1. آئیے اہم اسلامی کتب کو یونیکوڈ میں انٹرنیٹ پر پیش کرنے کے لئے مل جل کر آن لائن ٹائپنگ کریں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ کے ذریعے آپ روزانہ فقط دس پندرہ منٹ ٹائپنگ کر کے ہزاروں صفحات پر مشتمل اہم ترین کتب کو ٹائپ کرنے میں اہم کردار ادا کرکے صدقہ جاریہ میں شامل ہو سکتے ہیں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ میں شمولیت کے لئے یہاں کلک کریں۔
  2. آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

مسنون رکعات تراویح،احادیث صحیحہ کی روشنی میں

'تحقیق حدیث' میں موضوعات آغاز کردہ از کفایت اللہ, ‏جولائی 07، 2014۔

موضوع کا سٹیٹس:
مزید جوابات پوسٹ نہیں کیے جا سکتے ہیں۔
  1. ‏جولائی 20، 2014 #31
    یزید حسین

    یزید حسین رکن
    شمولیت:
    ‏مئی 12، 2014
    پیغامات:
    226
    موصول شکریہ جات:
    66
    تمغے کے پوائنٹ:
    42

    تھا کچھ ابھی بیاں ،ابھی کچھ بیاں ہے!

    بھائی فیض صاحب :جناب نے لکھا تھا کہ ("اور آپ ذرا اس کتاب کو اسکین کروا کر اپلوڈ کروائیں اور اس کا لنک دیں ذرا ہم بھی تو اس شہرہ آفاق کتاب کو دیکھیں جس کا رد لکھنے کی خواہش کے باوجود البانی رحمہ اللہ جیسا فن حدیث کا امام رد نہ لکھ سکا")
    بندہ نے جناب کےاس مطالبہ( ذرا ہم بھی تو اس شہرہ آفاق کتاب کو دیکھیں) پر اس کے جواب میں لکھا تھا کہ(کتاب خرید کر پڑھیں تبھی اس کی اہمیت کا اندازہ ہوگا)
    اب جناب کہتے ہیں کہ(اس میں مجھے ایک امتی کی اور وہ بھی چودہ سو سال بعد کا امتی اس کی خلاف سنت بدعات کی تائید پر کچھ پڑھنے کی کوئی ضرورت نہیں)
    کسی شاعر نے ایسے ہی موقع کے لئے کہا ہے!

    تھا کچھ ابھی بیاں ،ابھی کچھ بیاں ہے
    گویا تری زبان کے نیچے زبان ہے​
     
    • پسند پسند x 1
    • غیرمتفق غیرمتفق x 1
    • زبردست زبردست x 1
    • غیرمتعلق غیرمتعلق x 1
    • لسٹ
  2. ‏جولائی 20، 2014 #32
    یزید حسین

    یزید حسین رکن
    شمولیت:
    ‏مئی 12، 2014
    پیغامات:
    226
    موصول شکریہ جات:
    66
    تمغے کے پوائنٹ:
    42

    بھائی فیض نے لکھا ہے کہ(الحمدللہ جو بات رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم اور خلفائے راشدین سے ثابت ہے)ا

    کیا رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم اور خلفائے راشدین سے مسجد میں باجماعت پورا رمضان آٹھ تراویح پڑھنا یا پڑھانا ثابت ہے؟
     
    • متفق متفق x 1
    • غیرمتفق غیرمتفق x 1
    • لسٹ
  3. ‏جولائی 20، 2014 #33
    محمد باقر

    محمد باقر رکن
    شمولیت:
    ‏جون 01، 2014
    پیغامات:
    297
    موصول شکریہ جات:
    47
    تمغے کے پوائنٹ:
    41

    حدیث عائشہ صدیقہ کو بنیاد بنا کر آٹھ تراویح کو نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم کی سنت سمجھنے والے حضرات کیا یہ بتانا پسند کریں گے کہ ان محدثین کو اس حدیث مبارکہ کا پتہ نہیں تھا جو واشگاف الفاظ میں یہ کہتے ہیں کہ نبی اکرم سے تراویح کا کوئی عدد معین نہیں ہے۔
    4r.jpg
     
  4. ‏جولائی 20، 2014 #34
    عمیر

    عمیر تکنیکی ذمہ دار رکن انتظامیہ
    جگہ:
    کراچی
    شمولیت:
    ‏جنوری 08، 2011
    پیغامات:
    221
    موصول شکریہ جات:
    714
    تمغے کے پوائنٹ:
    199

