• الحمدللہ محدث فورم کو نئےسافٹ ویئر زین فورو 2.1.7 پر کامیابی سے منتقل کر لیا گیا ہے۔ شکایات و مسائل درج کروانے کے لئے یہاں کلک کریں۔
  • آئیے! مجلس التحقیق الاسلامی کے زیر اہتمام جاری عظیم الشان دعوتی واصلاحی ویب سائٹس کے ساتھ ماہانہ تعاون کریں اور انٹر نیٹ کے میدان میں اسلام کے عالمگیر پیغام کو عام کرنے میں محدث ٹیم کے دست وبازو بنیں ۔تفصیلات جاننے کے لئے یہاں کلک کریں۔

موت سے پہلے سیدنا عمرو بن عاص رضی الله عنہ کی وصیت پر اہل ایمان موقف

lovelyalltime

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 28، 2012
پیغامات
3,735
ری ایکشن اسکور
2,898
پوائنٹ
436
السلام علیکم -

ڈاکٹر عثمانی کے دیگر عقائد میں جمہوریت نہ صرف جائز ہے بلکہ ان کے مضامین میں اس کی تائید بھی موجود ہے - تو جو سلفی اور اہل حدیث علما ء بشمول ساجد میر ،حافظ سعید اور حافظ ابتسام الہی وغرہ اس جمہوری نظام کو جائز سمجھتے ہیں تو کیا وہ عثمانی مقلد کہلائیں گے- یا کہلانے چاہیئں ؟؟؟اور کیا وہ بھی آپ کے مردودوں کی لسٹ میں شامل ہونگے -؟؟؟

جواب کا انتظار رہے گا -

@اسحاق سلفی بھائی کیا کہیں گے آپ یہاں
 

اسحاق سلفی

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
اگست 25، 2014
پیغامات
6,372
ری ایکشن اسکور
2,562
پوائنٹ
791
السلام علیکم -

محترم -

اگر میں اور لولی بھائی آپ کے نزیک جہل مرکب کے مرتکب ہو رہے ہیں تو ذرا یہ بھی پڑھ لیں -

عصر حاضر کے ایک مشھور و معروف عالم شیخ محمد بن صالح العثيمين اپنے فتوی میں کہتے ہیں جو مجموعة أسئلة تهم الأسرة المسلمة ج ٢١٩ ص ٣٥ میں چھپا ہے کہ
هذا أوصى به عمرو بن العاص ـ رضي الله عنه ـ فقال: «أقيموا حول قبري قدر ما تنحر جزور ويقسم لحمها»، لكن النبي صلى الله عليه وسلم لم يرشد إليه الأمة، ولم يفعله الصحابة ـ رضي الله عنهم ـ فيما نعلم


یہ عمرو بن العاص ـ رضي الله عنه نے وصیت کی پس کہا میری قبر کے اطراف اتنی دیر کھڑے رہنا جتنی دیر میں اونٹ ذبح کیا جائے اور اس کا گوشت تقسیم کیا جائے .. لیکن نبی صلی الله علیہ وسلم نے نہ ہی اسکی نصیحت امت کو کی، نہ صحابہ رضی الله تعالی عنہم نے ایسا کیا جیسا ہمیں پتا ہے-

کیا اب آپ کے نزدیک معروف عالم محمد بن صالح العثيمين بھی جاہل تصور ہونگے -؟؟؟؟

پھر آپ کہتے ہیں کہ "کراچی کےایک بدبخت نے انہیں ’‘ سیاق موت میں بحران کا شکار قرار دیا، اور کہا کہ وہ موت کے قرب کے وقت اپنے آپے سے باہر تھے
لیکن تقریباً اسی طرح کے الفاظ مولانا عبد الرحمان کیلانی صاحب نے اپنی کتاب "کتاب روح اور سماع موتہ صفه ١٤٠ پر لکھی ہے -وہ لکھتے ہیں "یہ بات ملحوظ خاطر رہے کہ حضرت عمرو بن االعاص رضی الله عنہ نے یہ وصیت سکرات و موت کی بحرانی کفیت میں کہی"

خدارا اپنے عقائد کو صحیح ثابت کرنے کے لئے دوسروں پر اس طرح کے الزمات نہ لگائیں -کہ معتبر شخصیات بھی اس کی زد میں آجائیں-

