    48
    تمغے کے پوائنٹ:
    77

    جناب خیر ساڈی ہووے یا تہاڈی خیر دی اساس ما وافق الکتاب والسنۃ ہے اور ایہی اساس ساڈی خوشی دی ہووے گی ان شاء اللہ ۔ بس تسی وی ما وافق الکتاب والسنۃ تے ہی راضی تے خوش ہون دا اظہار کرو خیر دے وعدے رب دی طرفوں۔ کسے ہور پاسیوں خیر تے خوشی نہ لبو۔
     
لوڈ کرتے ہوئے...

اس صفحے کو مشتہر کریں