    السلام عليكم
    کیا بیس رکعت تراویح پڑھنا جائز نہیں ہے؟ اگر جائز ہے تو ہم اس پر اتنا کیوں لڑتے ہیں مقصد تو قیام اللیل ہے نا؟ جتنا زیادہ قیام اتنا ثواب؟
     
  5. ‏جولائی 21، 2014 #35
    خضر حیات

    خضر حیات علمی نگران رکن انتظامیہ
    جگہ:
    طابہ
    شمولیت:
    ‏اپریل 14، 2011
    پیغامات:
    8,769
    موصول شکریہ جات:
    8,335
    تمغے کے پوائنٹ:
    964

    وعلیکم السلام ورحمۃ اللہ وبرکاتہ !
    عمیر بھائی !
    20 پڑھنا بھی جائز ہے ، بیس سے کم پڑھنا بھی جائز ہے اور زیادہ پڑھنا بھی جائز ہے ۔ بلکہ نہ پڑھنا بھی جائز ہے (مسکراہٹ )
    لیکن یہ بیان کرنا ضروری ہے کہ حضور صلی اللہ علیہ وسلم کا طریقہ کار کیا تھا ۔
    حضور صلی اللہ علیہ وسلم نے 8 (جمع 3 وتر ) رکعات ادا فرمائی ہیں ۔
    20 رکعتیں ( جمع 3 وتر ) پڑھنا آپ سے ثابت نہیں ہے ۔
    سنت نبوی کی موافقت ہو جائے تو اس مقصد کا زیادہ ثواب ملے گا ۔ ان شاءاللہ ۔
    ہاں یہ بات ٹھیک ہے لڑنا بالکل نہیں چاہیے ۔
    زیادہ قیام والی بات آپ کی محل نظر ہے ، کیونکہ بعض 20 پڑھنے والے کئی 8 پڑھنے والوں سے بہت پہلے ’’ فراغت ‘‘ پالیتے ہیں ۔
    خیر یہ کوئی معیار نہیں ۔
    صحیح بات یہ ہے کہ اگر 20 پڑھنے والے زیادہ وقت لگا کر قیام زیادہ کرتے ہیں رکعات زیادہ پڑھتے ہیں تو 8 والے سنت نبوی کی موافقت کا ثواب کماتے ہیں ۔ جس سے 20 والے محروم رہتے ہیں ۔واللہ اعلم
     
  6. ‏جولائی 21، 2014 #36
    محمد فیض الابرار

    محمد فیض الابرار سینئر رکن
    جگہ:
    کراچی
    شمولیت:
    ‏جنوری 25، 2012
    پیغامات:
    3,036
    موصول شکریہ جات:
    1,194
    تمغے کے پوائنٹ:
    402

    یزید حسین صاحب نماز تراویح کی ابتدا اگر مخالفت برائے مخالفت کو ترک کریں تو عرض کرنا چاہتا ہوں کہ نماز کی فرضیت ہی معراج یعنی ہجرت سے کچھ قبل ہوتی ہے اور اس وقت اس نماز کے حوالے سے کوئی واضح تصور موجود نہیں تھا جو کہ مدینہ منورہ میں جا کر واضح ہوا لہذا مسجد نبوی میں تو خود رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے آٹھ رکعت نماز کی امامت کی تین دن تک اس سے یہ تو ثابت ہوا کہ نماز تراویح آٹھ رکعت مسنون ہے یہ ایک الگ موضوع ہے کہ اس کا حکم کیا ہے کہ صرف تین دن یا تیس دن تو یہ مسئلہ بھی خود رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے حل کر دیا کہ علیکم بسنتی و سنۃ الخلفاء الراشدین ، کے ذریعے سید نا عمر رضی اللہ عنہ کا تیس دن کے لیے ابی بن کعب رضی اللہ عنہ اور تمیم الداری رضی اللہ عنہ کا تعین بھی ہمارے لیے حجت ہے آپ میں نہ مانوں کا نعرہ لگاتے رہے اس سے ہماری صحت پر کوئی فرق نہیں پڑتا
    اور اگر میں بھی آپ کی طرح مخالفت برائے مخالفت کا مظاہرہ کروں تو یہی سوال میں بھی پوچھ سکتا ہوں کہ بیس رکعت کے حوالے سے یہی ثبوت آپ بھی دیں تو یہ محض تکلف ہے
    اگر کسی مرد عورت کا نکاح نامہ موجود ہو تو ہونے والی اولاد سے کوئی یہ ثبوت نہیں مانگتا کہ تم ثابت کرو کہ تمہارے ماں باپ یہی ہیں الا یہ کہ اس کے خلاف کوئی کیفیت سامنے آجائے
    تو جب رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کا قولی و عملی ثبوت ہمارے پاس موجود ہے تو اب ہمیں ایسے فضول سوالات کی قطعی ضرورت نہیں کہ ایک ایک سال کے حوالے سے اماموں کے نام بتائیں جائیں اور اگر میں بتا بھی دوں تو پھر آپ کہو گے مسجد قبا کے امام کا نام بتاو اور اس کا بھی بتا دوں تو پھر آپ مسجد قبلتین کا پوچھو گے لہذا میرے بھائی رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کے فرامین کی موجودگی میں دلائل کا مطالبہ ایک توہین آمیز عمل ہے
    اور اگر پورا رمضان کی تروایح آٹھ رکعت کے ساتھ ثابت نہیں ہے بقول آپ کے تو پھر پورا رمضان بیس رکعت آپ ثابت کر دیں اسی طرح ثابت کیجیے گا جس طرح آپ مجھ سے پوچھ رہے ہیں
     