پھر آپ کہتے ہیں کہ یہ عثمانی مردود کی تقلید میں اس پر ضرور بات کریں گے -
تو محترم - ڈاکٹر عثمانی کے دیگر عقائد میں جمہوریت نہ صرف جائز ہے بلکہ ان کے مضامین میں اس کی تائید بھی موجود ہے - تو جو سلفی اور اہل حدیث علما ء بشمول ساجد میر ،حافظ سعید اور حافظ ابتسام الہی وغرہ اس جمہوری نظام کو جائز سمجھتے ہیں تو کیا وہ عثمانی مقلد کہلائیں گے- یا کہلانے چاہیئں ؟؟؟اور کیا وہ بھی آپ کے مردودوں کی لسٹ میں شامل ہونگے -؟؟؟
یہ بات ذہن میں رہے کہ میں بذات خود جمہوری نظام کو "کفر کا نظام کہتا اور سمجھتا ہوں -
جواب کا انتظار رہے گا -
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
آپ کی اس پوسٹ سے دو باتیں واضح ہوتی ہیں ۔
(۱) صحابہ کرام رضوان اللہ علیہم اجمعین کا دفاع اہم اور ضروری نہیں بلکہ لکھنو کے ایک مردود کا دفاع کرنا ہر صورت ضروری ہے ۔
(۲) عمرو بن العاص رضی الله عنہ جیساعظیم صحابی ۔معاذ اللہ ۔اگر سیاق موت کے وقت اگر ۔بحرانی کیفیت ۔ کا شکار ہو کر
خلاف اسلام باتیں کر سکتا ہے (العیاذ باللہ )
۔۔تو لکھنو کا ایک جاہل تکفیری ایسی بحرانی صورت میں شدید مبتلا کیوں نہیں ہوسکتا ؟؟
اور یاد رہے صرف صحابی ہی نہیں ۔ لکھنو کے اس بدنصیب نے خود سید المرسلین فداہ ابی وامی صلی اللہ علیہ وسلم کی بھی اسی طرح توہین کی ہے،
بحرانی کیفیت ۲.jpg
 

lovelyalltime

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 28، 2012
پیغامات
3,735
ری ایکشن اسکور
2,898
پوائنٹ
436
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
آپ کی اس پوسٹ سے دو باتیں واضح ہوتی ہیں ۔
(۱) صحابہ کرام رضوان اللہ علیہم اجمعین کا دفاع اہم اور ضروری نہیں بلکہ لکھنو کے ایک مردود کا دفاع کرنا ہر صورت ضروری ہے ۔
(۲) عمرو بن العاص رضی الله عنہ جیساعظیم صحابی ۔معاذ اللہ ۔اگر سیاق موت کے وقت اگر ۔بحرانی کیفیت ۔ کا شکار ہو کر
خلاف اسلام باتیں کر سکتا ہے (العیاذ باللہ )
۔۔تو لکھنو کا ایک جاہل تکفیری ایسی بحرانی صورت میں شدید مبتلا کیوں نہیں ہوسکتا ؟؟
اور یاد رہے صرف صحابی ہی نہیں ۔ لکھنو کے اس بدنصیب نے خود سید المرسلین فداہ ابی وامی صلی اللہ علیہ وسلم کی بھی اسی طرح توہین کی ہے،
9693 اٹیچمنٹ کو ملاحظہ فرمائیں

عثمانی مردود کی تقلید میں اس پر ضرور بات کریں گے -
تو محترم - ڈاکٹر عثمانی کے دیگر عقائد میں جمہوریت نہ صرف جائز ہے بلکہ ان کے مضامین میں اس کی تائید بھی موجود ہے - تو جو سلفی اور اہل حدیث علما ء بشمول ساجد میر ،حافظ سعید اور حافظ ابتسام الہی وغرہ اس جمہوری نظام کو جائز سمجھتے ہیں تو کیا وہ عثمانی مقلد کہلائیں گے- یا کہلانے چاہیئں ؟؟؟اور کیا وہ بھی آپ کے مردودوں کی لسٹ میں شامل ہونگے -؟؟؟

جواب کا انتظار رہے گا -
 

اسحاق سلفی

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
اگست 25، 2014
پیغامات
6,372
ری ایکشن اسکور
2,562
پوائنٹ
791

