1. آئیے اہم اسلامی کتب کو یونیکوڈ میں انٹرنیٹ پر پیش کرنے کے لئے مل جل کر آن لائن ٹائپنگ کریں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ کے ذریعے آپ روزانہ فقط دس پندرہ منٹ ٹائپنگ کر کے ہزاروں صفحات پر مشتمل اہم ترین کتب کو ٹائپ کرنے میں اہم کردار ادا کرکے صدقہ جاریہ میں شامل ہو سکتے ہیں۔ محدث ٹائپنگ پراجیکٹ میں شمولیت کے لئے یہاں کلک کریں۔
  2. آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

مشرک کی نجاست کا حکم

'نجاست اور اقسام' میں موضوعات آغاز کردہ از انور شاہ راشدی, ‏مئی 03، 2014۔

  1. ‏مئی 05، 2014 #31
    انور شاہ راشدی

    انور شاہ راشدی رکن
    شمولیت:
    ‏مئی 01، 2014
    پیغامات:
    257
    موصول شکریہ جات:
    67
    تمغے کے پوائنٹ:
    77

    لیکن محترمی جو دو اشکال ھیں انکا ازالہ بھی تو ضروری ھے.
    کیا فرماتے ھیں؟
     
  2. ‏مئی 05، 2014 #32
    رفیق طاھر

    رفیق طاھر رکن مجلس شوریٰ رکن انتظامیہ
    جگہ:
    ارض اللہ
    شمولیت:
    ‏مارچ 04، 2011
    پیغامات:
    790
    موصول شکریہ جات:
    3,974
    تمغے کے پوائنٹ:
    323

    • پسند پسند x 3
    • معلوماتی معلوماتی x 1
    • لسٹ
  3. ‏مئی 05، 2014 #33
    انور شاہ راشدی

    انور شاہ راشدی رکن
    شمولیت:
    ‏مئی 01، 2014
    پیغامات:
    257
    موصول شکریہ جات:
    67
    تمغے کے پوائنٹ:
    77

    جزاک اللہ خیرا.
    محترمی جو دو اشکا ل ھیں انکی طرف توجہ دی جائے.
     
  4. ‏مئی 05، 2014 #34
    رفیق طاھر

    رفیق طاھر رکن مجلس شوریٰ رکن انتظامیہ
    جگہ:
    ارض اللہ
    شمولیت:
    ‏مارچ 04، 2011
    پیغامات:
    790
    موصول شکریہ جات:
    3,974
    تمغے کے پوائنٹ:
    323

    کون سے دو اشکال ہیں ؟
     
    • پسند پسند x 1
    • متفق متفق x 1
    • لسٹ
  5. ‏مئی 05، 2014 #35
    ahmed

    ahmed رکن
    جگہ:
    ارض اللہ
    شمولیت:
    ‏جنوری 01، 2012
    پیغامات:
    37
    موصول شکریہ جات:
    27
    تمغے کے پوائنٹ:
    38

    مشرک کی نجاست سے نجاست حکمی مراد ہے ۔
    اسکی دلیل نبی مکرم صلى اللہ علیہ وسلم کا ثمامہ بن اثال کو مسجد میں قید کرنا ہے جبکہ وہ ابھی مشرک تھے ۔
     
  6. ‏مئی 06، 2014 #36
    انور شاہ راشدی

    انور شاہ راشدی رکن
    شمولیت:
    ‏مئی 01، 2014
    پیغامات:
    257
    موصول شکریہ جات:
    67
    تمغے کے پوائنٹ:
    77

    محترمی ومکرمی پچھلے صفحات میں آپ ملاحظہ فرماسکتے ھیں.
     
  7. ‏مئی 06، 2014 #37
    رفیق طاھر

    رفیق طاھر رکن مجلس شوریٰ رکن انتظامیہ
    جگہ:
    ارض اللہ
    شمولیت:
    ‏مارچ 04، 2011
    پیغامات:
    790
    موصول شکریہ جات:
    3,974
    تمغے کے پوائنٹ:
    323

    دہرانے میں بھی کوئی عار نہیں ہے ۔
     
    • شکریہ شکریہ x 1
    • پسند پسند x 1
    • متفق متفق x 1
    • لسٹ
  8. ‏مئی 06، 2014 #38
    انور شاہ راشدی