    • شکریہ شکریہ x 3
    • زبردست زبردست x 2
    • لسٹ
  7. ‏جولائی 21، 2014 #37
    محمد فیض الابرار

    محمد فیض الابرار سینئر رکن
    جگہ:
    کراچی
    شمولیت:
    ‏جنوری 25، 2012
    پیغامات:
    3,036
    موصول شکریہ جات:
    1,194
    تمغے کے پوائنٹ:
    402

    عمیر بھائی باصل مسئلہ یہ جھوٹا دعوی ہے کہ مسنون عمل بیس رکعت ہے آٹھ رکعت نہیں ورنہ صحابہ کرام سے تو بیس رکعت سے زیادہ بھی قیام اللیل کا ذکر ملتا ہے
     
    • شکریہ شکریہ x 3
    • پسند پسند x 1
    • لسٹ
  8. ‏جولائی 21، 2014 #38
    محمد فیض الابرار

    محمد فیض الابرار سینئر رکن
    جگہ:
    کراچی
    شمولیت:
    ‏جنوری 25، 2012
    پیغامات:
    3,036
    موصول شکریہ جات:
    1,194
    تمغے کے پوائنٹ:
    402

    اور اگر آپ 17 ھجری سے پہلے کے اسلام کو مانتے تو رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کے اتنے صریح فرامین کی موجودگی میں ایسے لایعنی سوالات نہ کرتے
     
  9. ‏جولائی 21، 2014 #39
    محمد فیض الابرار

    محمد فیض الابرار سینئر رکن
    جگہ:
    کراچی
    شمولیت:
    ‏جنوری 25، 2012
    پیغامات:
    3,036
    موصول شکریہ جات:
    1,194
    تمغے کے پوائنٹ:
    402

    جب سید نا عمر رضی اللہ عنہ نے ان دونوں کا تعین کیا تھا تو خلیفہ کے حکم کے بعد کوئی اور نماز تراویح پڑھا سکتا تھا اور وہ بھی سید نا عمر رضی اللہ عنہ کے دور میں
     
  10. ‏جولائی 21، 2014 #40
    محمد فیض الابرار

    محمد فیض الابرار سینئر رکن
    جگہ:
    کراچی
    شمولیت:
    ‏جنوری 25، 2012
    پیغامات:
    3,036
    موصول شکریہ جات:
    1,194
    تمغے کے پوائنٹ:
    402

    اور مجھے صرف ایک بات کہنی ہے کہ آپ اپنا اصل نام کے ساتھ فورم پر آئیں جعلی نام کے ساتھ نہیں کیوں کہ آپ کی باتیں تو کسی اور طرف اشارہ کر رہی ہیں یعنی اجتماع بین الضدین
     
لوڈ کرتے ہوئے...
موضوع کا سٹیٹس:
مزید جوابات پوسٹ نہیں کیے جا سکتے ہیں۔

اس صفحے کو مشتہر کریں