ڈاکٹر مسعود عثمانی بالقابہ السیئہ۔یقیناً ایک گستاخ تھا ،جس نے بیک وقت صحابہ اور جناب رسول صلی اللہ علیہ وسلم ،کی واضح گستاخی کی ۔
اور اس کے مقلدین نے اس کی پیروی میں یہی بری راہ اپنائی ۔اور موجودہ علما سے لے کر سلف تک یعنی امام احمد بن حنبل ؒ
اور کئی ائمہ محدثین تک کونہ چھوڑا ۔
ایسے شخص سے اظہار براءت بہت ضروری ہے ۔
بحرانی کیفیت 44.jpg
 
Last edited:

lovelyalltime

سینئر رکن
شمولیت
مارچ 28، 2012
پیغامات
3,735
ری ایکشن اسکور
2,898
پوائنٹ
436
ایسے شخص سے اظہار براءت بہت ضروری ہے ۔
9698 اٹیچمنٹ کو ملاحظہ فرمائیں

عثمانی مردود کی تقلید میں اس پر ضرور بات کریں گے -
تو محترم - ڈاکٹر عثمانی کے دیگر عقائد میں جمہوریت نہ صرف جائز ہے بلکہ ان کے مضامین میں اس کی تائید بھی موجود ہے - تو جو سلفی اور اہل حدیث علما ء بشمول ساجد میر ،حافظ سعید اور حافظ ابتسام الہی وغرہ اس جمہوری نظام کو جائز سمجھتے ہیں تو کیا وہ عثمانی مقلد کہلائیں گے- یا کہلانے چاہیئں ؟؟؟اور کیا وہ بھی آپ کے مردودوں کی لسٹ میں شامل ہونگے -؟؟؟

جواب کا انتظار رہے گا -
 

اسحاق سلفی

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
اگست 25، 2014
پیغامات
6,372
ری ایکشن اسکور
2,562
پوائنٹ
791
ڈاکٹر مسعود عثمانی بالقابہ السیئہ۔یقیناً ایک گستاخ
اور گمراہ شخص تھا ،جس نے بیک وقت صحابہ اور جناب رسول صلی اللہ علیہ وسلم ،کی واضح گستاخی کی ۔
اور اس کے مقلدین نے اس کی پیروی میں یہی بری راہ اپنائی ۔اور موجودہ علما سے لے کر سلف تک یعنی امام احمد بن حنبل ؒ
اور کئی ائمہ محدثین تک کونہ چھوڑا ۔
ڈاکٹر عثمانی اور ان کے اندھے تکفیری مقلدین جو کہ امام اہل سنت احمد بن حنبل رحمہ اللہ کی خصوصا اور دیگر ائمہ دین کی عموما گستاخی کرتے ہیں‌ اور ان پر شرک و کفر کے فتوے داغتے رہتے ہیں، ان کی ذہنی حالت ایک لطیفہ سے کم نہیں ۔
ان کا دعوی ہے کہ پوری امت میں عقیدہ توحید ان کے علاوہ نہ کوئی سمجھتا ہے اور نہ بیان کرتا ہے ،، اور یہی بات ان کے گمراہ ہونے کی دلیل ہے
 

محمد علی جواد

سینئر رکن
شمولیت
جولائی 18، 2012
پیغامات
1,986
ری ایکشن اسکور
1,551
پوائنٹ
304
ڈاکٹر مسعود عثمانی بالقابہ السیئہ۔یقیناً ایک گستاخ
اور گمراہ شخص تھا ،جس نے بیک وقت صحابہ اور جناب رسول صلی اللہ علیہ وسلم ،کی واضح گستاخی کی ۔
اور اس کے مقلدین نے اس کی پیروی میں یہی بری راہ اپنائی ۔اور موجودہ علما سے لے کر سلف تک یعنی امام احمد بن حنبل ؒ
اور کئی ائمہ محدثین تک کونہ چھوڑا ۔
ڈاکٹر عثمانی اور ان کے اندھے تکفیری مقلدین جو کہ امام اہل سنت احمد بن حنبل رحمہ اللہ کی خصوصا اور دیگر ائمہ دین کی عموما گستاخی کرتے ہیں‌ اور ان پر شرک و کفر کے فتوے داغتے رہتے ہیں، ان کی ذہنی حالت ایک لطیفہ سے کم نہیں ۔
ان کا دعوی ہے کہ پوری امت میں عقیدہ توحید ان کے علاوہ نہ کوئی سمجھتا ہے اور نہ بیان کرتا ہے ،، اور یہی بات ان کے گمراہ ہونے کی دلیل ہے
محترم -