    انور شاہ راشدی رکن
    شمولیت:
    ‏مئی 01، 2014
    پیغامات:
    257
    موصول شکریہ جات:
    67
    تمغے کے پوائنٹ:
    77

    محترم. حدیث "ان المسلم لا ینجس "میں اللہ کے رسول صلی اللہ علیہ وسلم نے مسلم سے کس نجاست کی نفی کی ھے؟
    ۱ اگر آ پ یہ فرمائیں کہ "حسی نجاست " کی نفی کی ھے.
    تو پھلی بات یہ ہے کہ "حضرت ابو ہریرہ رضی اللہ عنہ نے جنابت کی حالت میں خود میں کون سی نجاست محسوس کر رھے تھے؟ بظاھر تو یھی معلوم ہوتا ہے(جیسا کہ "فتح الباری میں" حافظ الدنیا ابن حجر نے کھا ہے )کہ وہ حسی نجاست ہی محسوس کررہے تھ تو اس پریہ اعتراض وارد ھوتا ھے
    کہ مسلم بسا اوقات نجاست کے لگ جانے سے نجس بھی ھوجاتا ھے.
    تو "ان المسلم لا ینجس "کا کیا ھوگا؟
    ۲ اور اگر آپ یہ فرمائیں کہ "آپ صلی اللہ علیہ وسلم "نے مسلم سے حکمی نجاست کی نفی کی ہے تو یہ عجیب تر نہ ہوگا ک ابو ھریرہ رضی اللہ عنہ تو خودمیں نجاست حسی سمجھ رہے ہیں اور آپ صلی اللہ علیہ وسلم اس کے اس شک کے ازالے کے لئے اس سے نجاست حکمی کی نفی کررہے ھوں.محترم اب بتائیں اتحاد نیت کھاں ھے؟
    باقی قرآن مجید کی تلاوت کے حوالے سے(جو کہ اس موضوع کو ذکر کرنے کا بنیادی مقصد ھی یہی ہے )ان شاء اللہ آگے بحث کرینگے.کہ حدیث "ان لا یمس القرآن الا طاہر" سے کون مراد ھے؟
    مسلم یا کافر؟
    لیکن یہ بنیادی باتیں ذرا حل ھوجائیں تا کے بحث کو سمجھنے میں آسانی رہے.
    اس لئے کہ اس مسئلے کا سارا دارو مدار انہی باتوں پر منحصر ھے.ان کے حل سے ان شاءاللہ مسئلہ حل ھوجائیگا.
    مزید فورم پر موجود علماء کرام کی آراء کا بھی انتظار ہے.
     
    • پسند پسند x 2
    • شکریہ شکریہ x 1
    • علمی علمی x 1
    • لسٹ
  9. ‏مئی 06، 2014 #39
    رفیق طاھر

    رفیق طاھر رکن مجلس شوریٰ رکن انتظامیہ
    جگہ:
    ارض اللہ
    شمولیت:
    ‏مارچ 04، 2011
    پیغامات:
    790
    موصول شکریہ جات:
    3,974
    تمغے کے پوائنٹ:
    323

    اس حدیث میں نجاست حسی کی نفی ہے
    اور یہ نفی اس وقت تک کے لیے ہے جب کوئی مؤمن نجاست حکمی کو نجاست حسی سمجھنے لگے۔ اور یہی کچھ یہاں بھی ہوا ہے ۔
    نجاست ظاہری کے لگ جانے سے بھی "مؤمن نجس نہیں ہوتا" ہاں مؤمن کا بعض حصہ یا جہاں جہاں نجاست لگی ہے وہ حسی طور پر نجس ہو جاتا ہے ۔ اور ان المسلم لا ینجس میں اسکی نفی نہیں ہے ۔
     
    • علمی علمی x 3
    • شکریہ شکریہ x 1
    • پسند پسند x 1
    • متفق متفق x 1
    • لسٹ
  10. ‏مئی 06، 2014 #40
    ahmed

    ahmed رکن
    جگہ:
    ارض اللہ
    شمولیت:
    ‏جنوری 01، 2012
    پیغامات:
    37
    موصول شکریہ جات:
    27
    تمغے کے پوائنٹ:
    38

    محترم رفیق طاھر بھائی ان انڈرلائن فقرے کی وضاحت فرما دیں آپ کیا بتانا چاہتےہیں میں آپکی بات کوپوری طرح سمجھ نہیں سکا
     
لوڈ کرتے ہوئے...

اس صفحے کو مشتہر کریں