آپ جذباتی ہو رہے ہیں - اور حقائق سے نظرین چرا رہے ہیں -برزخی عذاب و ثواب و عدم سماع موتہ کا نظریہ عثمانیوں کی ایجاد نہیں - بلکہ یہ عقیدہ سلف و صالحین کا عقیدہ ہے - ہم نے بارہا یہ بات کی ہے کہ ہمارا عثمانیوں سے کوئی تعلق نہیں -بہت سے دوسرے معاملات میں ان کی گمراہی کے ہم بھی قائل ہیں -لیکن یہ بات بھی ذین رہے کہ کبھی کبھار شیطان بھی صحیح بات کر جاتا ہے -(آیت الکرسی کی فضیلت میں نبی کریم کی ایک حدیث غالبا مروی ہے جو کہیں پڑھی تھی کہ شیطان نے ایک صحابی کو آیت الکرسی پڑھنے کی تلقین کی تھی ) - اب بتائیں کہ کیا صحابی رسول نعوز باللہ شیطان کے مقلد کہلائیں گے -؟؟

دوسری بات یہ کہ حضرت عمرو بن العاص رضی الله عنہ کی وصیت سے متعلق جو جو لولی بھائی نے معروف عالم محمد بن صالح العثيمين کے نظریات اور میں نے مولانا عبد الرحمان کیلانی کی تحقیق پیش کی ہے - اس کے بارےکیا کہیں گے -؟؟؟ کیا اب یہ دونوں بھی عثمانی مقلد اور گستاخ صحابہ میں شمار ہونگے ؟؟؟

جواب کا انتظار رہے گا -

اور ساتھ ہی محترم میرا مشورہ آپ کوہے کہ: حضرت علی رضی الله عنہ کا یہ خوبصورت قول بھی ذہن میں رکھیں " یہ مت دیکھو کہ کون که رہا ہے - بلکہ یہ دیکھو کہ وہ کیا که رہا ہے
 

اسحاق سلفی

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
اگست 25، 2014
پیغامات
6,372
ری ایکشن اسکور
2,562
پوائنٹ
791
عمرو بن العاص رضی الله عنہ جیساعظیم صحابی ۔اگر سیاق موت کے وقت ۔بحرانی کیفیت ۔ کا شکار ہو کر
خلاف اسلام باتیں کر سکتا ہے (العیاذ باللہ )
۔۔تو لکھنو کا ایک جاہل تکفیری ایسی بحرانی صورت میں شدید مبتلا کیوں نہیں ہوسکتا ؟؟
اور یاد رہے صرف صحابی ہی نہیں ۔ لکھنو کے اس بدنصیب نے خود سید المرسلین فداہ ابی وامی صلی اللہ علیہ وسلم کی بھی اسی طرح توہین کی ہے،
یہ سیاہ بخت اپنی زندگی میں یقیناً عقل وشعور کے حوالہ سے بہت بڑے اور مہلک بحران کا شکار تھا ، جس کی وجہ سے
امام الانبياء صلى الله عليه وسلم
کے بارے ایسی گستاخانہ بات اتنی جرات سے لکھ ماری
 

اسحاق سلفی

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
اگست 25، 2014
پیغامات
6,372
ری ایکشن اسکور
2,562
پوائنٹ
791
محترم -

آپ جذباتی ہو رہے ہیں - اور حقائق سے نظرین چرا رہے ہیں -برزخی عذاب و ثواب و عدم سماع موتہ کا نظریہ عثمانیوں کی ایجاد نہیں - بلکہ یہ عقیدہ سلف و صالحین کا عقیدہ ہے - ہم نے بارہا یہ بات کی ہے کہ ہمارا عثمانیوں سے کوئی تعلق نہیں -بہت سے دوسرے معاملات میں ان کی گمراہی کے ہم بھی قائل ہیں -لیکن یہ بات بھی ذین رہے کہ کبھی کبھار شیطان بھی صحیح بات کر جاتا ہے -(آیت الکرسی کی فضیلت میں نبی کریم کی ایک حدیث غالبا مروی ہے جو کہیں پڑھی تھی کہ شیطان نے ایک صحابی کو آیت الکرسی پڑھنے کی تلقین کی تھی ) - اب بتائیں کہ کیا صحابی رسول نعوز باللہ شیطان کے مقلد کہلائیں گے -؟؟

دوسری بات یہ کہ حضرت عمرو بن العاص رضی الله عنہ کی وصیت سے متعلق جو جو لولی بھائی نے معروف عالم محمد بن صالح العثيمين کے نظریات اور میں نے مولانا عبد الرحمان کیلانی کی تحقیق پیش کی ہے - اس کے بارےکیا کہیں گے -؟؟؟ کیا اب یہ دونوں بھی عثمانی مقلد اور گستاخ صحابہ میں شمار ہونگے ؟؟؟

جواب کا انتظار رہے گا -

اور ساتھ ہی محترم میرا مشورہ آپ کوہے کہ: حضرت علی رضی الله عنہ کا یہ خوبصورت قول بھی ذہن میں رکھیں " یہ مت دیکھو کہ کون که رہا ہے - بلکہ یہ دیکھو کہ وہ کیا که رہا ہے
عثمانی بالقابہ السیئہ ،کے خلاف پوسٹ دیکھتے ہی آپ حواس ہی چھوڑ بیٹھے ۔
آپ نے صحابی کو ہی پھر نشانہ بناڈالا ۔نعوذباللہ من ذالک
بندہء خدا ! صحابی نے شیطان کی تلقین سے نہیں ۔بلکہ سید المرسلین صلی اللہ علیہ وسلم کی تعلیم وتصدیق سے آیۃ الکرسی سیکھی اور اپنائی تھی؛یہ حدیث صحیح بخاری میں ہے،اس حدیث کا آخری اور مرادی جملہ ہے :
فَقَالَ النَّبِيُّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: «أَمَا إِنَّهُ قَدْ صَدَقَكَ وَهُوَ كَذُوبٌ، تَعْلَمُ مَنْ تُخَاطِبُ مُنْذُ ثَلاَثِ لَيَالٍ يَا أَبَا هُرَيْرَةَ)
ـــــــــــــــــــــــــ
دوسری اہم بات یہ کہ صحابی کے بارے ایسی غلط بات آپ نے یہ بتانے کےلئے لکھ ماری
کہ آپ کہنا چاہتے ہیں کہ:
مسعود عثمانی ایک شیطان تھا لیکن اس نے ایک بہت صحیح بات کی اور پھیلائی جو امت کے کسی عالم کو سمجھ نہیں آرہی تھی ،یہ واحد شیطان تھا جس کے کرپٹ دماغ نے ایسا جدید عقیدہ گھڑا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
اور سیدنا علی رضی اللہ عنہ کے قول حوالہ ضرور دیجئے گا ۔
تاکہ ہم اسے ذہن میں رکھ سکیں !!
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
ویسے تعجب ہے ایک طرف آپ مرفوع احادیث بھی پسند نہیں فرماتے اور دوسری ایک صحابی کاقول ۔تقلید غیر ۔کےلئے نقل فرمارہے ہیں

میرے خیال اس کا مقصد بھی وہی ہے کہ عثمانی کی بدبختیوں کو مت دیکھو ۔وہ بڑی قیمتی باتیں کرتے ہیں انہیں قبول کرو ۔
ایسی باتیں تمہیں کہیں اور سے نہیں مل سکتیں
۔۔اس لئے آو سب بیعت جام وسبو کرلیں
 
Last edited:

اسحاق سلفی

فعال رکن
رکن انتظامیہ
شمولیت
اگست 25، 2014
پیغامات
6,372
ری ایکشن اسکور
2,562
پوائنٹ
791
جب آپ کی معلومات کا یہ حال ہے کہ متفق علیہ قسم کی مشہور حدیث آپ نے ابھی تک خود اصل مصدر سے دیکھی تک نہیں ۔
تو عقیدہ کی اتنی بڑی بات میں آپ محدثین کو غلط قرار دینے کی پوزیشن میں کیسےآگئے ؟؟

وہ کون سے سلف صالحین تھے جنوں نے اس قبر میں نعیم وعذاب کا انکار کیا تھا
 
Top